Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Tiistaina 28.8.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 103/28-30
Starhope___37v__KKM 3/12___________________________KP 66/34-37
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP 28/28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 28/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12________________________KP 72/30-32
Mimmiel__29v___KKM 2/12___________________________KP 29/29
zapata______KKM 6/12______________________________KP 33

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12_________KP 19/30-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 16/28-32
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 21/31
Haaveissani____KM 1/12, KM 6/12______________________KP 3
mumina___22v___KM 7/12____________________________KP 12/30-34

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12_________________________KP 18/30
tillukas__32v__KM:t 3*-09,2*-10,5/12,7/12,8/12________KP 18/28-33
Marlin__28v___KM 7/12_____________________________KP 8/28

HAAVEISSA NELJÄS

tiinelli____KKM 1/12, KM 5/12__________________________KP 30

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 31/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 16/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 22/28

:heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, kattikati, Cattibrie, Taivaanrannan maalari, Sachie, miss bamse

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/

Mahtavaa Hanne, kaikkea hyvää sinulle jatkoon!

Ja kovasti toivon, että tiinellikin saisi pitää plussansa.

Täällä kärvistellään oviksen jälkikivuissa. Ilmeisesti minulla munarakkulan puhkeamisesta tulee niin paljon nestettä vatsaonteloon, että se pari päivää kivistää.

minä voisin kans liittyä teidän seuraanne :) Esikoisesta haaveilu ja yrittäminen aloitettu toukokuunlopussa kun nielaisin viimeisen pillerin. elokuun ekapäivä plussasi raskaustesti, mutta 4-5 viikolla valitettavasti keskenmeno.. eli nyt täytyisi taas aloittaa kaikki alusta :( mutta ei muutaku yrittämään! Eli Emppuli83---29vuotta---KM8/12-- Ja tuosta kp.stä ei tietoa MITÄ TARKOITTAA :D:D

Quu
Pikainen päivitys: ihan mahtavaa Hanne, isot onnittelut sykkeestä:heart:! Eilen taisin säätää samaan aikaan muutakin netissä ja meni sun päivitys ohi:ashamed:

Tiinellin viivoille toivon kovasti vahvistumista!

Tervetuloa mukaan Emppuli!

tiinelli Loistava juttu! :) Viivalle vahvistumista kovasti!

tillukas Kurjaa nuo sun oviskivut, onneksi jo loppupuolella. :)

emppuli Tervetuloa joukkoon, toivottavasti visiitti jää lyhyeksi! kp on kuukautiskierron päivä, kuukautisten eka päivä on kp 1 ja kierron viimeinen päivä on päivä ennen seuraavia kuukautisia.

ON: pää on pyörällä tuon tuhrun kanssa, on niin vähäistä. En haluais taas testata negaa, mutta en myöskään haluaisi että ne menkat nyt ihan oikeasti alkaa. :ashamed:

Onnea Hanne sykkeestä, toivottavasti kaikki sujuu hienosti! Olen monelta kuullut alkuraskauden runsaasta vuodosta ja kaikki on kuitenkin päättynyt onnellisesti. Peukkuja että näin käy myös sinun kohdallasi :) Ymmärrän kyllä hyvin ettei meinaa uskaltaa pitää toivoa korkealla, itsellänikin melkein pelottaa odottaa plussaa testiin, vaikka vain yksi km takana. Uskaltaako sitä nauttia raskaudesta, hälveneekö huoli missään vaiheessa? Ensimmäisessä raskaudessa sitä murehti tietysti kaikkea, mutta samalla kaikki paha tuntui niin kaukaiselta "ei mulle varmaan käy niin" ja nyt se tuntuu tavallaan paljon mahdollisemmalta ja todemmalta. Niin että voimia paljon!

Täällä on ihan tajuttoman tylsää odotelua, päivät matelee ja odotan nyt edes sitä ovista. Testejä en ole oikein harrastanut, täällä tuntuu monet olevan aika perehtyneitä? Kannaattaako noiden käyttö? Itse olen mennyt lähinnä laskureiden varassa ja pyrkinyt pylsimään vähintään joka toinen päivä kun aika on suunnilleen otollinen :D

Niin ja onnea myös muille plussaneille! <3 tiinelli saattaahan ovulaatio olla tosiaan myöhästynyt, itse testasin esikoisesta kun menkat 2vkoa myöhässä, ihan haalean haalea viiva ilmestyi josta melkein ei osannut edes sanoa että onko tuossa mitään. Parin vahvemman jälkeen oli uskottava ja ekassa ultrassa selvisikin, että viikkoja oli yli 2vkoa vähemmän kuin kuukautisista laskettuna olisi luullut! Ja nyt tyttö 1v7kk :) Tsemppiä!

tiinelli Onnittelut! Toivottavasti tulee vielä vahvempi plussa.

emppuli Tervetuloa! Itsekään en ole täällä ollut kauaa, mutta täällä oon saanut niin suurta tukea ja apua, etten olis ikinä uskonut.

zapata Kovasti tsemppiä! Tiedän niin tuon tunteen. Ainakin vielä on toivoa.

mumina Mä totesin, et oireiden perusteella oviksen bongaaminen oli aika haastavaa. Tai siis luulin tietäväni, et milloin se on, mut kun testasin huomasin, et oireet saattoi tulla paljon ennen kuin testi näytti plussaa. Viimisissä kierroissa piti testata jo ihan senkin takia, et lugesteronin käyttö piti aloittaa 3. päivänä ovulaatiosta. Tavallaan testaaminen on tuonut lisäpainetta; ensin odottaa ovulaatiota kuin kuuta nousevaa, sitten alkaa toivokausi ja jälkeen kauhunsekainen odotus siitä onko tärpännyt.. Eikä se kauhu näytä tärppiinkään loppuvan, että tätä tämä kai sitten useamman keskenmenon jälkeen on.

Millä kiertopäivillä kannattaisi alkaa tikuttelemaan? Vaihteleeko tuo paljonkin? Paljonko ovistuikkuja kuluu, kannattaako ostaa 10 vai 100?? Olen suhteellisen pihalla oman kehoni tapahtumista, ollaan aiemmin luotettu silkkaan moukantuuriin. Nyt kuitenkin olisi kiva olla vähän kartalla, kun tuo ensimmäinen lapsikin kasvaa kokoajan ja en kauhean suurta ikäeroa toivoisi.. Eli tavallaan kello tikittää, vaikka miten kiva olisikin ajatella että tulee kun tulee.

muminaRiippuu kierron pituudesta. Ainakin niissä paketeissa, mitkä mulla on ollut on ollut mukana se taulukko, et millon kannattais alottaa testaaminen. Ehkä joku täällä osaa tarkemmin kertoa. Mulla tikkuja kulu aika vähän, kun tiesin suurinpiirtein millon oviksen pitäis tulla.

Hanne toivo taisi mennä, sen verran vauhdilla alkoi vuoto. :'( Luulen ettei ollut kohtu vieläkään puhdas. Taidan tilata gynen heti huomenna, en jaksa enää odottaa että josko tää nyt ois tässä. Km oli kuitenkin jo 2 1/2 kk sitten. Eli, tämä olis nyt siis kp 1.

mumina Osta niitä testejä se sata, niin varmimmin raskaudut ekasta mahdollisesta kierrosta pysyvästi. Toinen hyvä konsti on ostaa kaapit täyteen siteitä ja tamponeita ;) Itse varmistan oviksen ajankohdan kohdunsuulta. Ennen ovista se on kiinteä, oviksen edellä nousee kauas, hädin tuskin siihen yltää. Oviksen aikaan se on korkealla ja pehmeä ja oviksen jälkeen se palaa paikoilleen. Synnyttäneellä kohdunsuu voi olla raollaan ympäri kierron, ei vain oviksen aikaan. Itselläni kohdunsuu menee kiinni vain, jos tärppi käy.

Hanne Lämpimät onnittelut sykkeestä!

tiinelli Onnittelut plussasta ja kovasti tarriksia!

Emppuli Pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa mukaan! Toivottavasti vierailusi jää lyhyeksi!

zapata Pahoittelut tädin vierailusta!

ON. Apteekin testillä testattu plussa. Väsyttää, ällöttää, naama kukkii, rintoihin sattuu ja mahaa turvottaa. Toivottavasti tätä onnea kestäisi viimeinkin sen seuraavan 9kk.

• Tykkää
Reactions: carolina30+
En pääse kirjautumaan toisilla tunnuksillani joka on miwwi, en tiedä yhtään mikä siinä on! joten tein sitten uuden, kirjaudun kyllä heti sillä kun se vaan toimii...

Omaa.. täälä on sitten oviksesta 10päivää, maanantaina tehty r-testi mutta näytti ihan puhdasta negaa, en sit tiiä oliko vaan liian aikaista.. "oireita" on ollut ihan järkyttävä väsymys, koko aika jatkuva nälkä, ja mahassa nyt on taas se tuntemus että se täti kohta tulee..

Halit kaikille jotka sitä tarvitsevat :hug: Ja plussanneille kovasti onnea ja tarrasukkia ja vauvaliimaa :heart:

Jättäydyn nyt joksikin aikaa taustalle (katotaan kauanko maltan olla pois). Mut voi kuitenkin listalla pitää :) Otan nyt tähän vauvantekoon sen asenteen että vauva tulee kun on tullakseen. Mutta parempi nyt näin. Olen toki onnellinen kaikkien teidän plussanneiden puolesta, mutta tottakai se tuntuu itestä pahalle ja katkeralta kun itse ei sitä plussaa saa. Älkää kukaan nyt loukkaantuko tästä, mutta ymmärrätte miltä se tuntuu kun muut plussaa ja ite ei. Ihanaa syksyä, ja hurjasti hurjasti plussatuulia kaikille :heart:

Quu
Mimmiel, kovasti onnea plussasta, ihanaa:flower::)!

Pahoittelut Zapata tädistä:(

Tsemppiä Marlin :hug:, kuulostaa hyvältä asenteelta ja itseään sitä nimenomaan kannattaa näissä asioissa kuunnella. Toivon, että pääset ilmoittelemaan tänne tauolta kuitenkin plussauutisia pian!

Mumina, jos kierto on suhteellisen säännöllinen, niin viikon tikut riittää, mutta jos heittelehtii kovasti, voi mennä enempikin. Testailu on vähän kaksipiippuinen juttu, ainakin mun kohdalla on käynyt samoin kun Hanne tuolla edellä kertoikin, että testailu luo lisää stressiä. Ja jos joka toinen päivä -taktiikka on käytössä, niin tsäänssithän pitäisi olla ilman tikutteluakin hyvät;). Mutta luulen, että tää on taas niin yksilöllistä, ottaako paineita tikuttelusta ja tuloksista vai tuoko se vaan kaivattua tietoa siitä, missä kierron suhteen mennään..

Mimmiel Onnea! :heart: Paljon tarrasukkia pienelle :heart:

Hanne_ Minä ainakin pyörin täällä, te ihanat ymmärrätte miten heiveröisin eväin tää alkuraskaus mennään..

Tänään rfsu:n liuskatestillä selvä plussa vaikka ne ei ole koskaan mulle aikaisin näyttäneet positiivista. Huomiselle tulossa Pregchekejä. Niitähän tilasin jo aiemmin mutta ihan liian vähän koska aloin tuhlaamaan niitä jo joskus kp 20 :ashamed: Myös ovistestien kanssa olin ihan liian aloittelija ja tilasin vähän niitäkin. Kyllä niitä yli 10 ainakin saisi olla.

Pelottaa kovasti kuinka tässä nyt käy, toisaalta oon niin onnellinen! Kaikki oireet kyllä löytyy, päivä kerrallaan vaan eteenpäin..

Ymmärrän kanssa että saattaa alkaa ahdistaa muiden iloiset uutiset jos itse joutuu kerta toisensa jälkeen pettymään. Ja pitääkin omaa oloaan ehdottomasti kuunnella. Itse toistaiseksi olen saanut toivoa kun lukee miten vaikeiden raskautumisien ja useidenkin keskenmenojen jälkeen saattaa kaikki lopulta mennä hyvin. Eli mun puolesta ainakin kaikki plussanneet voi mielelläänkin pysyä mukana ja jakaa kuulumisia :)

Hmm täytyy tuota tikkuilua vielä vähän miettiä, taidetaan nyt toistaiseksi kuitenkin mennä ilman. Tänään tosin tein yhden kaapista löytyneen ovistestin ja näytti viivaa jonka toinen reuna oli yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta tosiaan vain tuo toinen reuna.. Mene ja tiedä. Eilen kyllä tuli vehdattua, että sinänsä jotain on oviksen varalle tehty jo :)
Tuntemuksia on aika paljonkin, huonovointisuutta ja väsymystä, sekä selvää nipistelyä ja jomotusta toisella puolella (samalla jossaa km aikana näkyi ultrassa jotain kudosta, eli ilmeisesti voin helpottuneena todeta että on toipunut kokemastaan) En ole ennen tajunnut miten voimakkaita tuntemuksia hormoonikierto saa aikaan, ei ole tullut niin kauheasti tarkkailtua mihin aikaan kuukaudesta tuntuu miltäkin. Tavallaan hienoa oppia tuntemaan itseään ja kehoaan paremmin, vaikka sitten näin vaikeamman kokemuksen kautta.

ON. Pahoittelut omanapasuudestani, mutta vaaleanpunaista tihkua havaittu paperissa eilisillasta lähtien, joten mahdollisuus kemialliseen on taas nostanut päätään :( Voihan tuo vaaleanpunainen olla valekuukautiset, herkät limakalvot tai mitä näitä nyt on..? Ei ole mieliala taas kovin korkealla, mutta kyllä näihin valitettavasti alkaa tottua. Positiivista, että näitä plussia on kuitenkin tullut kaksi viimeiseen kolmeen kiertoon eli raskautumisessa ei pitäisi olla ongelmia? Toivoa antaa myös muiden onnistumiset useampien keskenmenojen jälkeen ja muiden onnistumiset vuodoista huolimatta. Silti olo on tällä hetkellä :'(

Kysymys 1: Onko teillä tietoa mitkä muut kuin raskaudet voisivat antaa plussia testiin?

Kysymys 2: Onko jotain lääkitystä, jolla useita kemiallisia saaneet olisivat lopulta onnistuneet?

Kysymys 3: Mietin kilpparikokeisiin menoa, niin oliko positiivisella raskaustestillä vaikutusta tuloksiin?

ON: Tänään samanlainen tulos ovistestiin kuin aiempinakin päivinä ja meillä kaupassa on r-testit loppu juurikin nyt kun kaipaisin nopeaa testiä vaikka huomiselle aamulle että saisi senkin sitten tehtyä niin ei miettisi niin paljoa tätä ovistestien vahvaa plussaa JO 5:ttä päivää Miten ihmeessä tälläinen on mahdollista ja sitten nämä 3:tta päivää kestävät menkkamaiset jomotukset alamahalla ja alaselässä? Jano on kokoajan ja vettä menee ja nälkä on jo sellaisella tasolla että mieskin siitä huomautti että syön kokoajan jotain ja tietenkin saa juosta vessassa kun juon todella paljon...

Kopion tämän tekstin nyt tuolta hätähousu testaajien keskustelusta kun en jaksanut kokonaan kirjoittaa uudestaan, mutta minulla on siis nyt sunnuntaista asti ollut ovistestit todella vahvalla plussalla ja ei ole haalistunut yhtään ja kp on nyt tänään 18 ja en vain käsitä mitä tämä nyt on?! Aiemmin on kyllä alkanut haalistumaan heti seuraavana päivänä hiukan, mutta nyt ei sitten yhtään ja mieskin on kaikki testini katsonut ja ensin oli että JES nyt saadaan pupuilla kunnolla, mutta on nyt myös hiukan ihmeissään ja varsinkin minun nälästäni kun on PAKKO syödä kokoajan kun on KAMALA nälkä:O

Torstaina 30.8.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 105/28-30
Starhope___37v__KKM 3/12_________________________KP 68/34-37
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP 30/28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 30/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12________________________KP 74/30-32
Mimmiel__29v___KKM 2/12___________________________KP 31/29
zapata______KKM 6/12______________________________KP 3
Emppuli83___29v____KM 8/12________________________KP ?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12_________KP 21/30-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12_________KP 18/28-32
pupu75__36v____KM 1/12_____________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11________________________KP 23/31
Haaveissani____KM 1/12, KM 6/12______________________KP 5
mumina___22v___KM 7/12___________________________KP 14/30-34

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12_________________________KP 20/30
tillukas__32v__KM:t 3*-09,2*-10,5/12,7/12,8/12________KP 20/28-33
Marlin__28v___KM 7/12_____________________________KP 10/28

HAAVEISSA NELJÄS

tiinelli____KKM 1/12, KM 5/12____________________________KP 32

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 33/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 18/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 24/28

:heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, kattikati, Cattibrie, Taivaanrannan maalari, Sachie, miss bamse

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/

Viimeksi muokattu:
Hei, mä olen ollut hiljainen viime aikoina.. Syy ehkä edellinen keskeytynyt keskenmeno silloin huhtikuussa.. En oo vaan jaksanut uskoa Ettö saatais syliin asti toista lasta. Kerrot on kkm jälkeen ollut 31-36 mutta nyt on menossa vasta kp25 ja sain haalean haalean plussan tänään!! Joten tää kierto kai olis lyhyempi ? Kai.. Tässä sitä nyt jännitetään alkaako ens viikolla menkat vai ei.. Vai onko kyydissä oikeasti joku!? Kaks vuotta tuli täyteen jut kun aloitettiin pikkukakkosta yrittämään ja kaks kesken menoa takana tuon kahden vuoden sisällä...

Yhteistyössä