Hakutulokset

  1. M

    11-hoidot

    Hei! Nyt se plussajuna sitten vihdoinkin saapui, aivan mahtavaa!!! Onnea Engeli, Heidh, Kaarne, Mollamaija, Syystoive, Toivelintu ja Toivorikas :flower: Hanskis, voimia, toivottavasti raskaus etenee ilman uusia vuotoja :hug: Peppi :hug: Pikaista paranemista pyöräturmasta. MiukuMau...
  2. M

    11-hoidot

    Hei! Hanskis Ihanaa, paljon onnea ! :flower: Anya74 Olen todella pahoillani, :hug: Mansikkatyttö :hug: Onnea kaikille kyytiläisen saaneille, :heart: ja hurjasti tarrasukkia matkaan !! Voimia piinailijoille ja jaksamista kaikille hoitojen eri vaiheisiin, :hug:
  3. M

    11-hoidot

    Hei! Millis1981 Ihanaa, paljon onnea! :flower: Iinamiina ja Pumppu Voimia, :hug: Hanskis, Anya74 ja MiukuMau Pidän peukut ja varpaat pystyssä puolestanne, toivottavasti plussatuuli jatkuu... Omena ja Engeli Tsemppiä, kyllä se yksikin hyvä munasolu riittää, :hug: Ööpö Mulla oli...
  4. M

    11-hoidot

    Hei! Lämmin kiitos teille kaikille Ihanille Naisille onnitteluista! En edelleenkään osaa/uskalla ajatella olevani raskaana, kun kaikki on vielä niin epävarmaa. Ei tiedä onko ketään oikeasti kyydissä ja oikeassa paikassa. Kolmen viikon päästä on ultra, jos sinne asti päästään. Kyllä tämä...
  5. M

    11-hoidot

    Hei! Ööpö Olen pahoillani, että punktio oli niin kivulias kokemus. Toivottavasti lopputulos korvaa kaikki kärsimykset, onne huomiseen siirtoon! :hug: Toivorikas-72 Ihanaa, että hoito pääsee etenemään suunnitellusti! Anya74 Mulle tuli kanssa luge-palleroista kaikki mahdolliset...
  6. M

    11-hoidot

    Hei! Myy75 Olen todella pahoillani, :hug: Ööpö Onnea punktioon! Kn071 Olen testannut ovista Acon liuskatesteillä ja Apteekin omalla ja molemmat ovat toimineet hyvin, vaikkei toivottua lopputulosta olekaan koskaan tullut.. Engeli Onnea ultraan, toivottavasti on kypsymässä sopiva määrä...
  7. M

    11-hoidot

    Halle Voi ei, olen todella pahoillani, voimia :hug:
  8. M

    11-hoidot

    Hei! AdAstra, Katar ja NeelaNaranja Aivan mahtavaa! ONNEA!!! :flower: Vihdoinkin plussatuulia tähän pinoon!! Hanskis Onnittelut kyytiläisestä :heart: Voimia piinailuun! Omena Tervetuloa mukaan! HalleB Olen ajatellut Sinua paljon, miten voit ? Onko syy hcg:n nousuun selvinnyt? :hug...
  9. M

    11-hoidot

    Hei! Kiitos kaikille tuesta. HalleB Onpa erikoinen tilanne! :eek: Entä jos alkio olisikin kiinnittynyt vasta viikon kuluttua siirrosta ja näin ollen hcg olisi ekassa testauksessa jäänyt matalaksi ja vasta toisessa sitten olisi ollut oikeampi? Nyt kaikki toivo sille, ettei ole...
  10. M

    11-hoidot

    Hei! Kiitos tuesta. Edelleenkin inhottavaa vihlontaa alavatsalla, nyt vasemmalle painottuen. AdAstra Ihanaa, onnea plussasta!!:flower: Heidh Edelleenkin peukutan ja toivon kovasti plussaa, voimia piinailuun.:hug: Iinamiina Älä vielä luovu toivosta, pp9 on kuitenkin tosi aikainen...
  11. M

    11-hoidot

    Hei! Toivorikas-72 Kiitos, kun lisäsit minut piinailijoihin. Ihanaa, että jaksat päivittää listaa.=) Sirunen81 Toivottavasti saat tänään pikkuisen kyytiin :heart: ja muutaman vielä pakkaseenkin. Meillä tästä ekasta ivf-hoidosta saatiin vain 2 alkiota, toinen top 1 ja toinen hieman...
  12. M

    11-hoidot

    Hei! Ensiksikin kiitos kaikille, että olette olemassa, täältä saa aina voimaa jatkaa eteenpäin!:hug: :hug:kaikille negan saaneille, olen todella pahoillani.:'( Tervetuloa mukaan Ööpö ja Katar :) HalleB Ymmärrän niin tunteesi. Omaa lasta kun olen jo lähes 20 vuotta toivonut..:hug...
  13. M

    11-hoidot

    Sain tänään kyytiin 2 murusta:heart:. Testipäivä ke 27.4. Pakkaseen ei jäänyt enää mitään.. Nyt sitten aika epätodellinen olo..
  14. M

    11-hoidot

    Hei! kn071, pipsa76, carpalo, AdAstra ja toivorikas-72 Olen todella pahoillani, olisin niin toivonut toisenlaisia uutisia, voimia :hug: hanskis Tosi ikävää, ettette päässeet tässä kierrossa PAS:iin:( Talvitaika ja Kevätkello Tervetuloa mukaan ja onnea hoitoihin! heidh Ihanaa...
  15. M

    11-hoidot

    Hei! Punktiossa kävin tänään ja koko loppupäivä onkin sitten mennyt nukkuessa.. Nyt aika tyhjä ja vähän masentunutkin olo. Punktoitiin 5 rakkulaa ja saatiin vain 3 solua. Ei ole varmaa päästäänkö edes siirtoon, mutta se on ainakin selvää, ettei pakkaseen jää mitään.. Voimia ja jaksamista...
  16. M

    11-hoidot

    Hei! Kn071 Olipa tosi ihania uutisia !:hug: Barbapörrö Olen todella pahoillani, voimia :hug: On: Puregonia pistetty nyt 6 päivää ja kävin tänään seurantaultrassa. Vasemmalla oli 3 tasakokoista follikkelia ad 12 mm, oikealla 1 pieni kooltaan 7 mm eli tuskin ehtii mukaan. Aika laiha...
  17. M

    11-hoidot

    Hei! Kiitos kaikille kannustuksesta! HalleB, Lili ja Miukumau Voi ei! Olen hirveän pahoillani, olisin niin toivonut toisenlaisia uutisia. Voimia, :hug: Iinamiina :hug: , toivottavasti punktiotulos korvaa kaikki tämän päivän ikävät kokemukset!
  18. M

    11-hoidot

    Hei! Avolavapaku, BuBu, 1nainen ja Pumppu Voi, olen niin pahoillani! Jaksamista :hug: Neela Naranja Pidän peukut ja varpaat pystyssä, että kypsyy hyvä määrä soluja ja kaikki hedelmöityvät ja jakautuvat tällä kertaa! Tsemppiä punktioon :hug: HalleB Kiitos kannustuksesta! Oikein ihanaa ja...
  19. M

    11-hoidot

    Hei! Peppi, Meg ja UnelmaSirpaLeena Olen todella pahoillani, jaksamista :hug: Leppäkerttu Pidän peukut pystyssä, että kaikki 6 munasolua hedelmöittyvät ja jakautuvat =) Neela Naranja Kiitos ! Tsemppiä piikittelyihin, toivottavasti kasvaa hyvä määrä soluja! HalleB Ymmärrän tunteesi...
  20. M

    11-hoidot

    Huomenta! Kiitos kaikille kannustuksesta. Barbapörrö, HalleB ja Lili_78 Voi miten ihania uutisia! Olen todella iloinen, että saitte Muruset:heart: kyytiin! Nyt ei muuta kuin hurjasti tarrasukkia ja voimia piinailuun!!:hug: Neela Naranja Tsemppiä piikittelyyn ! Toivottavasti kypsyy juuri...

Yhteistyössä