Ovulaatiotestin nega

Mitenhän tuo nyt oikein on. Olen tikuttanut ovista nyt neljässä kierrossa. Kolmessa edellisessä kierrossa on ovis+ tullut kp 13. Viime kierto oli päivän lyhyempi, mutta ei kait sen pitäisi tähän kiertoon vaikuttaa? Eilen oli tämän kierron kp 13 ja plussaa ei edelleenkään tullut, ei edes mitään haamua joita yleensä on tullut ennen plussaa muissa kierroissa. En ymmärrä...
 
Sama merkki ja kierrot on yleensä sen 27 päivää, mutta viimeksi 26 (kerran 31, mutta silloin olin kipeänä oletetun oviksen aikoihin, mikä varmaan siirsi ovista (silloin en vielä tikuttanut)).
Sitä vaan ihmettelen, kun yleensä on tullut edellisinä päivinä haaleat viivat ennen plussaa ja nyt ne haaleat viivatkin uupuu. Mielestäni en ole edes stressanut nyt mistään yhtään enempää (paitsi tietenkin nyt, kun plussaa ei ole tullut :D). Viime viikon alussa oli kyllä kovat päänsäryt joihin otin parasetamolia (kp 6.-9.). Voikohan tuolla olla vaikutusta? Ja jos voi, niin onkohan se sitten voinut sen siirtää vai säikäyttää kokonaan pois? Ja jos se on siirtynyt, niin mitenkähän paljon se on voinut siirtyä..:confused:
 
Heips zanca!

Tikutteletko kerran vai kaksi kertaa päivässä? Joskushan vahva viiva testiin tulee ns. puskista eli ei mitenkään tasaisesti vahvistu. Parasetamolilla ei pitäisi olla vaikutusta, vain tulehduskipulääkkeillä (burana yms. ) mutta niilläkin muistaakseni oli vaikutusta vasta kiinnittymiseen. Luonnollistahan tietty on, että ovis vaihtelee ja joillain kierroilla lh-huippua ei tule, tällä selittyis ne joskus epätavalliset, pidemmät kierrot. Joten jatka vaan tikuttelua vielä, plussahan voi pamahtaa vaikka aamulla, täältä


Justis
 
Kiitos vastauksista! :flower:

Turha hätähän se ennätti tulla :ashamed: Eilen sain taas viivaa näkyviin :LOL: En nyt ole varma oliko SE jo plussa vai onko vasta tulossa. Mutta pikkasenkin kun muuttuu kropan tuttu toiminta, niin paniikkihan se minulle iskee :D

Justiina, kerran päivässä olen aina tikuttanut. Vissiin ei ollut sitten hyvät näytteet (tai oli liian laimea) tikkuja kun käytän.
 

Yhteistyössä