Sappikivikohtaus..nyt sekin koettu, lapset näki

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
onneksi oli kotona Litalginia, lääkäri epäillytkin sappivaivaa oireiden perusteella. Pahemmalta tuntui kuin supistus. Silmissä sumeni, haukoin henkeä. Sain komennettua koululaisen pienen kanssa, onneksi!
Oli kuin supistus, mutta vaan pelkästään yläkropassa, hartioissa asti.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Ai sulla auttoi Litalgin? Mulla se ei ole koskaan auttanut sappikiviin eikä munuaiskiviin. Ehkä vähän vienyt terää pois, mutta tuska on silti jäänyt.
Luulen, että se auttoi. Otin myös Zoltin. Se on mulla peruslääkityksenä, olin jo aamulla ottanut yhden, tuplasin annoksen. Oisin ottanu vaikka mitä muutaki, jos ois ollu käsillä, kipu nuun kauhea! Joo, terän vei pois. Mutta kipukin poissa ja aikaa siitä n. 1½ tuntia.
 
xx
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onneksi oli kotona Litalginia, lääkäri epäillytkin sappivaivaa oireiden perusteella. Pahemmalta tuntui kuin supistus. Silmissä sumeni, haukoin henkeä. Sain komennettua koululaisen pienen kanssa, onneksi!
Oli kuin supistus, mutta vaan pelkästään yläkropassa, hartioissa asti.
kuvattu maailman kovimmaksi kivuksi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onneksi oli kotona Litalginia, lääkäri epäillytkin sappivaivaa oireiden perusteella. Pahemmalta tuntui kuin supistus. Silmissä sumeni, haukoin henkeä. Sain komennettua koululaisen pienen kanssa, onneksi!
Oli kuin supistus, mutta vaan pelkästään yläkropassa, hartioissa asti.
kuvattu maailman kovimmaksi kivuksi.
sillä hetkellä se siltä todella tuntui. Olin valmiudessa hälyyttään ambulanssinkin. Tiesin epäillä sappikiviä, siksi odotin
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Ai sulla auttoi Litalgin? Mulla se ei ole koskaan auttanut sappikiviin eikä munuaiskiviin. Ehkä vähän vienyt terää pois, mutta tuska on silti jäänyt.
Mullakaan ei auttanut Litalgin ollenkaan, onneks Buscopan sitten auttoi, ettei tarvinnut ihan tuskissaan odottaa leikkausjonossa
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Ai sulla auttoi Litalgin? Mulla se ei ole koskaan auttanut sappikiviin eikä munuaiskiviin. Ehkä vähän vienyt terää pois, mutta tuska on silti jäänyt.
Mullakaan ei auttanut Litalgin ollenkaan, onneks Buscopan sitten auttoi, ettei tarvinnut ihan tuskissaan odottaa leikkausjonossa
Okei. Mitä tää sitten oli? Mutta kyllä Litalgin ja zolt yhdessä auttoi. Vatsahaavako sitten? Sydäninfarkti tuskin olisi helpottanut?
 
vierailija
onneksi oli kotona Litalginia, lääkäri epäillytkin sappivaivaa oireiden perusteella. Pahemmalta tuntui kuin supistus. Silmissä sumeni, haukoin henkeä. Sain komennettua koululaisen pienen kanssa, onneksi!
Oli kuin supistus, mutta vaan pelkästään yläkropassa, hartioissa asti.
Jos olisi ollut munuaiskivet, niin olisit tuon lisäksi pudonnut polvillesi ja laskenut allesi. Se tuntuu kauhealta reisissä asti.
 

Yhteistyössä