Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

daizylle plussaonnittelut! :flower:

puskis, miten mä oon kuvitellut, että akupunktio olis kuitenkin tehokkaampaa kuin vyöhyketerapia... no anyway, meilailin tänään yhdelle akupunktiohoitajalle joka ottaa vastaan reilun sadan kilsan päässä. Sinne voisin joskus kerran-pari ajellakin.
 
Kiitos kaikille voimauttavista sanoista!!

Eilen oli tyhjennys, joka meni loppujen lopuksi hyvin. Monet Cytotecit jouduttiin laittamaan ennen kuin saatiin kunnon supistukset aikaan, mutta onneksi viimein illalla tuli kaikki ulos. Pieni 8cm vauva oli niin täydellinen vaikkakin niin ruma :heart:
Olo on hyvä. Toki tässä surraan vielä moneen otteeseen, etenkin mies joka on joutunut olemaan minun ja lasten tukijana nämä pari päivää. Lasten on myös vaikea käsittää mitä on tapahtunut. Paha paikka oli kun äiti oli eilisen sairaalassa, olivat mummolassa yökylässä että mies pystyi olemaan kanssani. Etenkin kuoous 4v itkeskelee vähän väliä ja hokee "olisin niin halunnut pikkusiskon tai -veljen" : /

Mutta nyt nautin hetken yksin olosta, katson leffan ja mutustelen karkkeja :)
 
Nyt tulee törkeätä OMAA NAPAA, mutta kun en edes miehelle kehtaa puhua...

Mehän siis saatiin ultrasta kuva, jossa näkyy pieni piste. Lääkäri totesi, että alkuraskaus, jota sitten ens viikolla ultrataan uudelleen. Edellisenä yönä tein testin (kun sovittiin miehen kanssa, että kokeillaan aamupissasta, mutta kun kusetti viideltä, niin pakko oli..). Maltoin sen testin kanssa odotella sen ajan, että unenpöpperössä kävelin yläkertaan. Eli ehkä maksimissaan minuutin siinä oottelin (ja pakkauksessa lukee 5), kunnes nakkasin testin roskiin. Tämä siis ennen ultraa. Aamulla heräsin seitsemältä ja kaivoin varmuuden varoiksi testin roskista ja se oli täys plussa.
Tämän vuoksi siis mut ultrattiin varmuuden varoiksi ennen akupunktiota. Ja kohdussa näkyi ylimääräistä kasvustoa..
Eilen sitten tein samanlaisen rfsu:n testin töistä tullessani. Olen juossut jatkuvasti vessassa ja juon kuin hevonen, joten edellisestä vessakäynnistä oli ehkä 2 tuntia. Testi oli puhdas nega. Sitten mulle tulee hirveät ajatukset mieleen, joihin toivon nyt jotain tolkkua...
1) En mä mitään raskaana oo, eihän kuukautisetkaan ole kuin max viikon myöhässä
2) Kohdussa kasvaa jotain muuta, kuin raskaus
3) Roskisplussat eivät ole oikeita plussia
4) Kyllä ne menkat sieltä alkaa

Ja mä yritän psyykata itseäni sanomalla:
1) Niin kauan kuin menkat on poissa, niin mä olen raskaana, piste.
2) Kyllä se ultrannut lääkäri olis tehnyt muuta, kuin laittanut raskautta tukevat neulat, jos ei edes epäilisi, että olen raskaana
3) En viimeksikään plussannut kuin vasta rv 5++, joten ei heitetä kirvestä kaivoon
4) Kuukautiskivut alkoivat viikko ovulaatiosta, joka on hyvin yleinen kiinnittymis- / alkuraskaus-hommeli

Mun pää hajoaa, auttakaa.. En tiennyt, että näin levottomaksi voi mieli mennä..
 
Missa76 Jos mahdollista, niin kokeile sillä cb:n digi-näytöllisellä. Se on luotettava ja antaa viikot. Jospa se mieli rauhottuisi! Toivottavasti olisi vauva siellä kotia tekemässä!

Adora Paljon voimia sinulle ja pahoittelut minukin puolesta :hug:
 
Missa76 Oon kanssa samaa mieltä et digiä kehiin...miule nuo rfsu:n testit näytti haalea siis todella plussaa ja joku sanoki et niiden herkkyys olis 50 IU/ml ja digiin kuiteski tuli "raskaana 1-2 vk" Kyll mie uskon että raskaana olet =)
 
Lauantai 17.3.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


Scarleth..35v.....KM 1/12...........................................KP 5/28
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11................KP 11/28-30
Hannahi1..........KM 12/11..........................................KP 18/28-30
jenksula...37v....TM 10/11..........................................KP 20/24-28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11...................................KP 30/30-32
heidukka..26v.....KM 3/12..........................................KP ?/28

HAAVEISSA TOINEN

Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12...........................KP 13/28-30
meadow............KM 10/11........................................KP 15/28
Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 24/27
Salasei..............KM 09/09........................................KP 28/30
diiselikissa..33v..KKM 11/11......................................KP 28/32
Mame31..32v.....KM 12/11........................................KP 29/26
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12, 2/12...KP 36/25
tiiru..................KM 11/11.......................................KP 37/?
Fossiili...............KM 9/11, 01/12...............................KP ?
Miinä.................KM 01/12.......................................KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12.........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12......KP 4/30
Whisky Peat..........KM 07/11.....................................KP 27/30-35
Filuuri..................KKM 1/12.....................................KP 41/28
adora..................KM 12/11, 3/12.............................

HAAVEISSA NELJÄS

M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11..........................KP 6/30
Wandii..32v..KM 12/11..................................................KP 10/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11..................................KP 12/34
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 32/30-33

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10...................................... ......KP 10/28
puskajussi..40v..KKM 12/11...................................... ...KP 21/30

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2, rontti1, Missa-76, Daizy06

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte, Lilleri82

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/
 
Kiitokset kaikille! :heart: Hyvää teki saada pää ajatuksista puhtaaksi, niin jaksaa taas olla sen kanssa.... Tänään on ollut vihlontoja, menkkakipuja ja ärsytystä. Mutta saunaan mennessä riisuessa rupesi vihlomaan rintoja ja tihkumaan maitomaista nestettä. Joten pyrin ajattelemaan positiivisesti !
 
Mulla kp 4 / 29
eli ainakin jotain tapahtui kierrossa- kun piteni 3 lla päivällä km:n jälkeisista 26 pvän kierroista.
Siirryn kanssa taustailemaan ja remontoimaan taloa.
Kaikille tsemppiä ja hyvää kevättä!
 
oli pakko tulla missa-76 uutisia katsomaan, joko siellä on digi otettu kehiin??
huvikseni olen jatkanut testaamista tuolla sofin testillä,ihan testi mielessä.
ja tänään tein vertailuksi ovistestin myös.ovistesti vahvaa plussaa,mutta toi pirun sofi näyttää tälläkertaa kyllä plussaa mutta toooosi hailakkaa sellaista..mikä noita pirun testejä vaivaa?? :D voi sääli niitä joilla hormonit näkyy muutenkin myöhässä jos lankee tuohon paskaan testiin!!:stick:
 
Sunnuntai 18.3.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


Scarleth..35v.....KM 1/12...................................... .....KP 6/28
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11................KP 12/28-30
Hannahi1..........KM 12/11...................................... ....KP 19/28-30
jenksula...37v....TM 10/11...................................... ....KP 21/24-28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11...................................KP 31/30-32
heidukka..26v.....KM 3/12...................................... ....KP ?/28

HAAVEISSA TOINEN

Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12...........................KP 14/28-30
meadow............KM 10/11...................................... ..KP 16/28
Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 25/27
Salasei..............KM 09/09...................................... ..KP 29/30
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12, 2/12...KP 37/25
tiiru..................KM 11/11.......................................KP 38/?
pupu75..36v.......KM 1/12.........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12......KP 5/30
Whisky Peat..........KM 07/11.....................................KP 28/30-35
Filuuri..................KKM 1/12.....................................KP 42/28
adora..................KM 12/11, 3/12.............................

HAAVEISSA NELJÄS

M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11..........................KP 7/30
Wandii..32v..KM 12/11...................................... ............KP 11/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11..................................KP 13/34
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 33/30-33

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10............................................KP 11/28
puskajussi..40v..KKM 12/11...................................... ...KP 22/30

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2, rontti1, Missa-76, Daizy06

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte, Lilleri82, mame31, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/
 
Daizy Juuei.. Me päätettiin miehen kanssa, ettei testailla. Joko kuukautiset alkaa tai pysyvät poissa. Ensi torstaina on varhaisultra, joten siihen mennessä näkynee, jos on näkyäkseen :saint:

Tän vuoden aikana on fiilikset ollut niin maassa, että toivon tämän nyt onnistuvan. Pieni tyttäremme kuoli kohtuumme juuri näinä päivinä vuosi sitten, joten olisi aikamoinen lahja saada raskaus nyt aluilleen.
 
Sunnuntaita, naiset! Täällä on näköjään muutama siirtynyt taustajoukkoihin. Tsemppiä itse kullekin ja toivotaan, että tuulettelu näistä foorumeista tekee kaikin puolin hyvää! :)

Täällä on vietetty ihana Tampere-minilomanen miehen kanssa. Käveltiin PALJON, ihailtiin koskea ja muutenkin maisemia, hengattiin ihanissa kahviloissa, syötiin hyvin, ihailtiin kaupunkimaisemaa iltavalaistuksessa kattohuoneistossa ja siemailtiin kuohuvaa, harrastettiin intohimoista ja stressitöntä seksiä pitkin viikonloppua :heart: , syötiin hyvin, juteltiin paljon ja nukuttiin makeasti ja vedeltiin hyvät päikkäritkin molempina päivinä. Mielessä kävi jopa, että ei se elämä lapsettomanakaan aina paskempaa ole :) Tää välikierto hoidoista näyttää tekevän ihan hyvää, vaikka onkin vaikeaa vaan odottaa. No, ensi viikolla ajattelin aloittaa ovistikuttelut, onpahan taas edes jotain jännäiltävää.

malttamattomalle kiitokset että kuitenkin olet päivitellyt listaa!
 
Mut voisi kanssa poistaa listalta. Vaikuttaisi olevan joku kiva hormonihäiriö meneillään enkä jaksa innostua kuumeilusta kun ei tästä mitään tule. Paljon plussia teille muille tähän pinoon ja kaunista kevättä!
 
Huomenta
Scarleth Tuollainen miniloma kuulostaa aivan ihanalle! :heart:

Missalle Tsemppiä varhaisultraan torstaina.

malttamaton Kiitos kun olet jaksanut päivitellä listaa.

ON: Ihme juilimista ollut muniksissa ennen menkkoja ja nyt menkkojen jälkeen. Toivottavasti ei olis kysta. Menen tänään gynelle tarkistuttamaan tilanteen ja yritän ruinata jotain apuja tähän raskautumiseen.. Ovuloin joka kierrossa, mutta jostain syystä munasolu ei irtoa. Clomit ilmeisesti auttavat tähän vaivaan?
 
Maanantai 19.3.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11...................................KP 3/30-32
Scarleth..35v.....KM 1/12...........................................KP 7/28
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11................KP 13/28-30
Hannahi1..........KM 12/11..........................................KP 20/28-30
jenksula...37v....TM 10/11..........................................KP 22/24-28
heidukka..26v.....KM 3/12..........................................KP ?/28

HAAVEISSA TOINEN

Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12...........................KP 15/28-30
meadow............KM 10/11.......................................KP 17/28
Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 26/27
Salasei..............KM 09/09.......................................KP 30/30
tiiru..................KM 11/11.......................................KP 39/?
pupu75..36v.......KM 1/12.........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12........KP 6/30
Whisky Peat..........KM 07/11...................................KP 29/30-35
adora..................KM 12/11, 3/12............................KP ?

HAAVEISSA NELJÄS

M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11..........................KP 8/30
Wandii..32v..KM 12/11...................................................KP 12/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11...................................KP 14/34
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 34/30-33

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10............................................KP 12/28
puskajussi..40v..KKM 12/11...........................................KP 23/30

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2, rontti1, Missa-76, Daizy06

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte, Lilleri82, mame31, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/
 
M1n1: itseasiassa clomit vaan kypsyttävät munasolua, Pregnyl irrottaa. Mutta siis kyllä mustakin tuntuu, että koko ajan kropassa tapahtuu jotain. Kierrukan kanssa oli niin helppo, kroppa koko ajan neutraali, ei tullut edes menkkoja. Nyt sitten menkat kesti 5 päivää (mulla aina ennen ollut max 3 pv), nyt varmaan viikon saa olla rauhassa, mutta viime kierrossa oviskivut kesti viikon, viikko taas rauhallista ja sitten alkoi taas tykyttelemään munasarjat ja menkkakivut alkoi älyttömän aikaisin.

Scarleth: ihanan kuuloinen miniloma!! Mulla on kanssa jotenkin ollut nyt tosi paljon rennompaa raskaaksitulo-yrityksen kanssa. Ei ole paljon mielessä pyörinyt. Toissa viikonloppu rempattiin kämppää, edeltävän viikon rakentelin tytölle barbie-taloa ja koko viikonlopun hengailtiin eri ystävien seurassa ja innostuin virkkamaan tytöille kaiken näköisiä hiuskoristeita ym. Ensi viikonloppuna on kaverin polttarit ja sitä seuraavana häät, joten ihana kun on ihan muuta ajateltavaa :)

dyra ja filuuri: saahan täällä silti jutustella vaikkei listalla olisikaan :)
 
malttamaton Mulla ei oo ikinä ennen ollut tällasia juilimisia ennen ovista. Sen takia pelkään että siellä saattaa olla monirypäleisyyttä, kystaa tms. Toki voi olla että keskeytyksen jälkeen tuntee kaikki selvemmin. Noh, toivottavasti tutkitaan kunnolla ja saisin jotain apuja raskautumiseen. Vaikka eihän se ole taattua että ne auttaisi. Kokeilen sitä gelee royalea jos en saa mitään nappeja..
 
Törkeästi hyppään heti omaan napaan, kun tilanne muuttuu yhä kutkuttavammaksi..
Kerroin perjantaina lääkärin terveisiä kohonneesta hcg:sta. Menetin heti toivoni raskautumisen suhteen, koska jos se on koholla, kuinka edes ovuloisin..
Perjantaina illalla tuli teelusikallinen ruskeaa valkkaria ja olin ihan varma että menkat alkavat etuajassa ja varustauduin yöpuulle sidearsenaalein. Siinä hamppipesulla tuli ikenistä verta, joo epäilin ientulehdusta, oon vähän laiskana vapaapäivän aamuisin harjaillu.

Eipä ne menkat sitten alkaneetkaan ja lauantain oli taas sellasta epämääräistä painontunnetta, mutta aatteöin yhä et menkat tekee tuloaan. Iltapäivästä oikeen tykytteli vasemman muniksen kohilla ja taas illalla oli nokare ruskeeta valkkarii. ja taas nukkuu siteen kanssa..
Se perjantain flunssaolo oli ohi sentään.

Eilen iski muutamaan otteeseen ällötyksiä ja nippailuja ja oli niin totaalisen pms-olo kiukkuineen päivineen. Ja illalla jälleen tuhrua.
Siinä vaiheessa mieleen tuli se verikoe. Et oisko tässä kuiteskin joku raskausjuttu menossa ja kroppa yrittää keskenmenoo tjtn.

Nl mut levollisin mielin kävin nukkuu ja aamulla painelin labraan antaa lisää vernäytteitä ja samalla oli se hcg-kontrolli. Kysäsin sit hoitsulta siitä mun edellisestä lukemasta ja se oli ollu 5 ja pikkurisat päälle. Siis mun mielestä ei mitään!
Siinä ootellessa iski tosi huono olo monta kertaa ja sit tein päätöksen et haen raskaustestin ja katon oisko nää oireet mitä..

Apteekin omaan tuli heti testiajan sisään selkee haamu ja 20 min myöhemmin viiva. Ja pisut oli vaa puoltoista tuntii rakossa..
Tässä oon kelaillu, et tuskimpa se viis antais noin selvää viivaa..?

En kyllä uskalla vielä hurrata, huomenna saan kuulla virallisen lukeman verikokeesta. Ja muutenkin dpo on ehkä 10, menkat voi tulla loppuviikosta silti..

Mut on tää jännää.. Ja samalla niin pelottavaa :/

+++++++++++++:whistle: , Puskajussi:wave:
 
puskajussi täällä on sormet ja varpaat pystyssä. Nyt olisi taas iloisten uutisten aika tässä ketjussa.

ON: Alakerrassa oli kaikki hyvin. Kaksi johtofollia tulossa oikealta puolelta, noin 16-18 mm. Käski pupuilla noin puolen viikon päästä... Ja aina vain kolmen päivän välein. Muuten ei siittiöt kuulemma kehity tarpeeksi. Tälle sekundääriselle lapsettomuudelle ei tehdä tällä hetkellä vielä mitään. En ole tarpeeksi vanha... :mad: Ei näköjään riitä että täytän ihan kohta 34...
Noh, pakko vaan jaksaa odottaa että pääsee Avalle...
 
puskajussi: toihan kuulostaa tosi hyvältä ja testikuva ketjusta kävin kuvankin katsomassa! Voi vitsi, saitko hcg-tulokset jo? Taas yksi plussaaja meidän pinoon lissä: IHANAA!!!

M1N1: hyvältä kuulostaa myös siellä :) Onko teillä sperma tutkittu, kun oli tuollainen 3 päivän väli annettu ohjeeksi? Meiltä mieheltä tutkittu ja meille lapsettomuuslääkäri sanoi, että joka päivä vaan ovisaikaan.

).( viikon päästä voisi aloittaa ovistikutukset, jippii!
 

Yhteistyössä