11-hoidot

Toivis kiitos, kun siirsit minut pois piinailijoista ja kiitos, kun jaksat päivitellä!:)

Teille kaikille ihanille nöyrät kiitokset myötätunnosta..:heart:

Nöyryyttävää tunkea lugeja ja nöyryyttävää mennä pe veritestiin..tuun sit pe päivittämään tietoihini millo eka ja vika pas voidaan tehdä..

Voimia kaikille!

muoks. Onnea Adastra:)
 
Viimeksi muokattu:
kn71: ihana juttu!

Mulla vaikea olo jatkuu, viime yönä supisteli ihan hulluna ja kohtu kramppasi niin, että taju meinasi lähteä. Menkat taitaa pyrkiä alkuun... Mut olen päättänyt olla positiivinen siihen asti, kunnes toisin todistetaan :) Mulla pp10 ja nega-testi. Eli muutama päivä vielä odottelua...
 
Kiitos kaikille :heart:

Täällä sitä odotellaan ja piinaillaan.. Olo edelleenki iha semmonen, että ei tainnu tärpätä ja harmittaa jo valmiiksi. No, viikko mennyt eikä ainakaan ole menkat viel alkanu.
Kuin pian teillä on menkat alkanu jos raskaus ei ole alkanu hoitojen jälkeen?
 
kn071: täältäkin vielä onnittelut miehen parantuneesta tilanteesta! Kyllä se kuitenkin on niin tärkeetä, että oma rakas on kunnossa!
Ja sinullekin AdAstra onnea vakkaripaikasta! Toivotaan, että siitä seuraa muutakin hyvää! :flower:
 
Lo
Lo, olisiko sinulla mitään tarkempia tietoja tuosta "rapsutustekniikasta", kuulostaa kovasti mielenkiintoiselta?
Tai saako kysyä missä tuollaisia tehdään. Kiitos etukäteen.
Sen minkä ymmärsin niin jollakin raaputetaan kohdun limakalvoa ikäänkuin siitä näytettä otettais..lääkäri meinas, että keskenmenon jälkeen tulee helpommin raskaaksi ja tässä tulis se sama efekti..Ja paikkahan oli väestöliitto.
 
kn071 kiitos kanssasisar!

Mieli on maassa, huominen tietty näyttää tarkemmin, miten kovaksi vuoto äityy.
Mulle ei ole onneksi missään vaiheessa tullut "lapsi-inhoa", edelleen pystyn ihailemaan ja olemaan innoissani toisten lapsista. Lapset vaan on niin ihania ja täyttävät sydämen rakkaudella - vaikka eivät omia olisikaan :)
 
Ja tuollain ku näkee muiden vauvoja niin olen kyllä aidosti niistä iloinen ja onnellinen, eivätkä ne missään nimessä "tunnu omilta" tai että sillä tavoin tarvis kaihoisa olla. En tiedä ymmärtääkö tuota kukaan :D Siskollakin la toukokuun lopussa ja sitäkin odotan kuin kuuta nousevaa. Siitä tulee kerta tätin kulta :)
 
Kiitos Peppi tsemppauksesta! <3 Me ollaan Tays:ssa. Siellä oli niin kauhee ruuhka, että ne ottivat tulojärjestyksessä ihmiset sisään, ja me kun juna-aikataulujen takia oltiin tunti etuajassa niin päästiin heti. Miestä ei siinä rytäkässä ehditty odottaa tosiaan punktioon, eikä myöskään esilääkityksen vaikutusta. Mut onneks se on ohi, ja ois tietty voinut pahempaakin olla. Toki mäkin sain lisähumaukset suoneen kun sattui.

Ei kuulunut tänään ainakaan puhelua.. Muutamaan puheluun en ollut huomannut vastata, mutta olivat kyllä ihan oudon näköisiä suuntanumeroita että tuskin Tampereelta. Vielä huomisaamu järkyttävää tuskaa ja PIINAAA!!!!
 
Iinamiina: Tsemppiä täältäkin. :)

Pahin tapaus mikä meillä sattui OYS:ssa oli kun meidät otettiin vääränä parina sisään siirtoon ekan ICSI:ssa. Meille oltiin sanottu, ettei paikalla tarvitsisi olla kuin 5 minuuttia ennen siirtoa, mutta koska asuimme silloin tuolla pohjoisessa, olimme reilu puoli tuntia etuajassa jo OYS:ssa. Aateltiin sitten, että ei se varmaan haittaa vaikka lukisimme ja odottelisimme siellä sitä aikaa. No, 15 minuuttia ennen meidän aikaa meidät pyydettiinkin sisään ja ihmettelimme sitäkin vähän ettei meidän nimiä sanottu. Luulin sitten, että tämä hoitaja muisti meidät punktiopäivästä. Siinä vasta huomattiin, että olimme väärä pari, kun se hoitaja labrasta kysyi nimiä. Olin jo alkanut riisuuntumaan, joten ne hakikin sen meidän lääkärin ja tekivät siirron. Lääkäri oli vähän pahalla päällä, kun hänellä taisi mennä kahvitauko pilalle, kuulosti ainakin siltä. Vasta myöhemmin tuli sellainen olo, että hui ja vähän hävetti, kun näin sitten huoneesta tullessa sen oikean parin siinä käytävällä. Onneksi aina kysytään nimet ennen siirtoa, niin ei vahinkoa pääse sattumaan ja sen jälkeen on aina pyydetty sisäänkin nimellä. Ja muutenkin noita ikäviä juttuja ei ole enää tapahtunut

Viime kerralla lääkäri ensin ohi mennessään jo tervehti ja toi ennen huoneeseen menoa jo kaikki paperit ja reseptin. Tulikin sitten samaan aikaa sinne huoneeseen, kun ennen aina joutunut odottelemaan, kun lääkäri on haettu. Jotenkin muutenkin ne hoitajatkin ovat aina niin toiveikkaita, että itsellä sitten vähän harmittaa, kun joutuu soittamaan sitten kun alkiot eivät olekaan kiinnittyneet. Marraskuussa tehdyn PAS:in jälkeen meinasin alkaa itkemään puhelimessa, kun jouduin sitten taas soittamaan, että ei onnistunut ja se hoitaja oli niin harmistunut ja pahoillaan.
 
Eikä! Pakko kertoo kun mullakin kävi pari viikkoo sitten munasolu-ultrassa lapsettomuuspolilla (samassa yhteydessä gynen poli) niin, että nimellä huudettiin ja menin huoneeseen ja istuinkin jo, ja lääkäri siinä sitten kyselemään, että 'sinäkö nyt sitten olet varmasti miettinyt tämän asian ja päättänyt..?' jne.. Siinä vaiheessa nuori likka tuli ovesta sisälle että 'munkin nimi on ....!!' Vähänkö meni lääkäri vaikeeksi ja olihan se outo tilanne, vieläpä kun sukunimi ei ole tavallisimmasta päästä, eikä edes suomalainen, niin sitten niitä on sattumoisin samassa tilassa kaksi ja samaan aikaan.. Ja kohtalon ivaa julmimmillaan, kun ensimmäinen ajatus mikä tuostakin mieleen tuli, että siinä oli tyttö aborttia hankkimassa. Toinen hinnalla millä hyvänsä pyrkii siihen tilaan, ja tämä taas haluaa päästä pikaisesti eroon..
 
Viimeksi muokattu:
******************11- hoidot**********************
7.4.2011

Neela Naranja........2. ivf.........................punktio 6.4.
myy75.....................2.ivf...........................vk 14-15
Joku_päivä.............3.ivf 1. pas...................vk 14-15
Hanskis..................2. ivf/icsi 1.pas.............vk 14
Minne....................1.ivf.............................vk 15
anya74...................2.ivf............................vko 16
Toivelintu.........1.ivf 1.pas..........................vko 16-17
Sirunen81..............1.ivf/icsi.......................huhtik.
chidi......................1.icsi............................huhtik.
Barbarella...............1.ivf............................huhtik.
SaaraX..................4. ivf 1.pas ...................huhtik.
nanniga..................2.ivf.............................huhtik.
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................huhtik.
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................huhtik.
Hopping................3.icsi............lyhyt...........huhtik.
Sintu74.................3.ivf.............................huhtik.
lapseton81.............1.ivf.............................huhtik.
Michele..................3.icsi 1. pas..................huhtik.
carpalo...................1.ivf/icsi 1.pas............. huhtik.
Minä-85.................1.icsi........................... huhtik.
Mansikkatyttö.........2.icsin 2.pas..................huhti-touko
Miukumau..............2.icsi 2. pas?.................huhti-touko
Kaarne....................1.ivf 2.pas...................toukok.
Susirouva..............1. ivf.............................toukok.
Mequ....................1. ivf.............................toukok.
Talvitaika..............1.ivf..............................toukok.
Kevätkello..............1.ivf.............................toukok.
Milli81...................2. ivf 1.pas....................toukok.
syssy......................4.icsi..........................toukok.
Mörkötys.................2.ivf/icsi......................toukok.
Silmäterä................1.icsi...........................toukok.
Peppi1981............2. icsi 3. pas...................toukok.
Pumppu.................1.ivf 1.pas....................toukok.
1nainen..................1.ivf 1.pas....................toukok.
Avolavapaku.........1.Icsi 1.pas.................touko-kesäk.
iloksi......................1.ivf/icsi.......................kesäk.
MT79.....................2. icsi……….…..............syksy?
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.......................
-Nella.....................1.ivf 1.pas.............
kolmisin..................4. icsi..................
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?
NormaJeane............1. ivf 1.pas
Mollamaija82............2.ivf....
millis1981...............1.ivf 2.pas..
futuremami.............3.icsi.......
batinka ................
Rebec....................
Lo..........................5. icsi
Laurella.................
Syystoive..............
Meg......................2.ivf 1.pas?
Lili_78....................4.icsi 1.pas?....
HalleB....................2.icsi 1.pas?.......

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

kn071....................1.ivf................1..........8..........13.4.
leppäkerttu-77........2.ivf / 1.icsi......1..........8.........13.4.
toivorikas-72..........4.icsi:n 2.pas....1..........6.........13.4.
AdAstra.................2. ivf/icsi……......1..........6..........16.4.
Heidh..............3. icsi:n 2.pas...........2..........6..........18.4.
iinamiina................2.ivf..................1..........0............


****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas...........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu................:heart:...........kt.........
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:...........vt/43........11
sydänmaanlakka......2.ivf.................:heart:............kt...........14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt..
Katjuska-79............1.ivf...............:heart::heart:..........kt.
Jessie82.................1.ivf................:heart:............vt/75......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:.............kt..........
sydänveri78............1.IVF................:heart:............kt..........9
 
Viimeksi muokattu:
Iinamiina: Onnea paljon kyytiläisestä! Ja mahtavasta pakkasukkolaumasta! :heart: Tehän saatte suurperheen! ;) Ja aika hurja juttu tuo että teitä on ollut 2 samannimistä. Kyllä nyt ihan balanssin nimissä teille pitäisi tulla vauva!

Pipsa: :hug:

Lo: Kuulostaa mielenkiintoiselta! Toivottavasti tuo tekniikka toisi tuloksia!

AdAstra: Onnea vakipaikasta! Ja äitisi on varmasti oikeassa! :D

Minne: Toivotaan että solut ovat sitten sitäkin laadukkaampia ja hedelmöittyvät kaikki!

Halle: Jaksamista edelleen! :hug:

ON: Eilinen punktio meni hyvin. Hoitajat ja lääkäri oli tosi mukavia ja lääkeannos reilu - eli ei sattunut juurikaan. Meitä oli vain kaksi punktoitavaa ja höpöteltiin siellä sitten naisten kesken, kun kumpikin oli lähettänyt miehen töihin näytteen antamisen jälkeen. :whistle:

Mä olen siitä erikoinen että mun on helpompi keskittyä ja kestää odotusta ja kipua jos olen yksin. Voin rauhassa lukea ja "unohtaa" ympäristön jos siltä tuntuu. Tää johtuu ehkä siitä kun olen joutunut olemaan sairaalassa aikanaan 4kk putkeen, niin yritän jotenkin ulkoistaa itseni siitä potilasolosta.

Tänään ei ole vielä tullut soittoa joten toivottavasti huomenna olisi pikkuhippunen noudettavissa... Soluja saatiin 12, mutta kypsyydestä ei ole tietoa.
 
Viimeksi muokattu:
Tänään ollut iha menkkaolo mahassa, saaaapa nähä.. Ajattelin, josko tekis huomenna ekan testin. Tosin negaan oon varautunut näillä piinapäivillä, uskon et vaikka nega tuliski ni se voi vielä sit muuttuakkin :) Kerrankin yritän ajatella positiivisesti :p Tekasis vaikka sen puikkotestin, ku jotenki niin epäluotettavan olosia ne liuskat..
 
Pahoittelut Pipsa ja onnea hienosta saaliista iinamiina!
Kiitos kevätkello ja NeelaNaranja ja Halle ja anya! Vähän jännittää mennä uuteen paikkaan, varsinkin jos teen näyttävän sisääntulon maha pystyssä :)
Tuu kn071 sit kertomaan testin tulos!
Itse oon aatellut testata vasta ensi ke, jollei vuoto ole siihen mennessä alkanut.
Oireita: jatkuvaa kinaa miehen kanssa eli hermot jokseenkin kireellä...
 
Viimeksi muokattu:
Iinamiina Onnea hienosta saaliista!

Päivitys:
Ultrassa on käyty ja huomenna vielä uusi ultra ovulaatio pitäis tapahtua su. Siihen tulee varmaan huomenna tarkennusta. Mulle vois päivittää siirron vko 15 suunniteltu päivä olis ke 13.4. No nythän tää roppa ei tietenkään toimi niinku pitäis...
 

Yhteistyössä