11-hoidot

Miukumau ja Barbapörrö :hug:

iinamiina, mekin oltiin TAYSsissa ja oltiin tosi tyytyväisiä palveluun kaikin puolin. Meillä oli punktiohuoneessa todelle mukava hoitaja mukana, joka itse asiassa oli myös siirtotoimenpiteessäkin, joka selvensi koko ajan mitä tapahtuu ja myös laborantti ilmoitti kun ensimäinen munasolu löytyi ja sen jälkeen lääkäri sanoi, että lopullisen määrän saamme lapulla kotiin lähtiessä. Me oltiin punktiossa melko lailla myöhään, joten siinä toimenpidettä laverilla odotellessa ja myös toipuessa, kotiutettiin useampi henkilö joten verhojen läpi kuulin moneen kertaa ohjeet, niin ehkä sekin selvensi kun oli kuullut samat tarinat useampaan kertaan :)

).( Täällä sitten eilen jysähti ihan lähipiiristä vauvauutinen, tuli kyllä niin pahaan saumaan kuin olla ja voi. Itse kun viime viikon olen negan testannut ja vasta keräilen voimia jaksaa taapertaa hoidoissa eteenpäin. Veti kyllä maton totaalisesti jalkojen alta ja nyt onkin sitten eilisilta ja aamu mennyt itkua nieleskellen ja miettien maailman epäreiluutta :(
 
Miukumau, Barbabörrö, Lili ja Halle: voihan kurjuuksien kurjuus. Miksi kukaan ei onnistu? Paljon halauksia teille ja voimia jatkoon. Laitoin teidät nyt tuonne listan loppuun, korjatkaa ihmeessä jos on jo pas tiedossa tms. Iinamiinan kokemus kuulostaa karmealta ja siis aika törkeeltä. Hyvin niitä soluja kuitenkin sitten oli tullut, onnea siitä ja toivotaan monia monia hedelmöittyneitä ja kehittyviä alkioita! Kn ja leppis, koska alatte testaamaan? Mä aloitan yleensä PP7, en vain voi itselleni mitään. Eilen taas tilasin mammaksilta herkkiä puikkotestejä niin saan tuhlata niitä oikein urakalla. Tosin nyt on kyllä niin negaolo, en usko yhtään että meikäläisestä tulee se plussaaja. Mut pakkohan jonkun on se plussa saada ihan tilastollisestikin. Ja todennäköisesti se on joku joka on ekassa hoidossa, niin se vaan menee. Tsemppiä kaikille!
 
Mulla on kans toivo iha menetetty ja nega olo vaikka mitään ei oo viel tapahtunukkaan.. Tänään on alkanu ihan kunnolla poltteleen testaus. Mulla niitä testejä 3, joten ihan hyvin vois yhen testata :D PELOTTAA vaan se nega! Pitäisköhän huomenna jo uskaltaa tehä testi? sit tuli mitä tuli ja testais viel oikeena testipäivänä sitte.. jokohan se ois kiinnittynyt jos on aikonu kiinnittyä..
 
Barbapörrö: :hug: Luin toisesta ketjusta kuulumisesi ja se oli niin surullista. :'( Jaksamista sinulle paljon!

Iinamiina: Kuulostaa ihan järkyttävältä! Ei lääkärit ja hoitajat saisi noin käyttäytyä oli paikka mikä hyvänsä. :mad: Solumäärä on kuitenkin hieno ja toivotaan tosiaan että lopputulos korvaa tuon inhottavan kokemuksen!

Pumppu: Tuo on niin raadollista kun vauvauutisia tulee ympäriltä. Meillä töissä yksi odottaa kolmatta ja kertoi siitä kaikille jo ennen ekaa ultraa. :O Ja sit on näitä joille oma lapsi on niin suuri rasite että aina pitää valittaa. Olen skipannut sellaiset tapaamiset kun en tiedä milloin olen siinä pisteessä etten jaksa enää kuunnella miten raskasta on kun ON saanut oman vauvan. :headwall:
 
barbapörrö :hug:
MiukuMau :hug:
Lili-78 :hug:
HalleB :hug:

Kevätkello ja Neela Naranja Mun ca-125 arvo oli helmikuunlopussa 68 ja eivät välttämättä niitä seuraa itse hoidon aikana (on keikkunut 60-70 välissä leikkauksen jälkeen).

Tänään kun kävin supressioultrassa niin olivat mokamat hävittäneet mun kaikki labratulokset... Ei kun uudelleen labraan ja lupasivat tänään soitella perään. Hittolainen, kun ivf-hoitaja katsoi niitä maaliskuun alussa ja antoi luvan pistää sen jarrun kierron 21 pvä (jonka tein). Muutenkin jäi huono fiilis kun lääkäri vaan huokaili ja huokaili eikä suostunut sen enempään sanoaan vaan että soittelevat mulle kun saavat kokeiden tulokset. Siis mä en tiedä pääsenkö mä aloittamaan puregonit vai en...
 
täällä ei mitään oireita tai oishan niitä varmaan taas jos rupeis miettimään :D viime hoidossa oli kaikki mailman oireeet ja silti nega että eiköhän ne ainaki mun kohdalla johdu lugeista. mulla on kaapissa 2 clearblue testiä mutta eka kerran tosiaan aijon testata pp14 ku mullahan ois virallinen testi vasta ppp17 :eek: mä oon päättäny et tää hoito nyt onnistuu ja meille tulee vauva tai vauvat:) :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Anya: Voi noita lääkäreitä ja klinikoita! Miten ne on voineet hukata paperit..? Meillä oli Naistenklinikalla vähän samantyylistä ennenkuin hoidot alkoi. Mulla leikattiin siellä endo loppuvuodesta 09 ja sitten paperit oli jossain kirurgisen ja lapsettomuuspolin välimaastossa, mutta ei siellä missä pitäis. Toivottavasti sun tulokset saadaan pian ja pääset piikittelemään!

Kn071: Ihana uutinen! :flower:
 
kn071 Tiedän niin tuon tunteen :wave: että tekee melkeen mieli antaa :kiss:

Ja meillä jatkuu 2.pas samaan hyömyyn :) ... tai siis tietty jos kaik menee hyvin

Tänään zumeitten aloitus.
15.pv ultraan, sit bongaillaan ovis ja todennäköisesti heti pääsiäisen jälkeen siirto
 
Kiitos kommenteista Leppis, Toivis, Minne, Mansikkatytsy ja Pumppu!! <3 Ja kn071 onnittelut hyvistä uutisista, sydäntä lämmittävää lukea tällaista!

Tänään ei ainakaan puhelin ole soinut, heh! (hyvä jos vielä ovat edes löytäneet toistensa luo..) :D
 
Hei!

Kn071 Olipa tosi ihania uutisia !:hug:

Barbapörrö Olen todella pahoillani, voimia :hug:

On: Puregonia pistetty nyt 6 päivää ja kävin tänään seurantaultrassa. Vasemmalla oli 3 tasakokoista follikkelia ad 12 mm, oikealla 1 pieni kooltaan 7 mm eli tuskin ehtii mukaan. Aika laiha saalis, on täysin mahdollista, ettei päästä edes siirtoon asti. Pakko yrittää kuitenkin pitää yllä positiivista mielialaa, vaikka juuri nyt se ei ole helppoa. Perjantaina uusi ultra ja mahdollisen punktiopäivän sopiminen.
 
iinamiina: Olipa teillä ikävää kohtelua. Missä te olette hoidossa? Me olemme hoidossa OYS:ssa ja ihan erilaista. Esilääkitykset, mies sen aikana hoitaa hommansa ja pääsee sitten mukaan siihen punktioon. Ja kipulääkettä saa lisää heti jos vähänkin tuntuu kipeältä. No, mekään emme voi soittaa etukäteen ja sitten saakin jännittää siirtopäivänä, tuleeko soittoa vai ei. Mutta toivottavasti teillä ne 14 munasolua ovat hyviä ja saatte monta hyvää alkiota. Ja kun seuraavana kerran sinne menette, saatte parempaa kohtelua. :)

MiukuMau ja barbapörrö13: Olen pahoillani. : / :hug:

Pumppu: Nuo raskausuutiset ovat kyllä vaikeita, varsinkin kun vasta on negan saanut. : /

AdAstra: Kiitos. Meilläkin tuo koira auttaa tässä lapsettomuudessa, on vähän niin kuin lapsen korvike ja sitä lelliikin sen mukaan. :whistle:

kn071: Ihania uutisia olette saaneet. =)
 
Viimeksi muokattu:
ihania uutisia kn071

mä päätin etten ajattele oieita tai muutakaan sinne päin mut äsken yritin käydä vessassa niin oli pakko nousta pöntöltä pois ku vihlas niin kipeetä tonne jonnekki alakertaan ja sama homma ku yritin niistää :( ihan järkky vihlasu, auts. toivottavasti nyt ei ainakaan mikään huono merkki ole
 
Oon ollut taustalla ja yrittänyt elää vähän aikaa ns. normaalia elämää seuraavaa siirtoa odotellessa. Se onkin ollut ihan hyvä irrottautua vähäksi aikaa näistä ajatuksista.
Nyt oli vain pakko tulla sanomaan Pumpulle ja muillekin vauvauutisia kuulleelle, että tiedän todellakin tuon ahdistavan tunteen. Kuulin tänään samana päivänä kaksi raskausuutista, ja molemmat vielä ihan lähipiiristä. Kuinka sitä jaksaa tästä eteenpäin seurailla vierestä niiden kasvavia mahoja??? Ja samalla yrittää muka olla ajattelematta omia hoitokuvioita joka ikinen hetki? Eikö nyt prkl olis jo meidän vuoro onnistua? Ja samalla hävettää, kun ei ihan täysin rinnoin pysty iloitsemaan toisten onnesta.

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja teille jotka parhaillaan käytte hoitoja läpi! Ja onnea vielä plussanneille eli virvatulialle ja sydänveri78:lle! :flower:

Jättäydyn jälleen taustalle elämään hiljaiseloa ja odottelemaan seuraavaa mahdollisuutta onneen.
 
kn071, aivan mahtavia uutisia! ONNEA! :heart: Kuinka ihanaa!!!

Ja voih nuo kaikki negat... missä meidän porukan plussat oikein ovat? Kaikki muut saa luomuplussia ympärillä ja se on oikeasti ihan epistä! Tämän koko porukan sietäis saada plussat tämän vuoden aikana, jotta usko jonkinsorttiseen tasapainoon säilyisi. Jaksamista arvokkaat ja ihanaiset ladyt, kyllä se onni kohtaa vielä meidätkin! :flower:

Minua alkaa jo askarruttaa koko julkiselle meno, kun tuntuvat kohtelevan ihmisiä siellä kuin teuraskarjaa... Eikö meillä lapsettomilla ole ihmisarvoa - ollaanko vain "munasoluja ja spermaa"? Ei lapsettomuudesta KÄRSIVIÄ parikuntia, jotka hakevat apua ongelmaansa? MURRR!
 
Lo
Eeeih! Just kun olin kirjoittanut niin sain tesktin häviään joten pikainen kertaus!

Siis eilen suunnittelukäynti käyty. Seuraavasta kierrosta hoito ellei pääsiäinen sotke asiaa. Coktailina nyt gonal F, pergoveris, orgalutran. Onko kokemusia? Tuliskohan tällä parempia alkioita???
Lääkäri puhui myös jostain kohdun "rapsutuksesta" jossa tehdään valeraskaus efekti ja kuulemma moni sen jälkeen raskautuu.. Koskaan kuullutkaan!

Neganneille :hug:
 
******************11- hoidot**********************
6.4.2011


iinamiina................2.ivf............................siirto 7.4.
Neela Naranja........2. ivf.........................punktio 6.4.
myy75.....................2.ivf...........................vk 14-15
Joku_päivä.............3.ivf 1. pas...................vk 14-15
Hanskis..................2. ivf/icsi 1.pas.............vk 14
Minne....................1.ivf.............................vk 15
anya74...................2.ivf............................vko 16
Toivelintu.........1.ivf 1.pas..........................vko 16-17
Sirunen81..............1.ivf/icsi.......................huhtik.
chidi......................1.icsi............................huhtik.
Barbarella...............1.ivf............................huhtik.
SaaraX..................4. ivf 1.pas ...................huhtik.
nanniga..................2.ivf.............................huhtik.
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................huhtik.
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................huhtik.
Hopping................3.icsi............lyhyt...........huhtik.
Sintu74.................3.ivf.............................huhtik.
lapseton81.............1.ivf.............................huhtik.
Michele..................3.icsi 1. pas..................huhtik.
carpalo...................1.ivf/icsi 1.pas............. huhtik.
Minä-85.................1.icsi........................... huhtik.
Mansikkatyttö.........2.icsin 2.pas..................huhti-touko
Miukumau..............2.icsi 2. pas?.................huhti-touko
Kaarne....................1.ivf 2.pas...................toukok.
Susirouva..............1. ivf.............................toukok.
Mequ....................1. ivf.............................toukok.
Talvitaika..............1.ivf..............................toukok.
Kevätkello..............1.ivf.............................toukok.
Milli81...................2. ivf 1.pas....................toukok.
syssy......................4.icsi..........................toukok.
Mörkötys.................2.ivf/icsi......................toukok.
Silmäterä................1.icsi...........................toukok.
Peppi1981............2. icsi 3. pas...................toukok.
Pumppu.................1.ivf 1.pas....................toukok.
1nainen..................1.ivf 1.pas....................toukok.
Avolavapaku.........1.Icsi 1.pas.................touko-kesäk.
iloksi......................1.ivf/icsi.......................kesäk.
MT79.....................2. icsi……….…..............syksy?
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.......................
-Nella.....................1.ivf 1.pas.............
kolmisin..................4. icsi..................
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?
NormaJeane............1. ivf 1.pas
Mollamaija82............2.ivf....
millis1981...............1.ivf 2.pas..
futuremami.............3.icsi.......
batinka ................
Rebec....................
Lo..........................5. icsi
Laurella.................
Syystoive..............
Meg......................2.ivf 1.pas?
Lili_78....................4.icsi 1.pas?....
HalleB....................2.icsi 1.pas?.......

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

kn071....................1.ivf................1..........7..........13.4.
leppäkerttu-77........2.ivf / 1.icsi......1..........7.........13.4.
toivorikas-72..........4.icsi:n 2.pas....1..........5.........13.4.
AdAstra.................2. ivf/icsi……......1..........5..........16.4.
Heidh..............3. icsi:n 2.pas...........2..........5..........18.4.

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas...........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu................:heart:...........kt.........
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:...........vt/43........11
sydänmaanlakka......2.ivf.................:heart:............kt...........14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt..
Katjuska-79............1.ivf...............:heart::heart:..........kt.
Jessie82.................1.ivf................:heart:............vt/75......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:.............kt..........
sydänveri78............1.IVF................:heart:............kt..........9
 
Hienoja uutisia kn071!
Minäkin jaan nyt vaihteeksi hyviä uutisia, tosin ei lapsettomuuteen liittyen. Sain vakituisen työpaikan! Äitini mukaan mikään muu ei tee naista yhtä nopeasti raskaaksi kuin viran saaminen, joten katsotaan josko se auttaisi siihenkin :LOL: Ja onpahan yksi huoli joka tapauksessa vähemmän, mahdollistaa sitten adoptionkin paremmin kun molemmilla on vakkariduunit.
Yöllä oli kauhea migreenikohtaus, onkohan tuo nyt sitten hyvä vaiko huono merkki...
 

Yhteistyössä