Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

carolina::hug:voi harmi, kaikkien ihanien odotusten jälkeen tuulimuna :(

).( vuotoa näkyvissä, katsotaan tuleeko tästä vai huomisesta kp 1.

miten se päivitystilanne, kiinnostaako jotain päivittää vai jätetäänkö listasta kp:t pois?!
 
Carolina, voi ei!!!! :( TUO on vääryyttä - että ensin annetaan se plussa, ja sitten kuitenkin otetaan pois. Sitäpaitsi, yhden keskenmenon tms. pitäisi kyllä yhdelle ihmiselle riittää! Voimia paljon. Olen ihan sanaton, tiedän että tuossa tilanteessa ei heti oikein mikään lohduta.

Nyt hämmästyin, että miksi Evya haluaa meidät jättää? :eek:
 
Jaksuja kaikille huonon uutisen saajille :hug:
onneksi on tullut vastapainoksi niitä hyviäkin :flower:

).( Tuntuu kyllä aikalailla eoikseltä tulla hehkuttamaan tänne omaa napaa siitä kun molemmt alkiot selvisi sulatuksesta ja tänään saatiin kaks kyytiläistä. Nyt sit piinaillaan toivottavasti koko kaks viikkoo ja saadaan sit hyviä uutisia. Vaikka kokoajan on pelko takamuksessa, että käy sit samallai kun viimeks. Mutta turha kai sit on nyt murehtia, jos koittais vaan kunnialla suoriutua tämän kaks viikkoo :)
 
Keskiviikko 14.3.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11................KP 8/28-30
Hannahi1..........KM 12/11........................................KP 15/28-30
jenksula...37v....TM 10/11...................................... ..KP 17/24-28
Scarleth..35v.....KM 1/12...................................... ...KP 24/28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11.................................KP 27/30-32
heidukka..26v.....KM 3/12...................................... ..KP ?/28

HAAVEISSA TOINEN

Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12...........................KP 10/28-30
meadow............KM 10/11...................................... KP 12/28
Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 21/27
Salasei..............KM 09/09.......................................KP 25/30
diiselikissa..33v..KKM 11/11.....................................KP 25/32
Mame31..32v.....KM 12/11.......................................KP 26/26
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12, 2/12...KP 33/25
tiiru..................KM 11/11...................................... KP 34/?
Fossiili...............KM 9/11, 01/12..............................KP ?
Miinä.................KM 01/12......................................KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12........KP 1/30
Whisky Peat..........KM 07/11....................................KP 24/30-35
Filuuri..................KKM 1/12....................................KP 38/28
Missa-76..............KM 04/11.....................................KP 57/28-32

HAAVEISSA NELJÄS

M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11.........................KP 3/30
Wandii..32v..KM 12/11...................................... ............KP 7/32
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 29/30-33
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11..................................KP 43/34

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10...................................... ......KP 7/28
puskajussi..40v..KKM 12/11...................................... ...KP 18/30

HAAVEISSA KUUDES

Daizy06.............KU 1/12...................................... ........KP ?

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2, rontti1

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte, Lilleri82

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/
 
Viimeksi muokattu:
Moiks kaikille!

scarleth minäkin olin varma sun plussasta :'( olen pahoillani sun puolesta.
Ja Carolina30+ :hug: paljon jaksamista sinne. Kävin saman läpi viime marraskuussa, voimia!

).( sen verran et siirryn taustailemaan. Mulla alko menkat viime lauantaina, kun kp oli jotain 18, ja ovista yritin bongailla... ihme juttu. Ainoa hyvä asia on et menkat on suht normaalit kun viime kierto oli niin niukka ja kivuton. Nyt taas huomas et mitäs ne menkkakivut onkaan. Huono homma oli kun clomit meni hukkaan, ja toista kiertoa en uskalla ottaa ilman lupaa. Päätettiin miehen kanssa et nyt antaa yrityksen olla vähän aikaa. Ja ens kuussa soitan omalle gynelle ja saan varmaankin ajan sit toukokuulle ja sit onkin jo se puolivuotta mennyt km:sta/tm:sta. Sit saa kesäkuussa varmasti aloittaa uutta clomikiertoa. Keskitymme ihanaan tyttäreemme ja jos clomeillakaan en enää raskaaksi tule niin, ei se meidän maailmaa kaada, meillä on jo yksi ihana, täydellinen neiti :heart:

Onnea kaikille yritykseen ja minä palaan tänne sitten kuumeilemaan taas kesällä :)
 
Carolina30+ :hug: jaksamisia tulevaan,,ihan suututtaa teidän vuoksi :'(

Evya toivottavasti taujo tekee teille hyvää ja tuo yllärin tullessaan =)

Jenksula Toivottavasti kaverukset pysyy kyydissä ja saat plussattua =)
kultakimpale2 kiitos marraskuisiin toivotteluista!
JA KIITOS kaikille onnittelijoille jos joku muistaa ni mietin silloin alussa et haluunko marras/joulukuun lasta ja kappas kappas miten kävi ;)

Ikävältä tuntuu ku porukkaa tippu taustailemaan tai pois kokonaan :( mutta toki myös ymmärrettävää,, toivottavasti ketju pysyy ja tukea tarvitsevat sais tukea täältä,, tää on ollu han mahtava ketju, mut ihan viell et teitä hylkää.. EN uskalla myöskään kuten ei nämä minua exeltävät plussaajatkaan :ashamed:
 
Carolina 30+ jaksamisia ja lämmin :hug:

Rontti1 paljon onnea ja tarrasukkia hurrrrjasti matkaan!

Scarlethille myös :hug:, ei muuta kuin kohti uutta yritystä.

(.) olen vihdoin päässyt ylös suosta. Vielä sunnuntaina oli surku koira olo, mutta nyt tämän viikon mittaan on alkanut olo normalisoitumaan. En ole koskaan aiemmin ollut noin surkeana, en edes ku ja kkm jälkeen. Ehkä esikon syntymäpäivä ja siihen samaan menkat sai mielen sekaisin ja kävin vielä kertaalleen menetykset läpi. Mielessä edelleen toki kokemukset säilyvät, mutta toivottavasti pysyvät jo taka-alalla. Ahdistus ja suru iskivät niin kovaa, että toivottavasti tämän kierron kohdalla tunteet eivät tulisi enää niin voimakkaina.

CB:n ovistikut saapuivat eilen postissa ja viikonloppuna ajattelin aloittaa hymynaaman metsästyksen. Kiva, kun on taas jotain jännättävää ja odotettavaa :)

Aurinkoista keskiviikkoa!
 
neiti81: voi ei :hug: voi harmin paikka, että tänne takaisin jouduit. Mua inhottaa aina nämä "ei-akuutit" kommentit, kukaan ei voi käsittää kuinka kamalalta on olla, kun tietää ettei sisällä enää elämää, olla vähän raskaana mut ei kuitenkaan :'( Mulle on onneksi molemmissa keskeytyneissä heti annettu lääkkeet mukaan kotiin, että on päässyt tyhjentelemään samantein.
 
Voi ei neiti :( :( :hug: malttamaton tuolla veikin jo sanat suustani. Tuo on kaikenkaikkiaan niin käsittämättömän kamala tunne ja olotila, ettei siinä ihan hetkeen auta minkäänlaiset lohduttelun sanat. Kovasti voimia sinne...
 
Suerte miksi teidän pitää odottaa ne yhdet menkat... meille ei sellaisia rajoituksia annettu km:n jälkeen vaan heti olisi saanut yritää.
Meille sanottiin km:n jälkeen tosi monia eri neuvoja, vaihdellen 1-3:sta kierrosta. Viimeinen lääkäri perusteli yhden kierron odottamista sillä, että heti km:n jälkeen alkaneissa raskauksissa on pieni lisääntynyt riski uuteen km:ään, kuulemma kohdun limakalvot tarvitsevat hieman aikaa toipua joillain naisilla. Etukäteen ei voi tietää keillä. Netistä olen kyllä lukenut, ettei tarvitsisi odottaa, mutta en halua ottaa pienintäkään riskiä, tämä yksi kierto ei pitkässä juoksussa ole meille kovin iso asia, ainakaan vielä. Voi tosiaan olla että paikkakuntamme keskussairaalan ja oman gynegologini neuvot ovat vanhanaikaisia, mutta molemmat sanoivat samoin, joten tuumasimme, ettei vara venettä kaada. Ainakaan he eivät perustelleet neuvojaan raskauden keston määrittämisellä, kuten joskus olen lukenut, vaan nimenomaan kohdun limakalvojen toipumisella.

*muoks* välillä oli tullut suru-uutisia. Tämä vetää aina niin sanattomaksi, pahoitteluni neiti-81
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut kaikille surun kohdanneille :hug: . Itse aloitin tänään työt km:n jälkeen. Onneksi minulla on ihanat työkaverit ja eivät ollet heti kaulassa kiinni ja itkua tuhertamassa. Saan itse ottaa asian sit puheeksi kun siltä tuntu :)
Tänään oli soittoaika papasta joka otettiin samalla kun ekan kerran kävin ultrassa (koska on ollut papassa muutoksia) nyt se papa näyte oli puhdas! Yksi huoli vähemmän! Se lääkäri sano että jos se maanantain labra testi (hcg) näyttää negaa, niin voi alkaa yrittää uutta raskautta... vaikka ollaan me taidettu jo aloittaa :ashamed: Ja entäs jos se ei olekaan enää nega??? Kuinkahan nopeesti ne labravastaukset saa?
 
Hei kaikille. Kahlasin ketjua taaksepäin ja haluan esitellä pahoitteluni mm. Neiti-81:lle ja Carolina 30:lle. On elämä julma antamalla toivoa ja vetämällä maton alta :'(

ON: Olen käynyt kolme kertaa saamassa AKUPUNKTIOTA sekundääriseen lapsettomuuteen. Meillähän pian vuosi sitten, rv 19+3 päätttyneen raskauden jälkeen ei ole tapahtunut yhtään mitään! Olen syönyt puoli vuotta Teroluteja, ei mitään sittenkään...
Nyt kahden akupunktio-kerran jälkeen kuukautiset on joitakin päiviä myöhässä ja kohdusta ultrattiin toivottavasti alkava raskaus (nuppineulanpää)!! Eli, jos tämä tästä lähtisi kehittymään, niin olisin nyt rv 4+3. Ensi viikosta käyn taas saamassa joko raskautta tukevaa, tai kiertoa auttavaa hoitoa sekä varhaisultrassa.
Minä suosittelen lämpimästi aku-hoitoja muiden tueksi. Terolutit jätin kokonaan viime kierrosta ja kas kummaa, ihmeitäkin tapahtuu!

Halauksia ja lämpimiä ajatuksia!
 
Pahoittelut carolina30+ ja Neiti-81 :hug:
Olen todella pahoillani puolestanne. Ei tänne kenenkään pitäisi joutua, saatikka sitten kahdesti.

Missa-76 varovaiset onnittelut hyvistä ultrakuulumisista. Millä paikkakunnalla kävit aku-hoidossa? Olen itsekin sitä harkinnut mutten tiedä ketään aku-hoitajaa Turun suunnalta.
 
Missa-76 ihanaa, kuulostaapa mielenkiintoiselle ja sä olet kyllä hyvä esimerkki akupunktion toimivuudesta myös lapsettomuuteen. Olen kuullut muualtakin että siitä voisi olla apua.

).( mua vaivaa väsymys... ihan älytön väsymys. Muita oireita ei ole ja ehkä mä uskon että olen raskaana. Eilen tein digitestinkin ihan varmuuden vuoksi ja 3+ se näytti eli ilmeisesti kaikki hyvin.

Tsemppiä tänne kovasti ja plussa tuulia!!!
 

Yhteistyössä