Hakutulokset

  1. M

    ****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

    Heippa! Taidan tauon jälkeen taas palailla tänne... eli täällä ei edelleenkään raskautta, vaikka olin aivan varma että lomamatkan aikana olis onnistunut kun elettiin rentoa elämää :D nyt on kokeilussa shiatsu ja aikeissa tilata kiinalaisia yrttejä, joiden pitäis auttaa lapsettomuuteen. saas...
  2. M

    Mukava matkakohde Euroopassa?

    Malta, aivan ihana maa. Käytiin itse ekaa kertaa alkukesästä <3
  3. M

    ****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

    En ole nyt jaksanut/kerennyt käydä täällä lukemassa/kirjottelemassa kun vauvakuumeilu on jäänyt nyt taka-alalle. Opiskelu vie niin paljon aikaa. Mut voi siis laittaa taustailijaksi.
  4. M

    ****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

    Tunturihillalla on jännät paikat! :) Mulla taas vaihteeks kp1. Onneksi en tässä kierrossa odottanut ihmeitä ja olin asennoitunut menkkoihin. Ihmeen hyvin näyttää auttavan.
  5. M

    ****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

    Tinnttu: Ei sun varmaan kannata testailla ovista jos siitä tulee vaan enempiki lisäharmia ja stressiä :hug: Tunnistatko muuten ovulaatiota tai sen lähestymistä? Tunturihilla :hug: Babies, mistä tilasit? Noista nettikaupoista joista mä oon niitä tilannut niin on tullut tosi nopeesti! Ja...
  6. M

    ****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

    Pahoittelut kaikille menkoista kärsiville :hug: Täällä tullaan pian perässä, tänään taitaa olla 25/26-28, luulenpa että menee 28kp tässä kierrossa ovuloinnista päätellen. Täällä mies on hitaasti lämpenevää sorttia. Koskaan ei erityisemmin ole haaveillu lapsista, mulle nous vauvakuume heti...
  7. M

    Ovulaatiotestin nega

    Onko sulla saman merkkiset testit käytössä kun edellisillä kerroilla? Vaihteleeko kierron pituus paljon? Voihan se tulla vaikka tänään?
  8. M

    ****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

    Babies: Ultralla ei näe missä kaikkialla endometrioosia on, mutta sillä hetkellä ei ollut munasarjoissa. Nythän tilanne voi jo olla ihan toinen. Nefertar: Pahoittelut menkoista :hug: Mulla kanssa tuli joskus kauan sitten joku pieni möykky, sillon oli menkat joitain päiviä myöhässä ja kivut...
  9. M

    ****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

    Manuliina ja muut joita tällä hetkellä ahdistaa "pommien" kuulemiset, samaa tautia on mullakin. Vlillä ne satuttaa enemmän toisinaan vähän vähemmän. Muistan ikuisesti kun yhdessä työpaikassani tavallisessa palaverissa hyvä työkaverini ilmoitti olevansa raskaana. En pystynyt keskittymään...
  10. M

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Tunturihilla: Kiitos tosi paljon kun jaksoit perusteellisesti selostaa :) Kattelen seuraavalla kerralla noita kun menen kaupoille päin. Soijaa syön/juon päivittäin, pavut ja linssit kuuluu myös ruokavalioon mutta viimeaikoina liian harvoin olen niitä muistanut käyttää joten hyvä että muistutit...
  11. M

    mokasko lääkäri nyt?

    Mulla on itellä ollut kerran pinnallinen verisuonitukos ja silti mulle määrättiin e-pillerit. Kuulemma ei haitannut tukos historia.... Oon menossa kysymään toisen lääkärin mielipidettä...
  12. M

    ****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

    Miipeli: Vau, hienolta näyttää!! :)
  13. M

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Tunturihilla: mitäs sanot mun vitamiini yhdistelmästä, aamusin otan möllerin kapselin, monivitamiini-tabletin ja kalkki-d-vitsku tabletin. Päivällä/illalla koitan muistaa ottaa rautalitkua ruokien välissä. Oon kasvissyöjä (käytän maitoa, munaa ja kalaa), tarvisko sen takia ottaa/käyttää jotain...
  14. M

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Miipeli, kiva vaan jos viitit alkaa päivittäjäksi!! :) Eikä todellakaan haittaa mua jos et joka päivä kerkeä!! Täällä kp16/27 ja väsyttää ihan hirveesti. Kotityöt kasautuu, ei vaan jaksa :(
  15. M

    Viivanpaikat jo valmiiksi r-testissä, kuva!

    Eikö niissä aina näy jonkinlaiset koloset=viivan paikat? Onko sulla ollut ennen tota merkkiä?
  16. M

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Tunturihilla, samoissa mennään mulla oli kai eilen ovis. Tikut loppu kesken joten en saanut punaista valkoiselle mutta sen verran oli tuntemuksia. Mä taas oon vähän liiankin pilvissä, vaikka just viime menkkojen aikaan lupasin ja vannoin itselleni että en toivo turhia. Mutta hullu siis olen. Ja...
  17. M

    Endometrioosi ja vauvakuume!!!!!!

    Kyllä monet saa endometrioosista huolimatta lapsia. Joillekin se aiheuttaa lapsettomuutta, kuten minulle. Onko sulla siis todettu endometrioosi?
  18. M

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Vaniljainen: Kattelin tuota etusivun listaa ja huomasin että mun nimi on siellä kahdessa kohtaa!
  19. M

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Vaniljainen: WAU!! Onnea! Hullutkin oireet siis voi olla oikeita :D Mulla oli tänään hailakka ovis plussa, eiköhän se ovis ole sitten viikonloppuna :) Helpompi kellistää mies sänkyyn ;) Kumpa tuo Vaniljaisen plussa tois tänne kunnon plussavyöryn meille kaikille :heart:
  20. M

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Tiikeli: Mä ymmärrän 100% nuo kaikki sun kirjottamat katkeruudet, pettymykset ja vertaistuenkaipuut :hug: Pahoittelut tuulimunasta, varmasti ikävä kokemus sekin :'( Mulla on pari kolme ystävää, joiden kanssa olen puhunut tuskastani mutta nähdään sen verran harvoin että ei kaikkea aikaa voi...

Yhteistyössä