Hakutulokset

  1. -Karpalo-

    Toukokuun toukat 2013 *Tammikuu*

    Poksupäivä, 24+0, jee! Olen ehtinyt käydä nyt vain lueskelemassa, hui kun on ollut jännittäviä tapahtumia. Ja onnea kaikille ultrakuulumisista! Varusteista ja ostoksista oli hieman puhetta... Itsekin olen vallan villiitynyt vaatteiden kanssa, mutta melkeinpä kaikki suuret ja tärkeimmät...
  2. -Karpalo-

    Toukokuun toukat 2013 *Tammikuu*

    Voisinpa minäkin liittyä ketjuun, kumminkin olen alusta asti tätä päivittäin seurannut. Elikkäs ensimmäistä odotetaan, rakenneultrassa käytiin viime viikolla ja saatiin tyttölupaus! :heart: Kaikki oli muutenkin kaikin puolin hyvin eikä mitään hälyyttävää havaittu. Hirmuisestihan tuota...
  3. -Karpalo-

    Hoidot jatkuu 2012

    Kiitos johkunen ja miles vastauksista! :) Nonni, eli on kuulemma miehen oltava mukana, kun on uusi paikka meille (muutto tässä välissä) ja miehelle tulee sitten mukavat 600km ajelut tiukalla aikataululla tuohon, että pääsee sinne sekunnin ajalle mukaan, missä aina kiireellä lekuri höpöttää...
  4. -Karpalo-

    Hoidot jatkuu 2012

    Jes, kyytiläisiä saatu matkaan ja muutenkin monilla jännät paikat. Toivottavasti tilastot pitävät tosissaan paikkaansa ja plussia alkaa sadella! ;) Hieman omaa napaa, mutta ärsyttäääää! Klinikalta tuli tänään kirje, että meidän (PAS-suunnittelukäynti) aikaa on siirretty. Piti olla siis nyt...
  5. -Karpalo-

    Hoidot jatkuu 2012

    Rödluvan, ihan mahtavaa! :D Nyt kunnon työkalupakki vauvaliimoineen ja muine tarvikkeineen mukaan, että kaveri pysyy kyydissä seuraavat 9 kk! Jee! Eikö sullekin tullut huurunenulainen kyytiin ja nimenomaan blasto? Oliko sulla omaan kiertoon vai lääkkeelliseen? Mahtavaa kuulla taas...
  6. -Karpalo-

    Hoidot jatkuu 2012

    Kiitos Rödluvan vastauksestasi ja tsempeistä! :) Äh, tuon laskutavan mukaan tosissaan saattaisi olla suuren suuri riski, että siirto ajottauisi viikonloppuun tai sitten juuri siihen koulutusajankohtaan, kun olen poissa maisemista. Vaikka en ole nyt aikoihin tikutellut ovista joten hankala...
  7. -Karpalo-

    Hoidot jatkuu 2012

    Heippa. Aattelin pomppasta tähän ketjuun tuolta hoitoja aloittelevien puolelta, 1. IVF/ICSI tuoresiirto kun ei toivottua tulosta tuonut... : / Olen ketjua aktiivisesti seuraillut ja myötäelänyt, mutten itse ole vielä tohtinut alkaa kirjoittelemaan, kun on ollut tylsä odotteluvaihe. Välissä on...
  8. -Karpalo-

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Pöh, kirjoitin pitkän viestin ja se hävisi. Buhuu. Paljon plussia tullut, onnittelut niistä! :) En jaksa nyt kirjoitella uudelleen koko viestiä, joten pikainen omanapailu: tulen laskemaan tilastoja yhdellä negalla, eli 1. IVF/ICSI testattu tänään negaksi. Tosin tiesin tuon jo, kun vuoto...
  9. -Karpalo-

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Jensar, vautsi, varovaiset onnittelut ja toivottavasti viiva vahvistuu! :) Rödluvan, toivottavasti isompi annos antaa hyvää vastetta! Tsemppejä "hautomoon"! ;) krisuli, ehkäpä tämä hoito tuottaisi kuitenkin toivotun tuloksen, tsemppiä! nuppuska, voi että, toivottavasti pääset kohta...
  10. -Karpalo-

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Heippahei taas! Paljon on ehtinyt tapahtua ja paljon hyviäkin uutisia, mahtava homma! Tervetuloa valoa! :) Onnentoivotuksia piinailuun ja onnenpotku kaikille muillekin jänniä aikoja eläville! Toivottavasti saadaan mahtava plussa-aalto, se ois hienoa! Mullakin oli tänään siirto. Hyvin...
  11. -Karpalo-

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Punktiosta kotiuduttu... :) Toimenpide oli omalla kohdalla yllättävän helppo, ihan pientä nippailua tuntui, jota ei kyllä hyvällä tahdollakaan voisi kutsua kivuksi. Kivunlievitys tehosi hyvin, muttei noussut kuitenkaan nuppiin. Koko toimenpiteen ajan kyseltiinkin miehen kanssa kaikkia pöljiä...
  12. -Karpalo-

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Ronja R. , kiva että oli suht mukavasti mennyt punktiokokemus, antaa toivoa itsellekin! ;) Jensar, onnittelut hyvästä tuloksesta! krisuli, voi että...toivottavasti oireettomuus olisi oire tällä kertaa, joskushan se on! :) sannamary, tsemppiä hurjasti keskiviikon koitoksiin. Ja kun kyselit...
  13. -Karpalo-

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hyvähyvä -nasu- ja Pieni askel, nyt peukut pystyssä jatkon suhteen! :) Myös Mangu 76:lle hurjat tsempitykset ja onnentoivotukset. Ehkä tosissaan se pe 13 voi tietää hyvääkin, kyllä se tietää! :heart: Taas mulla tulee tällänen teoreettinen kysymys... Mitäs jos kävisi niin hyvin, että saisi...
  14. -Karpalo-

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Ultrasta kotiuduttu... ja huojentunein mielin! :) Kasvu oli lähtenyt kuulemma "optimaalisesti" käyntiin, tällä hetkellä sellanen 5 isompaa follia per puoli. Lääkäri arvioi, että 10-15 saadaan keräyspäivään mennessä kasvateltua hyviksi ja sanoi, että on sellainen määrä, mihin tähdätäänkin. Voi...
  15. -Karpalo-

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Kiitoksia -nasu- ja mökkelö tarkennuksesta! :) Ja -nasulle- vielä hurjana tsemppiä perjantaille, toivottavasti tulee hyvä "saalis"! Oioi...odottaapa sitä jo itsekin, että pääsee voiton puolelle hoitopolulla. En osaa edes kuvitella miten mahtava fiilis varmasti, jos kaikki etenee siihen...
  16. -Karpalo-

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Jensar ja Jepelis, kiitoksia vastauksista, varmasti noin meneekin. Ensimmäinen ultra on siis huomenna, jolloin saadaan tietää lisää asioista. Ehkä pitää tuo tiistai mainita sitten samalla siellä ja kysellä vielä lääkärin tuntoja asiaan. Valitettavasti haastattelun siirtäminen ei tule...
  17. -Karpalo-

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Kyselenpäs vielä, jos/kun on konkareita paikalla... :) Pystyykö punktion ajankohtaa yhtään siirtämään/sen kanssa pelailemaan lääkkeiden avulla? Kun mulla on siis tulossa se vko 3 alkuviikkoon näillä näkymin, piikittelyn aloitin kp 2 eli viime lauantaina. Sain kuitenkin juuri soiton...
  18. -Karpalo-

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    mökkelö kyseli tuntemuksista kasvatusvaiheessa... Olen itsekin näin ensikertalaisena miettinyt samaa. Okei, vasta viides piikki tulossa tänä iltana, joten ei varmaan vielä hirmuisen epämukava olo pitäisikään olla, mutta jotenkin tuntuu ihmeen "normaalilta". Nippailuja on molemmin puolin kyllä...
  19. -Karpalo-

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Heippahei, Ja liitynpäs minäkin tähän ketjuun tuolta kuumeilupuolelta... Tai oikeastaan pidempi palstatauko nyt takana, mutta nyt hoitojen alettua vertaistuki on enemmän kuin tarpeen... :) Taustoista... Ollaan kolmenkympin hujakoilla oleva pariskunta ja nyt 1. IVF/ICSI meneillään, tänään...
  20. -Karpalo-

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Kp 2. Plääh.

Yhteistyössä