11-hoidot

Maya pahuksen pääsiäinen tosiaan! Meillä se sotki muistaakseni viime vuonna.
Ööpö mulla on alkanut viikon pistelyn jälkeen tuntua, että munasarjoissa jotain tapahtuu. Mutta on yksilöllistä ja riippuu annoksestakin. Mulla annokset olleet 125-175 iu.
Joku_päivä:hug: olen pahoillani.
ON: juu, toivorikas iso läjä kyssäreitä on oikein sopiva tähän tilanteeseen.:) Tänään puhuin klinikan toisen hoitajan kanssa ja se taasen oli ärsyttävän positiivinen ja loi (turhaa) uskoa. Joka tapauksessa sanoi, että se on positiivinen merkki, että raskaus on lähtenyt käyntiin. Itse vaan mietin, että minne asti hamaan tulevaisuuteen nämä mahdolliset hcg:n nousut tulevan passin lykkää...
 
No ei oo toivoo täällä.. Lääkkeet on lopetettu ja huomenna soitan polille ja toivottavasti saan sen passin tähän suoraan. Muuten räjähdän totaalisesti. Tänään mä en ottanut mitään lääkkeitä, koska vitutti, mut jos huomenna ottais puolikkaan kortisonin ja ehkä parina seuraavana päivänä vielä. Mulla oli vaan 5mg/pv eli yks tbl. Pitäisköhän passissa ottaa 10mg..? Mullahan kuitenkin on pari autoimmuunisairauttakin, johon toiseen kortisonia yleisestikin käytetään. Mut ei nää kyllä nyt mitenkään vaivaa kun lääkitykset on kohillaan. Tuskin tässä mikään auttaa! Paska mikä paska!

Joku_päivä :hug: mä koin ton saman tammikuussa! Otan osaa, itselleni tuo oli pahin puhelu mitä varmaan ikinä oon saanut :(
 
Joku päivä: Voi ei! Olen pahoillani! :hug:

Ööpö: Toivotaan että solut olis juuri sopivia niin kypsyydeltään kuin laadultaan punktiopäivänä! :) Mulla tuntui tässä 2. ivf:ssä munasarjoissa elämöintiä melkein piikittelyjen alusta asti.

Maya: Kurjaa kun pääsiäinen sotkee aikatauluja! : /

Iinamiina: Voimahali! :hug: Toivottavasti pääset PASsiin pian ja onnistuneesti!

ON: Kai mulla vielä toivoa on, kun vuoto ei ole alkanut... Jostain syystä ei vaan ole toiveikas olo. Huomisaamuna menen verikokeeseen ja sitten odottelen soittoa. Olen töissä silloin, pitää johonkin ulos juosta kun soittavat, että saan rauhassa kysellä jatkokuviot.

Tsemppiä kaikille teille urheille siskoille! :kiss: Tää on niin hirvittävän rankkaa.
 
Kiitos ihanat! Kyllä täältä taas noustaan... Ja jos jotain hyvää, niin eipähän tarvi yhdistää Lugeja ja uikkareita lomalla... Tsemppiä teille kaikille!! Jaksakaa taistella tätä jättimörköä vastaan. Palailen kun taas on jotain uutta tiedossa. :wave:

Mansikkatyttö, Toivorikas-72, Neela Naranja, iinamiina, Maya82, AdAstra, HalleB, heidih, kn071 ja muut pidempään tuntemani ja kaikki uudet tuttavuudet - MEIDÄN VUORO TULEE KYLLÄ! Ennemmin tai myöhemmin, tavalla tai toisella. :heart:
 
Heps!

Sirunen Ekasta ivf:tä n.40 munasolua--> joista 15 alkiota niistä sit tehtiin 1. tuoresiirto ja 8 pas:ia. Tää toinen ivf mikä siis muuttuikin icsi tulos 6 munasolua---> 4 alkiota eli roima pudotus oli kyllä pieni lääkeannoskin. Mut joo jos noista 3 alkiosta pääsis vielä pariin passiin tai siis toivotaan et yksi riittäis :D

Joku_Päivä: Hyvää lomaa nauti!!:hug:

Täällä ollaan jotenkin ihan vi**uuntuneita tökkii tympii jne.... En tiiä tekis mieli luovuttaa vetää taas mielen niin matalaksi. Tuntuu et kukaan ei ymmärrä, et musta tuntuu niin pahalta mietin tammikuun keskenmenoa et nyt jo tuntuis potkut jne....
Miehen sisko on raskaana samoilla viikoilla mitä mä olisin ollut . Muija on tuntenut äijän pari kuukautta ja pamautti ittensä paksuksi kun ne haluu ! Oikein järjenriemuvoitto. No on meillä ennenkin ollut suksetristissä, mut nyt en halua nähdä koko muijaa kun näkee sen mitä itse menetti... Sit mietin et onko mulla oikeus "kiukutella" tuntea näin. En halua itseäni enempää piinata ja on helpompi etten koko eukkoa näe. Saako sitä ajatella omaa hyvinvointia vai pitääkö sitä nousta kaiken yläpuolelle ???? Pitääkö aina olla fiksumpi ja aikuinen enkö mä saa olla masentunut vihanen ?:kieh::headwall::(

T: Leppis
 
Onpas täällä taas tapahtunut kurjia juttuja..

Isot pahoittelut AdAstra! Toivottavasti sun tilanne selviää pian.

Samat sanat myös Hallelle, kunpa selviäisit ilman kaavintoja ja muita kurjuuksia, ja "pääsisit" pian kohti seuraavaa hoitoa!

heidih, mikä sun tilanne on? Onko vielä toivoa?

Joku_Päivä, olen pahoillani ettette päässeet siirtoon asti :(

Kollektiivinen halaus myös kaikille muille pettyneille tai muuten vaan pahalla mielellä oleville! :hug:

ON: Täällä odotellaan EDELLEEN menkkoja saapuvaksi.. Eli mun pas siirtyy hyvälläkin onnella viikoille 18-19. Kp huitelee jo 43:ssa ja vitsit vähissä.. Kokoajan sellanen olo että nyt just alkaa, muttei kuitenkaan.

Lauantaina tein negatiivisen testin, ja olen pitänyt valkoisia alkkareita jo monta päivää, eikä sekään auta! :)

Sitten kysymys Taysilaisille: Onko kesätauko siellä juhannuksesta heinäkuun loppuun? Mulla on tainnut toivo mennä jo siitäkin, että tämän passin jälkeen kerkeis tehdä enää mitään ennen taukoa (eli siis seuraava IVF).. Tiedättekö onko poli täysin lamassa tuolloin?

Ja toinen gallup: Kuinka pitkäksi teillä on venynyt IVF:n jälkeinen kierto?

Huoh. Vituttaa ja tylsistyttää tämä odottaminen.
 
Hei taas,

Ekaksi paljon tsemppiä HalleB ja AdAstra! Ainakin jotain on tapahtunut! Toivon kovasti ettei kummankaan kohdalla kyse ole ku:sta ainakaan, oma kokemukseni siitä on ERITTÄIN HUONO. Tsemppiä myös piinailijoille <3.

ON: Minulle kävi nyt sitten niin, että tein ma elämäni ekan pos. raskaustestin. Toivottavasti ette pahoita asiasta mieltänne, kun vasta muutaman viestin ehdin tänne kirjoitella. Pitkä tiehän meillä on takana kuitenkin ja muistaakseni lapsettomuuslääkäri ennusti ku:n uusimisriskin olevan 40 % luokkaa. että ei tässä vielä juhlimaan pääse :(.
 
kaz
Paljon onnea Katar, toivotaan, että ei ole kohdunulkoisesta kyse :heart: Kyllä meillä kaikilla lapsettomilla on samanlailla oikeus iloita plussista kuin muillakin riippumatta siitä, että kauanko on ehtinyt pinossa kirjoitella, kauanko on yrittänyt tai miten raskaus on alkanut. Toivottavasti nähdään tuolla odotuspuolella :)

kaz 17+6
 
Mun on vieläkin vaikee uskoa tätä, mutta testi oli POSITIIVINEN. :heart: Arvo 169. Tuntuu ettei oikein kunnolla uskalla hengittää niin ihmeellinen tunne tämä on - ja samalla on takaraivossa pelko siitä koska tämä viedään pois. Eka ultra on Naistenklinikalla 3vk päästä.

Katar: Onnea! :heart:

Toivelintu: Mullakin on pitkä ja epäsäännöllinen kierto, yli 40pv. Toivottavasti täti tulis pian ja pääsisit onnistuneeseen PASsiin! :)

Tsemppiä ja plussia toivon sydämestäni kaikille!

t. Neela ja kiinnittynyt Hippiäinen :heart:
 
Heipparallaa kaikille, piti käydä vähän lomailemassa ja tuulettamassa päätä...Täällä on taas tapahtunu kaikkea. En ihan kaikkea nyt ehtinyt tässä kiireessä lukea mutta onhan täällä ainakin yksi iloiuutinen saatu! =) Onnea AdAstra:flower:

Nopea päivitys omaan tilanteeseen:

Viimeksi kun kirjoitin niin meidän PAS oli peruttu, mutta sittten se päätettiin kuitenkin toteuttaa, mutta peruttiin kuitenkin uudelleen kun ei kuulemma ole henkilökuntaa paikalla...tämä siis viime torstaina ja sitten perjantaina tuli kuitenkin soitto että siirretään kuitenkin maanantaina =)

Eli jos joku päivitteleepi niin minut vois laittaa piinalistalle. Maanantaina siirrettiin yksi alkio ja testipäivä 2.5

Tsemppiä kaikille!!!
 
Hei kohtalotoverit :)

Mut voi lisätä pinoon sitten.

Eka ivf tulee vkolle 19 ja nyt vedetään suihketta alkuun joka päivä... Eipä ollut yllätys tämä, että ivf.n kautta mennään. Onhan tässä jo vuosia oltu ilman ehkäisyä, joten selväksi on tullut etten ole mallia "näkee miehen ja heti on raskaana".

t. Omena :flower:
 
******************11- hoidot**********************
20.4.2011

anya74...................2.ivf.......................punktio 19.4.
Toivelintu.........1.ivf 1.pas..........................vko 16-17
Ööpö......................1.ivf............................vko 17
chidi......................1.icsi............................huhtik.
Barbarella...............1.ivf............................huhtik.
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................huhtik.
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................huhtik.
Hopping................3.icsi............lyhyt...........huhtik.
Sintu74.................3.ivf.............................huhtik.
lapseton81.............1.ivf.............................huhtik.
Michele..................3.icsi 1. pas..................huhtik.
Minä-85.................1.icsi........................... huhtik.
Mansikkatyttö.........2.icsin 2.pas..................huhti-touko
kn071....................1.ivf 1.pas.....................huhti-touko
Miukumau..............2.icsi 2. pas?.................huhti-touko
toivorikas-72..........4.icsi:n 3.pas.................vk 18
iinamiina................2.ivf.1.pas....................vko 18-19
Omena_................1.ivf..............................vko 19
syssy......................4.icsi............................vk 19-20
Kevätkello..............1.ivf.............................vk 20
Kaarne....................1.ivf 2.pas...................toukok.
Susirouva..............1. ivf.............................toukok.
Mequ....................1. ivf.............................toukok.
Lo..........................5. icsi..........................toukok.
Talvitaika..............1.ivf..............................toukok.
leppäkerttu-77........2.ivf / 1.icsi 1.pas..........toukok.
nanniga..................2.ivf.............................toukok.
Milli81...................2. ivf 1.pas....................toukok.
Mörkötys.................2.ivf/icsi......................toukok.
Silmäterä................1.icsi...........................toukok.
Peppi1981............2. icsi 3. pas...................toukok.
Pumppu.................1.ivf 1.pas....................toukok.
Avolavapaku.........1.Icsi 1.pas.................touko-kesäk.
Joku_päivä.............4.ivf/icsi....................touko-kesäk.
iloksi......................1.ivf/icsi.......................vk 24
1nainen..................2.ivf .......................kesä-elokuu
MT79.....................2. icsi……….…..............syksy?
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.......................
-Nella.....................1.ivf 1.pas.............
kolmisin..................4. icsi..................
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?
NormaJeane............1. ivf 1.pas
Mollamaija82............2.ivf....
millis1981...............1.ivf 2.pas..
futuremami.............3.icsi.......
batinka ................
Rebec....................
Laurella.................
Syystoive..............
Meg......................2.ivf 1.pas?
Lili_78....................4.icsi 1.pas?....
HalleB....................???????????
AdAstra.................????????????
Heidh.....................???????????

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

myy75.....................2.ivf................2...........9...........22.4.
Minne....................1.ivf..................2...........7...........27.4.
Sirunen81..............1.ivf/icsi............1...........5............
SaaraX..................4. ivf 1.pas ........1..........5............
Hanskis................2. ivf 1.pas..........1...........2..........2.5.

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas...........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu................:heart:...........kt.........
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:...........vt/43........11
sydänmaanlakka......2.ivf.................:heart:............kt...........14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt..
Katjuska-79............1.ivf...............:heart::heart:..........kt.
Jessie82.................1.ivf................:heart:............vt/75......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:.............kt..........
sydänveri78............1.IVF................:heart:............kt..........9
Katar.....................luomu.................................................
Neela Naranja........2. ivf................:heart:...........vt/169.....12
 
Onnea Neela ja Katar!:flower::flower:
Ja kyllä sitä meikäläinenkin on tukevasti paksuna :heart:, nyt on arvo nousussa ihan käyrien mukaan! Ultra kahden viikon päästä. Olin niin pöllämystynyt puhelimessa, etten tajunnut edes tarkkaa arvoa kysyä, mutta oikein lääkäri oli arvot käyrältä tarkistanut ja kai siihen nyt täytyy luottaa.
 
Katar, Neela ja Adastra ONNEA!!!! Aivan mahtavia uutisia täällä! :heart: :heart: :heart:

Leppis Totta hemmetissä sa kyrsiä!!! Hiukan alkoi itseäkin ärsyttää kun yks työkaveri joka on raskaana sanoi että harmittaa olla koko kesä paksuna kun ei voi yhtään ottaa alkoholia, että pitäis aina ajoittaa raskautuminen että alkaa syksyllä....joooh...mitäpä sit tohonkin sanois...nää tyypit raskautu tietty ekasta kierrosta kun jätti ehkäisyn pois :mad:

No, tietty ihanaa heille mutta välillä vaan ärsyttää ja mun mielestä ihan sallittuja tunteita....

Ainakin Heidh:n ja Hallen tilannetta täällä mietin?? Entä muut piinailijat, onko joku uskaltautunut testaamaan?

Mä aattelin sit jos/kun joskus päästään siirtoon niin aion tehdä liuskatestin pp1 lähtien! Sit nään jos pregnyl alussa antaa positiivisen ja koska taas näyttää negaa ja sit taas että pysyykö negana vai muuttuuko positiiviseks...huvinsa meillä kullakin.... :rolleyes:
 
Nyt oli ihan pakko tulla onnittelemaan! Ihan mahtavaa, että saatiin vihdoin niitä onnellisia uutisia eli hirmuisesti onnea AdAstra, Katar ja NeelaN :heart: :flower: Toivotaan, että kaikki sujuu onnellisesti!

Hanskikselle tsemppiä piinailuun!
Voi kun nyt jatkuis tuo plussatuuli teidän kaikkien piinailijoiden kohdalla.

HalleB:lle erityisesti voimia tilanteesta selviämiseen :hug:

Mites muut tuossa pinon alkupäässä olijat/huhtikuun hoitolaiset? Miten teillä asiat etenee? Omakin nimi sieltä alkaa koko ajan nousta ylemmäs.. Mutta ei auta kuin odottaa toukokuuta... |O
 
Katar, Neela ja Adastra!

Onnea, onnea, onnea!!!!

Mahtavaa, nyt pistetään tämä pino kevätplussanousuun.

Oma napa: Olen lukenut edellisiä plussauksiani (2 kpl, yksi tytär ja yksi km) näissä pinoissa, miten olen oireista kertonut. Edellisen kerran vasta pp 7 aloin tuntea nälkää ja vilua ja sitten pp 9 tuli supernenä. Nyt tietysti pääkoppa kuvittelee kaikkea näitä, kun tietää mitä voipi tulla... Väillä nippailee alavatsaa ja välillä yököttelee, mutta kaikki tämä voi johtua näistä hormooneistakin. Nyt vasta pp 6. Mitä kuuluu Siruselle ja Minnelle? Oletteko yhtä vauhkoja piinailijoita?
 

Yhteistyössä