11-hoidot

Heidh, rasittavia nuo testit kun ei tiedä mihin luottais ja mihin ei :kieh: Toivotaan, että Cb olis kerrankin väärässä ja nuo markettitestit oikeessa!!!
Meillehän kävi kans vähän hassusti testin kanssa, kun eka pp 13 näytti Cb:n viivatesti muka haleeta plussaa, mutta sama testi seuraavana aamuna ei enää näyttänyt... joten sitten piti vielä tehdä yksi tuommoinen "raskaana/ei raskaana"-testi, jotta olis selkee vastaus ja "ei raskaanahan" sieltä tuli.
 
Tämä on tosiaan tosi aktiivinen ketju! Pahoittelut, että en pysy ihan perässä kaikkien vaiheissa, kuitenkin luen ketjua säännöllisesti ja olen hengessä mukana! Olen enemmän mukana tuossa +35 ketjussa, mutta täällä käyn kyllä lueskelemassa kuulumisianne. Tämä on kyllä niin parasta vertaistukea ja huomaa, että meitä on tässä maassa PALJON joita onni ei ole kohdannut niin helposti. Mutta ihana kun plussa pino kasvaa ja samalla kaikkien toiveet siitä omasta onnistumisesta. :)

Voimia ja halauksia negan saaneille ja toivottavasti heidih:n testiviiva vahvistuu!

Neelalle ja Iinamiinalle tsempit piinailuun! Samassa veneessä ollaan. :)
 
Hei,

Mahtuuko tänne mukaan yksi tyhjän sylin omaava naikkonen? Vuosia olen keskustelua seurannut, mutta vasta nyt sain aikaiseksi rekisteröityä :).

Omaa taustaa: ikää molemmillä 30 v ja yritystä takana ainakin 7 vuotta. Lapsettomuuden syynä ilm. PCO ja lievä? endo. Takana clomeja lukematon määrä, 2 x ivf/icsi ja 1 x PAS. Tuloksena ainoastaan yksi ku vuonna 2006 (clomit), josta seurauksena pävivystysleikkaus ja verensiirto :(. Nyt menossa välikierto tuoresiirron negan jälkeen ja seuravasta vuodosta ja ovulaatiosta sitten mahd. PAS. Vain 2 alkiota pakastimessa. Hoitopaikkana KYS, missä ollaan mielestäni saatu hyvää hoitoa. Tämä kierto tuntuu nyt venyvän ekaa kertaa hoitohistorian aikana, nyt kp 33/28. Ovulaatiotesti näyttänyt jo 3:na päivänä peräkkäin vahvaa plussaa, joten liekkö kyseessä myöhäinen ovulaatio. Raskauteen en tällä historialla usko, ja kiltisti aion vuotoa odotella.

Minulle on ollut paljon apua jo keskustelun seuraamisesta, olette kyllä vahvoja naisia kaikki! Lähipiiristä ei juuri keskusteluapua löydy. Lähinnä tuntuu ystävilläni olevan ongelmana vahonko- ja monikkoraskaudet ;). Paljon tsemppiä teille kaikille ja ainakin itse uskon useimpina päivinä että jokainen meistä vielä onnistuu -tavalla tai toisella.

Katar
 
Adastra :hug: oon tosi pahoillani! Ymmärrän kyllä, että tekis mieli luovuttaa..

Mansikkatyttö, toivorikas ja MiukuMau :hug: kyllä tää paljon vaatii.. Tää on pilannu mun elämän, minut, minun sosiaaliset suhteet, minun toimintakyvyn jne. eikä saisi kuulema katkeroitua vaan nauttia elämästä, ku ei ole lapsia! :kieh:

myy75 ja Minne onnea kyytiläisten johdosta ja tsemppiä piinailuun! Tsemppiä myös muille piinailijoille :) NeelaN, iinamiina

iloksi tervetuloa takas!:) ja tervetuloa Ööpö ja Katar :flower:

kn071 ja leppäkerttu :hug: negoista!

heidih inhottavaa epätietoisuutta! Pääsistkö veritestiin? Toivottavasti on ihan oikea raskaus:)

on: huomenna hCG-kontrolli ja saan tietää millon 1.PAS
 
Hei!

Ensiksikin kiitos kaikille, että olette olemassa, täältä saa aina voimaa jatkaa eteenpäin!:hug:

:hug:kaikille negan saaneille, olen todella pahoillani.:'(

Tervetuloa mukaan Ööpö ja Katar :)

HalleB Ymmärrän niin tunteesi. Omaa lasta kun olen jo lähes 20 vuotta toivonut..:hug: Toivottavasti pääsette PAS:iin mahdollisimman pian ja kyytiläinen tarraa sitten niin tiukasti, ettei irrota otettaan ennen kuin 9 kk:n kuluttua..

ON: pp1 ja alavatsalla pientä supistelevaa nippailua. Kysyisinkin onko Teillä muilla ollut millaisia oireita alkionsiiron jälkeen?
 
Kääk, kirjoitin vaikka kuinka pitkän tekstin äsken, mutta kaikki hävisivät ?

Kno, halaukset ja toivotaan, että Pas onnistuu. Onneksi pääset sinne noin pikaisesti, ettei tarviste odottaa kuukausitolkulla.

Leppäkerttu77, sinulla on sitten varmaan kerätty kummallakin kertaa aika huima määrä munasoluja ja ovat varmaan hedelmöittyneet hyvin, jos sinulle on tehty noin monta Pas:sia? Mutta varmaan raskasta, kun raskaus ei kuitenkaan meinaa onnistua. Halauksia!

Adastra, Iinamiina, Neela Naranja ja Myy75 tsemppiä piinapäiviin!

Tervetuloa Ööpö ja Katar!

HeidiH, varovaisia onnitteluja ja toivotaan, että olet raskaana! ?

Minne, toivotaan parasta, joten tsemppiä sinullekin piinapäiviin! Sinulle kuitenkin siirrettiin kaksi alkiota? Varmaan siksi, että ei ole mieltä laittaa yhtä alkiota pakkaseen? Lähinnä mietin miten huomenna omalla kohdallani toimitaan.

Eli kävin eilen punktiossa. Oli aika tuskainen kokemus, mutta mitäpä sitä ei kestäisi sen oman pikku nyytin saamiseksi. Kotimatkakin oli aluksi tuskaa, mutta helpotti onneksi aika nopeasti. Kuitenkin piti istua 200 km auton kyydissä.

11 munasolua kerättiin ja 6 niistä oli kypsiä. Aamulla soittelivat klinikalta, että 4 niistä kuudesta oli hedelmöittynyt. Kaikkiin jouduttiin tekemään ICSI. Hoitaja sanoi, että sperman laadun vuoksi, mutta lääkäri kuulemma kertoo huomenna tarkemmin. Tietty nyt mietityttää, että mikä siinä spermassa on ollut, koska miehen testitulokset ovat viime kevään huonon tuloksen jälkeen olleet paljon parempia. Mutta turhapa sitä on etukäteen pohtia. Nyt odottelemaan huomista siirtoa ja toivon niin kovasti, että pikkuiset jatkavat myös kehitystään.

Halauksia kaikille muillekin, joiden nimeä en välttämättä hoksannut mainita!
 
******************11- hoidot**********************
14.4.2011

Sirunen81..............1.ivf/icsi...................siirto 15.4
Joku_päivä.............3.ivf 1. pas...................vk 15
Hanskis..................2. ivf/icsi 1.pas.............vk 15
SaaraX..................4. ivf 1.pas ...................vk 15-16
anya74...................2.ivf............................vko 16
Toivelintu.........1.ivf 1.pas..........................vko 16-17
Ööpö......................1.ivf............................vko 17
chidi......................1.icsi............................huhtik.
Barbarella...............1.ivf............................huhtik.
nanniga..................2.ivf.............................huhtik.
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................huhtik.
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................huhtik.
Hopping................3.icsi............lyhyt...........huhtik.
Sintu74.................3.ivf.............................huhtik.
lapseton81.............1.ivf.............................huhtik.
Michele..................3.icsi 1. pas..................huhtik.
Minä-85.................1.icsi........................... huhtik.
Mansikkatyttö.........2.icsin 2.pas..................huhti-touko
kn071....................1.ivf 1.pas.....................huhti-touko
Miukumau..............2.icsi 2. pas?.................huhti-touko
toivorikas-72..........4.icsi:n 3.pas.................vko 18
Kaarne....................1.ivf 2.pas...................toukok.
Susirouva..............1. ivf.............................toukok.
Mequ....................1. ivf.............................toukok.
Talvitaika..............1.ivf..............................toukok.
leppäkerttu-77........2.ivf / 1.icsi 1.pas..........toukok.
Katar.....................2.ivf /icsi 1.pas..............toukok.
Kevätkello..............1.ivf.............................vk 20
Milli81...................2. ivf 1.pas....................toukok.
syssy......................4.icsi..........................toukok.
Mörkötys.................2.ivf/icsi......................toukok.
Silmäterä................1.icsi...........................toukok.
Peppi1981............2. icsi 3. pas...................toukok.
Pumppu.................1.ivf 1.pas....................toukok.
1nainen..................1.ivf 1.pas....................toukok.
Avolavapaku.........1.Icsi 1.pas.................touko-kesäk.
iloksi......................1.ivf/icsi.......................vk 24
MT79.....................2. icsi……….…..............syksy?
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.......................
-Nella.....................1.ivf 1.pas.............
kolmisin..................4. icsi..................
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?
NormaJeane............1. ivf 1.pas
Mollamaija82............2.ivf....
millis1981...............1.ivf 2.pas..
futuremami.............3.icsi.......
batinka ................
Rebec....................
Lo..........................5. icsi
Laurella.................
Syystoive..............
Meg......................2.ivf 1.pas?
Lili_78....................4.icsi 1.pas?....
HalleB....................2.icsi 1.pas?.......

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

AdAstra.................2. ivf/icsi…….....1..........13...........16.4.
Heidh..............3. icsi:n 2.pas..........2..........13..........18.4.
iinamiina................2.ivf.................1..........7...........21.4.
Neela Naranja........2. ivf.................1..........6...........20.4.
myy75.....................2.ivf................2...........3...........22.4.
Minne....................1.ivf..................2...........1...........27.4.

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas...........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu................:heart:...........kt.........
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:...........vt/43........11
sydänmaanlakka......2.ivf.................:heart:............kt...........14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt..
Katjuska-79............1.ivf...............:heart::heart:..........kt.
Jessie82.................1.ivf................:heart:............vt/75......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:.............kt..........
sydänveri78............1.IVF................:heart:............kt..........9
 
Viimeksi muokattu:
InMyDreams Joo, nyt tuli siis menkat ja sit ens kierrosta PASsiin. Eli ens kuussa kun eka vuotopv ni soitan sinne ja varaan ajan ultraan jne :)

Kertokaas joku mulle tää PAS homma! :)

Heidh Toivotaan, et kaikki on niinkuin kuuluukin, tsemppiä!

Piinailijat Nyt niitä plussia!! +++ :whistle:
 
on tää kyl vähän rasittavaa ku ei tiedä. tänään on kyl ollu ällöolo ja oksettanu. kävin apteekissa kysymässä niistä testeistä ja käski tehä viel yhen apteekin oman testin, ja kattoa se. soittelen huomenna sit sinne oyssiin testin jälkeen. ois kyl kiva päästä veritestiin mut ei taida olla mahdollista.
 
Taidan aktivoitua taas vähitellen.

Onnittelut plussanneille ja erityisesti heidh paljon peukkuja, että viiva lähtisi vahvistumaan. Eiköhän ne tee veritestejäkin hieman epäselvissä tapauksissa - ei kun soitat sinne vaan ja kysyt. :)

Lohdutushalauksia neganneille ja muuten hoidoissa epäonnistuneille. :hug:


Jos joku päivittelee, niin:

syssy..............4. IVF/ICSI pitkä.........vko 19-20


viikot on nyt vielä ihan arvoitus, mutta varsinainen hoito on joskus tuolla toukokuun puolivälissä.
 
Viimeksi muokattu:
Lo
Heippa ja hui kun täällä on taas tapahtunut!!

Meni tovi aikaa, että sain kaikkien kirjoitukset luettua ja nyt en enää muista mitä olis ollut mielessä erikseen kullekin sanoa joten tasapuolisesti pahoittelut neganneille ja plussanneille onnea! Eritoten Heidh!! Tilanteesi on kyllä jännittävä! Peukut ja varpaat pystyssä ,että tämä on nyt Se plussa!! Onko plussa teidän ensimmäinen , kun en nyt muista?? Itseäni se aina kiinnostaa, kun en vielä ole saanut sitä ensimmäistäkään koko tämän pitkän taipaleen aikana!

Pahuksen pääsiäinen siirsi meidän hoidon sitten seuraavaan kiertoon. Olisin halunnut just nyt heti!! No rapsutellaan nyt sitten tässä kierrossa kohdun limakalvoa ja toivotaan, että sitten itse hoidosta alkio tarttuisi paremmin siihen "kynnettyyn peltoon" :D

Ja vielä tervetulotoivotukset uusille! Jäin miettimään tilannettasi Katar..ettei vain olisi kuitenkin raskaustestin paikka!?:) Kuulostaa niin kummalliselta tuo kolmen päivän ovulaatioplussa!! En oo minä ainakaan saanut koskaan kuin sen yhden päivän!! Pidetään peukkuja!!
 
Heippa! Mites muuten, onkohan tuleva PASsini lääkkeetön? Kun ivf- hoitaja kysyi onko kiertoni säännöllinen.. Ei ollut siitä puhetta, joten aloin nyt miettimään, että eihän mulla tarvi olla mitään lääkkeitä silloin ens kuussa kun vuoto alkaa?
Onko muuten muut menneet PASsiin milloin? Mulla tulee siis vaan tää yks vuoto ennen seuraavaa yritystä..
 
Lo: ei ole ensimmäinen plussa. 1.ICSI tuoresiirrosta tuli plussa joka meni alussa kesken ja sit on
1.ICSI 1.PAS plussa ja siitä synty poika. ja sen jälkeen on tullu vaan negoja tai sit alkiot ei ole selvinny sulatusta jne.
nyt on illasta ollu maha kipeä ja taas niin epäonnistunu olo :( huoh. mut koskaan aikasemmin nega kierroilla en ole saanu tommosia viivoja testeihin. blaah tuun kohta hulluksi.

tsemppiä ja jaksamisia piinailuun muille:)
 
HeippaRallaa pitkästä aikaa ja onnea kaikille plussan tehneille sekä tarrasukkia piinailijoille. :heart:

Meille ei ehditty nyt huhtikuussa hoitoa tekemään, mutta toukokuussa sitten startataan toinen IVF. Elämäntapamuutoksia koitettu tehdä. Mies nyt toista viikkoa ilman tupakkaa ja itse koittanut muuten vaan elää terveellisemmin... karppaustakin koitettu harrastaa ihan hyvin tuloksin.

Palailen taas kunhan vähän ajankohtaisempaa. :)
 
Uusille tervetuloa. :)

Pahoittelut negan saaneet. :hug:

Heidh: Toivottavasti seuraavassa testissä olisi vahvat viivat ja loppuisi tuo epätietoisuus. :)

kn071: Meille sanottiin viime syksynä, että yhdet ns. normaalit menkat pitää olla välissä ennen PAS:ia. Eli kun syyskuussa alkoi hoidon jälkeinen vuoto, niin välissä piti olla lokakuun vuoto ja sitten marraskuussa piti soittaa OYS:iin ja pääsi PAS:iin. Sen jälkeen seuraava PAS voidaan tehdä jo sitten seuraavasta kierrosta.

tsemppiä piinailijoille. :)
 
Hei kaikki!

Sirunen: miten meni punktio, onko sulla siirto huomenna? Minulla nimittäin on jos nyt selviävät sulatuksesta. Olisi kiva piinailla yhdessä.

Pahoittelut kaikille neganneille, on se niin väärin!

Muuten täällä yritetään positiivisesti ajatella, vaikka Kelalta tuli tänään korvaushylky: hedelmällisyys on hiipunut, mistä hitsistä ne muka siellä Kelassa sen tietää, ilmeisesti pelkästään iästä? Kalliiksi käy nyt sitten tämä IVF ja sen hedelmät, mutta viimeisiä viedään. Puhumattakaan lääkkeistä. Olisipas hauskaa jos plussaisi tästä hoidosta, voisin myös jopa valittaa Kelan päätöksestä ja näyttää pitkää nenää :)
 
Paljon kiitoksia kaikille tervetulotoivotuksista!

Halauksia neganneille ja kärsivällisyyttä hoitoa/tulosta odotteleville. Ja TIETYSTI onnittelut plussanneille :). Toivotaan, että Heidh:in viiva vahvistuu, lupaavalta tuo ainakin kuulostaa!

Kysymys kaikille: Miten pitkäksi teillä on venynyt tuoresiirron jälkeinen kierto? Mietin vaan tässä että ehtiikö mahd. PASiin ennen kesätaukoa...Entä oletteko tikuttaneet ovista ko kierrossa?

Lo: Pitäähän se varmaan ensi viikolla testata, jos ei vuoto ala. Sen vaativat KYSilläkin, jos meinaa esim. Terolut-kuurin saada. Minä oon aika harvoin päässy edes kunnolla testaamaan kun vuoto on ollut vain muutaman kerran 1-2 päivää myöhässä ja siirroissakin alkanut jo pp9, pp5 ja pp7. Se tyhjän testin tuijottelu on vaan niin masentavaa, tulee aina mieleen että "mitähän h..v....ä minä taas kuvittelin". Mutta kiitos positiivisesta ajattelusta ja nopeasti se teidän hoito sieltä koittaa :).

Aurinkoista viikonloppua teille supernaiset B). Itselle edessä kaverin synttäribileet, jossa puolet vieraista on raskaana. Mutta en aio antaa sen masentaa!

Katar
 
Hei!

Toivorikas-72 Kiitos, kun lisäsit minut piinailijoihin. Ihanaa, että jaksat päivittää listaa.=)

Sirunen81 Toivottavasti saat tänään pikkuisen kyytiin :heart: ja muutaman vielä pakkaseenkin. Meillä tästä ekasta ivf-hoidosta saatiin vain 2 alkiota, toinen top 1 ja toinen hieman "rupsukampi", joka ei olisi pakastusta kestänyt, joten koska minulla ikää 40v ja raskautumismahdollisuus tästä syystä alentunut, niin päädyttiin siirtämään molemmat.

SaaraX Toivottavasti saat tänään kyytiläisen mukaan:heart:

Heidh Tilanteesi kuulostaa todella piinaavalta. Voi, kunpa se plussa nyt vahvistuisi:hug:

ON: Millaisia oireita Teillä muilla on ollut alkionsiirron jälkeisinä päivinä? Entä oletteko siirtopäivänä ihan vaan lepäilleet vai oletteko alkaneet liikkumaan ja tekemään töitä normaalisti ja esim. siivoamaan? Meille tuli yllättäen yövieraita juuri siirtopäivänä 13.4, joten jouduin laittamaan ruokaa ja kahvia ym. ja olemaan liikkeellä ja sitten siirtoa seuraavana päivänä imuroin keittiön ja eteisen ja moppasin lattiat. Siirtoa seuraavana päivänä 14.4 jo aamusta mulla on ollut edelleenkin jatkuvia pieniä nippailevia kohdussa tuntuvia supisteluja. Nyt sitten ahdistaa tosi paljon, kun ajattelen, että olen pilannut koko hoidon tuloksen, kun en ole ollut levossa..:(
 
Onnea kyytiläisistä Myy ja Minne!
Nyt mut varmaan heitetään pihalle tästä pinosta, kun olen täällä pahanilmanlintuna käynyt raakkumassa huonoista todennäköisyyksistä ym. :ashamed: Vuoto alkoi eilen illalla ja tänä aamulla tein testin lugejen lopettamista varten. Niin plussahan siihen pärähti! En voi uskoa silmiäni! Soitin klinikalle ja jos tänään menee veritestiin, tulee tulokset vasta ma tai sitten voi jatkaa kotitestailua viikonlopun ja katsoa mihin suuntaan kääntyy ja jatkuuko vuoto. Eli anteeksi kaikillle, olin väärässä, mieheni, äitini ja lääkärini olivat oikeassa. Vaikka tällä kertaa olen mielelläni väärässä.:whistle: Toivottavasti tää raskaus nyt vaan jatkuis.
 
******************11- hoidot**********************
15.4.2011

Sirunen81..............1.ivf/icsi...................siirto 15.4
SaaraX..................4. ivf 1.pas ..............siirto 15.4
anya74...................2.ivf.......................punktio 19.4.
Joku_päivä.............3.ivf 1. pas...................vk 15
Hanskis..................2. ivf/icsi 1.pas.............vk 15
Toivelintu.........1.ivf 1.pas..........................vko 16-17
Ööpö......................1.ivf............................vko 17
chidi......................1.icsi............................huhtik.
Barbarella...............1.ivf............................huhtik.
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................huhtik.
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................huhtik.
Hopping................3.icsi............lyhyt...........huhtik.
Sintu74.................3.ivf.............................huhtik.
lapseton81.............1.ivf.............................huhtik.
Michele..................3.icsi 1. pas..................huhtik.
Minä-85.................1.icsi........................... huhtik.
Mansikkatyttö.........2.icsin 2.pas..................huhti-touko
kn071....................1.ivf 1.pas.....................huhti-touko
Miukumau..............2.icsi 2. pas?.................huhti-touko
toivorikas-72..........4.icsi:n 3.pas.................vk 18
syssy......................4.icsi............................vk 19-20
Kevätkello..............1.ivf.............................vk 20
Kaarne....................1.ivf 2.pas...................toukok.
Susirouva..............1. ivf.............................toukok.
Mequ....................1. ivf.............................toukok.
Lo..........................5. icsi..........................toukok.
Talvitaika..............1.ivf..............................toukok.
leppäkerttu-77........2.ivf / 1.icsi 1.pas..........toukok.
Katar.....................2.ivf /icsi 1.pas..............toukok.
nanniga..................2.ivf.............................toukok.
Milli81...................2. ivf 1.pas....................toukok.
Mörkötys.................2.ivf/icsi......................toukok.
Silmäterä................1.icsi...........................toukok.
Peppi1981............2. icsi 3. pas...................toukok.
Pumppu.................1.ivf 1.pas....................toukok.
Avolavapaku.........1.Icsi 1.pas.................touko-kesäk.
iloksi......................1.ivf/icsi.......................vk 24
1nainen..................2.ivf .......................kesä-elokuu
MT79.....................2. icsi……….…..............syksy?
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.......................
-Nella.....................1.ivf 1.pas.............
kolmisin..................4. icsi..................
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?
NormaJeane............1. ivf 1.pas
Mollamaija82............2.ivf....
millis1981...............1.ivf 2.pas..
futuremami.............3.icsi.......
batinka ................
Rebec....................
Laurella.................
Syystoive..............
Meg......................2.ivf 1.pas?
Lili_78....................4.icsi 1.pas?....
HalleB....................2.icsi 1.pas?.......

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

AdAstra.................2. ivf/icsi…….....1..........14......... (+ testattu)
Heidh..............3. icsi:n 2.pas..........2..........14..........(+ testattu)
iinamiina................2.ivf.................1..........8...........21.4.
Neela Naranja........2. ivf.................1..........7...........20.4.
myy75.....................2.ivf................2...........4...........22.4.
Minne....................1.ivf..................2...........2...........27.4.

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas...........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu................:heart:...........kt.........
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:...........vt/43........11
sydänmaanlakka......2.ivf.................:heart:............kt...........14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt..
Katjuska-79............1.ivf...............:heart::heart:..........kt.
Jessie82.................1.ivf................:heart:............vt/75......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:.............kt..........
sydänveri78............1.IVF................:heart:............kt..........9
 
Viimeksi muokattu:
testi edelleen haalea :( yöllä oli tullu ihan pikkusen jotain vaalean ruskeaa tuhrua :( mut ei sit sen enempää. raskausoireistakaan ei ole tietoa :( mä niin haluaisin kaivautua peiton alle itkemään tän pahan olon mut ei töihin mentävä ja koko viikonloppu myös :( huoh, kysäsin yheltä lääkäriltä tästä niin epäili kemiallista. mä en kestä.
 
Helou kaikille! TOIVON NIIN, että plussanneilla plussat tarkoittaisi sitä ONNEA loppuun asti!!!

Itsellä kävi näin, että klinikan mukaan yhtään alkiota ei saatukaan pakkaseen, VAIKKA siirron aikana ilmoitettiin, että 1 hieno 8-soulinen sinne laitetaan. Se olikin muuttunut 4-soluiseksi ja sitä ei pakastettu. Mutta mitäpä sitä potilaalle ilmoittamaan!!! Ihan v***n kiva oli eilen saada tietää asiasta! Ja lääkärin mukaan vielä MINÄ olin "käsittänyt" väärin?? Mitä helvettiä??? Että ei siellä yksityiselläkään potilaista välitetä ei pätkääkään! Vähän siitä, että unohtivat mun hoidon kela-lomakkeet kelaan lähettää, vaikka lupasivat.. joten odotetaan taas 3 kuukautta korvauspäätöstä! sekä kaikkea muuta mitä ne ovat siellä sählänneet! Kyllä näitä melkein 3tonnin laskuja saadaan helposti lähetettyä, mutta ei pientä soittoa tai ilmoitusta mistään asiasta.
Nyt sitten täytyy odottaa seuraavaa hoitoa.. joko ennen klinikan kesälomaa tai sitten siirretään kokonaan elokuuhun.. olisi ehkä loma jälkeen ihan hyvä ajoitus..
Joten mut voi siirtää siihen seuraava (2.)ICSI hoito kesä tai elokuu 2011.
 
heidh Toivottavasti olisi oikea plussa :hug:

SaaraX Joo Kelahan on itse jumala :kieh:

1nainen Raha kyllä kelpaa. Alkaa tuolla yksityisellä puolella olla meininki melkein villimpää kuin julkisella.

Oma napa: Punktio olisi sitten ensi tiistaina 19.04. ja siirto jos on jotain siirrettävää to 21.04. Folleja oli eilen utrassa 13. Samalla määrällä puregonia ja menopuria mennään sunnuntaille jolloin pregnyl nahkaan.
 
Heidh, todella outoa, tietenkin sun pitää päästä verikokeeseen!!! Soitat sinne ja sanot että sun on saatava tietää onko tää kemiallinen että tiedät lopetatko Luget! Et laita luuria kiinni ennenkuin se lähete laitetaan. Mä sain osastonsihteeriltä lähetteen veritestiin kun sanoin että mun on pakko saada tietää onko mitään kiinnittymisen yritystäkään ollut! Että ei se niille kyllä mikään juttu ole sitä laittaa, eikä niitten pussista pois. Tsemppiä!

Testasin eilen huvikseen herkällä testillä, puhtaan negan toki. Alkio sentään 3-päiväinen niin teoriassa meillä vois laskea olevan nyt pp9. Ja kun monet saavat niitä haamujaan jo pp6 niin aattelin katella mahollisuuden pois.. Vaikka on aikaista, on apea mieli. Ja tuntemukset mahassa viittaavat, että alkaa tuo säälittävä limakalvonriekale tuolla jo irtoilla ja pikkuhiljaa valua ulospäin..
 

Yhteistyössä