Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

kultakimpale2 Hienosti vahvistunut Onnea vielä :heart:

Pitäskö itekkin cb.n +/- testi hakea ku tuoolla testillä näemmä plussia satelee :D

Scarleth Edelleen oon siun kohalla vama et toinen ellei jopa molemmat alkiot on takertuneet sinuun kiinni ja saat plussan. =)
 
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Höpöhöpö rontti :) Kyllä sä nyt väärässä olet, usko pois. Oon valmis lyömään vaikka vetoa oman negani puolesta....

Mä oon muuten joskus saanut väärän haamuplussan tuolla cb:n + - testillä, eli sitä en kyllä toiste osta. Mä luotan tasantarkkaan Apteekin raskaustestiin ja CB:n viikkonäytölliseen digiin. Ugh.
 
Scarleth Usko pois vaan :D Mieki oon saanu vääriä plussia kyseisellä cb,n testillä ja vannonu olen et sitä en enää ikinä osta ( ne plussat olleet selviä haamuja jotka ei vahvistunut,, toisin kun näissä teijän plussissa =) )
 
Kuumeilee kovasti... Kerkesin jo ensimmäisen raskauden aikana ostella pikku vaatteita ja tilasimme jopa vaunut, jotka nyt odottavat vieraashuoneessa nukkujaa :) Keskenmeno 3.3.12 viikolla 6+1. Tiedän, että oli kaikissa hankinnoissa TODELLA aikaisessa, mutta niin paljon se ensimmäinen plussan testi (tai oikeastaan kolme) saivat mieleni sekaisin.
 
  • Tykkää
Reactions: ipna
scarleth: mun pessimistisyys ehkä vähän nyt horjuu: palelee, menkkakipuja, väsymystä (tosin tytöt heräsi tänään jo klo 7.15 eli tunnin norm aikaisemmin). Mut mielessä kävi, josk sittenkin?!?! Tilasin kuitenkin ensi kiertoon jo ovistestit valmiiksi eli noita Wonfdo:n taas, kun toimivat mulla paremmin kuin Davidin.
 
scarleth: mun pessimistisyys ehkä vähän nyt horjuu: palelee, menkkakipuja, väsymystä
Ei oo totta malttamaton, meillä aaltoilee nyt mielialat ihan samassa tahdissa :D Mulla nimittäin tuli tänään iltapäivän päätteeksi tuo sama "jospa sittenkin" - fiilis. Oon samaten palellut, ollut kuumeisen oloinen, mahaakin vähän kouristellut jne.... no, palautin itseni kyllä äkkiä maan pinnalle muistuttamalla, että kyllä nää voi olla ihan normaaleja loppukierron oireitakin. Oon kuitenkin ollut vähän paremmalla mielellä ja ajatellut, että ehkä se kuitenkin vielä JOSKUS onnistuu :)
 
  • Tykkää
Reactions: ipna
scarleth: lisäksi rinnat arat ja painavan tuntuiset ja nännit herkistyneet, mutta mulle siis oireita tekee varmaan noi luget. Mutta jotenkin tuli sellainen olo, että jospa sittenkin ja tyhmänä pissasin tikkuun :( Eihän siinä mitään näkynyt, mutta siis päiväpissa ilman pidätystä normaalilla nestejuonnilla dpo 9 eli ei ihme, mutta olisi ollut niiiiin ihana että olisi jotain näkynyt....Hitto olin hölmö, mutta toisaalta nyt voin erittäin hyvällä ruokahalulla alkaa pyörittelemään susheja ja ihana valkkari kylmenee pakkasessa :p
 
  • Tykkää
Reactions: Scarleth ja ipna
malttamaton, sähän hötkyilijä olet ;) Joo, olishan se nyt ihme ollut jos jotain olisi näkynyt. No mutta ehkä sunnuntaina sitten. Pakko tunnustaa että sama kävi mielessä itselläkin, mutta ajattelin sitten etten vielä tuhlaa testiä turhaan. Mä oon sitäpaitsi jotenkin jo palautunut siihen pessimistiseen moodiin enkä ihan hirveesti odota. Tosin pakko tunnustaa, että lueskelin äsken jotain tarinoita, joissa on plussattu ihan oireettomasti.... joku ihana ihminen kävi kertomassa oman tuoreen tarinansa tuolla lapsettomuuspuolen ivf-ketjussa.
 
scarleth: hei ihan oikeasti, enemmän mun ehkä tarkempaan ajatellen pitäisi huolestua oireista kun oireettomuudesta, koska kierrot joista tullut plussa ovat olleet oireettomia ja muissa taas turhia oireita. Eli taidan mäkin vaan palata pessimistisyyteen :(
 
Micaela hurjasti paljon onnea, toivottavasti kaikki sujuu hyvin loppuun asti :)
kultakimpale2 Onnea plussasta, liimaaa ja paljon :)

).( Täällä on taasen otettu askel eteenpäin. Tänään oli se kp12 ultra. Aamulla oli aika kakkamainen fiilis kun ultraan lähdin. Kokoajan päässä takoi, että taas tulee jotain v*tn takapakkia niinkun lokakuusta lähtien joka kerralla. Yhessä välissä tuntu jo, että perun koko ajan. Onneks sain itteni koottua ja rynnäköllä päin tulta. Uutiset olikin itseasiassa aika yllättäviä. Limis oli 8.1mm eli 0.7mm paksumpi kun viime kerralla kp12 ja mikä vielä enemmän hämmästytti niin se, että huomenna alotan nämä ah niiiiiiin ihanat luget ja siirto on jo tiistaina eli kp 16 kun viime kerralla siirto oli kp18. no tämä minun takapakki varmaan tulee sit vastaan tiistaina eikä huurunenät selviä sulatuksesta.
Ai miten niin voisin kans liittyä tonne meidän pessimistikerhoon :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: ipna ja Scarleth
rontti, hui miten jännää! Sä taidatkin olla meistä se varmin plussaaja :)

Täällä pessimistisyys senkuin pahenee. Saa nyt nähdä skippaanko vielä koko huomisen testauksenkin... olen täysin varma että ei tärpännyt, mutta yritän olla sitä nyt murehtimatta. Vielähän tässä on konsteja käyttämättä :)

Jenksulalle tervetuloa negatiivarikerhoon ;) Toivotaan nyt kuitenkin, että siirto menisi nappiin!

Koko eilisillan palelin ja olin jokseensakin huonovointinen, nyt on pieniä menkkakouristeluita mahassa mutta olo muuten melkoisen normaali. Eli ei tästä raskausoireita kyllä edes väkisin keksimällä keksi.... aijoo, yksi juttu kyllä on mikä on samalla tavalla kuin viimeksi plussatessani, eli käyn yöllä pari kertaa vessassa, tätä jatkunut nyt muutaman yön. Voi kyllä johtua ihan yleisesti hermostuneesta mielialasta, että heräilee ja sitten muka on vessahätäkin.
 
Viimeksi muokattu:
Lauantai 10.3.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11.............KP 4/28-30
Hannahi1..........KM 12/11.......................................KP 11/28-30
jenksula...37v....TM 10/11.......................................KP 13/24-28
Scarleth..35v......KM 1/12.......................................KP 20/28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11................................KP 23/30-32
Evya..24v..........KM 06/11, 08/11, 10/11...................KP 29/28-30

HAAVEISSA TOINEN

Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12..........................KP 6/28-30
meadow............KM 10/11...................................... KP 8/28
Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12.......................KP 17/27
Lilleri82..30v......KM 11/11...................................... KP 18/35
Salasei..............KM 09/09...................................... KP 21/30
diiselikissa..33v..KKM 11/11.....................................K P 21/32
Mame31..32v.....KM 12/11...................................... .KP 23/26
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12, 2/12...KP 29/25
rontti1..28v.......KM 09/11, 12/11.............................KP 29/30-33
tiiru..................KM 11/11...................................... KP 30/?
Fossiili...............KM 9/11, 01/12..............................KP ?
Miinä.................KM 01/12...................................... KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12...................................... ...KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Whisky Peat........KM 07/11....................................KP 20/30-35
malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12......KP 27/?
Filuuri................KKM 1/12....................................KP 34/28
Missa-76............KM 04/11....................................KP 53/28-32

HAAVEISSA NELJÄS

Wandii..32v..KM 12/11...................................... ...........KP 3/32
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 25/30-33
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11........................KP 26/30
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11..................................KP 39/34

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10...................................... .......KP 3/28

HAAVEISSA KUUDES

Daizy06.............KU 1/12...................................... ........KP ?

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/
 
kultakimpale, nuo kivuthan voi tosiaan olla ihan harmittomia. Toivotaan että ovatkin! :heart:

ON: täällä alkaa sitten näköjään päässä heittää ja pahasti. Romahdin jotenkin ihan totaalisesti päivällä. Pahoitin ensin mieleni jostain miehen heittämästä tyhmästä vitsistä, joka siis kuitenkin tosiaan oli tarkoitettu täysin vitsiksi. Sain parin tunnin itkokohtauksen, ja sitten nyt loppuillasta olen vaan itkeskellyt tämän vauvaprojektin turhauttavuutta ja sitä, ettei VIELÄKÄÄN onnistunut. Siis toivon raskautta niin paljon että elättelen jotain pientä toivonkipinää kunnes menkat alkavat, mutta olen sisälläni täysin varma että raskaana mä en nyt ole. Nyt olen jopa vakavasti harkinnut että alkaisin työstää lopullisesti lapsettomaksi jäämisen surua, vaikka tähän asti oon ehdottomasti kieltäytynyt ajattelemasta tuota vaihtoehtoa.

Tästä vuodatuksesta huolimatta kuitenkin kaikille mukavaa lauantai-iltaa! Voi olla, että skippaan huomisen testauksen (turhaa tuhlausta) mutta olen täällä takuulla heti aamulla kärkkymässä muiden uutisia. Tuutte sitten heti raportoimaan!!
 

Yhteistyössä