Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

rontti: voi harmi, miten se nyt niin haaleta viivaa näyttelee?!? Alkaisipa nyt vahvenemaan.

scarleth: noi sun sanat on kuin mun suusta, tämä "projekti" imee valitettavasti kaikki mehut. Huomaa mullakin sen, että toi liikunta ei ole kiinnostanut viime aikoina tippaakaan kun olen vaan koko ajan vaan surkutellut omaa oloani ja syönyt suruuni. No, nyt tämä tyttö piristyy!! Oikeasti täytyy olla niin onnellinen siitä, että on taloudellisesti mahdollista olla lapsien kanssa kotona eikä tarvitse pistää hoitoon. Haluan nyt nauttia siitä eikä että tytöille jää muisto vauvakuumeilevasta äidistä joka ei tyytynyt heihin vaan halusi aina enemmän ja enemmän :( Entisen miehen kanssahan yritimme vuosia lapsia ja erosimme lopulta kun tilanne vaan kävi niin rankaksi. Olimme tsunamissa ja kun siitä selvisimme tosi hilkulla, jouduin miettimään lenkö lopun elämäni tään miehen kanssa jos emme saa lapsia yhdessä ja tein päätöksen että en. Nykyisen miehen kanssa 1. keskenmenon jälkeen yritimme vuoden ennen kun esikoinen sai alkunsa ja silloin aloin olemaan jo aika rikki, että käykö tässä taas samanlailla. Tiedän, että miestä ketuttaa yli kaiken tämä tilanne, että kolmatta taas yritetään aikataulun kanssa kun ideana oli että tulee jos tulee. Tulikin kahdesti mutta ei kestänyt pieni. Hitto, kun saisi pään tyhjäksi tästä!!!! Kyllä käy mies sääliksi, tuntee niin hyvin mut, että eilenkin aamulla tunsi mun kosketuksesta että olin testanut negan vaikka en ollut kertonut että aion testata. Totesi vaan, että tyhmyyden huippu mennä testaa etukäteen, kun ei olisi menkkojen pitänyt alkaa :ashamed: 1. raskaudessa testasin kun menkat oli jo useamman päivän myöhässä, 2. raskaus samoin, 3. en muista, 4. kun myöhässä pari päivää, 5. raskaus negatesti liian ajoissa testattuna ja raskaus selvisi vasta rv 6, samoin kun 6. raskaus: nega dpo 12 ja raskaus selvisi vasta rv 5-6.

Jos kukaan ei halua päivittää niin voindaanhan vaan pitää listaa ilman kiertopäiviä?!?
 
rontti :hug: raastavaa..... yritä jaksaa nyt odotella nämä pari päivää! Pidän peukkuja!

malttamaton, tosi mukava lukea sun ajatuksia. Vähän piristystä taas tähän aamuun, joka on muuten ollut aika helvetin vaikea. Ahdistus meinaa hiipiä, tuntuu niin turhauttavalta että elämä valuu hukkaan. Työmotivaatio nolla, ja muutenkin koko elämä näyttää ihan harmaalta :( Löysin tuolta lapsettomuuspuolelta aika hyvän ketjun jossa näitä asioita puidaan, toivottavasti sieltä saisin tukea tähän omaan prosessiin, kun näissä kuumeiluketjuissa ei kuitenkaan halua vajota ihan älyttömiin syvyyksiin ja levittää ahdistusta teihin muihinkin...
 
Onnittelut plussanneille:heart:
Mahtavan hyvin nuita plussia vaan tulee.. Tarrasukat ja liimat mukaan vaan, niin on sitten se pienoinen nyytti loppusyksystä sylkyssä!

Voi mulla ihan kyyneleet kihos silmiin, kun luin tuosta lapsen, esikoisen, kaipuilusta.
Tulee niin omat tuntemukset mieleen, kun aikoinaan ei sitä lasta meille kovista toiveista huolimatta kuulunut. Lähdettiin alkuun tjottailumielellä liikkeelle ja kun aikaa kului ja vauvaa ei kuulunut, kipu kasvoi käsittämättömän suureksi. Toisten vauvauutiset ahdisti. Ihmiset kyseli, että ettekö meinaa olleskaan tehdä lapsia
Monet karvaat kyyneleet itkin koiria ulkoiluttaessa, tähdenlennoille kuiskasin aina, että haluan oman pienen.. Edes sen yhden:'(
Tästä tuli niin kipeä peikko, joka pikkuhiljaa söi myös parisuhdetta. Alkuun puhuimme asiasta ja haaveilimme yhdessä.. Mutta sitten jossain vaiheessa olimme tienhaarassa ja aika tarkkaan 16 vuotta sitten esitettiin kysymys "ollaanko me enää tottumuksesta yhdessä?"
Silloin käytiin kipeä keskustelu, ihan kaikki asiat läpi ja kun molemmat yhä rakasti toisiaan niin päätimme jatkaa. Samalla sovittiin, että mennään kesän yli ja syksyllä hakeudumme lapsettomuustutkimuksiin.
Kesäkuussa, kahden vuoden ja 10 kuukauden yrittämisen jälkeen, olinkin ihan yllättäen raskaana.

Nyt on jo neljä ihanaa lasta ja olemme onnellisempia kuin koskaan.
Lapsen kaipuu ja kipuilu tekee ihan yhtä kipeää oli kyseessä esikoinen tai kolmas, se on vain erilaista, ensimmäisestä syli on totaalisen tyhjä. Haluaisi edes sen yhden hoivattavan, jälkeläisen, unelman ja jäljen omasta itsestään..
Toisen ja useamman jälkeen tietää täysin mitä se on ja sen pelko ettei enää voi kokea sitä käsittämätöntä onnea ja tunnetta kun sen pieni nostetaan rinnalle tai niitä ensimmäisiä hymyjä, ensiaskeleita, pienen ensimmäistä rakkaudentunnustusta, jättisuurta reppua pienen ekaluokkalaisen selässä, yövalvomisia, murkkuikäisen kiukkuja..
Toki myös esikoisen kanssa on käynyt mielessään näitä läpi, haaveillen..

Njoo.. Täällä on virallisesti alkanut yk eka:wave:
Sain tulokset ja vastaus oli cin1, vuoden kuluttua kontrolli.
Ovis oli nyt viikonloppuna, oireista päätellen mahdollisesti lauantaina koska eilen ei ollut enää mitään limoja eikä kipuiluja. Hyödyntäminen ei ollu ihan parasta mahdollista, keskiviikkoillan jälkeen ei päästy enää olleskaan hommiin :/ mutta kyllähän noita pieiä ihmeitä on ennenkin meikäläisen elämässä tullu vastaan.
Aika näyttää..


Plussaonnea, puskis +++++:whistle:
 
Rontti toi RFSU:n testi on todennäköisesti ei niin herkkä testi, joten osta digi niin eiköhän sieltä tulos 1-2 viikkoa raskaana tule :).

Scarleth mä luulen että sulle se plussa vielä tulee tästä ekasta yrityksestä!

malttamaton toivoa ei ole siis vielä menetetty, joten plussaa odotellessa!

).( mä vielä täällä roikun teidän kanssa en uskalla vielä luopua ja uskoa että kaikki menee hyvin vaikka oireet on HUOMATTAVASTI selkeämmät kuin km raskaudessa, on krapula oloa, nännipihat on tummuneet ja nystyröitä on tullut jne.
 
Huomenta
Mulle voi päivittää kp1, jos joku haluaa vielä listaa pitää. Jostain syystä kierto lyhentynyt. Luin ajatuksella eilen teidän kirjoitukset, mutten saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään. Anteeksi.:ashamed: Mietin viime yön että miten etenemme jatkossa. Päätimme huhtikuussa mennä AVA-klinikalle. Ikää tulee koko ajan lisää eikä vaan tärppi käy. Tässä kierrossa en tikuttele vaan yritän nauttia ihanasta perheestäni ja olla rasittamatta heitä liikaa. Toivottavasti saisimme tarvittavan avun klinikalta, tämähän ei tietenkään ole taattua. Kiitän joka päivä pientä ihmettämme joka on jo neljä vuotias. Sydämeni särkyy joka kerta kun hän kysyy että miksi äiti meille ei tule vauvaa kun muilla jo on ja jos tulee niin meneekö sekin vauva taivaaseen...

Plussa kevättä kaikille!! :heart::heart:
 
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
Täällä ei kovin sitten yriteltykään, yhteen kertaan rajoittui, oli kylläkin "hymynaamapäivä". Jotenkin vaan seuraavana iltana se uni voitti :D No jos ensi kierrossa sitten ahkerammin ;) Mies kyllä totesi ettei tarvita kuins e yksi kerta kun on täsmä isku :D
No kovin toiveikkain mielin en kuitenkaan plussaa odottele ;)
 
M1n1, pahoittelut uuden kierron alkamisesta. Meidän plussasaalis jäi kyllä heikoksi jos rontti oli toistaiseksi ainoa plussaaja. Kenes vielä pitikään testata? malttamaton sai toistaiseksi negan ja mä jänistin koko homman (= eli TIEDÄN sen negan).

M1n1, mulla on ihan hyvät kokemukset AVA-klinikasta, vaikka vielä toistaiseksi ei sitä lopullista onnistumista ole saatukaan. Siellä on ihana henkilökunta ja varmasti osaavat asiansa.

Oon täällä itsekin suunnitellut, mitä tekis seuraavaksi. Ens kierrossa en varmaan muuta kuin napsin clomit ja pistän irrotuspiikin (nämä ajattelin kärttää jokatapauksessa). Sitten seuraavassa TOIVOTTAVASTI tehdään jo sitä julkisella tehtävää ivf:ää. Kai tää tästä. Toivottavasti vaan muistan jossain välissä myös hankkia sen elämän...
 
Scarleth mä en luovuta sun kohdalla vaan olen aivan varma että sulle plussa pärähtää jos vaan testaisin. En luovuttanut nelliellinkään kohdalla ja niin vaan nelliellille plussa pärähti. Kyllä mä nämä asiat vaan katsos tiedän :).
 
scarleth: etkö kiltti pieni voisi testata? Kyllähän sulla on siirrosta jo vaikka kuinka paljon.

).( täällä siirrytään uuteen kiertoon varmaan huomenissa. Tein ovistestin joka oli melkein plussa niin kuin aina ennen menkkoja ja alaselässä alkoi jo menkkamaiset polttelut, lämmöt myös laskeneet alas eli 36.2, kun tähän asti ollut 36.9 oviksen jälkeen. Vähän harmittaa, koska jos nyt olisi tärpännyt, ei mun olisi tarvinnut mennä lapsien välissä töihin, mutta nyt tarvitsee. No, näin tämä elämä nyt vaan menee :) Niin kuin äitini sanoisi: ei auta itku markkinoilla!
 
ipna, jos toi sun plussaennustus pitää paikkansa, niin kyllä tarjoon sulle pullakaffeet, missä ikinä sitten sijaitsetkin :D

Mut emmä ny taida ihan vielä testata kuitenkaan. Mulla ei tosiaan ole oireen oiretta. Se negatesti on aina niin tyly - mieluummin tosiaan vaikka vaan annan menkkojen alkaa, ilman että on tarvinnut tuijottaa yhtä viivaa ruudussa.

malttamaton, mulla on kans tuo lämmönlasku aina selvä merkki siitä että menkat alkaa just. Nyt en sitten tiedä, miten nuo luget pitää lämpöjäkin koholla... aattelin tosiaan lopettaa moiset mömmöt tähän päivään, pääsee sitten ainakin ne menkat ajallaan alkamaan eikä suotta kierto pitkity.

Tuostapa tuli nyt mieleen, että eilen illalla mulla tuli semmoinen ihan pienenpieni rantunen verta vessapaperiin. Siis hämärää - mulla ei IKINÄ ole ollut mitään tiputteluita loppukierrostakaan. Olin jo ihan kypsä, että joko ne menkat NYT alkaa, mutta sitten ei tullutkaan enää mitään eikä ollut yön aikana eikä tänäänkään näkyvissä mitään veritippoja. Ja se eilinenkin oli vaan yksi hyvin vaalean verinen tippa... lämmötkin vielä 37 eli menkat ei pitäs olla ihan justiinsa alkamassakaan. Hassua, kun eiks just lugejen pitäis pitää tiputtelut poissa, niin miksi ne nyt sitten mulla aiheutti sellaisen? Huoh, ootan vaan sitä vuotamisen määrää, kun tästä nyt toivottavasti muutaman päivän sisään hanat aukeaa... limakalvo oli kuitenkin aikas paksu jo siirtopäivänä... :/
 
Viimeksi muokattu:
no PAH, malttamaton ;) Ei mulla varmaan vielä menkat pitäskään alkaa, ehkä vasta keskiviikkona, joten noi lämmöt pysyy ihan senkin takia vielä ylhäällä. Kyllä ne sieltä sitten rysähtää alas parin päivän päästä :)

Onko muuten Neiti -81:stä kuulunut mitään? Viimeksi oli joku vähän epämääräinen tilanne ultrassa ja olen odotellut onko se jo ratkennut, mutta olenkohan sitten missannut jotain, tai sitten neiti ei ole käynytkään kertomassa kuulumisia?
 
Scarleth Mie oon kanssa varma siun plussauksesta ja sitä paitsi ipna sano tuossa kolme aivua taaksepäin että uskoo mijn plussaavan ja siltähän tuo vaikuttas :D

*mur-mur* joo se eilen iltanen ja tän aamunen oli RFSU n testit
RFSU Raskaustesti <- tommonen puketti se on.

Kävin ostamassa digin ja pikkasen jännittää uskaltasko sen huomenna tehä!!!? Lämmöt on kohollaan 37-37,3 mutta touhan ei välttämättä tarkoita mitään :| ei kyllä ole menkkojen alkamisestakaan, valkovuotoa vain..
 
Täällä mä olen!! Ü ainakin viellä kunnossa ja ilman vuotoja! Ü plussa on ihan tumma jne. Saanko olla täällä teitä kannustamassa ja tukemassa varhaisultraan saakka? Ü
Tuntuu jotenkin turvallisemmalta niin.. Kumpa kaikki menis hyvin! Joo katsokaa monelta olen ollut hereillä kun tätä viestiä kirjoitan;) tää ei oo
Yhtään mun tapaista!! Haha


Nyt vaan te jotka piinailette niin testit rohkeasti käyttöön! Ü elämä pääsee jatkumaan eteenpäin ainakin taas joko 9kk tai sitten sen kk. Ü siksi itse tein testin että ei tarvitsisi erään ajatella koko kiertoa vaan sitten vaa alkais vuoto mutta kas kummaa kävikin näin.

Voimia jokaiselle ihan hirmuisesti! Ei ole helppoa keskenmenon jälkeen kuumeilla..
Kaipuu raskaudesta, kaipuu saada vauva syliin , kaipuu oman lapsen katseesta tuntuu vaan joka kierto kasvavan sen surullisen kokemuksen ja menetyksen jälkeen! Toivon Sydämestäni että kaikkien teidän vuoro tulisi pian! Alkaa odottamaan ja kokea se kaikki<3
 
Huomenta leidit! Täällä on testattu näin aamun alkajaiseksi se NEGA. Yön aikana oli tullut tippanen vuotoa, joten arvelin että menkat on tuloillaan ja ajattelin, että kun testi on tehty niin uskaltaa rauhassa lopettaa luget. Harmittaa, mutta yllättävän vähän kuitenkin, eli ilmeisesti pahin pettymys tuli käsiteltyä jo viikonloppuna kun olin ihan hajalla tämän koko projektin takia. Nyt ei auta muu kuin kääntää nokka uutta taistoa kohden.

Vaan nytpä odotellaan rontin digitestitulosta!??
 

Yhteistyössä