Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

ON: 6:tta päivää ovistesti on vahvan positiivinen ilman merkkiäkään haalistumisesta ja tänään tein sen vielä reilun tunnin rakossa olleesta pissasta ja silti se tuli kirkkaasti samanvahvuiseksi kuin kontrollikin. Pitää käydä varmaan tuossa toisella kaupalla katsomassa olisiko sinne tullut r-testejä jo jos vaikka uskaltaisi sellaisen tehdä... Onko kenelläkään tälläisestä kokemusta?
 
Jee pääsin vihdoin taas tällä omalla kirjautumaan :D toisin kylläkin puhelimella :D


Omaa.. Täälä ollaan taas siinä vaiheessa että odotellaan tätiä.. Tai sittn tietenki plussaa! tilasin lisää r-testejä ja toivottavasti ne saapuu tänään ennen vkloppua. eli huomenna aamulla heti testaamaan. Kaapissa odottaa myös se digi testi. lisää oireita on tullu, eli oireita on väsymys, jatkuva nälkä, kylmätväreet, vessassa ramppaaminen, mahassa nipistely ja alaselkäkivut. Tai sit on taas vaan kuvitelmaa.. -.-
 
Mimmiel varovaiset onnittelut plussasta, toivottavasti vuoto on jotakin vaaratonta.

miwwi toivotaan haalealle viivalle vahvistumista, toivottavasti se täti jättää tulematta kylään.

Hanne_ ja tiinelli eiköhän tässä ryhmässä kaikki olevat tiedä jo miten epävarmaa ja pelottavaa tuo alkuaika on, joten tottakai saatte vielä olla mukana. Toivotaan vain että pääsette kuitenkin jossain vaiheessa siirtymään ihan kokonaan tuonne plussanneiden puolelle.

mumina itse sain myös ovisplussan tuollaisena toispuoleisena. Kyllä se mielestäni lasketaan, sen vahvempaa ei tullut testeihin. Toivotaan sinulle tärppiä tähän kiertoon! :)

caroliina30+ Jospa onkin plussauksesta johtuva tuo sinun ovisplussa? Monessa keskustelussa on ollut puhetta siitä että ovisplussa on näyttänyt raskauden. Käy hakemassa r-testi ja tule kertomaan miten kävi. :popcorn:

kultakimpale2 varovaiset onnittelut haaleasta viivasta! Toivottavasti viiva vahvistuu ja menkat pysyy poissa. :)

ON: viime päivät mennyt kaksinkerroin kivusta itkien, toivottavasti huomenna jo helpottaisi. Kivut olleet todella kovat ja vuoto harvinaisen runsasta. Luulen että jätän tässä kierrossa ovistikuttelut väliin. Katsotaan sitten kun olen käynyt gynen luona, nyt on vielä aika apea mieli.

Toivottelen nyt kaikille hyvää viikonloppua, koska en ole varma ehdinkö tänne ennen maanantaita!
 
Hei!

Minäkin taidan hypätä taustalta mukaan listoille. Kesäkuussa tänne jo kirjoitelinkin. Meillä keskeytynyt keskenmeno 4/12 ja sen jälkeen laitettiin koko yritys tauolle. Itsellä jo reilu kuukausi sitten alkoi olemaan vahvasti sellainen olo että olisi valmis taas uuteen yritykseen, mutta mies tarvisti ajatuksilleen vähän enemmän aikaa. Kortsun kanssa mentiin siis tuon keskenmenon jälkeen. Parisen viikkoa sitten mies ilmoitti että hänen puolestaankin vauva voi tulla kun on tullakseen.

Tää vuosi on ollut samaan aikaan elämäni rankin, opettavaisin ja ihanin. Kesään mahtui vielä melkein seitsemänvuotisen suhteen pahin kriisi. Uskon että tähän vaikutti osaltaan paljon myös se, että mies laittoi keskenmenon aikaan omat tunteensa sivuun ja keskittyi auttamaan mua kaiken sen yli. Nyt asiat on enemmän kuin hyvin. Elämään on oppinut ihan uuden asenteen. Kaikkea ei voi hallita, vaikka kuinka suunnittelee elämäänsä, joku sen suunnittelee sua paremmin silti. Kaikesta kaaoksesta, kamalasta menetyksestä, riidoista ja surusta huolimatta mä oon jollain kierolla tavalla kamalan kiitollinen. Kiitollinen siitä, että sain huomata millanen turvaverkko mulla on, kiitollinen siitä, että me mennään miehen kanssa vaikestakin ajoista ja kriiseista yhdessä yli, kiitollinen siitä, että tästä kaikesta on selvitty.

Nyt on toiveena vauva ja toivon että se toive pian toteutuukin. Ainakaan kehon ei tarvi tän yrityksen alkaessa enää tasaantua pillereista ja keskenmenon jälkeenkin kierto on tasaantunut hienosti. Viimeksi tärppäsi kolmannesta kierrosta, joten toivottavasti nytkään ei pitkään mene. Oviksia en testaillut, enkä aio nytkään testailla, oireistakin sen tunnistan melko helposti.

Miten muilla keskenmeno on vaikuttanut parisuhteeseen?

Cattibrie KKM 4/12 9/28-30
 
zapata toivottavasti kivut helittää! :hug:

Cattibrie toivotaan että tärppi kävisi heti! :)



Eilen tuli r-testit ja harmikseni huomasin niitten olevan david merkkisiä vaikka piti tilata toisia, hyvä minä... tein eilen heti töiden jälkeen testin mutta ihankun olisin nähnyt haaaalean viivan, tänään aamulla herätessäni kävin vessassa 6 maissa, mutta silloin en testiä vielä tehnyt kunnolla herätessäni joskus 10 aikaan tein testin, ja ihankun olisin taas nähnyt haalean viivan.. tänään olis dpo 11 vasta eli toivottavasti vahvistuisi. :) mulla on ollu muutama päivä pää niin kipee ja yöllä heräsin sitten kauheaan pääkipuun niin oli pakko ottaa purana, mutta yritin sitten uudestaan nukahtaa, mutta tuli paha olo ja olis tehny meli käydä oksentaas onneks sain sitten nukuttua.. aamulla aamupalaa syödessäni teki huonoo.. toivottavasti nää oireet olis sitä plussaa!! :)
 
Quu
Onnea Miwwi digilukemista, ihan mahtavaa:flower:!

Kultakimpale2, kovasti vahvistumistoivotuksia viivaselle ja varovaiset onnittelut:flower:!

Mimmiel, mikäs tilanne? Toivottavasti on vain harmitonta pientä vuotoa ja kaikki menisi nyt loppuun asti hyvin!

Carolina, oletko tehnyt jo r-testiä? Itse en ole koskaan seuraillut o-testiä sen plussan jälkeen, mutta aika erikoiseltahan noin pitkä plussana pysyminen kuulostaa..

Cattibrie, onnea uuteen yritykseen ja toivotaan pikaista ja pysyvää tärppiä! Meillä myös km:t tuntuu vaikuttaneen suurimmaksi osaksi positiivisesti parisuhteeseen, jollain lailla oma arvojärjestys on muuttunut, vaikka kuvittelin se olevan ihan suht kohdillaan jo ennen näitä pettymyksiä. En itse usko siihen, että näillä tapahtumilla olisi erityinen tarkoitus tai merkitys, mutta ei se sitä tarkoita, etteikö niillä voisi olla jotakin positiivistakin vaikutusta omaan elämään.

ON: dpo4 eli ei vielä mitään..ensi viikolla piinaillaan taas;). Muuten nyt pitkästä aikaa aika levollinen mieliala, LA on nyt ohitettu ja jaksaa taas ajatella muutakin kun näitä samoja omia ongelmia..
 
kiitos :) en uskalla vielä kauheesti hurrata koska näin alussa kumminkin vasta ollaan. :) ja pelottaa myös se yöllinen päänsärky joka oli niin järkyttävä että meinasin pyörtyä niin oli pakko ottaa ibumaxi.. tosin joku sanoikin täälä vissiin että voi niin kauan ennenkun plussaa niin ihan huolellisesti juoda alkoholia ym.. mutta toivon että siitä ei ollut mitään haittaa.. tänään hain banadolia.. mutta yleensä otan VAAN jos on siis ihan sairaan kipee pää.. tosi harvoin kyllä otan..
 

Yhteistyössä