Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Miramei. Eikö jotkut puhu ns. kiinnittymisvuodosta? Dpo:n mukaan ainakin voisi pitää paikkansa. Mulla plussan ensimmäiset merkit ovat olleet kuukautiskivut jo muutama päivä hedelmöittymisen jälkeen. :heart:

Täällä käyty ultrassa ja pieni sydän löi rv 7+0 :heart:

Onnesta sekaisin: Missa-76 ja Kolmoispomppu
 
Ähh,nyt taitaa olla ovispäivä..jomotuksesta ja himoilusta päätellen :D mutta limat on olemattomat..tuskin tää nyt voi tärpistäkään jomotella jos siitä ois se 7vrk.......MUTTA taas jomottelee tuubattomalla puolella :mad:
 
Missa -76 Onnea plussasta!! :heart:

Miramei Niinkuin Missa sanoi, niin voipi olla kiinnittymisvuotoa. Mulla tuli kanssa esikoisesta ihan muutama päivä hedelmöittymisen jälkeen "joku omituinen välivuoto, joka kesti pari päivää", joka myöhemmin saatiin tietää olevan just tuota kiinnittymisvuotoa. Mullakaan ei koskaan mitään välivuotoja oo ollu, siksipä ihmettelinkin sitä silloin suuresti. Eli toivotaan tärppiä!! :)

).( Mulla pitäis laskureiden (ja entisten kiertojen mukaan, joka on siis aina ollut tasan 28päivää) mukaan alkaa menkat tiistaina. Tai ma-ti-välisenä yönä. Mä oon jokseenkin ummikko näissä testiasioissa, pitäisiköhän testata jo vai odottaa sitä, että jos menkat on oikeasti myöhässä? :D Esikosta testasin vasta silloin, kun menkat oli melkein kaks viikkoa myöhässä ja tästä km:stäkin viikon myöhässä. Toisaalta tekisi ihan tosissaan testata jo nyt, muttamutta.

Kuinka aikaisin teillä on näkynyt (kunnon) viiva oviksen jälkeen? Kuinkahan aikaisin se on edes mahdollista? Haamujahan voi saada kaiketi jo ihan muutama päivä oviksen jälkeen, mutta ihan kunnon, selkeää viivaa? Kuinka kauan siis kestää, että hormonit nousee niin suuriin lukemiin? Toisaalta haluaisin vitkuttaa testaamista, koska pelkään niin paljon sitä mahdollisuutta, että seuraavakin menee kesken : / Mutta toisaalta, eipä kai sitä kannata pelossa elää, tapahtuu mitä tapahtuu ja kaikelle on tarkoituksensa. Ja kuinka aikaisin teillä on jo alkanut kunnon raskausoireet, pahoinvoinnit yms? Esikosta mulla oli pahoinvointia vk 8->, mutta tästä km:stä ei ollut kuin hyvin pientä vastenmielisyyttä joitain ruokia kohtaan.

Testatako vai eikö testata...? *juttelee pääkallolle*
 
Hei!
Saisko tulla mukaan? Mulla 3 lasta ennestään, 9v., 7v. ja 1v.3kk.
Tämän vuoden puolella kokenut 2 keskenmenoa. Ensimmäinen tammikuussa vähän ennen 12 viikon rajaa, ultrassa huomattiin ja lääkkeillä kohtu tyhjennettiin. Nyt toukokuussa oli toinen keskenmeno rv 6. Tuli itsekseen ulos kotona. Nyt miehen kanssa puhuttiin että voisi alkaa tosissaan yrittämään kun nämä kuukautiset loppuu. Nyt kp 2. Vielä yhden tahtoisimme kovasti. Pelottaa vaan onnistuuko kun 2 km lähekkäin ollut ja yllättävän kovia kokemuksia henkisesti.:ashamed:

Toki onnellinen olen näistä lapsista mitä minulle on suotu.
 
Naneni ja Missa voiko kiinnittymisvuotoa oikeastikkin tulla jo dpo3 ja dpo4?
Melko nopeaa toimintaa. Joltain palstalta kyllä luin, että jollakin oli tullut kiinnittymisvuotoa tuolloin, mutta lienee melko harvinaista? Oon aina ajatellut, että kiinnittyminen tapahtuisi noin viikko oviksesta, tosin tuntuu, ettei kroppa tosiaankaan toimi niin kuin luulisi sen toimivan. Joskus onneksi, joskus harmiksi ettei. Mielellään olisin jo raskaana..mutta kukapa meistä ei? :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Miramei Mulla tuli esikoisesta dpo4-5 ja luulin niitä jotenkin omituisesti menkoiksi :D

Tiinelli Pahoittelut menetyksistäsi ja tervetuloa :flower: Älä tosiaan ihan heti luovu toivosta, kuitenkin kolme lasta jo, eli mitään vikaa ei kaiketi sinänsä pitäisi olla? Toivoa on siis roppakaupalla :) Mistä sitä tietää, miksi joku raskaus menee kesken ja toinen ei, kaikelle on vaan tarkoituksensa tässä maailmassa. Tsemppiä teillekin ja pikaisia ja onnelliseen loppuun johtavia plussatuulia! :)
 
Onnea plussanneille :heart: Ja paljon vauvaliimaa mukaan.
Pahoittelut tänne joutuneille, mutta tervetuloa kuitenkin.

Tiinelli keskenmenon kokeminen on kyllä, jotain mitä ei voi tajutakkaan ennenku se tapahtuu omalle kohdalle. Mutta älä luovu toivosta.

ON Kkm on kulunut jo muutamia kuukausia. Välillä unohdin kokonaan ja kuvittelin päässeeni jo yli, mutta tänään koin kaameen takapakin ja tunteet pääsi taas pintaan, kun muistui mieleen, että ei sitä vauvaa oo :( Juhlat meidän osalta loppui siihen ja oli pakko lähtee kotiin jollain tekosyyllä...
Joka paikasssa pyörii isoja mahoja.
Vauvat oon napannut aina syliini ja tänäänkin yhtä nappi silmää ihastelin ne aiheuttaa vain semmosen ihanan tunteen.
Mut miksi pitää olla "kateellinen" niille isomahaisille odottajille ? Miksei voi vain unohtaa ? Vai onko mulla hormonit hyrräämässä vai mikä tämän yhtäkkisen fiiliksen aiheuttaa ?
Kokkeli ja piinaviikko alkamassa...:)
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Maanantaina 9.7.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 53/28-30
Starhope______KKM 3/12___________________________KP ?
Mirtsu81_____KKM 4/12_____________________________KP 39/34-37
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP 24/28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 26/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12________________________KP 22/30-32
Mimmiel__29v___KKM 2/12___________________________KP 39/29

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12_________________KP 1/28-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 30/28-32
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 34/25-27
Naneni___28v___KM 5/12___________________________KP 28
NaksuP___28v____KM 5/12__________________________KP 11/29
kwaidan___29v____KKM 5/12_________________________KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12________________________KP ?

HAAVEISSA NELJÄS

dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12_KP 15/30-33
kokkeli_____KKM 4/12_______________________________KP 22/25-28
tiinelli____KKM 1/12, KM 5/12__________________________KP 5

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 39/28-30
miss bamse____KM 11/10____________________________KP 72/28
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 26/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 20/28

:heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, Whisky Peat, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, Sussu-72, kattikati, Cattibrie, Taivaanrannan maalari, Sachie

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/
 
Viimeksi muokattu:
Tämänviikon alkupäivinä ajattelin hakea raskaustestin ja katsastaa josko olisi tärpännyt :) kuukautiset aina olleet tosi epäsäännölliset, mutta jospa 6v hormonikierukkaa olisi sen tasoittanut. eka tärppi kierukan jälkeen tuli alle kahdessa kuukaudessa, mutta meni kesken. nyt on kkm jälkeen ekat menkat takana ja eka yritys siis menossa. kummallisia oireita ollut, mutta voihan olla, että lämmin sää tekee ne :) . huimausta ja eilen aivan järkyttävän paha olo aamusta.
 
pakko tulla tänne päivittämään tarkistusultran tulokset: katsottiin siis ettei tuulimuna ole, eikä ollut:

Löytyi siis SYKKEET, ja 2 asukkia siellä oli, vastasivat 6+6 vkoja, ja erimunaisilta kaksosilta vaikuttavat :D

Onnesta soikeana, mies nauroi hysteerisesti ja oon niiiiin onnellinen <3 Mun pienet pavut

Nyt siis iisisti mennään päivä kerrallaan mutta kun sykkeet näkyi, ja on paras mahdollinen kaksostilanne, niin todella hyvältä näyttää :)

T:Neiti + pavut 6+6
 
Neiti-81 Tuplasti onnea!! Aivan ihana uutinen! On varmasti yllätys, kun kuuleekiin saavansa kaksoset! Sinullakin niin monta km:a takana niin tämähän on nyt selvästi korvausta siitä..saatte kaksi pientä kääröä kerralla!! Mahtavaa! :heart: :)

Täällä kp1 : /
 
Neiti-81 Paljon Onnea!! Toivottavasti kaikki menee hienosti loppuun saakka :heart:

MiNalo kp 1 on ihan persiistä, pahoittelut! :hug:

En oikein ole kärryillä teidän jutuista, anteeksi jos en osaa vielä keskustella.
Mulle on jotkut käsitteetkin ihan uppo-outoja kuten dpo :confused:

Sen ymmärrän koska olisi otollisin aika tärpätä jne. Onhan mulla jo 3 lasta mutta oikein kunnolla en ole joutunut yrittämään vauvaa koskaan ja suht helpolla on nuo aiemmat saaneet alkunsa. Meillähän on uusioperhe ja kaksi vanhempaa lasta on mun edellisestä liitosta. Tämä tyttönen (reilu 1v.) uudesta suhteesta. Nyt niin kovin toivoisin vauvaa, ja jos onnistuu vielä joskus sellaisen saamaan syliin saakka, mikäs sen ihanampaa...

Mullahan kierto on yleensä melko tarkalleen 28 päivää, mitä nyt nuo keskenmenot sotkeneet sitä hieman. Eilen loppui menkat ja tuskin maltan odottaa että päästään hommiin. :p

Yritän tänään lueskella tätä ketjua alusta, niin ymmärränkin enempi mistä te täällä höpisette. Kiva kun sain tulla mukaan! :)
 
Neiti-81 Onnea tuplasti! Ihana uutinen! :) Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti!

Täälä olisi menossa kp 24 ja oviksesta 12päivää, olisin tehny eilen jo r-testin mutta ne olikin loppu, joten tilaukseen meni muutama, eli huomenna kokeilen jo testata. :D Mua vaivaa kauhee makeanhimo ja tullu kyllä syötyö niin paljon liikaa makeeta, että pitäis saada se kyllä hillittyä. :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Neiti! :heart: Ihana uutinen!

Mulle saa päivittää kp 2/26-27 ja nyt alkaa kolmas clomikierto, viime kierrossa ovistesti näytti plussaa mut eipä sit tärpännyt. Ehkäpä tästä kierrosta?
Plussatuulia kaikille, palaan paremmalla ajalla kommentoimaan =)
 
Quu
Isot onnittelut Missa ja Neiti-81 ultrakuulumisista:):flower:! Ja vielä tuplatärppi Neidillä:heart:

Tervetuloa mukaan Tiinelli, pahoittelut keskenmenoista:hug:. On ne raskaampia asioita, kun osasi ennen omaa kokemusta kuvitellakaan..

Pahoittelut kaikille negan/tädin kohdanneille, plussa-aallon perään nyt nega-aaltoa menossa:(?

ON: dpo10 testattu ihan puhdas nega, aikaistahan se on, mutta viimeksi tuli CB:n testiin selvä plussa näillä päivillä. Varmistan vielä pe/la ennen lugejen lopetusta, mut luulenpa, että parempi siirtää ajatukset ensi kiertoa kohti..
 
Neiti -81 Valtavan ihania uutisia, tuplasti onnea! :heart: Tuhannesti tarrasukkia pikkuruisille matkaan, että pysyvät kyydissä loppuun asti!

tiinelli Mullekin oli outoja käsitteet aluksi, mutta äkkiä sitä oppii termit :) dpo tarkoittaa päiviä ovulaatiosta eli dpo 0 on ovulaatiopäivä ja dpo 1 on sitä seuraava päivä jne.

Mulle voi päivittäk kp 2 :(
 
Quu ja Miwwi pahoittelut negoista. Mulla tämän viimeisen onnistuneen raskauden alussa testi näytti plussaa vasta kun kuukautiset oli viikon myöhässä. Tein herkän testin ja Apteekin oma niinä pävinä kun kierto oli jo ylittynyt ja selkeitä negoja olivat kumpikin. Plussan sain vasta tosiaan viikon kun olivat menkat olleet myöhässä. Toivon teille plussaa kovasti!!!

Naneni kiitos selvennyksestä! Minä en ole eläessäni tehnyt ovulaatiotestiä joten ei hajuakaan koska ovuloin. :confused: Tai ainakaan tarkalleen en tiedä. Oon kyllä ihan aloittelija näissä jutuissa. :ashamed:

Jos nyt yhden tai kaksi kiertoa olisi ihan ilman oviksen testausta mutta sen jälkeen voisin kanssa sitäkin alkaa tikuttaa. Menis vaan tämä aika äkkiä mahdollisiin ovispäiviin että saa alkaa toivoa! Jos nyt plussan saa aikaiseksi niin voi olla melkoista murehtimista alkuraskaus kun kaksi suht peräkkäistä keskenmenoa ollut just. Oletteko te parantaneet elämäntapoja jollain tavalla keskenmenon jälkeen? Metin että ruokavaliotani saisi ainakin muuttaa terveellisemmäksi. Ylipainoa ei ole, liikun niin mahdottomasti päivän aikana niin olen ihan timmissä kunnossa. (Meillä on 8 hevosen talli pihassa) Vaikkei noille keskenmenoille voikaan mitään nin silti väkisin ajattelee mitä voisi tehdä paremmin että saisi raskauden onnistumaan tällä kerralla.
 
pitkästä aikaa täällä.. tarvinnut hieman etäisyyttä keskenmenoon/uuteen yritykseen :ashamed: etc..mitä enemmän täällä pyörii lukemassa niin sitä enemmän vauvakuume iskee ja pyörii mielessä. listaan voi laittaa että ikää 37v - juuri meni synttäritkin..ja KP 17/30 tänään.
alkaa ahistaa kun ei ole vieläkään tullut raskaaksi :'( en ole aikaisemmin päiviä pahemmin laskenut ja ihan noviisi, mutta nyt laskin ja kohta pitää varmaan miettiä jo hedelmöityshoitoja jos ei ala tulosta tulla..ennen edellisiä menkkoja oli pakko jo tehdä raskaustestikin joko kaksi viivaa näkyisi mutta eipä tietty näkynyt..syvältä
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Keskiviikkona 11.7.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 55/28-30
Starhope___37v__KKM 3/12___________________________KP 18/30
Mirtsu81_____KKM 4/12_____________________________KP 41/34-37
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP 26/28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 28/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12________________________KP 24/30-32
Mimmiel__29v___KKM 2/12___________________________KP 41/29

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12_________________KP 3/28-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 32/28-32
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 3/25-27
Naneni___28v___KM 5/12___________________________KP 3
NaksuP___28v____KM 5/12__________________________KP 13/29
kwaidan___29v____KKM 5/12_________________________KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12________________________KP 2/30

HAAVEISSA NELJÄS

dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12_KP 17/30-33
kokkeli_____KKM 4/12_______________________________KP 24/25-28
tiinelli____KKM 1/12, KM 5/12__________________________KP 7

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 41/28-30
miss bamse____KM 11/10____________________________KP 74/28
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 28/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 22/28

:heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, Whisky Peat, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, Sussu-72, kattikati, Cattibrie, Taivaanrannan maalari, Sachie

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/
 
Viimeksi muokattu:
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Perjantaina 13.7.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 57/28-30
Starhope___37v__KKM 3/12___________________________KP 20/30
Mirtsu81_____KKM 4/12_____________________________KP 43/34-37
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP 28/28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 30/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12________________________KP 26/30-32
Mimmiel__29v___KKM 2/12___________________________KP 43/29

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12_________________KP 5/28-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 34/28-32
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 5/25-27
Naneni___28v___KM 5/12___________________________KP 5
NaksuP___28v____KM 5/12__________________________KP 15/29
kwaidan___29v____KKM 5/12_________________________KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12________________________KP 4/30
tillukas__32v__KM 5/09,8/09,11/09,2/10,5/10,5/12,7/12_KP 12/28-33

HAAVEISSA NELJÄS

dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12_KP 19/30-33
kokkeli_____KKM 4/12_______________________________KP 26/25-28
tiinelli____KKM 1/12, KM 5/12__________________________KP 9

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 43/28-30
miss bamse____KM 11/10____________________________KP 76/28
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 30/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 24/28

:heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, Whisky Peat, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, Sussu-72, kattikati, Cattibrie, Taivaanrannan maalari, Sachie

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/
 
Viimeksi muokattu:
Hiljaista on kuin huopatossutehtaalla! :D Eipä siinä, hiljaista on vauvantekorintamallakin..täti lienee poistumassa ja taas aletaan odottelemaan ovista! Kyllä tämä on semmosta taaplaamista kierrosta toiseen..kunpa tälle pian tulis onnellinen loppu! No, jos jotain positiivista niin sentäs mulla alkaa loma ens keskiviikkona! Onhan sitä jo ootettukin! :)

Ai niin, Tiinellille tervetuloa!

Ja starhopelle voimia! :hug:

Sekä tietysti pahoittelut kaikille tädin kohdanneille! :hug:

Onkos muuten miwwi testaillut uudemman kerran? :)
 

Yhteistyössä