K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja taas piti tulla pätemään
Sinähän tässä pädet. Väitit keskustelun koskeneen ihan muuta kuin se koski, mutta et ota vastaan yhtään mitään mitä tuossa yritin sanoa. Ymmärrätkö ollenkaan, ettei kyse ollut huumorista yleensä, vaan ilkeän sävyisestä trollauksesta, mikä ei ole mitään kunnon huumoria. Samalla periaatteella voisi nimittää vaikka koulukiusaamista huumoriksi, jos sille tielle lähdetään.

vierailija
Eikös tämä Israelin edustaja ollut joku megastara. Lähestyykö Bojan usein sellaisia henkilöitä, niinkuin myös meidän megastara Käärijä ja sitten Sadie. Sanon tämän ihan bojanistina ja pohdintana.
Mä luulen että enemmänkin kyse on siitä, että hän kiinnostuu ehkä ihmisistä, joilla on karismaa. K:lla on ja samoin S:llä. B:llä on rutkasti sitä itselläänkin, eiköhän hän löydä vielä jonkun ihanan kumppanin jonka kanssa homma toimii. ☺

vierailija
Mä luulen että enemmänkin kyse on siitä, että hän kiinnostuu ehkä ihmisistä, joilla on karismaa. K:lla on ja samoin S:llä. B:llä on rutkasti sitä itselläänkin, eiköhän hän löydä vielä jonkun ihanan kumppanin jonka kanssa homma toimii.
Joo mä luulen kans, että kyse ei ole esim. hyödyn tavoittelusta. Itse en kyllä näe suurta karismaa Noalla tai Sadiella. Ehkä vaan se tähtipöly kiinnostaa niinkuin ns. tavallisiakin ihmisiä.

vierailija
Mä taas näen S:llä karismaa, hän on aika upea. En ihmettele jos B on ihastunut. Noan suhteen taisi olla vain vitsailua se juttu.
Hassua, koska mä taas en näe S:llä lainkaan karismaa. Kiinnostava kuin märkä rätti. Noalla karismaa taas on vaikka muille jakaa, mutta se tosiaan tuntui enemmän managerin junailemalta viisustrategialta etukäteen antaa jokaiselle pojalle jokin "juttu", jota korostetaan haastatteluissa, kuten poikabändissä. B:llä se nyt oli vihjailut siitä, että Noa olisi häiritsevän kiinnostava. Tosiasiassa he eivät tainneet ottaa edes yhden yhtä kuvaa Noan seurassa.

vierailija
Jännä miten eri tavalla näemme. Minusta S on hyvinkin tavallisen näköinen, nätti toki.
Ei se ole pelkästään ulkonäöstä kiinni. Musta hän on kyllä kaunis mutta lisäksi se hymy on viehättävä kun hän sen väläyttää ja silmissä on myös jotain vetoavaa. Tavallaan siis se kokonaisvaikutelma on enemmän kuin pelkkä ulkonäkö. Mut nämähän on tosiaan yksilöllisiä juttuja miten kukainenkin näkee.

vierailija
Joo mä luulen kans, että kyse ei ole esim. hyödyn tavoittelusta. Itse en kyllä näe suurta karismaa Noalla tai Sadiella. Ehkä vaan se tähtipöly kiinnostaa niinkuin ns. tavallisiakin ihmisiä.
Ei ehkä varsinaisesta tavoittelusta, mutta osaa käyttää hyödykseen kun sitä tielle sattuu.
Mulla on muutenkin hieman erilainen kuva koko viimeisen 1,5 vuoden tapahtumista lähinnä B osalta, liittyen K-juttuihin, mutta muihinkin asioihin. Mua häiritsee aina suunnattomasti se, että B nähdään näillä palstoilla jonain epäitsekkäänä pyhimyksenä ja aina kun jotain negatiivista tulee ilmi tapahtumissa hänen ympärillään, niin se on aina jonkun muun syy ja B on vain viaton uhri/kärsijä. En tarkoita tässä, että hän mikään huono ihminen olisi, mutta ihminen niinkuin kaikki muutkin. Lisäksi pitää muistaa, että on töissä viihdebisneksessä, jossa menestyäkseen pitää toimia tietyllä tavalla. Mutta en jatka tästä sen enempää, kun olen vähemmistössä näine ajatuksineni ja tämä näkökulma ikävästi vetää mukaan myös niitä, jotka eivät osaa asiallisesti keskustella.

vierailija
Ei ehkä varsinaisesta tavoittelusta, mutta osaa käyttää hyödykseen kun sitä tielle sattuu.
Mulla on muutenkin hieman erilainen kuva koko viimeisen 1,5 vuoden tapahtumista lähinnä B osalta, liittyen K-juttuihin, mutta muihinkin asioihin. Mua häiritsee aina suunnattomasti se, että B nähdään näillä palstoilla jonain epäitsekkäänä pyhimyksenä ja aina kun jotain negatiivista tulee ilmi tapahtumissa hänen ympärillään, niin se on aina jonkun muun syy ja B on vain viaton uhri/kärsijä. En tarkoita tässä, että hän mikään huono ihminen olisi, mutta ihminen niinkuin kaikki muutkin. Lisäksi pitää muistaa, että on töissä viihdebisneksessä, jossa menestyäkseen pitää toimia tietyllä tavalla. Mutta en jatka tästä sen enempää, kun olen vähemmistössä näine ajatuksineni ja tämä näkökulma ikävästi vetää mukaan myös niitä, jotka eivät osaa asiallisesti keskustella.
Musta Bojan on selvästi kiltti ja lämmin ihminen. Ei se tarkoita silti että olisi täydellinen, ei kukaan ole. Toiset on silti lämpimämpiä kuin toiset.

vierailija
Mitä negatiivisista on siis tullut ilmi?

vierailija
Et ole ainut.

vierailija
Jännä miten eri tavalla näemme. Minusta S on hyvinkin tavallisen näköinen, nätti toki.
Minäkään en näe hänessä mitään kovin erityistä persoonana. Olen itsekin ihmetellyt miksi en, koska hänessä täytyy olla jotain, koska on saanut rooleja näinkin pitkään ja niitä mainoskuvauksia. Onhan hänellä harvinaisen upeat hiukset ja hyvin säännölliset piirteet. Saa nähdä, miten hänen uransa etenee, kun hän siirtyy aikuisempiin rooleihin

Yhteistyössä