11-hoidot

AdAstra, nyt on pakko tulla taustalta taas esiin ja kirjoittelemaan. Tuo sun kommenttisi sai munkin vaaleanpunaiset lasit kirkastumaan siihen todellisuuteen, että tosiaan ei PASsita ole plussaketjussa kuin yksi onnistuminen :eek: Onko tosiaan näin, että siinä onnistumismahdollisuudet on huomattavasti pienemmät vai voiskos olla vaikka vaan niin ettei noita passeja ole ollut niin paljoa kuin tuoresiirtoja... taitaa olla toiveajattelua :ashamed:
 
jee onnistuin monen yrityksen jälkeen laittaan ton. mulla on kaikki oireetki vissiin kadoksissa että en taida olla raskaana. pakko mun on sit varmaan jatkaa tätä testailua ainaki huomenna vielä ja perjantaina. huoh :( eli pitää käydä ostaan yks testi, osaisko joku suositella et millä kannattais testata?

mites leppäkerttu-77 ja kn071 ootteko testannu?
 
Pumppu en halua masentaa, mutta muistaakseni olen jostain lukenut, että tuoresiirroista joka kolmas nappaa kiinni ja passeista vain joka viides, että kyllä siinä todennäköisyydet laskee. Mutta onhan niitä pas-vauvoja maailmaan syntynyt, niin jonkun on ollut pakko onnistua, ei se mitään täysin toivotonta ole.

Muoks: kävin tsekkaamassa Väestöliiton sivuilla, vain 15 % pas-siirroista tuonut vauvan syliin asti... mutta tuloksissa ei ole huomioitu esim. naisen ikää.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on sitten virallinen negasoitto vastaanotettu. No, olin sen jo surrut valmiiksi. Twist: jos menkat alkaa kunnolla tänään, siirtyy viimeinen pas toukokuun loppuun. Jos huomenna niin päästään siirtoon seuraavassa kierrossa. Syy: naikkarin IVF-labra on suljettuna pääsiäisen jälkeisen viikon! Prkl. Tsemppiä muille!
 
Heipsan!
Tämän aamun saldona CB; "ei raskaana" ja vuodan ku seula :x Nyt sitten 6 alkiota odottelee pakkasessa ja siirtoon meen jo seuraavasta kierrosta! Onko kukaan muu mennyt jo seuraavasta kierrosta PASsiin? Nyt saatte alkaa selventää mulle tätä pakastealkio systeemiä :D
 
******************11- hoidot**********************
13.4.2011

Minne....................1.ivf.........................siirto 13.4.
Sirunen81..............1.ivf/icsi...................punktio 13.4
Joku_päivä.............3.ivf 1. pas...................vk 15
Hanskis..................2. ivf/icsi 1.pas.............vk 15
SaaraX..................4. ivf 1.pas ...................vk 15-16
anya74...................2.ivf............................vko 16
Toivelintu.........1.ivf 1.pas..........................vko 16-17
Ööpö......................1.ivf............................vko 17
chidi......................1.icsi............................huhtik.
Barbarella...............1.ivf............................huhtik.
nanniga..................2.ivf.............................huhtik.
Vanessa-80............1.ivf. 2pas....................huhtik.
AnnaD...................2.ivf 1.pas.....................huhtik.
Hopping................3.icsi............lyhyt...........huhtik.
Sintu74.................3.ivf.............................huhtik.
lapseton81.............1.ivf.............................huhtik.
Michele..................3.icsi 1. pas..................huhtik.
Minä-85.................1.icsi........................... huhtik.
Mansikkatyttö.........2.icsin 2.pas..................huhti-touko
kn071....................1.ivf 1.pas.....................huhti-touko
Miukumau..............2.icsi 2. pas?.................huhti-touko
toivorikas-72..........4.icsi:n 3.pas.................vko 18
Kaarne....................1.ivf 2.pas...................toukok.
Susirouva..............1. ivf.............................toukok.
Mequ....................1. ivf.............................toukok.
Talvitaika..............1.ivf..............................toukok.
Kevätkello..............1.ivf.............................vk 20
Milli81...................2. ivf 1.pas....................toukok.
syssy......................4.icsi..........................toukok.
Mörkötys.................2.ivf/icsi......................toukok.
Silmäterä................1.icsi...........................toukok.
Peppi1981............2. icsi 3. pas...................toukok.
Pumppu.................1.ivf 1.pas....................toukok.
1nainen..................1.ivf 1.pas....................toukok.
Avolavapaku.........1.Icsi 1.pas.................touko-kesäk.
iloksi......................1.ivf/icsi.......................vk 24
MT79.....................2. icsi……….…..............syksy?
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
nainen83................4.ivf.......................
-Nella.....................1.ivf 1.pas.............
kolmisin..................4. icsi..................
fiia 69.....................3.ivf 2.pas ?
NormaJeane............1. ivf 1.pas
Mollamaija82............2.ivf....
millis1981...............1.ivf 2.pas..
futuremami.............3.icsi.......
batinka ................
Rebec....................
Lo..........................5. icsi
Laurella.................
Syystoive..............
Meg......................2.ivf 1.pas?
Lili_78....................4.icsi 1.pas?....
HalleB....................2.icsi 1.pas?.......

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

leppäkerttu-77........2.ivf / 1.icsi......1..........14.........13.4.
AdAstra.................2. ivf/icsi…….....1..........12...........16.4.
Heidh..............3. icsi:n 2.pas..........2.........12...........18.4.
iinamiina................2.ivf.................1..........6...........21.4.
Neela Naranja........2. ivf.................1..........5...........20.4.
myy75.....................2.ivf................2...........2...........22.4.

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi...........PP

Smirg..................1.ivf 1.pas...........:heart:...........vt/130.......13
Mizze77..............1.ivf...................:heart:. .........vt/194.......12
kaz......................luomu................:heart:...........kt.........
Annuli-81............. 2.icsi................:heart:...........vt/43........11
sydänmaanlakka......2.ivf.................:heart:............kt...........14
Jenna-76...............3.icsi..............:heart::heart:..........kt..
Katjuska-79............1.ivf...............:heart::heart:..........kt.
Jessie82.................1.ivf................:heart:............vt/75......11
virvatulia................1.icsi...............:heart:.............kt..........
sydänveri78............1.IVF................:heart:............kt..........9
 
Niin ja hei, jos kaikki menee ok ja jos oikein laskin niin mulla olis 1. IVF 1.PAS toukokuun lopulla.
Voisin jäädä taustaileen, mutta saapa nähdä osaako teistä enää olla erossa! :LOL:

Nyt kuitenki toivotan tässä välissä KAIKILLE kaikkea ihanaa ja alottakaapa hirveä plussajono! Voimia, jaksuja, haleja, kärsivällisyyttä ja tsemppiä kaikille! Minä tuun sitte kesällä perästä ;)
 
kn071 ja toivorikas: tsemppiä passeihin:)

mä tein päiväpissasta tommosella marketin halpis liuskalla haalean viivan, joka on mun mielestä punertava. no katotaan huomenna aamulla mitä näyttää. kyllä tää on hermoja raastavaa ja ittensä kiusaamista:/ tyhmä ku menin testaileen :(
 
Kaikille neganneille suuren suuri lohtu :hug:

AdAstra, tuo on mulle ihan uutta tietoa, mä kun oon niin innolla odottanut toukokuuta että päästään kokeilemaan seuraavan kerran. Luomuraskaudesta kun on tässä 3,5 vuoden aikana jo ehtinyt toive mennä... tai kyllähän sitä tavallaan aina hiukan odottaa, mutta pettymys ei enää ole niin suuri kuin silloin alussa.
 
Onpas täällä taas tapahtunut. Aktiivinen ketju ja hyvä niin, täältä saa ihanaa vertaistukea! Kiitos siskoset! :kiss:

Toivotaan että PASseistakin alkaisi nyt plussia sadella! Mua lääkäri tsemppasi sillä että pakastamisella koetellaan alkioiden kestävyyttä ja siinä näkee mitkä on sitkeitä. Totta on kuitenkin tuo vähäisempi onnistumisprosentti...

Kyllä nyt tarvittaisiin ketjuun plussia rohkaisuksi kaikille meille! Toivottavasti Heidh tuo sellaisen! :) Mitenkäs Leppiksen testaus sujui? Pidän täällä peukkuja, yritän ajatella että raskaana kunnes toisin todistetaan!

Tervetuloa Ööpö mukaan kirjoittelemaan ja Iloksi, tervetuloa takaisin! :flower:

t. Oireeton Neela
 
Kn071, oletko soittanut hoitajalle? Minä testasin maaliskuussa negan tuoresiirrosta, vuoto alkoi pp14 eli jo testipäivänä. Soitin tuloksesta Oyssiin, ja käski ilmoittaa kun huhtikuun menkat alkaa, niin siinä kierrossa, eli toukokuussa on PAS. Mulle ainakin on aiemmin sanottu, että yhdet menkat pitää olla aina välissä ennen kuin tehdään uusi PAS. Eli mielestäni sun PAS menee kesäkuulle.
Mulla siis toinen IVF menossa, eka IVF:stä tehtiin neljä PASsia.
Mutta soita sinne hoitajalle, se kertoo milloin pitää ilmoittautua PASsiin.
 
InMyDreams Siis joo, totta kai soitin :) Tänään siis virallinen testipäivä ja alkoi menkat. Soitin, et menkat alko ja et testitulos negatiivinen. Se sano et kesäkuussa PASsiin, et kropan/ mielen täytyy palautua. Minä tuumasin sille, että ei tässä mitään palautua tarvi, et minä tuun jo seuraavasta kierrosta! :D Se tuumas, et jos musta siltä tuntuu ni voin tulla. Minä sanoin, että no minähän tuun. Sille ei jääny valinnanvaraa ku äkisin luurin toisessa päässä :D Oon niin malttamaton, että en jaksa odottaa.. En sitte tiiä miten vaikuttaa hoitotulokseen vai vaikuttaako mitenkään.
 
Hyvä kun pääset heti kn! Mulle kans ennemminkin tekee hallaa jos joudun vielä kaiken pettymyksen lisäksi vielä odottamaan seuraavaa hoitoa!! :O Sehän se just pahinta myrkkyä on mielelle ja siten myös keholle. Ihan niinku tässä muutenkaan 36-vuotiaana olis aikaa odotella huvikseen monia kuukausia, koko ajan mahikset heikkenee ihan biologiankin puolesta :(
 
Täällä tyylipuhdas nega :( minkäs teet.....
Ekaa lasta yrittäessä piti käydä 2x ovulaatio ind. 1x inssi 1x ivf tuoresiirto ja 5. pas:ta sit +, että onhan tohon vielä matkaa nyt on käytynä 3x pas ja 1.ivf/icsi tuoresiirto. Mutta ei tää kyllähelpoa ole!!!
Seuraava pas on sit meidän 14 hoito :headwall: Tähän negaan alkaa jo turtua ei ole edes itkua tullut tää on niiiin nähty!!
Meidän pas toukokuun lopussa ?

Pumppu kyllä näitä pas lapsia löytyy mun kaveripiiristäkin ja oma tuli tosiaan 5. pas:ta, että tsemppiä sinne...

Muille tuun kommentoimaan myöhemmin nyt ei jaksa

T: Leppis ilman Tiuhtia :(
 
Ensiksi :hug: kaikille neganeille.

Meikäläinen taas piikittelee puregonin (300) lisäksi menopuria (150). Folleja ultrassa oli vain 8 ja nekin pienehköjä :( . Huomenna on uusi ultra ja omat fiilikset eivät ole kovinkaan hyvät.
 
huomenta:)

Leppikselle halit :hug:

täällä testattu taas haalea mutta selvästi erottuva ilman tihrustusta viiva marketin halpis testiin. en osaa sanoa onko vahvistunu eilisestä :/ eli on se varmaan plussa mutta miksi haalea ja miksi se eilinen cb näytti ei raskaana :(
 

Yhteistyössä