Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

scarleth: ei voi olla totta!!!! Mä olin kanssa ihan 100%, että olet raskaana :hug: No päästään piinailemaan ensi kiertoon yhdessä. Ensi kierrossa on sitten meidän vuoro, kuitenkin nyt sai 4:stä testaajasta 2 plussan, joten ensi kerralla se on sitten meidän vuoro, eiks vaan?!
 
malttamaton, joo ens kierrossa plussataan me ;) Kiitos haleista! Oon yllättävän positiivisin mielin vaikka olin perännyt ihan megamasennusta, kun nyt oli tuo hoitokin. En tiedä vielä mitä tässä kierrossa nyt tehdään vai tehdäänkö mitään - parin viikon päästä ollaan siis julkisella suunnittelemassa seuraavaa ivf:ää mutta se ei ehdi vielä tähän kiertoon mitenkään. Ehkä mä pyydän nyt kuitenkin vaikka clomit ja sitten ollaan muuten luomuna / ilman sen kummempaa hoitoa tää yksi kierros. Hassua, mutta tää tuntuu tavallaan lähes huojentavalta! Nyt saan elää hetken ihan normaalia elämää, eikä tarvinnut vielä aloittaa sitä keskenmenon pelkäämistä mikä olis alkanut heti plussatestistä :)
 
Tiistai 13.3.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


Evya..24v..........KM 06/11, 08/11, 10/11...................KP 2/28-30
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11..............KP 7/28-30
Hannahi1..........KM 12/11........................................KP 14/28-30
jenksula...37v....TM 10/11........................................KP 16/24-28
Scarleth..35v.....KM 1/12.........................................KP 23/28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11.................................KP 26/30-32
heidukka..26v.....KM 3/12........................................KP ?/28

HAAVEISSA TOINEN

Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12...........................KP 9/28-30
meadow............KM 10/11...................................... KP 11/28
Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 20/27
Lilleri82..30v......KM 11/11...................................... KP 21/35
Salasei..............KM 09/09.......................................KP 24/30
diiselikissa..33v..KKM 11/11.....................................KP 24/32
Mame31..32v.....KM 12/11.......................................KP 25/26
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12, 2/12...KP 32/25
rontti1..28v.......KM 09/11, 12/11..............................haamuilee
tiiru..................KM 11/11......................................KP 33/?
Fossiili...............KM 9/11, 01/12..............................KP ?
Miinä.................KM 01/12......................................KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Whisky Peat..........KM 07/11....................................KP 23/30-35
malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12........KP 30/?
Filuuri..................KKM 1/12....................................KP 37/28
Missa-76..............KM 04/11.....................................KP 56/28-32

HAAVEISSA NELJÄS

M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11.........................KP 2/30
Wandii..32v..KM 12/11..................................................KP 6/32
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 28/30-33
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11..................................KP 42/34

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10............................................KP 6/28
puskajussi..40v..KKM 12/11.........................................KP 17/30

HAAVEISSA KUUDES

Daizy06.............KU 1/12..............................................KP ?

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/
 
Unohtui äskeisestä; ärsyttävää on se, että lämpö on vieläkin selkeesti koholla (37,2), eli tarkoittaa sitä että menkat ei kunnolla ala ainakaan vielä tänään. Ärh, että osaa tässä kohtaa jurppia kierron venyminen, niin pikkumurhe kuin onkin!!! :mad:
 
scarleth: jännä, mutta mulla kävi eilen ihan sama ajatus päässä. Kävin illalla ihan tappo-spinningissä ja siellä mietin, että ihana polkee ihan loppuun eikä tarvitse varoa mitään. Lisäksi meillä on tosi hyvien kavereiden häät ovat kuun lopussa ja sitä ennen vielä polttarit ym joten ihan kiva, että päästään kavereiden kanssa kunnolla juhlimaan eikä että taas minä olisin se kuka olisi selvinpäin ja luultavasti turhaan taas, kun kuitenkin menisi kesken.
 
Scarleth eikä! Ei sen näin pitänyt mennä! :hug: Olin kans ihan varma sun plussasta!

rontille PALJON ONNEA digistä! :heart:

Mennään miehen kanssa 30.03 viikonlopuksi kylpylään ihan kahdestaan niin kiva jotenkin irroitella ihan rauhassa, miettimättä ollenkaan raskaaksi tuloa. Hmm, mitenköhän se onnistuu??
Mekin mennään ihan luomuna vielä tämä kierto, sitten alkaa hoidot AVA:lla.
 
ScarlethSinulle olisin niin sitä plussaa toivonut.
Rontti
Paljon onnea digi testin tuloksesta.

Muillekin paljon voimia uusiin kiertoihin ja jännitetään yhdessä.
Olen kyllä seuraillut melkein päivittäin mitä teille kuuluu ja myötäelänyt kaikenlaista tunneskaalaa.

ON:Tänään olisi taas lääkäri käynti ja nyt saadaan lopullinen tieto onko mukana ketään matkassa vai alammeko mekin muihin suunnitelmiin. Ensi kuussa kyllä on jo varattuna ollut aika oikein sairaalaan gynelle ja siellä pitäisi keskustella minun tilanteesta kunnolla. Ihmeellisiä kipuja ollut muutaman päivän, mutta ihan siedettäviä vielä. Mutta olehan elänyt kipujen kanssa jo melkein 6 vuotta ettei siinä ole mitään uutta, mutta pitäisi saada lääkärit ymmärtämään ettei ketään elä normaalia elämää kokoajan kivuissa...
Tulen kyllä kertomaan teille miten kävi ja katsotaan pysynkö plussanneissa vielä. Niin tein uuden testin ja kyllä se oli plussa ja ihan kokeeksi tein vielä ovistestin ja siihen tuli plussa jo ennen kontrolliviivaa ja oli todella paljon tummempi kuin kontrolli ja kuivuessa muuttui melkeinpä mustaksi. 80 Kierosta emme oikein nyt tiedä kun viime käynnillä laskettiin kaikki vuodot ja mietittiin mikä oli menkat ja mikä muuta. eli nyt olisi joko 11+1 tai 8+1 tai sitten vasta 6+6 eli minulla kun oli tammikuussa vielä pillerit käytössä ja alkoi kesken vuoto ja sitten vielä niiden jälkeen tuli toinen vuoto eli katsotaan joko olisi tietoa missä mennään kun ennen ei ole ollut epäsäännöllitä kiertoa.
 
Hih ipna, sellasta tää elämä välillä on - ei tän mun omastakaan mielestä alunperin pitänyt näin mennä :D Mut hei, uusi kierto ja uudet kujeet! Katotaan nyt kunhan nuo menkat alkaa, että josko vaikka napsisin clomit ja sitten seuraavassa kierrossa tehdäänkin jo lujaa seuraavaa ivf:ää. Minähän en periksi anna ennen kuin se plussa sieltä pamahtaa, prkl!! ;)
 
Scarleth mä jostain luin kun kiinnoistuin tässä teidän jutuista noista ivf:stä että yleensä tarvitaan 2 ivf:ää ennenkuin tärpää... eli teilläkin sitten seuraavasta eikös niin :)...

Caroliina30+ eiköhän kaikki ole siellä masussa hyvin kuin noin vahvat plussat saat. Tsemppiä lääkäriin ja toivotaan että siellä näkyy sydämen sykettä :heart: ...

Malttamaton ja Scarleth kyllä sitä itselläkin kävi mielessä aina menkkojen alettua että huoh, nyt sitä saa tehdä huoletta taas kaikenlaista kun ei olekaan raskaana. Se on jännä juttu vaikka kuinka sitä raskautta kaipaa niin kyllä ne menkatkin on huojentava juttu sitten loppujen lopuksi.
 
Onnea plussanneille ja paljon paljon tsemppiä kaikille negan testaajille - uutta yritystä kohti!

Täällä taustailtu 1,5 viikkoa ja nyt kuume taas nousee kun ovis lähestyy, nyt kp 11, ja ovis on perjantain tienoilla sitten - ei muuta kun yrittämään!

Aurinkoista päivää kaikille!
 
Onnea miljoonasti rontti1 ja voi höh ja pöh Scarleth. Määkin olin ihan varma sun plussasta.

Omat loppukierron tuntemukset. Ei mitään korkeita toiveita. Alkukierrosta sairastin poskiontelo- + korvatulehuksen ja söin niihin antibioottikuurin. No, poskiontelot ei parantunu ja ne sitte röntgenkuvattiin ylimäärästen kasvannaisten takia, joten se siitä kierrosta sitte. Alkais vaan menkat, ni pääsis miettimään uutta kiertoa. Toisaalta ihan hauska, että ei tarvi ressata ja miettiä tätä kierron loppua. Laskeskelin tuossa muuten, että kolme edellistä kiertoa on ollu 29. Ilmeisesti kierto palaa vihdoin ennalleen, vaikka eihän tuossa monen päivän heittoa oo ollutkaan.
 
Sylillinen onnea plussanneille
ja saman verran haleja negoista :(

Täällä bongattu ensimmäinen km:n jälkeinen ovis eilen ihan randomisti, eli yritin raskaustestiä tehdä, otin vahingossa väärän värisen testin ja näyttöön pärähtikin mieletön viiva testiviivan rinnalle. Melkein harmitti kun ei päästy sitä hyödyntämään, vaan joudutaan odotella ne yhdet kuukautiset. Raskaustesti näyttänyt negaa vasta pari päivää, joten kalloon ei mene miten tää on edes mahdollista...

Nyt vaan kun sais ne menkat äkkiä, vaikka tätä asiaa ei tosiaan voi kiiruhtaa...
 
Suerte, hieno homma jos ovis tapahtuu, vaikka samaa kyllä ihmettelen kuin ipna, että miksi pitää odottaa... no, mutta onhan tuo lupaavaa, että ensi kuussakin voi sitten olla otolliset hetket.

Mä taidan pitää kuitenkin yhden "vapaakierron" kaikista lääkityksistä ja hoidoista ja relata vähäsen, sekä samalla bongailla vaikka huvikseni ovista... ihan mielenkiintoista kuitenkin olis tietää tapahtuuko se luomuna. Näin oon kuvitellut, mutta en oo oikein ikinä kunnolla tikuilla asiaa todentanut. Jos nyt hommais niitä wondfo:n testejä - vai oliks jollain suositella jotain muuta halpaa ja toimivaa?
 
onnea plussanneille :heart: ja pahoittelut pettymysten kokeneille..
ja kaikille onnea ovisplussista ketkä sen ovat saaneet!
täällä on vähän raskaana olo myös,,mutta saas nyt nähdä..huvikseni tein malttamattomana sekä ovistestin että raskaustestin äsken (mikälie päähänpisto)?
r-testi negaa,mutta sunnuntaina vasta olis oviksesta 2vkoa.. mutta ovistikku näytti uudelleen plussa...hmm-..
mulla on ruvennut tulee oireitakin..välillä pistelee tissejä ja tekee mieli kaikkea mielenkiintoista.. jotenkin on sellainen tunne tuolla jossain että olis..mut on se tunne siellä ennenkin jyllänny,ja menkat on tullut.. jos perjantaina uudelleen testais niin saattais jotain näkyä jos on näkyäkseen...:D
 
  • Tykkää
Reactions: *Kenguru*
Lääkäristä kotiuduttu, mutta uutiset ei ollut sellaisia kuin olisi toivonut :( Minut saa poistaa plussanneista ja siirryn nyt hetkeksi hoitamaan itseäni ja odottamaan vielä muutamaa lääkärikäyntiä. Tämä ihana "yllätys" olikin tuulimuna ja nyt jos ei vuoto ala ensi keskiviikon verikokeisiin mennessä niin aloitamme lääkkeet vuodo aikaansaamiseksi ja tilanteen "normaaliksi" palauttamiseen... Ensi viikolla otetaan s-hcg,kilpirauhaskokeet,prolaktiini,lh-koe, sokerit ja jotain muutakin siinä oli. Kohdussa limakalvo yhtä paksu kuin viimeksikin ja sikiötä ei ole. Ensi kuussa on gynelle meno ja toivomme sieltä saavamme lisää apua ja jos sekään ei auta menemme yksityiselle leikkaukseen (kun on rahat kasassa, osa on jo) ja toivomme sitten parempaa onnea! Osittain osasin pelätä tätä ja osittain en halunnut uskoa vaan toivon siellä pikkuisen olevan mukana :(( Nyt vain taustailen, kunnes on jotain suurempaa muutosta tiedossa. Palaan kyllä kun olemme saaneet tietää miten jatkamme. Kiitos teille paljon tuestanne ja palataan!!!

Niin ja plussatuulia puhaltelen joka aamu kaikille <3
 

Yhteistyössä