Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Kiitokset tsempeistä. Ja Kastehelmi, juuri noin minäkin ajattelin, että se kehoitus odottaa johtuu ainoastaan tuosta. Tänään soitin vihdoin neuvolaan kertoakseni raskauden päättymisestä. Sieltä sitten tosiaan tuli tämä ohje odottaa, mutta en jaksanut siihen vängätä, että sairaalassa meille sanottiin kyllä muuta.

Mitenkäs teillä muilla, oletteko odottaneet niitä kuukautisia? Koska ne ovat teillä tulleet km:n jälkeen? Mulla oli viime km:n aikaan jälkitarkastus 3 vkoa tapahtuneesta, ja silloin lääkäri bongasi ovulaation olevan käsillä. Tästä 2 vkon päästä tuli kuitenkin menkat, eli ei vielä eka tärppi onnistunut. Raskauduinkin sitten seuraavasta kierrosta.

Onnittelut kaikille plussanneille, ehkä me muutkin vielä perästä :heart:
 
Onnea Suikkikselle myös! :)

Minut saa kans siirtää plussanneisiin.. :) Toivotaan, että ei tarvi siirtyä takaisin!

Ja Kwaidanin kysymykseen: minä odotin yhdet menkat lääkärin ohjeen mukaan, tai oikeastaan mun piti syödä terolutit, niin kuin normaalistikin, että kuukautiset tulevat..ennen uutta raskautumista tuli yhteensä kahdet menkat.
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Keskiviikkona 20.6.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Sachie__20v___KKM 3/12__________________________KP 84/32
miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 34/28-30
Starhope______KKM 3/12___________________________KP ?
Taivaanrannan maalari__KKM 3/12____________________KP 28/32
Mirtsu81_____KKM 4/12_____________________________KP 20/34-37
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP 5/28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 7/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12_______________________KP 3/30-32

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12_________________KP 13/28-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 11/28-32
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 15/25-27
Suikkis_________KM 3/12__________________________KP 28/23-29
Naneni___28v___KM 5/12___________________________KP 9
NaksuP___28v____KM 5/12__________________________KP 20/29
kwaidan___29v____KKM 5/12_________________________KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Missa-76____KM 04/11, TM 3/12_____________________KP ?

HAAVEISSA NELJÄS

dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12_KP 24/30-33
kokkeli_____KKM 4/12_______________________________KP 3/25-28

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 20/28-30
miss bamse____KM 11/10____________________________KP 53/28
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 7/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 27/28-?

:heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, P12, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, Whisky Peat, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, Sussu-72, kattikati, Cattibrie

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Täällähän monet plussailee! Ihanaa! Onnea yhteisesti teille! :)
kwaidan mä en ole odottanut niitä yksiä menkkoja. Eka km sattui niin, etten edes tiennyt olevani raskaana: Oltiin yritetty esikoista, mutta menkkoja ei kuulunut pillerien lopetuksen jälkeen moneen kuukauteen. Jossain vaiheessa, varmaan jotain kp70 olin varmaan ovuloinut. Sitten kun ne "menkat" tuli, niin nyt jo synnyttäneenä tajuan että se oli km, tai varhainen sellainen, ehkä viikoilla 6 tai 7. Eli ei siis odotettu kun en tajunnut asiaa. Ja, esikosta raskauduin kylläkin tuosta km;stä vasta n. puolen vuoden jälkeen.

Nyt toukokuussa oli ihan varhainen km. viidennellä viikolla. Tavallisista menkoista sen kyllä ihan selvästi erotti, vuoti kaksi viikkoa hyytymineen. R-testi oli nega runsaimmasta vuotopäivästä laskien kp8. Ja ei odotettu, koska spontaanisti tyhjentyi ja noin varhain. Oviksen bongasin runsaimmasta vuotopäivästä laskien kp.24 varmaankin. Sen tuloksia tässä piinaillaan. ;)
 
Mulla eka kierto km:n jälkeen oli normimittainen 29 pvää, sen jälkeen olikin sekavia 17-24 päivän kiertoja pitkine tiputteluineen. Välillä oli 7 vuodotonta päivää ja jo alkoi taas vuoto :/ Sain Terolutit tasaamaan kiertoa, nyt siis toinen satsi menossa.

Josta aasinsilta Terojen sivuoireisiin.. Onko täällä kellään kokemuksia?
Mulla nyt ollu eilisestä kovia alavatsakipuja. Toki mielessä kävi mahdollinen alkava raskaus, mutta toisaalta hyvä ois noitakin syyttää.
Viime kierrossa oli myös pienimuotoista jomottelua, mutta ei näin kovaa ja jatkuvaa

Noista km:n jälkeisistä ohjeista, meille hoitaja sanoi, että on suositus odottaa yhdet kuukautiset, mutta ei nyt välttämättä tarvitse alkaa sen kummemmin ehkäisemään.
Itse halusin odottaa, koska silloin otetussa papassa oli solumuutoksia ja halusin ensin selvittää ne.

Mitenköhän nuo puudutusaineet ja raskaus sopivat yhteen?
Mulla ois tulossa pikku operaatio tuossa syksyllä, joka tehdään puudutuksessa, en kyl haluaisi lykätä tätä vauvaprojektia yhtään pidemmälle.
Tiktak..kello tikittää ;)

Puskis :wave:
 
Quu
Taas on plussia ropissut:), mahtavaa! Oikein paljon onnea Cannes, Jiiii, Heidukka ja Suikkis:flower::heart:!

Kwaidan ja Tintti-Tiivari :hug: ja tervetuloa:wave:

ON: ovistikuttelu alkaa taas huomenna, kunpa tämä kierto menis jo normaalisti, vaikkei plussaa tuliskaan, olis aika kiva että kroppa alkais jo toimia normisti.
 
puskajussi: mietit tuota tulevaa operaatiota ja raskautta, niin mullehan kävi niin 1,5 vkoa sitten, että mulle tuli umpilisäkkeentulehdus ja niin vaan leikattiin vaikka vauva masussa. Mua pelotti ihan kauheasti vauvan takia, mutta anestesialääkäri vakuutteli, että tulehdus vaarallisempi kuin leikkaus vauvalle. Ja myöhemmin luinkin netistä, että tulehdus voi levitä kohtuun (jos ei hoideta heti) ja sikiö kuolla siihen. Ja ainakin toistaiseksi sykkeet edelleen löytyvät ja liikkeitä tuntuu. Ja alavatsakivuista, niin luget on kanssa keltarauhasvalmiste ja mulle ainakin tuli siitä alavatsakipuja eli varmaan siitä.

malttamaton rv 14+0
 
Oon ollut tosi laiska palstailija viime aikoina, ja unohdin ihan kertoa tänne, että pääsin ekaan kunnon kiertoon kkm:n jälkeen! Tänään olis kp 3.

Mä olin kanssa saanut suosituksen odottaa yhdet kuukautiset, ja myös täysin vastakkaisen suosituksen antaa mennä vaan heti kun siltä tuntuu :) Ei me miehen kanssa ehkäisyä sitten käytettykään missään vaiheessa, mutta eipä silti tosiaan suorilta tärpännyt. Tässä kierrossa otetaan taas kaikki aseet ovistikkuja myöten käyttöön, jos vaikka nyt olis taas meidän aika?
 
taidanpa liittyä tähän sakkiin :) Km 04/12 . Nyt keskeytyneen km. jälkeen ekat kuukautiset takana ja yritystä kehiin =D . kierron mitasta mulla ei ikinä ole ollut selvyyttä. niin epäsäännöllistä on ollut ja 6v hormonikierukka ilman menkkojakin. Mutta tuntumalla mennään ;) . katsotaan tuleeko mitään vai ei! jospa juhannuksena tärppäis!!!
 
Viimeksi muokattu:
Kwaidan, Tulkinnanvarainen ja TinttiTiivari, pahoittelut menetyksistä ja tervetuloa mukaan! :hug:

Kaikille plussanneille valtavasti onnea, ihana aalto meneillään! :heart:

).( KP 10 tänään ja ens viikolla just tärppipäiviksi pitäisi lähteä pk-seudulle mummien nurkkiin miehen työjuttujen takia! |O :stick: Eli saa nähdä, mihin kahvilan vessaan kipaistaan hoitamaan homma kotiin :D
 
  • Tykkää
Reactions: TULKINNANVARAINEN
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Perjantaina 22.6.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Sachie__20v___KKM 3/12__________________________KP 86/32
miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 36/28-30
Starhope______KKM 3/12___________________________KP ?
Taivaanrannan maalari__KKM 3/12____________________KP 30/32
Mirtsu81_____KKM 4/12_____________________________KP 22/34-37
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP 7/28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 9/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12_______________________KP 5/30-32

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12_________________KP 15/28-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 13/28-32
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 17/25-27
Suikkis_________KM 3/12__________________________KP 30/23-29
Naneni___28v___KM 5/12___________________________KP 11
NaksuP___28v____KM 5/12__________________________KP 22/29
kwaidan___29v____KKM 5/12_________________________KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Missa-76____KM 04/11, TM 3/12_____________________KP ?
Tulkinnanvarainen___KM 4/12________________________KP ?

HAAVEISSA NELJÄS

dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12_KP 26/30-33
kokkeli_____KKM 4/12_______________________________KP 5/25-28

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 22/28-30
miss bamse____KM 11/10____________________________KP 55/28
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 9/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 2/28

:heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, P12, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, Whisky Peat, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, Sussu-72, kattikati, Cattibrie

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/
 
Viimeksi muokattu:
Moikka! Päivitin listan jo huomiselle. Olen nimittäin juhannuksen töissä niin en tiedä milloin ehdin päivittelemään seuraavan kerran.

Tulkinnanvarainen jos haluat mukaan listalle niin monettako kuumeilette? Se ei tainnut käydä viestistäsi ilmi..Pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa mukaan!

Omaa napaa sitten ja tiedossa valitusta. Eli kun minähän olin päättäny et tästä kierrosta tärppää niin nyt tilanne onkin se, että mies lähti juuri töihin 3 päiväks toiselle paikkakunnalle ja itsekin siis töitä teen koko viikonlopun. Ääääääh, ei tule mitään tästä hommasta!! Ovis siis todennäköisesti lauantaina +- pv. Noh, tikuttelen ovista niin tietääpähän ainakin millon se tulee ja menee. Eilen kylläkin peittoja heiluteltiin, mutta en usko sen riittävän tarpeeks pitkälle. Minä kun olen aina raskautunut niissä kierroissa, joissa ollaan hommailtu oviksen aikaan ja yli. Onhan tässä tietty sellanen toivo vielä, että ovis tulisikin myöhäsemmin eli vasta sunnuntaina tai maanantaina. Toivossa on hyvä elää. Mutta oikein hauskaa juhannusta kaikille teille!! Pitäkää järki päässä ja housut (ei) jalassa!! :D :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: TULKINNANVARAINEN
Pikkanen huoltoasemapäivitys..

Masukivut lopahtivat ja aamupäivän oli jo suht normi olo. Muutama repäisykivun tyyppinen tuntui aamulla venytellessä ja sitten kävi mielessä, et mitenhän noita oireita oli viimeksi. Kävin sit vaklaamassa vanhaa pinoo ja siellähän oli liikaakin yhteneväisyyksiä ;)
Päivän myötä tunne raskaudesta jotenkin vahvistui ja nyt kävin hakee pregcheckit ja pissin just huoltsikan veskis testiin.
Otettiin kahvit ja kurkkasin laukkuun ja selkee haamulainenhan se siellä. En kyl vielä voi uskoo tätä todeksi!!
Päivät on vähäiset vielä ja maaliskuinen kemiallinenkin vielä kummittelee mielessä.

HUIH, jäitä hattuun :|
 
  • Tykkää
Reactions: Heidukka
Paljon onnea plussanneille !! <3

Paljon voimia niille joilla uusi kierto taas alkanut! <3

Itse en oikein tiedä miten lasken kp tässä kierrossa Kun ennen menkkoja mulla tuli kahtena päivänä hulahduksella vuotoa aika reilusto kun olin urheillut.. Sit meni pari päivää ettei mitään ja sit alkoi 6 päivän vuotelu.. olen ollut todella väsynyt muutaman päivän.. Ajattelin testin ma ostaa ja sitten elää sen mukaan.. Tuskin tässä kierrossa on tärpännyt mutta mutta..
 
Onko muilla näyttänyt r-testi plussaa vielä ekojen menkkojen jälkeen kun on ollut keskenmeno?? Mulla oli menkat ja keskenmenosta 9,5 viikkoa ja edelleen plussa. Myös ovistestissä. Arrrrgh, eikö tämä haalistu koskaan?
 
kwaidan: Meille sanottiin lääkärissä km- käynnin yhteydessä, että kannattaa odottaa yhdet menkat ihan sen takia, että on helpompi laskea ovista ja laskettua aikaa, mut olis saanut kyllä alkaa yrittämään hetikin. Lisäksi mulla kun oli sen verran pitkällä jo viikot, niin lääkäri sanoi, että tulee sitten menkkojen myötä viimeisetkin rippeet pois, jos sinne on sattunut jäämään jotain. Kun jos kohdussa on vaikka kuinka pieni ylimääräinen ripe edellisestä, niin voi vaikeuttaa uudestaan raskautumista.

Mulla menkat alkoi päivää vaille 5 viikkoa km:stä ja kestivät 7 päivää. Toisena kierronpäivänä soitin ä-polille hormonitasoista ja sieltä sanottiin, että on ihan hyvin laskenut, muttei ihan nollilla vielä. Ei oo mitään kuulunut, joten ilmeisesti kaikki ihan ok kuitenkin.

piuu :hug:

ON: Mua vihloo ja juilii mahaa, en ymmärrä miksi :confused: Oviksen pitäis olla vasta ens ti-to ja nyt on vasta la. Juilii silleen, et ihan kuin olis menkat alkamassa. Mitähän tää vois olla? Pitäiskö huomenna kipaista apteekkiin ostamaan ovis-tikkuja, jos se onkin ajoissa? :S
 
Viimeksi muokattu:
Myöhästyneet juhannuksentoivottelut kaikille! Itse ainakin sain hetkeksi muuta ajateltavaa kuin tämän omassa navassa ja surussa vellomisen.

Tänään sain ovistestiin melkein plussan, joka tummentunee toivottavasti illalla tai huomenaamulla. Nyt siis kp 25, jos lasketaan kkm:n käynnistyspäivästä. Itselläni kun on pitkä kierto, niin tämä ei ole edes kovin kummoinen ovispäivä! Raskaustesti on ollut jo pari viikkoa nega, samoin vuoto loppunut. Mitään toiveitakaan heti uudelleen raskautumisesta ei ole, mutta olipahan vaan ihanaa huomata, että oma kroppa näyttäisi palautuneen tuosta rääkistä.. Pitänee se plussa silti hyödyntää :LOL:

Tsemppiä jännäilijöille ja plussaonnea! Sekä pahoittelut negan saaneille. Mirameille sen verran, että itselläni tosiaan negaa on näyttänyt jo 1 1/2 vkoa tyhjennyksestä. Olet ilmeisesti kuitenkin käynyt lääkärissä asian tiimoilta? Kai sille plussalle pitäisi joku syy löytyä? Varmasti todella ärsyttävä tilanne, toivottavasti pian muuttuu negaksi, joka sitten pian muuttuukin plussaksi :heart:
 

Yhteistyössä