Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Marlin pitäisköhän munkin pyytää miestä kadottamaan noi testit johonkin? Ne polttelee jo nyt tuolla kaapissa kun samaan aikaan mun mieli ilmeisesti kehittää mulle oireita. Mut jos pystyt kärvistelemään huomisen niin sit voit herätä keskiviikkoaamuna kukonlaulun aikaan testaamaan. :LOL:

Joka toinen hetki oon sitä mieltä et mulla on raskausoireita ja sit joka toinen et ne on menkkaoireita. Joka tapauksessa aikaista molempiin. Mä en oikeasti voi testata (ainakaan kotona) ennen perjantaita, mies luulen että oon oikeesti kajahtanut lopullisesti. :whistle: Mutta, viimeksi en tiennyt mitä oireita oottaa, ja nyt ne tuntuu paljon samoilta kuin silloin.
 
Törkeästi ja pikaisesti omaa napaa!! Tänään tuli odotettu kirje postissa ja se laparoskopia-aika on lokakuussa! Siis lokakuussa!! Voihan pee! :mad: Niin kauanko mun pitää lykätä vauvan yrittämistä??! Onko kellään tietoa et haittaisko tulla raskaaksi tilanteesta huolimatta? Tai voinko ylipäätänsä raskautua ton dermoidin tai endometriooman taimikälieonkaan takia?! Voiiiii että ottaa päähän! Luulin tosiaan, että saisin ajan nopeammalla aikataululla..:(
 
MiNalo Voi ei, vasta lokakuulle! :hug: Kohtuuttoman kauan ne kyllä laittaa sut odottamaan leikkausta.

Mulle on ainakin lääkärit hokenut että endometrioosin paras hoito on raskaus, eli jos teillä tärppää niin rauhoittuu ja mahdollisesti pienenee itsestään raskauden aikana. Jos sun tilanteessa siitä on kyse.
 
zapata Mulla mies on jo tottunu tähän testailuun :D Kerkesin aika monta turhaa negaa tehä keväällä ennen tärppiä :whistle: Mulla ei etes oireita ole, mutta haluaisin vaan mahollisimman pian saaha tietää että missä mennään. Välillä tuntuu että pakkohan mun on olla raskaana, kun kuitenkin oviksen aikaan sekstailtiin aika paljon, mutta sitten taas toisaalta tuntuu etten siitä huolimatta ole, koska valitettavasti meidän tuurilla asiat ei mene niin ku niitten pitäs tai ne vois : /

MiNalo No voi kökkö : / Voisko sinne soittaa ja kysyä että eikö tosiaan aikasemmin ole aikoja?
 
No ei menny ihan niinkun piti.. Vähän on mesentunut fiilis, en siis saanu miestä eilen peittoja heilutteleen, oli kuulemma niin väsynyt, sama kävi edellisessä kierrossa kun sain ovisplussan niin ei heiluteltu peittoja samana päivänä, en tiedä tekeekö hän tän ihan tahallaan. :ashamed: saa nähä heilutellaanko tänäänkään..
 
Marlin Voi kurjuus, ne sitten alkoi sittenkin. :(

Hieman omanapaisuutta: Kuvitellut oireet (vai oisko nää ihan oikeesti merkkejä jostain) jatkuu, eilen vuorossa kuvotusta ja vatsa löysällä. Tänä aamuna kovaa kuvotusta ja heikotusta. Eilen olo tuntui myös kuumeiselta, joten olisiko ihan rehellinen pöpö iskenyt? Jos vaikka huomenna aamulla testailisin, en malta odottaa perjantaihin?
 
Se tässä onkin vähän kurjaa kun en oo puhunu oviksesta mitään ja jos puhuisinkin niin tilanne olisi varmaan vielä vaikeampi, en tiedä onko hän sitten nähnyt testejä kaapissa, mutta kyllä hän oikeasti on väsynyt, nimittäin flunssa näköjään tulossa, eilen kyllä heiluteltiin illalla peittoja, mutta oli varmaan vähän liian myöhäistä.. Sen näkee pian oliko vai eikö. :)
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Torstaina 23.8.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 98/28-30
Starhope___37v__KKM 3/12___________________________KP 61/30
Mirtsu81_____KKM 4/12_____________________________KP 84/34-37
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP 23/28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 23/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12________________________KP 67/30-32
Mimmiel__29v___KKM 2/12___________________________KP 24/29
zapata______KKM 6/12______________________________KP 28

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12_________KP 14/30-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 11/28-32
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 16/31
Haaveissani____KM 1/12, KM 6/12______________________KP 28
mumina___22v___KM 7/12____________________________KP 7/30-34

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12_________________________KP 13/30
tillukas__32v__KM:t 3*-09,2*-10,5/12,7/12,8/12________KP 13/28-33
Marlin__28v___KM 7/12_____________________________KP 3/28

HAAVEISSA NELJÄS

tiinelli____KKM 1/12, KM 5/12__________________________KP 25

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 26/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 11/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 17/28

:heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, kattikati, Cattibrie, Taivaanrannan maalari, Sachie, miss bamse

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/
 
Minähän sitten menin tekemään pari testiä, eilen yhden ja tänään aamulla yhden. Eiliseen tuli todella hailakka viiva, mutta kuitenkin punainen viiva. :) Tämän aamuiseen en sitten saanutkaan kuin viivanpaikan :( Tietenkin testit oli eri merkkisiä, joten noista ei nyt voi päätellä muuta kuin että olen hätähousu ja testaan liian aikaisin. :ashamed:

Tänään olen tietenkin menossa ostamaan Apteekin omia. Ja ehkä myöhempää käyttöä varten digin. :D
 
zapata Toivottavasti huomenna tulis sit kunnon viiva. Minkä merkkiset testit sulla oli?

Pelkään pahoin palaavani tänne näinä päivinä. Eilen ultrassa havaittiin pienen pieni hippunen, mutta nyt taas tuhruttaa... Sydän kääntyi ympäri kun odotetun lugevuodon sijasta olikin ruskea verilähetys.
 
Hanne, voi ei! Toivottavasti pikkuinen nyt sinnittelisi tiukasti kyydissä ja tuhrutus olis vaan jotain harmitonta. :hug:

Mä taidan testaa vasta perjantaina, haluun mielummin vahvemman viivan sitten päivän odottelulla kun että petyn huomennakin yhteen viivaan. Nyt on mieli taas vähän maassa. :(

Eilinen testi oli PC:n liuska ja aamuinen Apteekin oma. Luulen että liuska oli herkempää mallia kun piirtyi selkeä viiva.
 
Viimeksi muokattu:
Voi Hanne!! :hug: Ei ole reilua ei! Kovasti kovasti voimia!! Eihän tällasessa tilanteessa tiiä mitä sanoa..ei mitkään sanat taida lohduttaa. :(

zapatalle nyt tsemppiä! Toivottavasti plussa pärähtää testiin! Jänskää! :D

Miwwi toivotaan, että tärppi olisi käynyt! Mä oon kaks kertaa raskautunu kertalaakista! ;)

Kiitos kaikille tsempeistä! Nyt kun on saanu asioita ajateltua niin on saanu uutta perspektiiviä. Päätin etten kuitenkaan tulevasta skopiasta huolimatta aio lopettaa yrittämistä. Jos tärppi käy ennen marraskuun alkua (niin sanoin aiemmin väärin. aika on marras- ei lokakuussa!) niin sen parempi! :) Ovisaikoja elellään. Testiin sain plussan tänään. Tällaisen: Aijaa.com - 10767514
Harmittaa, kun ei ollu testejä aiemmin..että olisko viiva ollut vahvempi eilen. Noh, eipä sillä väliä kun peittoja on heiluteltu jo kahtena edellisenä iltana! :p Ihan vain urheilun ja huvin vuoksi! :whistle: =) Sitä minä vaan oon ihmetelly et ihan hirveet kivut ollu eilen ja tänään ja sellane pahoinvoiva olo. Liekö sitten ovikseen liittyviä, mutta ikinä ei ole vastaavanlaista ollu! :confused: Vai voiko johtua siitä, mitä ikinä tuolla munasarjassa onkaan...Kyllä on sekavaa tämä ja oikeestaan oon varma etten nyt tässä tilanteessa voi edes raskautua..:(
 
MiNalo ehdottomasti täräytät raskaaksi, jos leikkaus on vasta marraskuussa. Mun mielestä tuo sun on kyllä loistava ovisplussa, jee! Nyt vain lisää positiivista mieltä, eiköhän se tärppää endosta huolimatta. :D
 
Niinpä! :) Mä en kyllä tiiä et miten se vaikuttaa se "jokin" tuolla oikeassa muniksessa. Vasen munasarja on siisti ja samoin kohtu..Oliskohan se näkyny ultrassa jos mulla ois endoa esim. vatsaontelossa?? Tai siis eihän se lääkäri sanonu varmaksi et mikä se siellä munasarjassa on..Voi että kun vois tietää tarkemmin! :/
 
MiNalo jos toinen munasarja on kuitenkin puhdas niin eikös joka toinen kierto olis ihan häiriötön? Koska eikös nuo yleensä vuorottele? Mulla ei ultrassa näkynyt aina kauhean selvästi endoa, sitten laparoskopiassa näkyi ne kohdun takana kasvavat. Luulen että vatsaonteloon kasvavat näkyy myös aika huonosti ultrassa. Kurjaa että joudut olemaan epätietoisuudessa. Mutta jos siellä olis ollut jotain todella vakavaa, olis leikkausaika varmaan järjestetty aikaisemmaksi ajankohdaksi.
 
zapata No niin minäkin ajattelin, että jos olisivat epäilleet jotain vakavaa niin oisin saanut ajan aikaisemmin. Silloin kun tulehdus todettiin km:n jälkeen niin tähystysajan sain noin kahden viikon päähän..Alkoi vain yhtäkkiä pelottamaan kun lueskelin netistä noista erilaisista munasarjakasvaimista. Jotkin oireeni viittaavat myös syöpään, mutta yhtälailla endoonkin. Sekin tuntuu omituiselta, että silloin kun vielä helmikuussa olin raskaana, ei kummassakaan munasarjassa näkynyt mitään. Kunnes sitten noin 4 viikkoa lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen..silloin epäilivät sitä siis toiminnalliseksi kystaksi, joka olis jotenkin keltarauhasesta muodostunu. :confused: Niin ja sekin vielä, että ottivat minulta silloin verikokeen CA-12-5 seerumin, joka oli koholla. Tuo kyseinen arvohan kohoaa munasarjasyövässä, mutta myös mm. tulehduksissa ja endometrioosissa. Sama verikoe otettiin uudelleen viikko sitten, mutta sitä vastausta en vielä tiedä. Niin se minua mietityttää, että jos kyseessä on endo, kuinka olen onnistunut kuitenkin tulemaan raskaaksi 2 kertaa vuoden aikana..Samperi, nyt kyllä toivon marraskuun tulevan ja pian! :kieh:
 

Yhteistyössä