Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Aijaa.com - 9731188.jpg

viiva oli selvästi tummempi kuin eilen ja pissa oli ollut rakossa vain 2½h joten huomenna aamulla teen viellä yhden.. en tiiä miksi kamera sai siitä vaaleamman.. mutta mutta mutta eiköhän siellä masussa joku ole vai mitä sanotte.. ? pelkään niin paljon että kohta alkaa vuoto.. mulla on nyt joka kierto lyhentynyt joten en tiiä milloin on menkat myöhässä.. mutta lasken kai että la olis sitten rv 4+0 jos nyt pieni masussa on.. huh.. en vaa voi uskoa tätä!! IHAN TOTTA! YK 16 ja nyt testi näyttää jotain mukavaa! <3

micaela: kiva, että kävit kertomassa meille hyvät uutiset!! Oikein paljon onnea :)

kultakimpale: hyvä, että testi vahvistunut!

miss bamse: :hug:

).( oma pessimistisyys vaan lisääntyy koko ajan. Tekisi mieli jättää testaamatta kokonaan sunnuntaina. Onko joku käyttänyt Davidin r-testejä? Kun mulla olisi niitä ja jotenkin en viitsisi Apteekin omaa hakea vaikka olin niin suunnitellut, kun nyt jotenkin ei ole yhtään toivoa plussasta. Sillä tyhmällä Sofillahan en saanut plussaa dpo 12 vaikka raskaana olinkin, tietty jälkikäteen ajateltuna kyseessä on voinut olla se myöhäinen kiinnittyminen, mutta siis onko kukaan käyttänyt ja missä vaiheessa kiertoa?

ääh..voi video,kirjotin pitkän raapustuksen ja unohdin kirjautua sisään..hitsi,no aloitan alusta :D
onnea kaikille plussanneille!!! <3 ihanaa!!
ja kenguru,kai me tunnetaan,en saa nyt päähäni mistä?elokuisista?
täällä on kiirettä piisannut kun meille syntyi maanantaina hauva vauvoja,mamma joutui sectioon niin on tässä tätä hoitamista piisannut..
en ole ollenkaan perillä edes mitkä kieropvät on menossa..enkä oikein edes tiedä kun edellisen kuukauden vuosin melkein kokoajan.. viime su kuitenkin bongasin ovistikuilla oviksen,mikä sinällään aina vaan saa enemmän mietintää aikaan..
kun mulla tosiaan ton ku:n takia vietiin vasen tuuba.sinne jätettiin kuitenkin itse munasarja paikalleen,lääkäri kun sanoi että munasolu voi joskus vaeltaa tuolle terveelle puolelle....hmmm...tiiä siitä sitten.
oikea puoli tuottaa myös päänvaivaa,kun nuo paikat avattiin,huomattiin että oikea tuuba oli kiinnittynyt ilmeisesti vatsanpeitteisiin ja se sieltä irroiteltiin paikalleen..että onko se nyt siellä missä pitää...lääkärit tosiaan laittoi sen oikealle paikalleen mutta jotenkin silti mietityttää..noh,jokatapauksessa,jompikumpi puoli ovuloi.saa nähdä onko siitä tulosta.päälle viikko pitäisi vielä jännittää oviksen mukaan.ei kovin korkealla kyllä toiveet ole..
anteeksi omanapainen kirjoitus...
toivotaan meille kaikille nyt niitä plussia!!

Perjantai 9.3.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11.............KP 3/28-30
Hannahi1..........KM 12/11...................................... .KP 10/28-30
jenksula...37v....TM 10/11...................................... .KP 12/24-28
Scarleth..35v......KM 1/12...................................... .KP 19/28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11................................KP 22/30-32
Evya..24v..........KM 06/11, 08/11, 10/11...................KP 28/28-30

HAAVEISSA TOINEN

Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12..........................KP 5/28-30
meadow............KM 10/11...................................... KP 7/28
Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12.......................KP 16/27
Lilleri82..30v......KM 11/11...................................... KP 17/35
Salasei..............KM 09/09...................................... KP 20/30
diiselikissa..33v..KKM 11/11.....................................K P 20/32
Mame31..32v.....KM 12/11...................................... .KP 22/26
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12, 2/12...KP 28/25
rontti1..28v.......KM 09/11, 12/11.............................KP 28/30-33
tiiru..................KM 11/11...................................... KP 29/?
Fossiili...............KM 9/11, 01/12..............................KP ?
Miinä.................KM 01/12...................................... KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12...................................... ...KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Whisky Peat........KM 07/11....................................KP 19/30-35
malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12......KP 26/?
Filuuri................KKM 1/12....................................KP 33/28
Missa-76............KM 04/11....................................KP 52/28-32

HAAVEISSA NELJÄS

Wandii..32v..KM 12/11...................................... ...........KP 2/32
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 24/30-33
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11........................KP 25/30
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11..................................KP 38/34

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10...................................... .......KP 2/28

HAAVEISSA KUUDES

Daizy06.............KU 1/12...................................... ........KP ?

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/

Viimeksi muokattu:
Hyvähyvä kenguru, nyt on sitten sopivaa ajanvietettä viikonlopuksi tiedossa :)

malttamaton, me saadaan kohta perustaa tänne joku oma negatiivari-ketju. Mä olen kanssa NIIIIIN varma, että paskat tässä mitään raskaana olla. Ei vaan tunnu siltä pätkääkään. Viimeksi mulla oli rinnat tosi erilaiset kuin normaalisti - ja niinhän ne on nytkin joo, mutta oletettavasti täysin Lugejen ansiosta (ja ihan "eritavalla erilaiset" kuin ekalla raskauskerralla). Mun tekis myöskin mieli irtisanoutua koko sunnuntain testihommasta koska en millään viitsis pilata just sunnuntaipäivää sillä negalla. Mutta toisaalta, eihän sitä tietoa pakoon pääse kovin pitkään kuitenkaan, joten sama kai se sitten... tää eka oviksen / punktion / siirron jälkeinen viikko on tavallaan kiva, kun on oikeasti toiveikas ja kaikki on mahdollista. Sitten kun loppukierto lähestyy ja mitään oireita ei ala kuulua, niin hiipii tää inhottava ahdistus ja masennus siitä, että taas kerran epäonnistuttiin :( No, jospa nyt kuitenkin yrittäis nauttia viikonlopusta ja suunnata katsetta jo seuraavaan kiertoon. Tarvis keksiä mitä tehdään - pidetäänkö välikierto, vai yritänkö kärttää jostain heti perään toista ivf:ää.

Äh, nomutku niitä oireita oli viimekskin. Ja nyt vielä pukkaa jotain ihme flunssaakin päälle - pää on ollut useampana päivänä vähän kipeänsorttinen, ja parina-kolmena aamuna oon herännyt tosi tukkoiseen kurkkuun joka tosin onneksi on sitten aamun myötä palautunut. Siis fyysisesti nuutunut olo ja henkisesti ahistaa, eli kaikki päin peetä... vinkuvonku. Sori. No, onhan nyt sentään perjantai ;)

Voi mahtavaa näitä ihania plussauutisia täällä!!! Onnea hirmuisesti kaikille plussanneille!

ON: Minä täällä ovulaation kanssa ihmettelen. Laskujen mukaan ovis oli eilen eli kp 15 (vaikka aiemmin olin aivan varma oviksesta!) Tuli nimittäin sellainen "lurahdus" housuun sitä kananmunan valkuaista ja niin kovat kivut koko eilisen päivän oikealla alhaalla, etten voinut kunnolla liikkua. No tuli sitä eilenkin pupuiltua, mutta edellinen päivä olisi kai ollut otollisin... mitäpä näitä miettimään kun ei asialle minkään voi.

Nyt kuitenkin sellainen huomio viime kiertoon että...viimeksi ovulaatiokivut jatkuivat (särkyä, juilintaa, jomotusta) kuukautisiin asti! Nyt ei ole mitään, EI MITÄÄN tuntemuksia eilisen kovan ovis(?) kipupäivän jälkeen. Se todella loppui kuin seinään. Omituista miten nämä oireet eri kierroissa voi vaihella. Nyt odotan, tuleeko säryt kohta takasin, vai vasta pari päivää ennen menkkoja. hmm.

Ja mammaksin pakettikin saapui sopivasti! Pääsen sitten testailemaan ensi viikoloppuna, eli reilun viikon päästä...aargh tätä odotuksen odotusta. :)

Scarleth ja malttamaton miut voi kanssa liittää negatiivareihin :ashamed: aikaisemmissa raskauksissa ollu rinnat kipeet ja nyt ei MITÄÄN.. turvonnu olo mutta sehän on normaalia jos menkat lähenee :| viimeviikolla olin kyllä 95% varma että olisin raskaana nyt prosentti on valunu 50-50...
Oisko hienoo et jos jokaiselle tuliski plussani OHHO :p meillä on mahollisuudet naiset vielä (vaikka jokainenhan kroppansa tuntee :ashamed:)

Viimeksi muokattu:
Scarlethin ja malttamattoman kanssa vähä samoissa fiilareissa.. ei vaa tunnu miltää, paitsi kiukku joka yleensä just kiihtyy ennenku hanat aukee :( Mies osti clearbluen testin kyl odottamaan, mut se pahamieli joteki alko siitä- ku tajus, et se tosiaan taitaa olla turhaan hankittu.Mulla tosiaan sunnuntaina kiertopäiviä jälellä, että jos en jo vuoda, ni ootan kyllä maanantaille. Tulen tänne kyllä kyttäämään toisten tuloksia ;)
Mut Ihanaa lukea täältä plussista :) Tulee hyvää energiaa!
Mukavaa viikonloppua , taitaa olla AURINKOISTA, kaikille!!!

Oireista joo eipä ole oireita täälläkään mutta on mulla periaatteessa sellainen olo että raskaana ollaan, en osaa selittää mutta maha on sellainen jännän tunutuinen ja väsyttää. Siltikin koko ajan on pelko että kestääkö tämä vaiko ei... tuntuu että olen ihan hysteerin tuon vuodon kanssa kun välillä tulee valkkaria ja vessassa tarkistan aina vessapaperin.

minut saa lisätä plussanneisiin.. toivottavasti kaikki menis hyvin ja te kaikki muut tulisitte pian perässä odottajien puolelle.. <3 mä käyn kurkkimassa teidän kuulumisia varmasti!! pelotta aivan kauheesti mutta olen myös päättänyt että nautin jokaisesta päivästä jos jotain käy niin turha sitä on nyt stressata.. en voi itse sille mitään enään silloin ja yhtä pahalta se tuntuu siinä hetkessä.. joten nyt kun kaikki on viellä ok niin nautin.

Aijaa.com - 9735050.jpg

• Tykkää
Reactions: Jenksula
Oireista... Mulla jatkuu edelleen menkkakivut..jo monettakohan päivää..ja on välillä tosi voimakkaat..tissit on kipeytyny..ja eilen jumpassa ei kestäny kyl kauheeta hölskymistä.. :D ja eilen aamulla alkoi myös etova olo..ei oo siis sellanen olo, et olis pakko juosta pöntölle oksentaan, mut sellanen pieni etominen koko ajan..kun ajattelen ruokaa niin alkaa heti tekeen pahaa..syön kyl hyvällä omallatunnolla, vaikka vähän ällöttäiskin.. ;) tänään töihin tullessa viilsi mahaa aikamoinen kipu hetken aikaa ja siitähän paniikin kehitin itelleni ja aloin lukeen netistä kohdun ulkopuolisesta raskaudesta.. tyhmästä päästä kärsii koko ruumis! Nyt alko sit pelko, et olis sellanen mulla..aargh..voi kun sais varmuuden, et kaikki olis hyvin! Aloin jo sittenkin miettiin sitä varhaisultran mahdollisuutta..ellei sitä ny siä neuvolassa tehdä kun se raskauden kesto pitäis kuitenki tarkkaan määrittää..vaikka kai sen saa verikokeillakin jotenki..en tiedä..

kultakimpale, onnea vielä kerran! ihana juttu :)

Toivotaan nyt, että joku meistä plussaa sunnuntaina (tai viimeistään ens viikolla sitten), vaikka näin negatiivisia ollaankin. Mun kohdalla on kyllä toivo ihan mennyttä. En varmaan olisi ollenkaan näin pessimisti, ellen olisi kertaalleen raskaaksi tullut. Nyt vertaan koko ajan tämänhetkistä olotilaa siihen edelliskertaan.

Yhteistyössä