Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

).( koko yön näin unta positiivisista raskaustesteistä, mutta ei, negahan sieltä pärähti :'(

Haluaisiko joku alkaa päivittämään? Voisin taustailla vähän aikaan, tällä hetkellä ajatukset pyörii vaan tämän vauvanyrityksen ympärillä eikä se todellakaan tee hyvää. Ajatuksena, että haluaisin käydä lukemassa kuulumisia, mutta että ei olisi "pakko" käydä joka päivä. Aloitettiin kotona sisustusprojekti eilen ja ajattelin, jos pistäisi koko kodin uuteen uskoon ja oman kropan siinä samassa. Liikunta jäänyt viime aikoina ihan minimiin ja herkut vaan maistuneet, kun olen surkutellut itseäni etten tule raskaaksi. Siitä siis varmaan tämä valtava väsymys mikä iskenyt päälle, nyt kroppa ja elämä kuntoon!! Tein myös päätöksen, että luget loppuu tänään enkä jatkossa ota niitä enää käyttöön ollenkaan. Tekevät ihmisen vaan hulluksi oireineen!!!

Viimeksi muokattu:
Sunnuntai 11.3.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11.............KP 5/28-30
Hannahi1..........KM 12/11...................................... .KP 12/28-30
jenksula...37v....TM 10/11...................................... .KP 14/24-28
Scarleth..35v......KM 1/12...................................... .KP 21/28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11................................KP 24/30-32
Evya..24v..........KM 06/11, 08/11, 10/11...................KP 30/28-30

HAAVEISSA TOINEN

Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12..........................KP 7/28-30
meadow............KM 10/11...................................... KP 9/28
Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12.......................KP 18/27
Lilleri82..30v......KM 11/11...................................... KP 19/35
Salasei..............KM 09/09...................................... KP 22/30
diiselikissa..33v..KKM 11/11.....................................K P 22/32
Mame31..32v.....KM 12/11...................................... .KP 23/26
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12, 2/12...KP 30/25
rontti1..28v.......KM 09/11, 12/11.............................KP 30/30-33
tiiru..................KM 11/11...................................... KP 31/?
Fossiili...............KM 9/11, 01/12..............................KP ?
Miinä.................KM 01/12...................................... KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12...................................... ...KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Whisky Peat........KM 07/11....................................KP 21/30-35
malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12......KP 28/?
Filuuri................KKM 1/12....................................KP 35/28
Missa-76............KM 04/11....................................KP 54/28-32

HAAVEISSA NELJÄS

Wandii..32v..KM 12/11...................................... ...........KP 4/32
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 26/30-33
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11........................KP 27/30
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11..................................KP 40/34

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10...................................... .......KP 4/28

HAAVEISSA KUUDES

Daizy06.............KU 1/12...................................... ........KP ?

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/

Viimeksi muokattu:
Moro naiset ja sorry: mä tein oharit sen testaamisen kanssa. Joten hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää :D

Mä olen oikeasti NIIIIIIIN ei-raskaana, että mä en vaan yksinkertaisesti halunnut tärvätä tätä kaunista sunnuntaita negatuloksen tuijottamiseen ja murehtimiseen. Tiedän ettei testaaminen sinällään sitä lopputulosta muuta, mutta kun ei testaa, niin on helpompi olla ajattelematta koko juttua. Viikolla mulla on niin paljon töitä, työreissua yms, että sen pakollisen negatestin voi tehdä jossain semmoisessa välissä kun ei oikeasti ehdi uhrata sille ajatustakaan.

Eilinen oli vähän vaikea päivä, ja totesin, että mun on alettava prosessoimaan myös sitä mahdollisuutta, että lasta ei ehkä koskaan tulekaan. Epätodennäköisempi skenaariohan se vielä tässä vaiheessa on, mutta uskon, että kun saisin senkin käsiteltyä, tästä yritysvaiheesta poistuisi aika paljon painetta. Nyt mun elämä on vähän turhan kapeutunut tämän teeman ympärille - väsyn siihen itse, ja pelkään että pian väsyy mieskin. Käveltiin tänään miehen kanssa tuolla auringossa ja käytiin samalla tosi hyvää keskustelua tästä kaikesta. Tuli jotenkin hirmu hyvä ja levollinen mieli, kun muistin miten paljon mun elämässä on hyvää kuitenkin.

Tokihan ei tarvita kuin pieni hetkellinen mielenhäiriö, kun ravaan tuonne testikaapille. Mutta yritän nyt kuitenkin pitää itseni aisoissa. :)

rontille ihan valtaisat onnittelut!! Mä tiesin että sä plussaat!!

malttamattomalle pahoittelut :hug: Tosin, sulla on kyllä vielä aikaa siihenkin, että nega muuttuu plussaksi. Toivotaan että niin käy!!

Muutaman muun tulokset on kuitenkin vielä kuulematta??

• Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Scarleth - voi, miten osasithin kirjoitella kuin miun näpikseltä!

Nyt mun elämä on vähän turhan kapeutunut tämän teeman ympärille - väsyn siihen itse, ja pelkään että pian väsyy mieskin..

Miun elämä pyörinyt pikku ympyrää piiiiiitkään vain tämän "teeman" ympärillä..väsynyt olen..ja mies väsyi jo aikaa sitten..:ashamed:

Miun tilanne toki on hyvinkin toisenlainen kuin siulla - ikä selkeästi tekee haaveen toteutumisen jo mahdottomaksi.
..se juuri ahdistaahin..en ole koskaan varmaan näin k o v a s t i halunut jotahin, kuin tätä pieniäistä..jota en tule saamaan.

..tunnelmat hieman miulla alavireiset..dpo12 nega kierto ja menkat parin päivän sisään tulollaan(taas)

rontti - IHUNAA!!!!:wave:
Vahvistukoon haamuinen ja pysyköön pieniäinen matkassa 9kk!:heart:

Se CB:n +/- testi on vähän hankala sen viivasen kanssa, toisilla kun näyttää viivasta(kapeaa)vaikka ei sitten tärppi olis käynytkään.

Ostappa ennemmin Digi tai ihan Apteekin oma.=)
Apteekin omaa voi luottaa oikein hyvin kun tulkitsee tuloksen max. 10min sisään!
..ja sitten heittää poijjes jos nega(ei kurki enään)

Voisit kyllä jatkaa viivan vahvuuden tarkkailua noilla samoilla Pregcheckeillä, millä alkuun dippasitkin.
..näkisit hyvin sen viivan vahvistumisen(näinhän siulla käy:heart:)

Halitukset negan testanneille:hug:
Voimasia:kiss:

Viimeksi muokattu:
ipna Meninasin huomenna ostaa digin,, testaaminen saa jäädä tältäpäivää ja en viitti 10 km ajaa tänään digin perässä ku huomenna kuiteski keskustaan joudun ajelemaan.. pelottaa tuo digi tehdä ku sain viime vuonna haamu plussat cb.n +/- testiin sekä pregcheckiin samasta pissasta.. 4 päivää myöhemmin digi joka sano " EI raskaana" ja sit seuraavana päivänä alkoi vuoto :( joten viell huomenna pregchek ja jos se näyttää vahvempaa ni sit apteekkiin digin ostoon :D

KIITOS onnitteluista ja toivotaan et viiva vahvistuu :heart:

*mur-mur*; halaus alavireisten tunnelmiesi keskelle. Toivon todella, että sinäkin löydät tietä vähäsen ulos näistä lapsiasioista. Ymmärrän kyllä, että iän "täyteen" tuleminen lisää asiaan liittyvää painetta. Aloin vaan itse miettiä, että jos parin vuoden päästä olen vielä lapseton ja katson elämääni taaksepäin, miltä haluaisin sen näyttävän - en ainakaan siltä, että olen ollut hormonihöyryissä kulkeva muumio, jonka elämästä on kaikonnut ystävät, harrastukset, hyvä fyysinen kunto ja ehkä mieskin, ainakin henkisellä tasolla. En mä ole oikeasti sellainen! Olen reipas, iloinen ja innostuva, ja näitä ominaisuuksia tämä projekti selvästi vie musta pois, jos kovin pitkään jatkuu.

rontille kaikki peukut pystyyn, että testi olisi huomenna vahvistunut!

Mutta missäs meidän loput testailijat luuraa?

*mur-mur*; halaus alavireisten tunnelmiesi keskelle. Toivon todella, että sinäkin löydät tietä vähäsen ulos näistä lapsiasioista.

Välillä tuntui, että olin jo voiton puolella - siis, aloin pitämään etäisyyttä haaveilun kanssa..mutta ei se ollutkaan pysyvää..

Ymmärrän kyllä, että iän "täyteen" tuleminen lisää asiaan liittyvää painetta. Aloin vaan itse miettiä, että jos parin vuoden päästä olen vielä lapseton ja katson elämääni taaksepäin, miltä haluaisin sen näyttävän - en ainakaan siltä, että olen ollut hormonihöyryissä kulkeva muumio, jonka elämästä on kaikonnut ystävät, harrastukset, hyvä fyysinen kunto ja ehkä mieskin, ainakin henkisellä tasolla. En mä ole oikeasti sellainen! Olen reipas, iloinen ja innostuva, ja näitä ominaisuuksia tämä projekti selvästi vie musta pois, jos kovin pitkään jatkuu.

Niin..kyllähän miekin siinä "omassa maailmassani" aika pitkälle olen elellyt, pakko myöntää:(..aika hirveää kun sitä ajattelee nyt näin..
..juuri kuun vaihteessa tuli 3v..3v!:O..:ashamed:

Tulos= 0..p y ö r e ä 0:'(..(1 kkm ja 3 kemiallista 1v ja 8kk:n sisään)

Onneksi tähän tulee pakostakin muutos..olen siirtynyt työelämään hiljaksiin(olin reilun 7v kotona)ja teen pidempiä päiviä kevättä kohden..ainahin "ajatuksen tasolla&fyysisestikkin" muutahin tekemistä, kuin "kuumeilu".
:)
.

Viimeksi muokattu:
..pakko vielä lisäillä..

Scarleth..tajusin vasta..siullako ei vielä lapsia lainkaan?..olinpa aika itsekäs..ei aina omassa kurjassa oloisessa kun velloo tajuakkaan, että kaikilla ei sitä yhtäkään lasta.

KOvasti siulle sitä toivon!

Jotenhin esikoista kuumeileville, sitä e r i t y i s e n kovin toivon:heart:

Voi, kunpa meidän kaikien toiveet tuolta osin täytyis:)
..se vaan taitaa olla mahdoton toive..

Viimeksi muokattu:
rontti, voi että noi on piinaavia tilanteita! Toivotaan nyt, että aamun testissä on selkeä viiva. Ja että digitesti näyttäisi sitten iloista totuutta...

*mur-mur*, joo mulla ei tosiaan ole lapsia entuudestaan. Vähän myöhään siis herännyt tähän hommaan... no, ex-miehen kanssa kyllä yritettiin lasta mutta silloin oli omat syynsä siihen, ettei homma oikein edennyt, ja jälkikäteen ajatellen hyvä niin. Toivottavasti tällä kertaa on joskus onnistuminen odotettavissa, kun olen vihdoin löytänyt oikean Miehen :heart:

malttamaton, mä jo meinasin kirjoittaa, että voin vähäksi aikaa ryhtyä päivittämään, mutta tarkemmmin kun ajattelen niin haluaisin ehkä pitää tuon taustailuoption itsellänikin tässä vaiheessa.... toivottavasti joku "aktiiveista" suostuisi ottamaan homman, niin säkin saisit halutessasi pitää vähän lepopäiviä tästä foorumista :)

Viimeksi muokattu:
Huomenta,, tein aamulla rfsu raskaustesti ja 5 min sisään tuli väritön viiva joka sitten n. 15-20 min sisään rupesi punertamaan haaleasti ( tässä testissä ei saanut 30 min jälkeen enää kattoa tulosta) käyn digin ja teen sen ehkäpä keskiviikkona ni ois ainaki Hcg noussu ni ei menis digi hukkaan.. oisin kyll toivonu selvempää haamua ku eilen :ashamed:

Maanantai 12.3.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Evya..24v..........KM 06/11, 08/11, 10/11...................KP 1/28-30
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11..............KP 6/28-30
Hannahi1..........KM 12/11........................................KP 13/28-30
jenksula...37v....TM 10/11........................................KP 15/24-28
Scarleth..35v......KM 1/12.........................................KP 22/28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11.................................KP 25/30-32
heidukka..26v.....KM 3/12.........................................KP ?/28

HAAVEISSA TOINEN

Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12...........................KP 8/28-30
meadow............KM 10/11....................................... KP 10/28
Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 19/27
Lilleri82..30v......KM 11/11....................................... KP 20/35
Salasei..............KM 09/09........................................KP 23/30
diiselikissa..33v..KKM 11/11......................................KP 23/32
Mame31..32v.....KM 12/11........................................KP 24/26
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12, 2/12...KP 31/25
rontti1..28v.......KM 09/11, 12/11..............................haamuilee :heart:
tiiru..................KM 11/11........................................KP 32/?
Fossiili...............KM 9/11, 01/12...............................KP ?
Miinä.................KM 01/12...................................... KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12..........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Whisky Peat..........KM 07/11....................................KP 22/30-35
malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12......KP 29/?
Filuuri..................KKM 1/12....................................KP 36/28
Missa-76..............KM 04/11....................................KP 55/28-32

HAAVEISSA NELJÄS

M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11........................KP 1/30
Wandii..32v..KM 12/11..................................................KP 5/32
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 27/30-33
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11...................................KP 41/34

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10..............................................KP 5/28
puskajussi..40v..KKM 12/11............................................KP 16/30

HAAVEISSA KUUDES

Daizy06.............KU 1/12...............................................KP ?

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä