Kiitos Neela, ja samat toivotukset sinnekin! Mulla alkoi viime tuoresiirrossa kans vuoto pp11. Että kauhulla sitä päivää tässä odotetaan. Voihan se näämmä aikasemminkin vielä alkaa. Mitähän mä tuossa aiemmin oon sekoillut?! Tänään siis pp 8 mut ite laskin että jos alkiot 3-päiväisiä niin vois ajatella ehkä että nyt ois jo vähän niinku pp11, jo!! Sen takia se negakin niin lytisti mielen..
Onnea AdAstra!
Tervetuloa takaisin SaaraX, ja toivottavasti saat alkiot menestyksekkäästi kyytiin!
1nainen, pisti oikein vihaksi tuo sun kokema juttu! Inhottavaa että pitää vielä tällasista kärsiä, eikö näissä itse hoidoissa olis jo ihan tarpeeksi?? Tsemppiä kovasti!
Minne, en mäkään ole pystynyt mitenkään ottamaan erityisen rauhallisesti siirron jälkeen. Pakko on kotia hoitaa ja kauppakasseja kannella ja kun autoakaan ei omisteta niin jalat on ainoa kulkuneuvo.. ja ovatkin aikas rasittuneet kieltämättä usein. En mä usko että tavallisella elämällä voi kiinnittymiseen vaikuttaa. Vaikka kuinka lattioita luuttuais ja riehuisi
Tsemppiä!
Voi heidh, ärsyttävää piinaa! Muakin jännittää. Ei kai tässä sitten auta kun vaan odottaa ensi viikkoon. Toivottavasti asia kuitenkin ratkeaa parhain päin! Ainakin tuntuis itestä hyvältä tietää että kiinnittyminen tai edes sen yritys on mahdollinen, antaisi jotenkin toivoa tulevaan. Ja kun on jo unohtanut täysin miltä nuo maagiset kaksi viivaa edes voisivat näyttää! Halit!
Täällä ollaan tulossa kipeeksi, koko perhe vissiin..