Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

iitu85: Tiedän tunteen. Mulla 3 peräkkäistä km takana. Kaikki mahdollinen tutkittiin ja mitään vikaa ei löytynyt. Meillä vielä kävi niin,että meni yli vuosi yritystä ja ei uutta plussaa. Mentiin sitten yksityisen lapsettomuusklinikan asiakkaiksi. Siellä sitten erilaisilla hormonihoidoilla. Miehellä ennestään 4 lasta ja minäkin 3 kertaa vuoden sisään tulin raskaaksi,niin luultiin minussa olevan vikaa. No kuukaudet meni ja ei plussaa. Satoja ovulaatio ja raskaustestejä. No päätimme sitten,että yritetään inseminaatiota. Innoissamme menimme toimenpidettä varten klinikalle. Siellä sitten spermanpesun jälkeen lääkäri kertoi,että miehellä ei eteenpäin liikkuvia siittiöitä ole ollenkaan IGA on 60% IGG 90% ja agglunaatio+ mar testi positiivinen. Tarkoittaa sitä,et siittiöt liimautuvat toisiinsa ja ICSI on ainoa vaihtoehto. Ei lääkärit osaa sanoa,että mitä siinä reilun vuoden aikana tapahtui,kun sperma meni noin huonoksi.
No icsi hoito aloitettiin- tuoresiisto nega. Pas tehtiin muutaman kuukauden päästä. Tästä sitten lopultakin kaikkien hormonien,piikkien,itkujen ja toivottomuuden jälkeen saatiin plussa-- 2 vuotta edellisen km jälkeen.
Sitten asiaan sain tähän raskauteen tukihoidoksi ensin gonapeptyl pistoksen,joka parantaa alkion kiinnittymistä.Lisäksu lääkäri määräsi käytettäväksi minidisperiniä (tukostaipumusta ei ole todettu),sanoi éttä joitakin toistuvia km saaneita se tuntuu auttavan vaikka ei olisi tukostaipumusta--haittaakaan siitä ei kuulemma ole. Lisäksi käytin lugesteroneja 3x päivässä. No nyt ollaan menossa rv 29+5. Vuodelevossa sairaalassa tosin,mutta johtuu muista ongelmista. Ilmeisesti noista tukihoidoista oli tällä kertaa apua,kun raskaus nyt jatkuu. Vieläkin kyllä pelottaa,wttä jotakin sattuu-- se menettämisen pelko on valtava.

Tsemppiä sinulle kovasti ja tiedän mille tuntuu. Kovasti toivon teille sitä pysyvää plussaa.
:heart:

Quu
Onnea Missa ja kovasti tarrasukkia kyytiin:flower:!

Tervetulotoivotukset ja pahoittelut Tulkinnanvarainen ja Mimmiel!

Miramei, kylläpä sulla kestää sen plussan häipyminen! Sais jo kadota ja palata sitten takaisin vahvistuvassa muodossa!

Puskajussi :hug:, kuulosti niin lupaavalta jo..

Iitu, olen tosi pahoillani, että tutkimuksissa ei löytynyt mitään hoidettavaa vikaa. Oliko sulla jo käytössä noi Tillun mainitsemat Lugesteronit ja mini-aspiriini? Ne mullakin on olleet käytössä kahdessa viimeisessä raskaudessa, ja vika olisi onnistunutkin, jos tulehdusta ei olisi tullut. Toi on kyllä ihan uskomattoman syvältä, jos et pääse sinne tutkimuksiin, vaikka oli luvattu:mad:! Kovasti tsemppiä!

Tillulle terveisiä myös, jos käyt tällä puolella lueskelemassa, oon käynyt odotuspuolelta putoamisen jälkeen välillä seurailemassa kuulumisia siellä. Ihana kuulla, että olet päässyt nyt noinkin pitkälle jo, kovasti voimia edelleen lepäilyyn!

ON: huomenna kp20 ja ovista ei näy, ei kuulu. Taitaa jäädä tulematta. Kohdun tähystyksen tulokset sen sijaan tuli, erikoisen näköinen limakalvo oli ollut kuitenkin istukkaa, vaikka HCG oli vaan 2. Kirjeen mukaan on poistettu siinä tähystyksessä, en tiedä onko noin, kun toimenpiteen jälkeen gyne kertoi ottaneensa vaan koepalat. No, eipä kai sit muuta kun muutama päivä vielä ovistestailua ja sit vaan uuden kierron odottelua. Plaah.

Täällä on ovis ilmeisesti ollut eilen.. :) vuhuu, toivottavasti tärppäs, pitää varmaan tänäänkin varmuuden vuoksi käyttää se hyväksi, ja tietty vielä kokeilla ovistikuttaa, että oliko se varmasti eilen.. :D

IITU85:hug:
Mullahan tuli KM tutkimuksista myös tulos ettei mitään vikaa: myöhemmin vasta yksityinen alkoi kyseenalaistamaan niitä kilppariarvoja jotka oli ihan viiterajoissa, juuri ja juuri. Mulla toki oli 2 lasta, ja tiesin ettei vika voi kai mahdottoman iso olla... tai oletin niin, mutta kyllä se kirpasi kun epäonnisia raskauksia oli 5 takana ja papereissa luki ettei vikaa ole. Kyllä siinä mietti että miten se on mahdollista :/ Ja juuri kun tulokset valmistui, olinkin taas raskaana, ja se raskaus kesti (aloitettiin se kilpirauhaslääkitys puolessa välissä)
Jaksuja ihan hirveästi, ei epäonni voi ikuisesti jatkua, eihän?:hug:
tänä vuonna mulla taas jo tuulimuna raskaus ja varhainen km takana... :/ Nyt toivotaan taas parasta....

P12
Heippa kaikille!!

Mulle on näköjään jäänyt huhtikuun km-plussa tuonne roikkumaan, sen voisi poistaa ja siirtää kesäkuussa plussanneisiin :) Vihdoin ja viimein kuuden kemiallisen jälkeen näyttäisi olevan raskaus käynnistymässä vahvasti.

Tsemppiä ja plussia toivon tähän pinoon, kamalia tunteita joudutte käymään läpi etenkin toistuvista kärsivät :hug: Meillä meni 1v4kk ennen tätä plussaa, ja kaikki raskaudet ennen tätä päättyivät rv4-6. Yritettiin teroja, clomeja, söin vaikka mitä vitamiineja, join greippimehut sun muut ja lopulta oli takki aivan tyhjä. Koko tämän kierron alun tein luopumistyötä vauvakuumeesta ja itkin joka päivä sitä etten pysty tulemaan kunnolla raskaaksi. Lopetin kaikki vitamiinit sun muut poppaskonstit. Oviksen tikutin kuten aina, hyödynnettiin dpo-1 ja dpo 0 ja aloin dpo1 alkaen syömään primaspan 50mg. Ajattelin että turhaan varmaan kun ei aspirin ja disperin ole auttaneet yhdessäkään kemiallisessa mutta niin vain vahva plussa tuli. En tiedä auttoiko primaspan vai alkoiko omat hormonit toimimaan paremmin clomien ja terojen jälkeen.

Tohon Neiti81 kommenttiin yhtyen. Eilen unohtu. Siis mullahan kans oli noi kilppariarvot viiterajoissa eikä tk-lääkärit ottanu kantaa asialle. lähes nauroivat pihalle,vaikka mulla selkeitä vajisoireita oli. Arvot oli tsh 2,7 ja t4v 10. No kävin sitten yksityisellä sisätautilääkärillä ja sano,et pitäs raskautta yrittäessä/raskaana ollessa noi arvot olla siten,et tsh alle 2, mieluummin lähellä 1,5 ka t4v vähintään 15. Sain lääkityksen ja vajisoireet katosi. kerran on jouduttu annostusta lisäämään.

Tervehdys tännekin pitkästä aikaa. Satuin lukemaan ketjua ja tekee nyt mieli kommenoida ainakin Iitulle85, että älä heitä kirvestä kaivoon. Suurella todennäköisyydellä seuraavalla kerralla menee kaikki hyvin!

Me käytiin kahden kkm jälkeen yksityisellä tutkmuksissa, eikä löytynyt mitään vikaa, tosin ihan kaikkea ei tutkittu (esim. vasta-aineita ja sperma-analyysiä, jälkimmäistä lääkäri ei pitänyt tarpeellisena kun raskautuminen ei ole ollut vaikeaa). Tulosten perusteella lääkäri sanoi, että pitää entistä todennäköisempänä, että kyse on ollut vaan huonosta tuurista, eikä ole mitään estettä sille, etteikö seuraavalla kerralla menisi kaikki hyvin.

Tähän nyt siis yritetään parhaan kyvyn mukaan uskoa, vaikka pakko myöntää, että etenkin näillä viikoilla (6+5) pelottaa välillä aika tavalla.

Tillu79: sanottiinko sinulle millä tavoin mini-aspiriini (onko se muuten mini-aspiriini vai disperiini, onko eroa?) voi auttaa, jos ei ole tukostaipumusta?

Lämpimiä plussatuulia toivotellen!

Ei osannut lääkäri sen kummemmin sanoa. Käy mini aspirin,disperin tai primaspan 100mg.
Jotenki näin, et istukassa on alussa niiiiin pieniä verisuonia, jotka voi mennä tukkoon. Toihan vaikuttaa punasoluihin ja vähentää tukkeumien riskiä.
Ei se sen kummemmin selittäny. Joillaki se vaan auttaa, vaikka ne spr:n testit on kunnossa.
Sanoi,et hällä ollu useempi nainen hoidossa,joilla 3 jopa 6 peräkkäistä km ollu. Sit alotettu toi disperin ja luget ja raskaus on onnistunut. En tiedä oliko meillä vaan 3 kertaa huono tuuri ja alkiossa vika, vai onko noista tuki toimista ollu apua- nyt kuitenkin neljännellä kerralla näyttäisi onnistuvan. itse ainakin vahvasti uskon,että ovat auttaneet.

Quu
Kyllä kannatti käydä valittamassa oviksettomuudesta, tänään napsahti hymynaama testiin=).
Oon niin iloinen, että ainakin tuolta osin näyttää toiminta taas normalisoituneen:):). Tosin ovista ennen käytössä oleva jtp-taktiikka ehdittiin lopettaa jo muutama päivä sitten, ja oon huomannut, että mulla plussakierroissa on tallettelut tehty nimenomaan jo ennen ovisplussaa. Mutta tänään ja huomennakin toki tää hyödynnetään, enkä mä oikeen odotakaan, että ekasta yk:sta nyt tärppäiskään, tärkeintä että tsäänssit siihen on taas olemassa!
Ja MiNalo, mun kokemuksen mukaan siis sulla on kaikki mahikset siihen oikeaan plussaan tässäkin kierrossa, toivotaan tärppiä!

Perjantaina 29.6.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Sachie__20v___KKM 3/12__________________________KP 93/32
miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 43/28-30
Starhope______KKM 3/12___________________________KP ?
Taivaanrannan maalari__KKM 3/12____________________KP 7/32
Mirtsu81_____KKM 4/12_____________________________KP 29/34-37
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP 14/28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 16/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12________________________KP 12/30-32
Mimmiel__29v___KKM 2/12___________________________KP 29/29

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12_________________KP 22/28-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 20/28-32
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 24/25-27
Naneni___28v___KM 5/12___________________________KP 18
NaksuP___28v____KM 5/12__________________________KP 1/29
kwaidan___29v____KKM 5/12_________________________KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12________________________KP ?

HAAVEISSA NELJÄS

dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12_KP 5/30-33
kokkeli_____KKM 4/12_______________________________KP 12/25-28

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 29/28-30
miss bamse____KM 11/10____________________________KP 62/28
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 16/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 9/28

:heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, Whisky Peat, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, Sussu-72, kattikati, Cattibrie

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/

Sunnuntaina 1.7.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Sachie__20v___KKM 3/12__________________________KP 95/32
miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 45/28-30
Taivaanrannan maalari__KKM 3/12____________________KP 9/32
Mirtsu81_____KKM 4/12_____________________________KP 31/34-37
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP 16/28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 18/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12________________________KP 14/30-32
Mimmiel__29v___KKM 2/12___________________________KP 31/29

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12_________________KP 24/28-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 22/28-32
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 26/25-27
Naneni___28v___KM 5/12___________________________KP 20
NaksuP___28v____KM 5/12__________________________KP 3/29

HAAVEISSA KOLMAS

HAAVEISSA NELJÄS

dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12_KP 7/30-33
kokkeli_____KKM 4/12_______________________________KP 14/25-28

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 31/28-30
miss bamse____KM 11/10____________________________KP 64/28
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 18/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 11/28

Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, Whisky Peat, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, Sussu-72, kattikati, Cattibrie

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/

iitu85 Tosi kurjaa, ettei testeissä löytynyt mitään :( :hug: Mä olen nyt tosi huono sanomaan yhden km:n jälkeen, mutta älä tosiaan heitä kirvestä vielä kaivoon, toivoa on aina.

Kuinka monella teistä on selkä- tai niskaongelmia? Siis lihasjäykkyyttä tms "tavallista" tai vähän erikoisempaa niinkuin esim. eripituiset jalat tai lantion alueella jotain häikkää? Mä nimittäin luulen, että sillä saattaa olla merkitystä raskautumisessa/raskaana olemisessa. Esim. jos lantion alueella on nivelet pois paikaltaan tai vinksallaan, niin ei sisäelimetkään varmastikaan toimi niinkuin kuuluu ja se saattaa aiheuttaa keskenmenoja ja mm. kovia menkkakipuja. Jos kiinnostaa, niin käykääpä kurkkaamassa Selk Itselläni kun tuupattiin kyseiset nivelet paikalleen, niin menkkakivut katosivat kuin tuhka tuuleen, kun ennen jouduin syömään paketin Buranaa menkkojen aikaan.

*murmur* Kiitos tiedoista, nyt täytyy vaan toivoa, että tärppi tulisi tuosta yhdestä kerrasta :)

).( Dpo 5 eli ei yhtään mitään, ainakaan vielä. Ihan turha edes ajatella asiaa ennenkuin vasta parin viikon päästä.

).( Vahva ovisplussa bongattu eilen iltapäivällä KP17 davidin testillä ja oli vielä varmistettava pc:n ovistestillä ja molemmissa hiukan kontrolliviivaa tummempi testiviiva :D Talletuksia on ollut aika tiuhaankin kun olen niistä kivuistani päässyt klipsien poiston jälkeen, mutta nyt vain jännätään onko kaikki hyvin tuolla oikealla puolella, kun siellä sen on pakko olla auki aiemmat raskautumiset huomioiden. Mies on myös vauvakuumeinen ja sanoi ettei meillä paljoa vauvahaaveista tarvitse keskustella kun molemmat haluaa <3 Ihanasti kuitenkin yrittää tukea minua samalla kuin itsekin jännittää miten tässä käy.

Onnitteluja plussanneille ja paljon voimia uusille ja toivoa kaikille muille <3

Kiitos kaikille tsempeistä! Nyt on jo vähän parempi mieli, mä vaan olin niin asennoitunut siihen että jottain vikaa löytyy ja sitten se vaan korjataan.

Soitin sairaalalle ja vaadin aikaa lapsettomuuspolille. Hoitaja vähän ihmetteli, kun "sullehan on luvattu seuranta seuraavan raskauden aikana." No niin, mitähän se auttaa kun on niitä edellisiäkin seurattu, tuloksetta. Minä haluan keskustella oikean lääkärin kanssa ennenkuin lähden enää edes yrittämään raskautta. Noh, pisti se hoitaja mun paperit sitten taas sinne lapsettomuuspolille ja täytyy vaan toivoa, että se lääkäri huolii mut sinne. Täytyy mennä yksityiselle jollei noi huoli.
Mulla on herttakohtu ja "tiukassa kulmassa". Mitenköhän se vaikuttaa raskauden jatkuvuuteen... Ilmeisesti herttakohdusta ei pitäisi olla haittaa.. Mistä senkin sitten tietää...

Noh, minä aion nyt stressata välillä muita asioita ja miettiä vauva-asiaa uudelleen aikaisintaan syksyllä :)

Plussatuulia kaikille! :)

-iitu

iitu: :hug: ymmärrän tuon tunteen, jos tietäisi jonkin olevan vialla niin asian voisi korjata. Jos ette saa sitä aikaa lapsettomuuspolille niin voithan yrittää omatoimisesti korjata asiaa pienellä annoksella Prismapania. Siitä ei nyt mitään haittaa ole, mutta toisaalta ymmärtää jos ei halua lähteä edes yrittämään summamutikassa. Viimeksi multa tyrmisivät tuon prismapanin, mutta otettiin sitten se Klexane käyttöön vaikkei tukostaipumuksissa mitään näkynytkään. Sinäänsä vaan jännä, että np-ultran jälkeen mulla oli erikseen vielä lääkäri missä tsekattiin tuo hematooma, niin lääkäri sanoi että nuo vertaohentavat voivat aihettaa verenvuotoa vaikkei sitä muuten olisi tullutkaan. En tiedä, mulla tuo salaisuus on kuitenkin tainnut olla se kortisoni, koska sen kanssa nyt nämä 3 raskautta ovat onnistuneet ja muut 4 keskeytyneet. Tai siis eihän tämä ole vielä onnistunut, kun mennään vasta rv 16, mutta ainakin lupaavalta vaikuttaa. Mutta silti en vastaanota onnitteluja raskaudesta ja puhun muodossa "jos" meille tulee vauva joulukuussa eli ei siitä pelosta vaan pääse :( Hertanmallisen kohdun ei pitäisi tuossa vaiheessa vaikuttaa km:n, lopuksi voi tehdä sen, että vauva ei pääse kääntymään, joten on pystyssä masussa ja aiheuttaa niin paljon painetta kohdunsuulle, että syntyy etuajassa (kaverilla synnytykset tämän takia rv 35&34) tai sitten menee loppuun, mutta leikataan perätilan takia. Tsemppiä kesään, toivottavasti se menee nopeasti ja uusi raskaus pääsisi onnistuneesti alkuun ja vielä tärkeämpää: loppuun!!

Tiistaina 3.7.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Sachie__20v___KKM 3/12__________________________KP 97/32
miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 47/28-30
Mirtsu81_____KKM 4/12_____________________________KP 33/34-37
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP 18/28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 20/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12________________________KP 16/30-32
Mimmiel__29v___KKM 2/12___________________________KP 33/29

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12_________________KP 26/28-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 24/28-32
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 28/25-27
Naneni___28v___KM 5/12___________________________KP 22
NaksuP___28v____KM 5/12__________________________KP 5/29

HAAVEISSA KOLMAS

HAAVEISSA NELJÄS

dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12_KP 9/30-33
kokkeli_____KKM 4/12_______________________________KP 16/25-28

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 33/28-30
miss bamse____KM 11/10____________________________KP 66/28
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 20/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 13/28

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, Whisky Peat, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, Sussu-72, kattikati, Cattibrie, Taivaanrannan maalari

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/[/QUOTE]

Tää nyt on kovin outoa..Kp14 ja ovistesti näyttäny kaks edellistä päivää olematonta viivaa ja nyt tämä vaan
[/URL][/IMG]
Onkohan siis ovis ollu ja menny vai tulossa :confused: yleensä ollu kp10-13 välillä ja nyt en edes seuraillu kp11 ennen mitään kehon merkkejä kun olin laittaa koko vauvaprojektin jäihin ko ei tärppää...mut viime päivinä taas yllättäen miettiny josko ovis ois ja jos vielä yhen kierron verran yrittäis =) pupuilua eilen ja sitä edellinen tais olla kp9,kai.. et josko ois sillon napsahtanu ovis samaan aikaan tai sitten tulossa vasta,limat olemattomat ja muitakaan merkkejä en nyt bongaa :stick:
Hetkonen,olin tänne laittanu 21.6 että kp2 :O ja se oli laskettuna kunnon vuodosta,ei tuhruttelusta alkaen eli tänään on jo kp15 ainakin jos ei enemmänki.. Nytkö se sitte vilahti ohi koko ovis ja saa miettiä oisko se yks pupuilu tärpänny..sitäkää en nyt millään saa päähän minä päivänä se tapahtu! Nyt mä muistan,se oli 5päivää sitten ;)

Viimeksi muokattu:
Kiitokset tervetulotoivotuksista!

|.| Täällä ollaan vähän hämmentyneitä.. Meinasin perjantaina jo kirjoittaa, että saa laittaa kp1, kun olin niin varma oireiden perusteella, että kuukautiset alkavat hetkenä minä hyvänsä. Sain apteekin raskaustestiin perjantaina hyvin haalean haamun noin 2 minuutissa. Mies oli jo minuutin kohdalla heittämässä testiä negatiivisena roskiin, mutta kävin näyttämässä, että kyllä siinä todella haaleana näkyy ja vielä testiajan sisällä. Maanantaina piirtyi sitten heti haalea plussa cb:n testiin. Kuukautisia ei ole vielä kuulunut, mutta ripulia on ollut puolitoista viikkoa. Myös hiiva yrittää kovasti iskeä. Jotenkin en ole vielä osannut ymmärtää, että olisin raskaana, vaan enemmänkin tuntuu siltä että jostain kumman syystä vain eritän hCG:tä. Toisaalta on todella rauhallinen ja luottavainen olo. Soitin neuvolaan kysyäkseni ohjeita hiivan hoitoon ja minulle alettiin jo varaamaan neuvola-aikaa heinäkuun loppuun. Tuntuu jotenkin todella käsittämättömältä, että olisin näin pian plussannut, kun ensimmäiseen meni yli puoli vuotta. Eli hyvin sekavissa tunnelmissa mennään.

Quu
P12, paljon onnea plussasta, tais mennä multa aiemmin jotenkin ohi:flower:! Ihanat viivat sulla, kävin niitä tuolla toisessa pinossa kurkkimassa:)!

Varovaiset onnittelut Mimmielille, mahtavaa:)! Oon kuullut sanottavan, että km:n jälkeen raskautuu helpommin/nopeammin ja ainakin omalla kohdalla se on pitänyt paikkansa.

Piuuu, toivotaan sit, että ne aiemmat tallettelut olis tehneet tehtävänsä;), tai voi kai se ovis olla vielä tulollaankin?

ON: dpo 4, eli ei voi edes kuvitella vielä minkään näköstä tuntemusta..ens viikolla sitten taatusti luulotauti iskee:)

Just,mun tuurilla loppu ovistestitkin eilen :| Noh,tää kierto tais mennä nyt aika lailla huti.Kait sitä vois tänään vielä varalta talletella,vois siis päivittää kp16-17 tohon :)

Viimeksi muokattu:

Perjantaina 6.7.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 50/28-30
Mirtsu81_____KKM 4/12_____________________________KP 36/34-37
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP 21/28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 23/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12________________________KP 19/30-32
Mimmiel__29v___KKM 2/12___________________________KP 36/29

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12_________________KP 29/28-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 27/28-32
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 31/25-27
Naneni___28v___KM 5/12___________________________KP 25
NaksuP___28v____KM 5/12__________________________KP 8/29

HAAVEISSA KOLMAS

HAAVEISSA NELJÄS

dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12_KP 12/30-33
kokkeli_____KKM 4/12_______________________________KP 19/25-28

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 36/28-30
miss bamse____KM 11/10____________________________KP 69/28
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 23/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 17/28

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, Whisky Peat, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, Sussu-72, kattikati, Cattibrie, Taivaanrannan maalari, Sachie

Yhteistyössä