Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Mä en vaan kestä näitä alkuviikkoja..pelkään niin uutta keskenmenoa! Rinnat oli kipeet mutta ei ole enään ja muutenkin tuntuu että oireet heikentynyt pelkään niin että vuoto alkaa tai kun mennään ultraan niin masussa ei ole elämää! Anteeksi kun tulin teille purkamaan!!!

Paljon paljon voimia teille kaikille!<3
 
Keskiviikko 21.3.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11...................................KP 5/30-32
Scarleth..35v.....KM 1/12...................................... .....KP 9/28
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11................KP 15/28-30
Hannahi1..........KM 12/11...................................... ....KP 22/28-30
jenksula...37v....TM 10/11...................................... ....KP 24/24-28
heidukka..26v.....KM 3/12...................................... ....KP ?/28

HAAVEISSA TOINEN

tiiru..................KM 11/11...................................... .KP 10/?
Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12...........................KP 17/28-30
meadow............KM 10/11...................................... .KP 19/28
Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 28/27
Salasei..............KM 09/09...................................... .KP 32/30
pupu75..36v.......KM 1/12...................................... ...KP ?
MiNalo..27v........KKM 6/11, 3/12...............................KP ?
cannes..34v........KKM 11/09, KKM 1/12

HAAVEISSA KOLMAS

malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12........KP 8/30
Whisky Peat..........KM 07/11...................................KP 31/30-35
adora..................KM 12/11, 3/12............................KP ?
Sirel....................KM 3/12...................................... KP ?

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81.30v.gen.kesk. 12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12..KP ?
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11..........................KP 10/30
Wandii..32v..KM 12/11...................................... .............KP 14/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11...................................KP 16/34
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 36/30-33

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10...................................... ......KP 14/28
puskajussi..40v..KKM 12/11...................................... .....KP 25/30

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2, rontti1, Missa-76, Daizy06

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte, Lilleri82, mame31, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/[/B]
 
Viimeksi muokattu:
Pikaisesti päivitän, että varhaisultrassa kaikki ok, pienen pienen alkio siellä oli ja sykekin löytyi.

Mä taidan nyt siirtyä enemmän tuonne odotuspuolelle ja toivon etten tänne enää palaa. Pakko se kai on alkaa ajattelemaan että kaikki menee hyvin loppuun asti, ainakin näin toivon!

Puhallan teille kovasti plussia :heart: :heart:
 
puskajussi: onpa tosi omituista?!? Ja tosi jännä, että hcg tulokset tulee vasta ensi viikolla. Näissä kahdessa viimeisessä km:ssa olen joutunut käymään miljoon akrt hcg:ssä ja saanut tulokset aina 3 tuntia näytteen otosta.

adora: ihana kuva! Meillä kanssa lapset tosi usein mainitsevat menetetyistä vauvoista. Toisaalta harmittaa, että ikinä kerrottiin. Tai toisestahan raskaudestaei edes kerrottu, mutta sattuivat olemaan mun kanssa lääkärissä mukana, kun todettiin sykkeiden loppuneen. Pakko oli selittää miksi äiti itkee...Seuraavasta ei kyllä kerrota vaikka kuinka he odottavat pikkusisarusta ennen kuin "kriittiset" viikot on ohi, jos tässä edes tullaan enää raskaaksi. Pessimistisyyttä siis taas ilmassa :ashamed:

ipna: onnittelut ultrakuulumisista :heart: Me yritetään mahdollisimman pian tulla perässä odotuspuolelle!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ipna
Kiitoksia tervetuloa toivotuksista! :flower: :)

Minäkin sain ohjeeksi odottaa yhdet kuukautiset ennen uutta yritystä ja sitä neuvoa meinaan kyllä noudattaa.. Jäi niin ikävät fiilikset edellisestä, niin katellaan nyt rauhassa, kiirekkös tässä on. ;)

Saas nähdä joko kroppa alkaisi toimia vai kuvittelenko vaan?! Pientä nippailua ja kipuilua on. Tyhjennyksestä kun on nyt sen kolme viikkoa aikaa. Kokemuksia?
 
Ihanaa Ipna onnea!!!! :)

Kultakimpale 2 tuttu tunne, mutta uskotaan ja luotetaan että kaikki on hyvin, mitään et voi asialle tehdä joten pakko vain odottaa. Se odottamisen odotushan tässä on kokoajan ollut meillä läsnä...se vaan jatkuu kai siihen saakka kunnes tuhiseva käärö on sylissä.

adora Jaksamista sinne!

MiNalo tervetuloa joukkoon harmaaseen, pieniä ilonpilkahduksia täälläkin onneksi lähes joka kuukausi jollekin tulee! Täällä on hyvä purkaa sydäntään ihmisten kanssa, jotka ovat käyneet samoja tunteita läpi. Minä en ainakaan näillä asioilla voi "vaivata" ystäviäni niin kuten täällä, kukaan lähimmistäni ei ole käynyt samoja asioista läpi.

MUOKS: Sirel
Mulla kesti vuoto cytotecien jälkeen pari viikkoa, odotettiin yhdet menkat ja aloitettiin yritys.
Kipuja tms ei ollut missään vaiheessa juurikaan. Seuraavasta kierrosta raskauduin ja koin spontaanin keskenmenon tammikuussa. En tiedä miksi, eikö ollut paikat valmiina vai olisiko silti käynyt niin...sen jälkeen ei odoteltu vaan saimme luvan yrittää jo seuraavasta. Nyt kun pari kuukautta tuostakin on mennyt, niin edelleen täällä yritetään, mutta usko on kova ja periksi en anna :)

ON: Täällä sitä menkkoja odotellaan edelleen...eilen tuli pyyhittäessä ehkä pikkurillin pään verran limaista-vaaleaa-verta paperiin, siitä asti ollut side, mutta mitään ei kuulu. Sairasta. Aamulla itkin koko työmatkan autossa kun radiosta kerrottiin niiden ranskalaisten lapsien ja opettajien murhasta ja hautaamisesta. Maailma on todella kylmä ja julma paikka...yritetään jokainen omalla kohdallamme tehdä siitä vähän parempi. No niin...nyt töihin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ipna
Hei pitkästä aikaa :)

Ensinnäkin kaikille uusille pahoittelut keskenmenosta :( :hug:

Toisekseen isot onnittelut ja ruuuutkasti tarrasukkia plussanneille! :D

).( täällä oli nyt ensimmäiset oikeat menkat keskenmenon jälkeen (tuli 3vkoa sen mustan vuodon jälkeen) eli nyt pitäis näinä päivinä olla ovulaatio. Eilen juilikin tuosta vasemmasta munasarjasta sen verran, että sieltäköhän lienee nyt lähtemässä...? :D Olen aina tuntenut ovulaation, joten en ajatellut tikuttaa nyt ollenkaan ettei tule turhaa stressiä. Eli peitot laitetaan tänään heilumaan ja toivotaan parasta, että heti tärppäis. En tosin odota mitään, vaikka helposti ollaankin raskauduttu aikaisemmin, ettei tule liian isoja pettymyksiä. Jos nyt tärppäis, ehtis vielä saada tälle vuodelle pienokaisen, mutta katotaan nyt... :)

Olette laittaneet mut taustalle, mut voi nostaa listallekin, muttei tietty pakko. Kiertopäivien päivitys on musta turhaa, eli sitä ei tarvitse mulle tehdä kun en itsekään sitä seuraa.
 
Omaa napailua taas: Täällä on huomenna varhaisultra ja pitkin viikkoa on silloin tällöin tullut verta paperiin. Viime yönä alkoi pyyhkimisvuotoa tulla joka käynnillä. Olen kyllä lukenut, että on suhteellisen tavallista, mutta luojan kiitos huomenna saa asiaan jotain tolkkua....
 
Voi suloisuus Adoran lapsia, taasen tuli tippa linssiin :':))

Neiti-81 :hug: ja voimia!

MiNalo & Sirel, tervetuloa kohtalotoverien joukkoon, toivotaan, että visiittinne jää lyhyeksi =)

(.) mulla ovis edelleen hukassa, ei ole aiemmin venynyt näin pitkälle. Vieläkään ei minkäänlaisia oireita, jäisiköhän ensimmäistä kertaa kokonaan väliin. Osaako joku muuten kertoa, että onko jotain tiettyjä syitä miksi ei aina ovuloi?

Toivotaan Missa-76, että vuoto on vain harmitonta alkutuhruilua.
 
Viimeksi muokattu:
cannes: mä olen aina laittanut taustalle niitä josta ei ole pitkään aikaan kuulunut mitään. Voitko virkistää muistia, kun en muista monetta kuumeilette ym? Kiitos :)
Eli toinen ois haaveissa, takana yksi onnistunut raskaus ja kaksi keskenmenoa, toinen muistaakseni 11/09 ja toinen 1/12, onnistunut raskaus 11/10 ja nyt ois pikkukakkonen toivessa. :)

Tässä rimpsu, sano vaan jos jotain puuttuu:
cannes 34v, kkm 11/09, kkm 1/12
 
Malttamaton eläpä muuta sano..
Mulla alun alkaen otettiin tuota laajempaa verenkuvaa kovien, jatkuvien vatsakipujen vuoksi ja ajatus tuossa hcg:ssä oli poissulkea ilmeisesti mahdollista kohdunulkoista.. No jossois ollu se, niin myöhästäpä ois jo.

Ehkä mulla on sittenkin täs päivän mittaan sellanen pieni kaihomieli ollut.
Jotenkin ironista, että olen tuhruillut viime perjantaista lähtien joka päivä ja tänään pikkuhousunsuoja on ollut täysin puhdas
 
puskajussi: milloin meinaat testata? Tuo vuoto kuulostaisi niin kiinnittymisvuodolta, mutta mitä ihmettä tuo tämän aamuinen negatesti sitten oli? TOSI omituista..

).( tänään olisi sitten kp 8 ja ovisnippailut vasemmalla ja limat alkaneet taas jo nyt?!? Ja ovis on varmaan tulossa vasta kp 16-17. Siis ihan oikeasti, eikö hormoonittomassa kierrossa ole ikinä vapaata :LOL: Tai siis hormoneistahan kaikki johtuu...muuta viimeisen 4 vuoden aikana olen ollut koko ajan raskaana, imettänyt tai ollut hormonikierrukka ettei tämmöistä muista ollenkaan, tai siis ei mulla kyllä ennen synnytyksiä tälläisiä tuntemuksia ole ollut.
 
MUOKS: Sirel
Mulla kesti vuoto cytotecien jälkeen pari viikkoa, odotettiin yhdet menkat ja aloitettiin yritys.
Kipuja tms ei ollut missään vaiheessa juurikaan. Seuraavasta kierrosta raskauduin ja koin spontaanin keskenmenon tammikuussa. En tiedä miksi, eikö ollut paikat valmiina vai olisiko silti käynyt niin...sen jälkeen ei odoteltu vaan saimme luvan yrittää jo seuraavasta. Nyt kun pari kuukautta tuostakin on mennyt, niin edelleen täällä yritetään, mutta usko on kova ja periksi en anna :)

Mullakin (tyhjennys) vuoto kesti pari viikkoa. Eilen sitten aamusta nippaili ja kipuili oikealle puolelle alavatsaa siihen malliin, että uskoisin että menkat sieltä parin viikon päästä alkaa, toivottavasti..

Sama pelko käynyt mielessä, että raskautuukohan sitä enää koskaan ja kokeeko saman myös seuraavassa raskaudessa, jos sitä raskautuu. :( Eritoten uskaltaako edes yrittää oli ensimmäiset ajatukset, mutta ovat kyllä tässä päivien aikana muuttuneet, periksi ei todellakaan anneta. Tsemppiä! :)
 
Torstai 22.3.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11...................................KP 6/30-32
Scarleth..35v.....KM 1/12...................................... .....KP 10/28
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11................KP 16/28-30
Hannahi1..........KM 12/11...................................... ....KP 23/28-30
jenksula...37v....TM 10/11...................................... ....KP 25/24-28
heidukka..26v.....KM 3/12...................................... ....KP ?/28

HAAVEISSA TOINEN

Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 2/27
tiiru..................KM 11/11...................................... .KP 11/?
Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12...........................KP 18/28-30
meadow............KM 10/11...................................... .KP 20/28
Salasei..............KM 09/09...................................... .KP 33/30
pupu75..36v.......KM 1/12...................................... ...KP ?
MiNalo..27v........KKM 6/11, 3/12...............................KP ?
cannes..34v........KKM 11/09, KKM 1/12

HAAVEISSA KOLMAS

malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12........KP 9/30
Whisky Peat..........KM 07/11...................................KP 32/30-35
adora..................KM 12/11, 3/12............................KP ?
Sirel....................KM 3/12...................................... KP ?
Missa-76............KM 04/11, TM 3/12.........................KP
HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81.30v.gen.kesk. 12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12..KP ?
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11..........................KP 11/30
Wandii..32v..KM 12/11...................................... .............KP 15/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11...................................KP 17/34
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 37/30-33

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10...................................... ......KP 15/28
puskajussi..40v..KKM 12/11...................................... .....KP 26/30

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2, rontti1, Missa-76, Daizy06

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte, Lilleri82, mame31, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/[/B]
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia. Omaanapaa: täällä on vähän vaisu meininki näiden vauva-asioiden suhteen, kun mitään ei tapahdu, ainakaan vielä reiluun viikkoon hoitojen saralla. Ovista aloin tikutella tänään, niin saadaan edes jonkunsortin "luomuyrittäminen" tähän kiertoon... nyt kp 10 ja tän päivän ovistesti lähes kirkas nega, mielenkiinnolla odotan miten homma etenee. Clomikierroissa ovis oli aina jetsulleen kp 14 paikkeilla, mutta ei harmaintakaan aavistusta miten tässä lääkkeettömässä kierrossa mahtaa käydä. Mies vaan on ollut vähän väsynyt ja kipeä, joten saa nähdä saako sitä kellistettyä mitenkään. Joku kepulikonsti on keksittävä - sille jos menee sanomaan, että nyt pitäis sekstailla kun on oikea aika kuukaudesta, niin sehän pakenee mua jonnekin lukkojen taakse ja varmuuden vuoksi vielä katsoo jotain mahdollisimman epäeroottista teksti-tv:ltä :)

Onneksi olo on ollut muuten vähän pirteämpi, kyllä tää pieni henkinen lepäily on tehnyt ihan hyvää. Oon jaksanut puuhata hirmuisesti kaikkea ja urheiluakin on tehnyt taas mieli harrastaa lähes joka päivä. Kyllä siinä tulikin pari-kolme kuukautta oltua melkoisessa koomassa.
 
Dodiin... Ultrasta kotiuduttu ja tuomiona tuulimuna, joten se siitä plussasta sitten :( Minä olin tässä muutaman päivän aikana kyllä jo valmistautunut tähän, kun jotenkin vaan tuntui siltä. Eikä tuo eilen alkanut vuoto tietenkään helpottanut tunnetta.. Parempaa onnea kaikille muille ja lievästi sanottuna vittuuntunein fiiliksin parempaa jatkuvaa viikkoa :)
 
kultakimpale2 Tiedän niin tunteen! : / Viime yönä heräsin kauheessa paniikissa, että tissit ei oo enää kipeät..oli pakko kokeilla ja olihan ne edelleen kipeet! en tiedä mistä se tunne tuli, mut oli kauhee herätä siihen..ja eilen kun paha olo helpotti pikkusen ekaa kertaa, niin tuli pieni pelko, et meneekö kesken..täytyis vaan yrittää aatella positiivisesti, mut ei sille voi mitään, että pelkää! :(
Mut eiköhän nyt oo niin, että kaikki menee hyvin! :) toivotaan ainakin!!!

Ja kaikille paljon plussatuulia! :heart:

Ja pahoittelut uusille tulijoille keskenmenoista! :hug: ja myös tädin kohdanneille halit! :hug:
 
Missa-76 pahoittelut täältäkin tuulimunasta. :hug:

ON: Lekuri ennusti ultran perusteella ovista huomiselle/lauantaille. Tikut näyttää edelleen pelkkää tyhjää. Taitaa taas käydä niin että molemmat follit yrittävät yhtä aikaa ulos ja molemmat surkastuvat taas pois... Noh, täytyy varmuuden vuoksi heilutella peittoja illalla, kun seuraavan kerran saan isännän kiinni vasta sunnuntaina kun lähden huomenna reissuun. Toiveet vaan ei ole korkealla tuon tuplafollin takia. En aio enää tikutella ovista tässä kierrossa.

Plussatuulia kaikille loppuviikkoon!! :heart:
 

Yhteistyössä