Heippa kaikille!
Varovaiset mutta suuret onnittelut sulle
heidih!
Sullakin jo pitkä tie takana.. Kiva myös kuulla että passista joku plussaa, kun itsellä olisi se seuraavaksi edessä.
Pahoittelut negaan törmänneille, ja liittyen
Mansikkatytön kysymykseen, on varmasti rankkaa ja vaikeaa nousta aina uudelleen pettymyksen jälkeen. Mutta kummasti ne toiveet aina nousevat, ja tämän sanon siis vain 2,5 vuoden luomutuhtaamisen kokemuksella, hoitojen kanssa varmasti rankempaa pettymykset.
Minnelle jaksamista, uskon että kaikki pidetään peukut pystyssä soluille ja alkioille, että pääsisit siirtoon. Milloin sulla on sovittu mahdollinen siirto?
Paljon tsemppiä kaikille piinapäiviä viettäville!
ON: Venyy nähtävästi tämä ivf:n jälkeinen kierto, ja sekös ärsyttää. Nyt kp 35. Ei sinänsä mikään ennätyskierto mulle, pisin 49, yleensä 29-33, mutta ennen hoitoja alkoi hienosti tasaantumaan kierrot. Ja nyt tietty pas siirtyy kokoajan eteenpäin.. Toivoin että mahdolliseen siirtoon olis päässyt ennen vappua, muttei taida enää onnistua.
Kokonaan toinen juttu on sitten se, mitä tämä venyminen tekee epätoivoisille toiveille ja mietiskelyille.. Ei vaan millään tekis mieli tehdä sitä negatestiä, kun menkat kuitenkin kohta tulee. Viikon verran jo juilinut siihen malliin, että on aivan kulman takana.
Ja tiedän myös että on hyvin yleistä tää venyminen hoidon jälkeen. Toinen asia mitä muutkin huomanneet on, että rinnat ei ole olleet kipeät missään välissä, että olisko sitten ollut ovuloimaton kierto. Tiedä siitä.
Joten mä voin ottaa mielelläni jonkun piinailevan tädin, niin saadaan kaksi kärpästä yhdellä iskulla: plussa pinoon ja mulle pas!