11-hoidot

Kn071: No niinpä tietysti, voi harmi! :( Olin käsittänyt yhden viestin väärin. :ashamed: Onko teillä pakastimessa vielä alkioita / lisää spermaa uusiin hoitoihin? On varmaan ollut rankkaa miehesi vakavan sairauden kanssa, onneksi hän on nyt kunnossa! =)
 
Ei tää raskaushormonista johdu, kun ei sitä vielä edes veressä juuri olisi, vaikka kiinnittymistä olisikin ilmassa :) Mulla on vuosia ollut tosi paha PMS, ja siihen alettiin suunnitella jo lääkitystä, mut tuli tää hoito nyt eteen. Pitää nyt katsella mitä tulevaisuus tuo tullessaan ja mitä sen kanssa voi tehdä. Tänään kävin taas psykologilla itkemässä itselleni kunnon päänsäryn.
 
Hei!

Punktiossa kävin tänään ja koko loppupäivä onkin sitten mennyt nukkuessa.. Nyt aika tyhjä ja vähän masentunutkin olo. Punktoitiin 5 rakkulaa ja saatiin vain 3 solua. Ei ole varmaa päästäänkö edes siirtoon, mutta se on ainakin selvää, ettei pakkaseen jää mitään..

Voimia ja jaksamista Teille kaikille, kunpa se plussajuna vihdoin saapuisi tähän ketjuun! :hug:
 
Heippa kaikille!

Varovaiset mutta suuret onnittelut sulle heidih! :) Sullakin jo pitkä tie takana.. Kiva myös kuulla että passista joku plussaa, kun itsellä olisi se seuraavaksi edessä.

Pahoittelut negaan törmänneille, ja liittyen Mansikkatytön kysymykseen, on varmasti rankkaa ja vaikeaa nousta aina uudelleen pettymyksen jälkeen. Mutta kummasti ne toiveet aina nousevat, ja tämän sanon siis vain 2,5 vuoden luomutuhtaamisen kokemuksella, hoitojen kanssa varmasti rankempaa pettymykset.

Minnelle jaksamista, uskon että kaikki pidetään peukut pystyssä soluille ja alkioille, että pääsisit siirtoon. Milloin sulla on sovittu mahdollinen siirto?

Paljon tsemppiä kaikille piinapäiviä viettäville!

ON: Venyy nähtävästi tämä ivf:n jälkeinen kierto, ja sekös ärsyttää. Nyt kp 35. Ei sinänsä mikään ennätyskierto mulle, pisin 49, yleensä 29-33, mutta ennen hoitoja alkoi hienosti tasaantumaan kierrot. Ja nyt tietty pas siirtyy kokoajan eteenpäin.. Toivoin että mahdolliseen siirtoon olis päässyt ennen vappua, muttei taida enää onnistua.

Kokonaan toinen juttu on sitten se, mitä tämä venyminen tekee epätoivoisille toiveille ja mietiskelyille.. Ei vaan millään tekis mieli tehdä sitä negatestiä, kun menkat kuitenkin kohta tulee. Viikon verran jo juilinut siihen malliin, että on aivan kulman takana.

Ja tiedän myös että on hyvin yleistä tää venyminen hoidon jälkeen. Toinen asia mitä muutkin huomanneet on, että rinnat ei ole olleet kipeät missään välissä, että olisko sitten ollut ovuloimaton kierto. Tiedä siitä.

Joten mä voin ottaa mielelläni jonkun piinailevan tädin, niin saadaan kaksi kärpästä yhdellä iskulla: plussa pinoon ja mulle pas! :)
 
Nyt jostain hyviä uutisia tähän pinoon, heidh sentään antaa toivoa.
kn071 kyllä tämän nyt varmaan oli tässä, päänsärky on alkanut ja se on mulla selvä menkkaenne. Vuoto alkanee parin päivän sisään. Mies haluaa testata vielä uudestaan lauantaina, mutta enpä usko tuloksen muuttuvan.
Hoitojen lopettamisesta mä itse oisin aivan valmis lyömään pillit pussiin nyt. Mies haluais käyttää pakkasessa olevat. Meillä vaikeutuu nyt hoidoissa käynti muutenkin, kun muutetaan 100 km:n päähän klinikasta, tähän asti matkaa on ollut 10 km. En tiedä, tässä on nyt niin paljon kaikkea muutakin, pitäis ostaa talo ja muuttaa ja aloittaa uudessa työssä ym. Adoptiovalmennuksen puoleen varmaan käännytään sitten syksyllä. Ehkä olen jonkun mielestä luovuttaja, mutta mulle alkaa tämä neljän vuoden yrittäminen jo riittää.
 
AdAstra Ihan ymmärrettävää jos haluaa alkaa kokeileen jotain muuta vaihtoehtoa. Helppo minun sanoa kun ensimmäinen ivf takana :)
Meillä sairaalalle matkaa n.80km. Mutta olen muutenkin juntannut samaa väliä opintojen takia 2,5 vuotta, joten ei tunnu missään :)

Itsellä täällä niin sekavat fiilikset; Koko ajan perusajatuksena ettei hoito onnistunut, mutta sitten aina välillä annan itselleni vielä mahdollisuuden, et entä jos sittenkin? Huomenna "virallinen" testipäivä, annan itselleni aikaa perjantaihin saakka, sit jos ei plussaa ni sitte ei. Suunnitelmat luultavasti syksyn pakastealkio siirtoon.. Tänään en ole testannut koska en rehellisesti sanottuna usko, et olis voinu eilisestä muuttua.
 
Pikapikainen piipahdus, voin päivitellä lisää myöhemmin kun ehdin lueskella ketjua paremmin. :)
Mulle voi päivittää listaan alkion siirto 11.4., testipäivä veritesti 22.4./pissatesti 24.4. alkioita matkassa kaksin kappalein, toinen 8 soluinen ja toinen huonompi 5 soluinen. pakkaseen ei taaskaan mitään. mut näillä mennään nyt. hoitona icsi /2 ivf.

Voimia kaikille hoitoihinb!
 
Tulin vain kertomaan, että taustalla olen seuraillut keskustelua lähes päivittäin ja hengessä olen mukana sitäkin enemmän :) Nyt kun on meneillään tämä IVF:n ja PASsin välinen kierto, ei paljon päivitettävää ole...
 
AdAstra, on minullakin ihan samat tunnelmat. En kyllä edes välitä adoptoida, jotenkin ihan samantekevää. Olen ihan tarpeeksi pitkään kärsinyt. Jaksamisia muille. Itseä ei enää huvittaisi mennä tuohon viimeiseen passiinkaan. Sen jälkeen laitetaan kyllä pillit pussiiin, sanoi mies mitä tahansa asiaan. Emäntä on nyt loppuunkulutettu..
 
Mansikkatyttö on tää rankkaa. Olen miettinyt, että toipuuko tästä koskaan? Haluaisin niin olla oma entinen itseni, mutta tuskin paluuta entiseen minään ennen lapsettomuutta on. Kyllä välillä ottaa niin päähän helpolla lapsensa saaneiden murheet, vaikka murheet ovat tietysti murheita kaikilla eikä niitä pidä väheksyä.
 
onpa taas negoja :( ihan epistä, halaukset kaikille.

mä en oo uskaltanu testata uudestaan, jospa aamulla testaan sit. kumpa se ois +, pelottaa ihan älyttömästi. aika vahvat oireet kyllä on mut ku ei niistäkään aina tiedä että onko ne mun mielekuvituksen tuotosta koska näinki on joskus käyny.
 
Heip taustalta, minut voi poistaa listalta. Olen seuraillut kovasti taustalla, mutten ole saanut aikaiseksi ottaa osaa keskusteluun. Omalta osaltani pas oli ja meni ja tulos vaikuttaa negatiiviselta.

Hyvää kevään jatko kaikille! Voimia ja kovia plussapuhureita !
 
Hei!

kn071, pipsa76, carpalo, AdAstra ja toivorikas-72 Olen todella pahoillani, olisin niin toivonut toisenlaisia uutisia, voimia :hug:

hanskis Tosi ikävää, ettette päässeet tässä kierrossa PAS:iin:(

Talvitaika ja Kevätkello Tervetuloa mukaan ja onnea hoitoihin!

heidh Ihanaa, varovaiset onnittelut, toivottavasti huomenna tikkuun pärähtää vahva plussa!:flower:

iinamiina, Neela Naranja ja myy75 Onnea kyytiläisistä! Hurjasti tarrasukkia ja vauvaliimaa, voimia piinailuun !:heart:

HalleB Ihanaa, että nyt oli kyytiläisellä ollut tarrasukkia. Sydämestäni toivon, että PAS:ssa kyytiläinen tarraa niin tiukasti, ettei irrota otetta ennen kuin 9 kk:n kuluttua :hug:

Sirunen81 Onnea huomiseen punktioon!

Toivelintu Kiitos tuesta, se auttoi!

ON: kaikki 3 munasolua oli hedelmöittynyt! Voi, kunpa myös jakautuisivat tasaisesti ja hyvin ja saisin huomenna hakea kyytiläisen.. Kyllä tämä kaikki on todella rankkaa ja piinaavaa..
 
Minne: Ihana kuulla että kaikki hedelmöittyivät! Pidän peukkuja että saat kyytiläisen ja pari pakkasukkoa kaupan päälle huomenna! :)

Carpalo: Olen pahoillani! :hug: Hyvää kevättä sinulle!

Heidh: Pidän peukkuja että ilouutinen varmistuu huomenna! =)

AdAstra: Jaksamista kaikkiin tuntemuksiin ja päätöksiin! :hug:

Mansikkatyttö: Voimahali! :hug:

Pumppu: Hei sinulle taustalle! :wave: Toivottavasti pääset pian taas tositoimiin!

Myy: Onnea kyytiläisestä! :flower: Tarrasukkia matkaan!

Toivelintu: Voi tylsää kun kierto venyy! Hyvä idea se tätivaihtokauppa! ;)

Kn071: Hyvä että teillä on reilusti laatutavaraa varastossa! :p

Iinamiina: Voi, jaksamista sinulle piinistelyyn! :hug: Tuo on kyllä niin uuvuttavaa kun itkee, niin saa kaupan päälle vielä päänsäryn/migreenin. :x

On: Hiukan oireita, mutta lugethan näitä tekee. Näin äsken koiralenkillä erään puolitutun joka on viimeisillään raskaana. Voi kun voisi olla joskus samassa tilassa.
 
Hei vain kaikille! Tänään jatkui minimaalinen rusehtava vuoto/ verinen lima ja vatsaan sattui vasemmalle puolelle hetken ihan tajuttomasti!! Liekkö sieltä kuukautiset kolkuttelee vai mikä? Onko muilla ollut moista? Huomenna virallinen testipäivä, jotenka aamulla siis testaan ja tuun ilmottaan tänne pysyneen negan :(
 
Moikka pitkästä aikaa... (tai ainakin itsestäni tuntuu aika pitkältä ja hyvä niin)

Olen pahoillani kaikkien puolesta, joidenka toiveet eivät taaskaan toteutuneet.

Onnittelut teille onnekkaille plussanneille :)

Ja paljon onnea matkaan piinailijoille.

Oma tilanne on sellainen, että ensiviikolla on hoidon aloituskäynti ja punktio on suunniteltu viikolle 24. Eli juhannuksena saa sitten joko a) vuotaa kuin seula ja olla EI-raskaana b) olla turhaan juhlimatta ja vuotaa sitten juhannuksen jälkeen kuin seula ja olla Ei-raskaana c) juhlia rauhassa kun hoito on mennyt puihin/epäonnistunut jo aiemmin d) tätä viimeistä vaihtoehtoa en vaivaudu edes ylös kirjoittamaan, koska todennäköisyys taitaa olla - 100% jos omiin vaistohin/tuntemuksiin on luottaminen.

Mutta lippu korkealla siihen saakka.

terveisin,
keväisen defeatismin riivaama iloksi
 
iinamiina: huonosti jaksan mäki odottaa huomiseen, meinasin äsken sortua testiin mut en onneksi :D saa nähä saako ens yönä nukuttua ku mietin vaan sitä testiä kuites. viime yöki meni valvoessa ku hikoilin ku pikku possu, päivisinki tulee ihme hikoilu kohtauksia:/ töissä tänään posket hehku punasena et saa nähä:) jännittää ja pelottaa.
ilmottelen sit aamulla miten käy.
 
Viimeksi muokattu:
Oikeesti en ala.. nyt se kävi mullekin: pitkään kirjoitin ja kaikki hävis, kun painoin vahingos jotain.. :mad: mut ei kun muistelemaan uusiksi...

Carpalolle hyvää jatkoa ja toivotaan, että onni on myötä jatkossa!

AdAstra, ehkäpä sen onnen voi löytää muitakin reittejä kautta ja hienoa, että olet asiaa pohtinut vaikka ei varmasti ole helppoa. Itseä välillä mietityttää tämä kaikki, entä jos en tule koskaan raskaaksi.. ei tämä helppo tie ole, mutta kai se on katsottava mihin tämä johtaa.. Voimia tulevaan! Tuokoon elämä sinullekin paljon onnea!

Neela N, ehkäpä olet tuossa tilanteessa nopeammin kuin arvaatkaan! :)

Minne, Kiitos ja Onnea sinulle huomiselle! Toivottavasti siellä on hyvin kasvanut ja sitkeä "alokas" odottamassa.

Iloksi, tervetuloa takaisin! Niin tosiaan tuo juhannus.. en muistanut ollenkaan ja mullekin vähän uhattiin että hoito voipi siirtyä tai jotain.. Mutta jospa tämä olis sulle kuitenkin se vaihtoehto d ja saisit miettiä, miten vaihtaa juhlapulloon jotain muuta juomaa :D ettei kukaan arvaa sitä suurta onnea joka jossain sisälläsi kasvaa ...

Iinamiinalle ja Myyllle myös voimia piinailuun. Ja täällä myös odotellaan heidh:n testailua jännityksellä! Voi kun nyt tulisi niitä odotettuja hyviä uutisia! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
kn071: Huomenna saat luget lopettaa jos plussaa ei näy. Kyllä se pp14 pitää näkyä jo kunnolla vaikka olisi miten myöhäinen kiinnittyminen.
Oma tulos on ilman huomista testiäkin ihan selvä nega, mut tehdään nyt vielä se tyhmä testi.

t: Leppis
 
Heips!
Kauan ketjua seurattuani voisin minäkin varovaisesti liittyä joukkoonne...?

Eli itse olen 26-v, mieheni 30. Viime vuoden alussa skopiassa löydettiin tosi paha ja ärhäkkä endo,joka nyt on johtanut siihen että n.vuoden vauvan toivomisen (ja armottoman yrityksen) jälkeen on ivf edessäpäin..

2kk:n zoladex-kuurin jälkeen aloitin viikko sitten syneralin ja huomis iltana sitten puregon-pistokset..
jänskättää jo kovasti,vkolla 17 punktio ja alkionsiirto..

Sitkeitä sissejä olette te jo kauan yrittäneet ja useita hoitoja läpikäyneet,itsestä tuntuu välillä että lyön hanskat tiskiin jo ennen kuin mitään on kerennyt edes tapahtuakaan..

Lämpöisiä ja aurinkoisia Plussatuulia nyt kaikille toiveikkaille!!
 
huomenta. ei tuu vieläkään selkoa mun tilanteeseen, cb näytti että ei raskaana mutta apteekin oma anto vaalean punasen viivan. että ottaa taas selvää. huoh ois pitäny olla testaamatta ja testata vasta testipäivänä. nyt tuli semmonen olo etten olekkaan raskaana. eilen oli vielä vahva olo että olen.
 
heidh onpa jännää! Jotain siellä kohdussa on tapahtunut. Käännehän voi tietysti tapahtua kumpaan suuntaan vaan, toivotaan kuitenkin, että positiiviseen suuntaan!
Leppis ja kn071 mikä tilanne?
ON: vuoto ei ole vielä alkanut eli lugeja lykkäillään yhä. Parin hyvin nukutun yön jälkeen alkaa elämä taas voittaa ja ehkä me se yksi pas ainakin kokeillaan. Tosin kun katsoo tämänkin pinon plussalistaa, niin eihän siellä ole kuin yksi passista plussannut... Mutta meille siirrettiin nyt yhden päivän ikäinen alkio, tai periaatteessa pelkkä hedelmöittynyt munasolu, eli heti punktiosta seuraavana päivänä. Niin emme siis tiedä, miten jakautuminen on lähtenyt käyntiin saati alkio-luokitusta. Ehkä on helpompi tehdä päätös hoitojen kohtalosta, jos tietää edes, että onko meidän soluista ylipäätään jakautumaan ja kehittymään vai oliko vika kiinnittymisessä.
 

Yhteistyössä