Hakutulokset

  1. A

    refluksi ja Zantac

    Moi Meidän vauvalla, pian 4 kk, on todettu lievää refluksia jo parin kuukauden iässä. Saatiin heti alkuun lääkkeeksi Gaviscon, joka auttoi noihin lieviin oireisiin. Nyt oireet on pahentuneet, ja viime viikon lääkärikäynnillä saatiin Gavisconin ohelle Zantac-lääke, jota pitäis antaa 2 kertaa...
  2. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Voi, ihania uutisia! ONNEA Keiju123!! :heart: NiQ laittoikin jo linkin odottajien puolella olevaan pinoon. Ite en ole vielä uskaltautunut sinne... Mutta eiköhän me kaikki täältä sinne mennä pikku hiljaa!! :)
  3. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Hurrrrjasti taas tullut tektiä tänne lyhyessä ajassa! Kiiiiitooooooos uudestaan kaikille onnitteluista, ootte todella kultaisia. :heart: Tottakai oon superonnellinen omasta puolestani!! Tämä nyt ei ehkä vaan ole paras paikka hehkutella... Te tuutte kyllä kaikki perässä! Toivottavasti...
  4. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Joo-o, tuli sitten ihan äsken kyyneleet silmiin tuosta^ viestistä...
  5. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Kiitos kaikille teille ihanille onnitteluista!! :heart: Kaikki liimat ja tarrasukat otetaan oikein hyvillä mielin vastaan (irti en päästä!!). :) Ette te varmaan kuitenkaan eroon musta heti pääse. En uskalla vielä hetkeen mennä odotuspuolelle. Käväisin kyllä tänään katsomassa että minkälaisia...
  6. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    MEITSI PLUSSAS!! :O Eilen piti tulla testeja postilaatikkoon, mutta eipä ollut tullut. Olin päättänyt että testaan, niin testasin sit kaksi apteekin omaa. Eilen oli siis vasta dpo 12, tuli iltapäivällä viivanpaikka/haamu, ja tänä aamuna (dpo 13) ns. vahva haamu. Siis ei ihan yhtä tumma kuin...
  7. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Memelisalle ja BlueNotelle suuren suuri :hug: Toi on niin pelottavan lamaannuttava tunne. Mieli maassa. :( Kaikille painonpudottajille pakko sanoa, että tsemppiä ihan kauheesti! Iso urakka, jonka moni näyttää saaneen jo kunnialla vauhtiin. Hienoa! Muakin jännittää teidän kaikkien puolesta...
  8. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Oireista... Mulla maistui tänä aamuna raudan maku suussa. Ihmettelin vähän aamulla ja etin haavaa suusta, mut ei ollut. Sit tyhmä minä menin googlettamaan ja siellähän se oli raskausoireena jossain listassa. Ei ainakaan auta yhtään jalat maassa pysymiseen. Varmaan joku jossain keksii/nimeää pian...
  9. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Plaaaah..... Oma napa heti alkuun. Täällä tultiin eilen aika rytinällä alas taas jostain pilven päältä. Nyt on kp 32/28-33, eilen siis kp31 ja tein herkän testin. Negaahan se näytti. Ekaa kertaa tuli itku saman tien. Olin taas kerran niin varma että oon raskaana. Mutta nyt kun oon lukenut...
  10. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Hyppy Mielipiteitä on yhtä monta kuin on ihmistäkin. Siinähän opetat perheelles, että tiedät ite parhaiten mikä sulle on hyväks ja mikä ei, kun teet niinku ite parhaaks näät. Meillä oli joskus kun olin nuorempi niin ihan samat kuviot äitini kanssa. Nykyään menee toisesta korvasta ulos, vaikka...
  11. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Pikaisesti googlettamalla löysin tämmösen ketjun aiheesta: Nainen saattaa ovuloida 2-3 kertaa kuussa - Vauva.infon foorumi Aika jännittävää! Mä kysyin gyneltä viimeks hänen näkemystään siitä voiko ovulaatiotesteihin luottaa. En siis tällä hetkelläkään tiedä mihin ne testit perustuu edes...
  12. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Mä oon ollu iäisyyden poissa täältä (=lomalla viikon)! Paljon ihania asioita tapahtunut! Valkokulta, Susse83 ja Mary Jane, jos nyt enää täällä käytte, niin ONNEA koko sydämeni pohjasta! :flower::flower::flower: Ärsyttäviä tätejäkin vieraillut, mutta kuka niitä enää muistais, eiks niin tytöt...
  13. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Tosi paljon ootte kirjotelleet! Ja uusiakin on tullut. Itekin oon tuore tapaus täällä, mut tervetuloa vaan vieläkin uudemmille! :wave: Mary Janelle kiitos ja kumarrus listan päivittämisestä. Ihmeellistä miten pysytkin ajan tasalla ihmisten kierroissa... Katoin tosta oman kp:ni ja kummastelin...
  14. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Ihanan piristäviä viestejä Valkokulta!! ;) Itelleni on kertynyt viime vuosien aikana melko paljon semmosia löysiä vaatteita, mitä vois hyvinkin pitää varmaan raskauden puoliväliin asti. Oon huomaamattani valmistautunut jo hyvissä ajoin. :) Voi kunpa sitä tosiaan pääsiskin joskus...
  15. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Murmeli88:lle kaikki sympatiani. :( On kyllä kohtuutonta, että sen lisäksi, että joutuu pettyä raskautumisen epäonnistumisen suhteen, niin tulee samaan aikaan vielä se epämiellyttävä vuoto (ainakin minulla) kamalat menkkakivut! Päällimmäisenä tietty se epäonnistuminen. Pikku hiljaa katseet kohti...
  16. A

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

    Moikka kaikille. Mä liityn seuraan. Olen ollut sivustaseuraaja vähän aikaa, ja nyt ajattelin aktivoitua. Mahtavaa, että tämmönen palsta on olemassa. Me ei olla kerrottu kenellekään meidän raskautumisyrityksestä, ja tuntuu siltä että joutuu koko ajan pidätellä itteensä kun ei saa puhua siitä...

Yhteistyössä