11-hoidot

Meg
anya: Kiitti vastauksestasi! Siis pitääkö ca 125 ottaa vaikka tiedän että mulla on endoa? Kaikki nämä voidaan ottaa päivällä vai pitääkö olla syömättä? Oisko vielä muita mitä kannattais otattaa?
 
NeelaN onnea huomiseen ultraan!:)

kn071 onnea kyytiläisen ja pakkasukkojen johdosta!:flower:

Peppi :hug: toivotaan, et joku päivä saat sisustaa sen huoneen pikkuiselle:heart:

1nainen :hug:

Joku-Päivä ompa kumma, ku se vuoto ei ala..: / Kyllä tosiaan aina hikeä pukkaa, ku yrittää sumplia kahden ihmisen työt ja hoitojen aikataulut..

MiukuMau mullaki sama homma... viimeyönä töissä pilkin koko ajan ja yritin pitää itteni liikkeessä..koskaan ei oo valvominen ollu noin vaikeaa:kieh:

Pumppu voi ei..:hug:

anya tsemppiä noitten oireiden kanssa! Ei oo herkkua..

iinamiina toivottavasti limakalvo siitä kasvaa siirtoon mennessä! Tsemppiä vielä pistoksiin:)

Adastra onnea hienosta saaliista!:) Toivottavasti tälläkertaa kaikki menee nappiin! Peukkuja!

BuBU pahoittelut myös tänne :hug:

on: Lähen huomenna reissuun viikonlopuksi eli saan onneksi muuta ajateltavaa. Ens viikolla on sopivasti testituloksesta-toipumis-loma
 
Avolavapaku::hug:

Neelanaranja: Tsemppiä ultraan! Niin ja kyllä mullakin on pahamieli miehen sisko raskaana ja ollut vaan hetken miehen kanssa (pari kk)arg niin teini meeninkiä mutta kun toinen haluu niin pitäähän sitä saada mitäs sitten kun todellisuus iskee ? Huh helpotti :ashamed:

Pumppu::hug: Ja eikös niin, että ne kaksi pakkasessa riittää!!

HalleB: rentouttavaa reissua!!

iinamiina: Tsemppiä ultraan toivotaan, että folleja löytyy hyvä määrä!

Bubu::hug:
kn071: Meillä on testipäivä sama tuuhan kertomaan oireita :D Mulla tulee lugeista ylämaha kipeeksi auts.

1nainen: Kyselit , että miten tätä hoitorumbaa jaksaa ? Jaa-a tää on meidän 13 hoito :kieh:, mutta onneksi siis 1.ivf 5.pas on yksi ihana poika.
Näihin hoitoihin on mahtunut vaikka mitä... 2 keskenmenoa, 2 kemiallista raskautta ja miljoona ultraa ja sorkintaa ja kaikkea paskaa. Miten tätä sitten jaksaa sitä mäkin välillä ihmettelen kai se on se kova lapsen kaipuu ja vahva luonne. Niin ja tietty ihana mies tätä auttaa jaksamaan.




Meidän ivf muuttu sit ICSI oli miehen simpat niin hitaita uimaan ja jotain muutakin häikkää oli? Lääkäri sano, että varmaan yksikään ei olisi hedelmöittynyt jos ivf olis tehty. Nyt kun sit tehtiin icsi niin 6 munasolusta hedemöittyi 4 ja kaikki alkiot oli huippuja jeeee!!
1 siirrettiin mikä oli tosi huippu ja 3 meni sit pakkaseen. Huh mä niin pelkäsin että ei siirtoon päästä niin oon kyllä tosi happy.

T: Leppis ja Tiuhti (mä oon 9 edellisestäkin siirrosta nimen antanut niin pakko se on nytkin )pp1 joko saa testata

Eli 2.ivf/1.icsi ja testauspäivä 13.4
 
Viimeksi muokattu:
Pumppu ja BuBu, voi harmitus! :hug:

Leppis, jos nyt muutaman pivän malttaisit! :LOL: Hienoa, että Icsi toi noin upeat hoitotulokset! Vauvaliimaa, tarroja, teippiä ja kaikkea tahmaista ja kiinnipitävää!

ON: Arvatkaapa! Nyt vihdoinkin ne menkat alkoi (kp 51). Kannatti eilen täällä vähän riehua. Nyt toivon, että tämä kierto menis hyvin, että se PAS saataisiin tehtyä ennen lomaa. On sitä hassua olla näin iloinen menkoista, kun tietää, ettei niitä halua todellakaan toisina kuukausina nähdä.

Jatkan edelleen kokeilua akupunktion & kiinalaisen lääketieteen (=yrtit) kanssa, tiedä häntä auttaako, mutta eiköhän kaikki keinot ole sallittuja? Lääkäri antoi neljälle ekalle päivälle eri yrttipillerin ja 5. päivästä lähtien taas eri yrttipillerin ja laski tosi tarkkaan, että akupunktio pitää tehdä kierron 8-10 päivänä. Kävin tässä myöhästyneessä kierrossa myös kerran akupunktiossa - oliko syy kierron pitkittymiseen siinä, sitä en tiedä - mutta kiertopäivänä 38 oli lääkärin mukaan niin upea ja paksu limakalvo, että haluan katsoa, josko sellainen tähän "luomu" PASiinkin sitten saataisiin akupuntion ja yrttien voimin.

HalleB minä niin jaksan ihailla, kun sinä kannustat aina kaikkia täällä! :flower:

Neela kiitos myös sinulle terkuista! :)

Ja zemii ja jaksuja edelleen tasapuolisesti kaikille - etenkin työvuoroissa nuokkuville!! Over and out!
 
Heippa taas kaikille!

Olipas paljon huonoja uutisia...Avolavapaku,pumppu,1nainen,Meg,UnelmaSirpaLeena,peppi,BuBU pahoittelut ja paljon voimia:hug:

Onneksi myös ihania uutisia,Kn071 ja Leppis,onnea kyytiläisistä:heart: Ja olikohan niin,että Toivorikas ja Heidh hakee tänään omat muruset kyytiin,ihanaa,peukut pystyssä teillekkin!

Adastra,onnea hyvästä saaliista,nyt toivotaan,että jaksavat kehittyä ihaniksi alkioiksi ja vauvoiksi asti:) Millon sulla siirto? ( sori,jos kerroit jo,täällä tapahtuu niin paljo,etten ole varma muistanko lahopäänä kaikkia tapahtumia:ashamed: )

Iinamiinalle ja Neelalle tsemppiä ultraan,toivottavasti saatte hyviä uutisia!

Anya jaksuja sinulle,ei ole kivaa,tiedän!

Joku_päivä,onnea menkoista,se on niin hassua,kun näitä polkuja rämpiville sekin on joskus onnittelun paikka;)

Hallelle rentouttavaa reissua ja toivottavasti saat viettää lomasi plussatunnelmissa:heart:

Miukumau ja Lili piiiiiinailee,millasilla fiiliksillä? ( yritän sua Lili houkutella kertomaan kuulumisia jo tätäkin kautta;) )

Oma kroppa kertoo hyvin tarkkaan lähenevistä menkoista,ei siis epäilystäkään tuloksesta,mutta en mä vielä luovuta,haluan leijua täällä pilvilinnoissa niin pitkään,kun vaan mahdollista:p

Hyvää vkoloppua kaikille voimanaisille:cool:
 
Kiitos kaikille tuesta!

Soittelin aamulla polille ja tämän hetken suunnitelma olisi lähteä PASsiin toukokuussa. Hirvittää hiukan, että kestääkö edes toinen pakkasessa olevista alkioista sulatuksen.

Kysymyksiä:
Kuinka nopeasti teillä on alkanut menkat lugejen lopetuksen jälkeen ja ovatko olleet normaalia pahemmat? Minulla kun stimulaation vuoksi on mennyt 1,5 kk edellisistä menkoista ja kun on vielä toi endokin, niin hirvittää että mikä niagaran putous mahtaa olla odotettavissa :eek:

Entä, onko teistä jotkut näiden lääketieteellisten hoitojen rinnalla käyttänyt jotain vaihtoehtohoitoja lapsettomuuden hoitoon, esim. akupunktio, homeopatio, vyöhyketerapia? Erityisesti endometrioosilapsettomien käyttämät hoitokokemukset kiinnostaa...
 
Barbapörrö älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Mä hain kyytiläisen jo tänään ja kuusi meni vielä pakkaseenkin! Testipäivä olis 16.4.
Pumppu mä kysyin mun hierojalta, joka on kanssa vyöhyketerapeutti, lapsettomuuden hoidosta, niin hän suositteli, ettei hoitojen kanssa päällekkäin ottaisi vyöhyketerapiaa, voi mennä kroppa sekaisin.
 
******************11- hoidot**********************
1.4.2011


iinamiina................2.ivf........................punktio 4.4.
myy75.....................2.ivf...........................vk 14-15
Joku_päivä.............3.ivf 1. pas...................vk 14-15
Hanskis..................2. ivf/icsi 1.pas.............vk 14
Neela Naranja........2. ivf............................vk 14
Minne....................1.ivf.............................vk 15
anya74...................2.ivf............................vko 16
Toivelintu.........1.ivf 1.pas..........................vko 16-17
Sirunen81..............1.ivf/icsi.......................huhtik.
chidi......................1.icsi............................huhtik.
Barbarella...............1.ivf............................huhtik.
SaaraX..................4. ivf 1.pas ...................huhtik.
nanniga..................2.ivf.............................huhtik.
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................huhtik.
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................huhtik.
Hopping................3.icsi............lyhyt...........huhtik.
Sintu74.................3.ivf.............................huhtik.
lapseton81.............1.ivf.............................huhtik.
Michele..................3.icsi 1. pas..................huhtik.
carpalo...................1.ivf/icsi 1.pas............. huhtik.
Minä-85.................1.icsi........................... huhtik.
Mansikkatyttö.........2.icsin 2.pas..................huhti-touko
Kaarne....................1.ivf 2.pas...................toukok.
Susirouva..............1. ivf.............................toukok.
Mequ....................1. ivf.............................toukok.
Talvitaika..............1.ivf..............................toukok.
Kevätkello..............1.ivf.............................toukok.
Milli81...................2. ivf 1.pas....................toukok.
syssy......................4.icsi..........................toukok.
Mörkötys.................2.ivf/icsi......................toukok.
Silmäterä................1.icsi...........................toukok.
Peppi1981............2. icsi 3. pas...................toukok.
Pumppu.................1.ivf 1.pas....................toukok.
1nainen..................1.ivf 1.pas....................toukok.
Avolavapaku.........1.Icsi 1.pas.................touko-kesäk.
iloksi......................1.ivf/icsi.......................kesäk.
MT79.....................2. icsi……….…..............syksy?
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.......................
-Nella.....................1.ivf 1.pas.............
kolmisin..................4. icsi..................
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?
NormaJeane............1. ivf 1.pas
Mollamaija82............2.ivf....
millis1981...............1.ivf 2.pas..
futuremami.............3.icsi.......
batinka ................
Rebec....................
Lo..........................5. icsi
Laurella.................
Syystoive..............
Meg......................2.ivf 1.pas?

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

Miukumau..............2.icsi 1 pas.......1..........9...........6.4.
barbapörrö13.........3. ivf/icsi.........2...........8..........7.4
Lili_78....................4.icsi..............2...........7..........8.4
HalleB....................2.icsi..............1...........7..........8.4
kn071....................1.ivf................1..........2..........13.4.
leppäkerttu-77........2.ivf / 1.icsi......1..........2.........13.4.
toivorikas-72..........4.icsi:n 2.pas....1..........0.........13.4.
AdAstra.................2. ivf/icsi……......1..........0..........16.4.
Heidh..............3. icsi:n 2.pas...........2..........0............


****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas...........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu................:heart:...........kt.........
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:...........vt/43........11
sydänmaanlakka......2.ivf.................:heart:............kt...........14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt..
Katjuska-79............1.ivf...............:heart::heart:..........kt.
Jessie82.................1.ivf................:heart:............vt/75......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:.............kt..........
sydänveri78............1.IVF................:heart:............kt..........9
 
Viimeksi muokattu:
ette ikinä usko mut meidän toive toteutui, saatiin 2kyytiläistä =) 2 oli sulatettu ja molemmat oli selvinny sulatuksesta=) meinas itku tulla siinä hoitpöydällä ku sano että kaksi siirretään=) mä oon nyt niin happy happy.
 
Heidh: hyvää jatkoa kyytiläisten kanssa. Mulla on ollut lähes joka siirrossa kaksi, on varmaan riippuvainen, onko top-alkio, vai ei. Siis Oys:ssa.
Hei, nyt jotkut meistä pitkän matkan kulkijoista, koettakaahan plussata !! Saadaan me muutkin toivoa :)
 
Heidh: ihanaa kun sait ne kaks! Ja AdAstrallekin onnittelut kyytiläisestä! Mä sit en saanut kun olivat sulattaneet kaksi ja toinen oli monitumainen -> roskiin. Mutta olen toki onnellinen tästä yhdestä kuusisoluisesta mikä löllii nyt tuolla mun toivottavasti erittäin vastaanottavaisessa kohdussa. Veritesti 13.4.
 
Heidh ja toivis, onnea matkaan kyytiläisten kanssa!!

Meillä siirto vkon päästä pe. Siis toivottavasti! Tänään ultrassa näkyi edelleen vähemmän muniksia ku viimeks ja limis oli edelleen alle 7mm :( Pregnyl huomenna illalla. Punktio ens maanantaina puolilta päivin. Se hyvä tässä on ettei tarvi nyt yökyläpaikkaa järkätä, kun noi toimenpiteet tehdään noin myöhään tuolla Tays:issa, samaten siirto. Nyt vaan peukkuja ja rukouksia että niitä alkioita ensinnäkin tulee ja että ne vielä eläisivät sinne perjantaihin!
 
AdAstra, meillä nyt menossa välikuukausi kun nyt odotetaan tän ekan IVF:n jälkeistä vuotoa ja vasta seuraavasta lähdetään PASsiin, uskaltaiskohan tässä välissä mennä käymään ekaa kertaa? Toki ton varmaan sais selville kun soittelis jollekin paikallisellekin, mutta helpompi kysyä täältä :)

Onnea kaikille kyytiläisiä saaneille, toivotaan että viimein saataisiin plussaputki auki!
 
Leppis, Toivorikas, AdAstra, Heidh: Onnea pikkuisista salamatkustajista! Voi kun pysyisivät loppuun saakka matkassa!

Bubu: :hug: Tää on aina niin kurjaa.

Barbapörrö: Pidetään peukkuja kuitenkin! Jos ne olis jotain muita tuntemuksia... Vitsit kun välillä miettii, niin me kyllä joudutaan kuuntelemaan ja kestämään vaikka mitä kropan viestejä ja fiiliksiä, ei "normaaleilla" ihmisillä ole tällaista...

HalleB: Toivottavasti sulla on mukava ja rentouttava reissu!

Pumppu: Mulla oli menkat ihan normaalit hoitojen jälkeen ja mulla myös endo. Meillä oli juuri samalla tavalla että kun tuo tyhjennysvuoto tuli, niin sitten seuraavista menkoista soitettiin ja aloitettiin lääkkeet pas:a varten.

Iinamiina: Toivotaan että solut ja limis kasvaa ja on juuri passelit kun punktion ja siirron aika tulee!

ON: Olin aamulla ultrassa. Soluja oli kuulemma 10, mutta pieniä, kaikki ei ehdi kasvaa tarpeeksi, ehkä 5 ehtii, arvioi lääkäri. Kaikki siis oikealla, vasemmalla kai 1, mutta sitä ei saada sen pirun endon takia, joka on tiellä... Puregonin määrää meinasi ensin nostaa näiksi viimeisiksi 3 päiväksi, mutta päätti sitten pitää samana, kun ei sillä olis kuulemma vaikutusta kuitenkaan...

Mua niin harmittaa. Viimeksi saatiin 10 kypsää ja niistä 3 hedelmöittyi ja jakaantui ja 2 siirtoa lopulta saatiin. Nyt jos on puolet vähemmän kypsiä, niin mun matikalla on hyvä jos saadaan 1 siirrettävä. Kun kysyin miksi nyt huonompi tilanne, niin lääkäri sanoi että oli viimeksi isompi annostus (tehtiin pillerikiertoon, oli myös siksi isompi annos kuulemma) ja mun keho antoi vastetta paremmin. Voi v-ttu, mä niin uskoin että tää hoito onnistuis kaikkinensa paremmin kun yksi jo tehty ja siitä opittu. Limiksen paksuudesta en tiedä mitään kun ei se lääkäri sanonut enkä tajunnut kysyä.

Punktio on ke ja siirto pe.

Ja anteeksi tää tilitys. :ashamed: Toisaalta mä ajattelen niin että turha tätä on etukäteen stressata, kun ei se auta kuitenkaan. Ensi viikolla näkee mitä tuleman pitää ja yksi alkiohan on tarpeeksi jos kaikki sattuu kohdilleen.
 
Hei!

Avolavapaku, BuBu, 1nainen ja Pumppu Voi, olen niin pahoillani! Jaksamista :hug:

Neela Naranja Pidän peukut ja varpaat pystyssä, että kypsyy hyvä määrä soluja ja kaikki hedelmöityvät ja jakautuvat tällä kertaa! Tsemppiä punktioon :hug:

HalleB Kiitos kannustuksesta! Oikein ihanaa ja rentouttavaa viikonloppumatkaa!=)

anya74 Tervetuloa mukaan! Voimia oireiden kanssa, toivottavasti pistosten alkaessa helpottaa!

Joku_päivä Onnea menkoista! Toivottavasti pääsette nyt suunnitellusti PAS:iin ennen lomaa!!

AdAstra, heidh, kn071, Leppäkerttu72 ja Toivorikas-72 Onnea Kyytiläisistä:heart: Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan! Voimia piinailuun!

iinamiina Toivottavasti kasvaa hyvä määrä soluja ja kaikki hedelmöityvät ja jakautuvat! Tsemppiä punktioon!

ON: 30.3 kävin 0-ultrassa, munasarjat oikein hyvin lepotilassa. Nyt sitten mies on pistänyt mulle kolmena iltana Puregonin. Tänään on jo tuntunut nipistelyä munasarjojen alueella. 5.4 olisi sitten seuraava ultra. Koska kyseessä ensimmäinen ivf-hoito, niin kaikki jatkuvasti hirvittää. Nyt sitten pelkään hyperiä ja punktiota...

Mukavaa lauantaita kaikille ja voimia hoitoihin :hug:
 
^ Kiitos! :)

Neela N: ärsyttävä tilanne tosiaan.. mutta toivotaan että punktiossa paljastuisi lisää muniksia, eikös niinkin voi käydä, kun ovat siellä limittäin ja lomittain ja toistensa takana? Mullakin oli nyt vasemmalla puolella vaan pari :( syytä ei keksinyt lääkäri moiseen. Viimeksi oli lähemmäs kymmenen. Puregon-annostus pidettiin koko ajan 8pv samassa, 225IU. Viimeksi alkoi 150IU ja loppuvaiheessa oli jo 250IU, pistelin muistaakseni 13pv.

Mut vaikka nyt näyttää että olis mennyt heikommin, niin eihän sitä tosiaan tiedä vielä lopullisesti. Jospa ne harvemmat munikset ois sit kypsiä ja alkioita tulisi enemmän jne. Sekinhän on totta kuitenkin että samanlaisilla hoidoillakin tulee joskus erilaisia tuloksia vaikka sama ihminen kyseessä, eikä kukaan tiedä miksi. Mullakaan ei oo muuta muutosta hoitokaavassa edelliseen hoitoon kuin vähän suurempi annostus Puregonia, ja kappas vähemmän munasoluja ja heikompi limakalvo :(

Mut hei, meil on samana päivänä siirto! :)
 
Minne Mulla punktio ei ainakaan yhtään sattunut :) keskityin siihen ihanaan kipulääke olotilaan :D höpöttelin mm. "tää on niin kivaa" "mää tuun uudestaanki tänne" että sillai.. :whistle: Joten ei muuta ku tsemppiä vaan loppua kohden, hyvin ne sujuu :)
 
Hei,

mulla on menossa eka ivf ja alkionsiirto oli 28.3. Nyt siis kuudes päivä menossa... Mulla on ollut koko ajan kovia menkkamaisia kipuja. Nyt myös kova väsymys ja itkuinen olo. Millaisia oireita muilla on ollut tässä vaiheessa?
 
pp3 ja niin kiukkunen olo , että tekis mieli viskata kamaa ovesta ulos. Kiukuttaa ihan hirveesti ja välillä myös itkettää olisko noi luget.
Ei menkkakipuja vain suunnatonta raivoa:headwall::kieh:
ps. niin paitsi tänään kaupanjonossa tuli kauheen huonoolo varmaan noista lugeista se myös tuli ihan tuskanhiki.
T:Leppis
 
Mulla pp 4 vai 5? :) ja välillä juilii/vihloo alamahassa.. Mietin onko nuo vääntelyt vielä munarakkuloiden nesteen tuottamaa juilintaa?? Eikö kiinnittymisen pitäis alkaa nyt näillä paikkeilla tapahtuun jos on tapahtuakseen? Voi että jännittää.. :) Yritän koko ajan miettiä tuntemuksia mahassa :) Tsemppiä meille!
 
******************11- hoidot**********************
3.4.2011


iinamiina................2.ivf.........................punktio 4.4.
Neela Naranja........2. ivf.........................punktio 6.4.
myy75.....................2.ivf...........................vk 14-15
Joku_päivä.............3.ivf 1. pas...................vk 14-15
Hanskis..................2. ivf/icsi 1.pas.............vk 14
Minne....................1.ivf.............................vk 15
anya74...................2.ivf............................vko 16
Toivelintu.........1.ivf 1.pas..........................vko 16-17
Sirunen81..............1.ivf/icsi.......................huhtik.
chidi......................1.icsi............................huhtik.
Barbarella...............1.ivf............................huhtik.
SaaraX..................4. ivf 1.pas ...................huhtik.
nanniga..................2.ivf.............................huhtik.
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................huhtik.
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................huhtik.
Hopping................3.icsi............lyhyt...........huhtik.
Sintu74.................3.ivf.............................huhtik.
lapseton81.............1.ivf.............................huhtik.
Michele..................3.icsi 1. pas..................huhtik.
carpalo...................1.ivf/icsi 1.pas............. huhtik.
Minä-85.................1.icsi........................... huhtik.
Mansikkatyttö.........2.icsin 2.pas..................huhti-touko
Kaarne....................1.ivf 2.pas...................toukok.
Susirouva..............1. ivf.............................toukok.
Mequ....................1. ivf.............................toukok.
Talvitaika..............1.ivf..............................toukok.
Kevätkello..............1.ivf.............................toukok.
Milli81...................2. ivf 1.pas....................toukok.
syssy......................4.icsi..........................toukok.
Mörkötys.................2.ivf/icsi......................toukok.
Silmäterä................1.icsi...........................toukok.
Peppi1981............2. icsi 3. pas...................toukok.
Pumppu.................1.ivf 1.pas....................toukok.
1nainen..................1.ivf 1.pas....................toukok.
Avolavapaku.........1.Icsi 1.pas.................touko-kesäk.
iloksi......................1.ivf/icsi.......................kesäk.
MT79.....................2. icsi……….…..............syksy?
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.......................
-Nella.....................1.ivf 1.pas.............
kolmisin..................4. icsi..................
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?
NormaJeane............1. ivf 1.pas
Mollamaija82............2.ivf....
millis1981...............1.ivf 2.pas..
futuremami.............3.icsi.......
batinka ................
Rebec....................
Lo..........................5. icsi
Laurella.................
Syystoive..............
Meg......................2.ivf 1.pas?

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

Miukumau..............2.icsi 1 pas.......1.........11...........6.4.
barbapörrö13.........3. ivf/icsi.........2...........10..........7.4
Lili_78....................4.icsi..............2...........9..........8.4
HalleB....................2.icsi..............1...........9..........8.4
kn071....................1.ivf................1..........4..........13.4.
leppäkerttu-77........2.ivf / 1.icsi......1..........4.........13.4.
toivorikas-72..........4.icsi:n 2.pas....1..........2.........13.4.
AdAstra.................2. ivf/icsi……......1..........2..........16.4.
Heidh..............3. icsi:n 2.pas...........2..........2............


****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas...........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu................:heart:...........kt.........
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:...........vt/43........11
sydänmaanlakka......2.ivf.................:heart:............kt...........14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt..
Katjuska-79............1.ivf...............:heart::heart:..........kt.
Jessie82.................1.ivf................:heart:............vt/75......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:.............kt..........
sydänveri78............1.IVF................:heart:............kt..........9
 
Viimeksi muokattu:
Joko nyt alkaa oireiden tarkkailu? :) Itsellä ei mitään vielä, vasen munasarja on punktion jäljiltä kipeä, varsinkin jos vähän liian rivakasti astelee. Mulla on ihan poikaolo tämän meidän joulupaketin suhteen, vaikka tyttöä tähän mennessä olen toivonutkin. No pienenä pessimistinä ajattelen, että kyllä se sieltä vielä ehtii pois valua... Lääkäri oli tosin sitä mieltä, että tämä kerta tuo meille onnen, mutta niin se varmaan sanoo kaikille.
Iinamiinalle voimia huomiseen punktioon samoin Neelalle keskiviikolle! Silloin alkaa varmaan nniitä plussiakin taas ropista tähän pinoon, niin monella piinailijalla näyttäis testipäivä osuvan niille paikkein.
Oikein hyvää sunnuntainjatkoa kaikille!
 
mä yritän nyt tälläkertaa olla seurailematta mitään oireita et saa nähä kauan sitä taas kestää :D enkä aijo alottaa testailua aikasin niinku aina ennen :/ testaan aikasintaan pp14 jos ja toivottavasti sinne päästään ku viimeksi alko tuhru jo pp8. mut pitkät 2vkoa tulee olemaan ku mies taas työreissussa. mulla muka ois testipäivä vasta 18.4 eli pp17 et totakaan en tajua et miksi noin myöhään vasta no sama kai se.
 

Yhteistyössä