<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

memelisa Toivon niin paljon , että viivanpaikka muuttuisi haamuksi. Älä luovu vielä toivosta.

on: mulla on jomottanut kovasti rintoihin koko päivän, onhan ne aina ennen menkkoja arat muttei näin arat, että niihin ihan särkee...kuvittelen varmaan taas.
 
Hyvää huomenta kaikille :)
Täällä ollaan taas oltu kovin eläväisiä, että pari sivua tullut taas luettavaa! huh huh :D

AnniMu, oon kuullut että joskus kun ovuloi oikein kunnolla niin saattaa ihan vertakin tulla, mutta en sitten tiiä kuinka paljon, on se kyllä toooosi hassua jos jo KP13 alkaa menkat uudestaan.. :confused:

Memelissa, sulla on kyllä KP ihan hurjat jo, voi kun se viivanpaikka vaihtuis oikeaksi plussaksi! +++++++:whistle: *puhaltaa ihan hirveästi plussia*

Täällä on jo monella kovasti positiivisia ajatuksia käynnissä :) hyvä niin! kyllä se tytöt vielä tärppää!

Jomi & Iloksi, vautsi mikä painonpudotus teillä on takana, itsekkin olen aikoinaan pudottanut painoa 15kg ruokavalion ja liikunnan avulla. se ei ole todellakaan ole mitään helppoa!

ON: olin perjantaina extemporee bilettämässä puolen vuoden tauon jälkeen ja voi helkutti mikä olo mulla oli lauantaina, ikinä en ole krapulassa oksentanut, IKINÄ, paitsi lauantaina! enkä kyllä omasta mielestä juonut edes paljoa! noh, eipä tarvii kyllä mennä taas vähään aikaan mihinkään, hävettääkin ihan hirveesti kun yleensä kumminkin juon sen verran että tajuankin vielä maailmanmenosta, mutta nyt en edes muistanut että millä ihmeellä oon kotio tullut! :ashamed:!
mulla olis nyt menossa KP7 :) jihhuu, kohtahan sitä varmaan vois alkaa ovista bongailee! jänskättää ihan..
 
t84
Huomenta kaikille

Ihan paska vkl takana, tuli tapeltua miehen kanssa ja tuntu että kaikki mihin koski hajosi. Hitto kun vois kääntää aikaa taaksepäin perjantaille, en nousis sängystä kun vasta tänään...
Eikä helpottanu yhtään että joutu lääppimään vauvoja koko vkl kun oli sit ne ristiäiset ja synttärit :( Mä kattelin ihan <3 kun mies niitä kakaroita leikitti, siitä tulee hyvä isä joskus :)

Ja masentaa kun ei sitä ovista löytyny, en pysy enää edes mukana, olisko joku kp21? Ei se enää tuu. Taas tulee nää maailman pisimmät viikot kun odottelee seuraavaa ovista. blaaah...

Mä taidan tänään lähtee shoppailee itelleni jotain kivaa, jos piristyis. Ärsyttää kun oon kokoajan niin huonolla tuulella. Nyt ei läppä lennä yhtään niin tuun paremmalla tuulella jatkamaan...
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
The Esikoisesta Haaveilevat MA 25.10.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
aamuhapan korppu…...kp 131/30/42……………yk 17
Tipetsu…………………....kp 113/27………………..yk 7
kirsikkainen19……….....kp 105/27-41……………yk 6
Miipeli………………….... .kp 95/28-36…………….yk 19
PimpulaPumpula.........kp 70/31.....................yk 1
BeBop......................kp 56/31......................yk 4
peikko_..................kp 53/28-30...................yk 5




Memelisa................kp 52/?...........................yk 4
BlueNote...............kp 37/?............................yk 3
HelenaM...............kp 33/29...........................yk1
MyDream..............kp 32/28...........................yk 10
Arianna................kp 31/28-33.......................yk 5
munakoiso............kp 30/30...........................yk 8



Keiju123...............kp 27/30-43.......................yk 1
Murmeli88............kp 25/21- (?)......................yk 3
NiQ.....................kp 25/33.............................yk 4
t84.....................kp 21/28..............................yv 2
mimmu1984..........kp 21/31-35........................yk 5
Äipäksi91..............kp 20/30.............................yk 5
AnniSofia.............kp 20/35-37.........................yk 2
Gabrielle..............kp 20/32-?..........................yk 2



anu84.................kp 17/?...............................yk 26
Hyppy.................kp 17/28.............................yk 1
Jomi....................kp 16/27-30.......................yk 3
Iloksi..................kp 13/32.............................yv 4+
soleigh................kp 12/28..........................5/10
Anna-79.............kp 11/28-38........................yk 1+6
Ella83................kp 10/33..............................yk 2
Shih..................kp 10/27-35(43)...................yk 8



Nannie...............kp 9/?...............................yk 2
An-nie...............kp 8/30-35........................yk 6
tiuhti_,,,,,,,,,,,,,,,,kp 8/?..............................yk 1
Chiba.................kp 5/30-35.......................yk 6
AnniMu................kp 2/13..............................yk 2
paivi81......................................................






HAAMUJENGI/RKTT





Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ovis bongattu ehkä kp 17 (perjantai), ainaski testiviiva oli tummin mitä oon tähän mennessä saanu, vaikkakaan ei ehkä yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Pupuilut kp 17 illalla ja kp 18 aamulla. La ja su testiviiva oli huomattavasti heikompi (viivan paikka??). Jatkan kyllä vielä testaamista...tissit tuli kipeiksi vähän jo eilen, mutta tänään on vasta mahassa juilinut....ota tästä nyt sitten selvää:headwall:

Onko täällä kukaan muu käyttänyt mammaksi.fi ovistestejä? tuleeko teille muille noi oviskivut vasta siinä vaiheessa, kun "otollisin aika" on jo ohi?
 
t84 :heart: :hug:

AnniSofia Mie oon tilannu mammaksilta ovistestit. Aluks testailin nii aina vaan haamuviivaa. Mut sitten se tulikin, vahva viiva, ei kuitenkaan niin vahva kun testiviiva ja samana iltana alkoi oviskivut. Oletan että sattu kohilleen..

Hieman omanapahömppää.. eli nyt käy aika todellllaaa pitkäksi tätiä odotellessa. Ovis siis hyödynnetty hyvin. Nyt ootellaan ja ootellaan. Kurjaa tää oottelu :headwall: Mut mut, toivotaan et ovat oikeen supersiittiöitä !

Teille kaikille supersiittiöitä matkaan! :LOL:
 
Jokohan vihdoin kerkeis paneutua tähän lukemiseen. Pitkästä aikaa kunnolla aikaa istahtaa koneen ääreen :)

Onnea kaikille plussanneille! :flower: Ja halaus kaikille tädin kylään saaneille! :/

Memelisa Tosiaan hankalaa "antaa tulla jos on tullakseen".. Päässä ei pyöri mikään muu!! :D

Valkokulta Ihanaa lukea aina kuulumisias. Toivottavasti vauva pysyy tiukkaan mukana. (Hih, hassua että tärppäs 10.10.2010 ja vielä kymmenennellä yrityskerralla:D) Ehkä me muut tullaan pikapikaa perässä sinne odotuspuolelle! :)

Äipäksi91 Et ole ainoa joka surkuttelee muiden vahinkoja ja omaa (turhauttavaa) yritystä. Sama tunne varmasti jokatoisella. Ainaki mulla. Ärrrsyttää ku tuntuu et vauvojaa vilisee koko ajan silmissä. Ja nyt kun tää yritys on ajankohtainen niin yhtään vauvaa ei voi olla huomaamatta! :D

soleigh Oireet kuulostaa lupaavalta. Jännätään :p

Jomi ja iloksi Mukava kuulla että jollain painonpudotus onnistuu. Toisin ku täällä päässä. EN VAAN VOI vastustaa kiusausta napostella herkkuja ja istua telkkarin ääressä. Tosin nyt oon ruennu väh. kerran viikossa käymään lenkillä. Se on jo saavutus minunkaltaiselle :D Toisaalta ei mulla edes ole ylipainoa ku muutama kilo, kyllä se tästä!

tiuhti_ Toivotaan, ettei se vuoto ovulaatiostakaan johtunu. Nimittäin pupuiltu ei olla, ja tämän viikon ukko iltavuorossa nii eipä paljon kerkee touhutakkaan :( Ärrr.

t84 :hug:

Hyppy Toivotaan että tärppäis! :)

ON Vuoto nyt sitten kesti lopulta pe-su. Eilen illalla loppui, ja tänään ei oo tullu enää mitään. En nyt ota selvää oliko ne menkat (mulla kestää yleensä väh. 6 pvää).. Apuva. Ei tiedä nyt sitte oikein että missä vaiheessa kiertoa ollaan edes menossa. Ei oo ollu ovis-, raskaus- eikä menkkakipuja. Ei minkäänlaisia oireita mistään.. Huohhh... :/

Hyvää alkanutta viikkoa ja plussapuuuuuh!!
 
Kiitos kovasti kaikille tsempeistä, vielä on kyllä reilusti kiloja karistettavana, mutta kyllä tästä pienestäkin pudotuksesta jo saa hienosti lisämotivaatiota!

Keiju123 Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan karppausta! Multa on melko lailla hävinneet kaikki epämääräiset mahakivut, turvotus, ilmavaivat jne. ja olo on siis paljon parempi jo nyt, vaikka hiilarit ei edes ole minimissä.

iloksi Mahtavasti oot kyllä pudottanut painoa, onnea!!! Mulla on myös alaspäin matkaa vielä 15-20 kiloa, joten tosi alussa oon, mutta on ollut hienoa huomata, että tää karppaaminen oikeasti toimii :) Ja samalla tavalla mäkin ajattelen, että jospa raskaaksi tuleminen olisi normaalipainoisena helpompaa (vaikka meillä onkin vasta yk 3 menossa) ja samoin jaksaminen niin raskaana ollessa kuin raskauden jälkeenkin vauvan kanssa. Teille toivon myös ihan hirveästi plussaonnea, olette sen jo todellakin ansainneet! :flower:

t84 Kurja kuulla, että viikonlopusta jäi huonot fiilikset. Toivottelen parempaa tuulta ja olotilaa! :)

AnniSofia Mulla on juuri ekaa kertaa ovistikuttelu meneillään mammaksi.fi:n David-liuskoilla ja oon vähän hämmentynyt... Aloitin testaamisen reissun vuoksi vähän myöhässä eli torstaina (kp 12). Torstaista sunnuntaihin sain tikkuihin himmeät viivat niin, että ne vahvistuivat päivä päivältä lauantaihin asti. Sunnuntaina ja lauantaina oli aika lailla yhtä vahva testiviiva, mutta ei tosiaan missään vaiheessa samanvahvuinen kontrolliviivan kanssa. Nyt sitten tänään sain enää hailuakin hailumman haamun tai viivanpaikan. Mitään ovikseen viittaavaa en oikein oo havainnut, joten oon vähän hämmentynyt nyt :confused: Että oliko se ovis sitten kuitenkin viikonlopun aikana vai vasta tänään vai mitä ihmettä?! Peittojen heiluttelukaan ei ehkä sitten oikein osunut kohdalleen, kun pupuiltiin maanantaina, torstaina ja perjantaina. Eilen oli tarkoitus, mutta nukahdin illalla ennen kuin ehdin kellistää miehen |O No, tänään on sit vaakamamboa tiedossa, katsotaan mihin näillä pötkitään.

Semmoista siis kuuluu tänne. Jatkan varmaankin vielä tikuttelua, jos vaikka kierto onkin nyt pidempi. Tänään on siis kp 16/27-30. Että eipä muuta kuin petijumppaa ja odottelua :saint:

+++ Plussasadetta! +++
 
Plaaaah..... Oma napa heti alkuun. Täällä tultiin eilen aika rytinällä alas taas jostain pilven päältä. Nyt on kp 32/28-33, eilen siis kp31 ja tein herkän testin. Negaahan se näytti. Ekaa kertaa tuli itku saman tien. Olin taas kerran niin varma että oon raskaana. Mutta nyt kun oon lukenut netistä kaikkee, niin näyttäis siltä ettei sen pitäiskään näkyä vielä edes herkässä testissä kun ovis oli vasta kp 21. En tiiä. Tyhmää silti. Tänään taas kaikki ok.

t84:lle :hug: Oli ihan samat fiilikset eilen!
Hyppy SUPERSIITTIÖITÄ sullekin!! :LOL: Meilläkin hyödynnettiin ovis ihan tosissaan, kun se ekaa kertaa bongattiin. Alotin vasta siis tikuttelun tässä kierrossa. Voin kertoo, että aika tosiaan on tullut pitkäksi odotellessa!!! Olisin halunnut jo viime viikolla tehdä testejä, mut ei vissiin olis ihan kannattanut. En onneks tuhlannut niitä. Toivotaan että meidän molempien odotus palkitaan!

Helena M Mä otin selvää viime viikolla tuosta valkovuotoasiasta, kun mullakin tuli parin kolmen päivän ajan sitä viime viikolla ihan runsaasti ja haisikin vähän kummalliselle. Sellasen asian sain ongittua, että emättimen bakteerikanta muuttuu (tai jotain sinne päin) sillon. Tosi monilla sitä on esiintynyt raskausoireena. Toivotaan et sullakin (ja mulla!). :) Jänniä päiviä elelet. Mä haluan jännittää myös edelleen, vaikka teinkin jo yhden negan...
 
NiQ
Onpas täällä taas hurjasti tekstiä. Ite en oo ehtiny ku juuri ja juuri pikaseen käymässä, kommentointi on jääny, sorry naiset!:( Nyt tulee vaan omaa napaa. Kiertopäiviä siis koossa jo 26 ja tänään vasta sain ovistesteihin 2 yhtä paksua viivaa, joten tietää ainakin ettei odottele tätiä ennen kp40. eilen kyl pupuiltiin, mahtaiskohan sitä saada ukon vielä tänäänkin innostuu :p

HelenaM ootko tikutellut oviksen? Jos sulla onkin kierto vielä sekaisin ja nyt olis vasta ovis? tuo lima on ainakin oviksen aikoina aina tuollaista :)
 
Arianna :hug: Ne hormonithan voi erittyä vaikka myöhempään. Suosittelen sit testaamaan uudestaan.

NiQ HyväHyvä että ovikset hyödynnetään!! ;)

ON kamala vauvakuume, kokoajan tulee vaan vahvempana tää tunne. Eilen käytiin kattoo pientä nyyttiä! Toinen nukahti syliin :heart: Kyllä oli pää pilvissä sen näyn jälkeen.
Haluan vaan niin mahottoman paljon raskaaksi! Oonyrittäny bongailla mahdollisia oireita raskaudesta, tuloksetta.. eilen illalla oli kylläki menkkamaista jomotusta alamahassa ja jotain nippailua mutta tuskin. Taidan kuvitella. Nyt on tissit kokonaan kipeät. Mutta näin ne tainnu aina olla, ennen menkkoja.. mutta tää nänniarkuus on kyl ihan uutta. :LOL: Pahoinvointia ei oo, väsymystä ei oo. Eilen illalla kun menin nukkumaan niin yhen äkin iski kova jano mut tuskimpa vaan sekään!! :p

Ps. Huvikseen testasin netissä Ovulaatiolaskuria, joka näytti mulle täsmälleen sen ovispäivän missä tikutin vahvan viivan!
 
Oireista... Mulla maistui tänä aamuna raudan maku suussa. Ihmettelin vähän aamulla ja etin haavaa suusta, mut ei ollut. Sit tyhmä minä menin googlettamaan ja siellähän se oli raskausoireena jossain listassa. Ei ainakaan auta yhtään jalat maassa pysymiseen. Varmaan joku jossain keksii/nimeää pian hengittämisenkin raskausoireeksi...
 
Arianna Musta tuntuu et kaikki maistuu raudalta mitä syön :D en ookkaan tajunnu aiemmin et se vois olla raskauden oireita, toivotaaan :)

ON kp 19/? kai.. Jos nyt ei lasketa menkoiks tuota kolmen päivän tiputtelua.. Eli kohta saa rueta jännäämään :p Ja eilen ja tänään on hassusta vihlonu alamahaa.. Jännää ku alkaa tulla jo jotain oireita (valeraskaudesta) :D
 
Joo, pikainen oma napailu. tuun illalla paremmin lukemaan ja kommentoimaan.
Taidan unohtaa kokonaan kaiken raskauteen liittyvän. Tein tänään uuden raskaustestin, joka näyttää kauniisti puhdasta negatiivista. Eipä naurata ei :(

Lisäksi harmittaa ihan kauheesti, turhauttaa ja katellinenki alan jo vähän olla. Pikkupikkuserkku on vissiin raskaana ja synnyttää helmikuussa ja yks työkaveri on kans raskaan, tulee olemaan vaikeeta seurata sen raskauden etenemistä. Lisäksi tää ihminen on niin selkärangaton ja saamaton etten oikein ymmärrä et millä ikenillä se lasta kasvattaa kun ei pysty edes työelämässä pitämään yhteisistä normeista kiinni... Mitähän pahaa mä oon tehny ku ei tärppää ni ei tärppää, tulis vaikka ees täti käymään ni sais taas alottaa alusta, tää turhauttaa oikeesti tosi paljon. Toivon oikeesti ettei kukaan tähän tilaan joutus :'(
 
NiQ
The Esikoisesta Haaveilevat TI 26.10.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
aamuhapan korppu…...kp 132/30/42……………yk 17
Tipetsu…………………....kp 114/27………………..yk 7
kirsikkainen19……….....kp 106/27-41……………yk 6
Miipeli……………….......kp 96/28-36….………….yk 19
PimpulaPumpula.........kp 71/31.....................yk 1
BeBop........................kp 57/31......................yk 4
peikko_......................kp 54/28-30.................yk 5




Memelisa................kp 53/?...........................yk 4
BlueNote...............kp 38/?............................yk 3
HelenaM...............kp 34/29...........................yk1
MyDream..............kp 33/28...........................yk 10
Arianna................kp 32/28-33.......................yk 5
munakoiso............kp 31/30...........................yk 8



Keiju123...............kp 28/30-43.......................yk 1
Murmeli88............kp 26/21- (?)......................yk 3
NiQ.....................kp 26/33.............................yk 4
t84.....................kp 22/28..............................yv 2
mimmu1984........kp 22/31-35........................yk 5
Äipäksi91..............kp 21/30.............................yk 5
AnniSofia.............kp 21/35-37.........................yk 2
Gabrielle..............kp 21/32-?..........................yk 2



AnniMu..............kp 19/?.................................yk 1
anu84.................kp 18/?...............................yk 26
Hyppy.................kp 18/28.............................yk 1
Jomi....................kp 17/27-30.......................yk 3
Iloksi..................kp 14/32.............................yv 4+
soleigh................kp 13/28..........................5/10
Anna-79.............kp 12/28-38........................yk 1+6
Ella83................kp 11/33..............................yk 2
Shih..................kp 11/27-35(43)...................yk 8



Nannie...............kp 10/?...............................yk 2
An-nie...............kp 9/30-35........................yk 6
tiuhti_,,,,,,,,,,,,,,,,kp 9/?..............................yk 1
Chiba.................kp 7/30-35.......................yk 6
paivi81......................................................






HAAMUJENGI/RKTT





Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Moikat kaikille!

Memelisa : Tosi ikävä tilanne sulla. Toivottavasti ne menkat nyt etes tulis et pääsis taas yrittämään.. Ihan tyhmää ku testi näyttiki negaa. Niin toivoin et siulla edes ois tärpänny! Mennään niin samoilla kierroilla.. Voimahali sulle!:hug:

Jomi ja iloksi: Täällä ihastellaan teijän hienoa painonpudotusta. mie oon ollu kans ihan selkärangaton ton painonpudotuksen suhteen.. Nyt pitäs ottaa ittee niskasta kiinni, josko se edes hieman tosiaan auttas vauvajuttujen suhteen.

t84::hug:

Annimu ja Arianna: Lupaavilta kuulostaa teijän oireet! Nyt oikein iso plussapuhallus teijän suuntaan!

ON: Täällä tänään 22/31-35.. en oo ainaka vielä tuntenu ovista, joten saa nähdä onko sitä ollenkaan tässä kierrossa. En sit kuiteskaa ruvennu tikuttamaan, katotaan mitä tällä yrityksellä tulee. Reissu oli tosiaan ihana ja siellä oli kyllä ihania kahdenkeskisiä hetkiä murun kanssa! Nyt pitäs vielä tälläkin viikolla yrittää pitää romantiikkaa korkealla, jotta tää kierto tuottas tulosta..
 
NiQ, jos muutat vähän kiertopäivää kun menossa tänään koopee 7. :) Kiitos kaunis.

Jeejee, tilasin nipullisen ovistestejä raskauskeijusta, nopeaa ja hyvää palvelua. Sunnuntaina tilasin ja tänään oli kolahtanu postiluukusta. Pääsee testailemaan löytyiskö sitä ovista ihan kunnolla. :)
 
Täällä tänään kp 10/?, ja ilmeisesti ovulaatio päällä, tai ainakin alkamassa.. tuli päivällä sellanen läpinäkyvä venyvä limaköntti, ja eilen ja tänään nippaillut alavatsaa, taitaa siis olla merkki oviksesta :)
 
NiQ
Chiba korjattu on! hyvä, kun huikkasit noin näkyvästi, että plondikin tajuaa :D :D muut kans, huudelkaa selkeesti, jos on korjattavaa! :)

Mimmu, Jomi ja iloksi: tsemppiä painonpudotukseen! itellä on nyt -11kg alkuvuodesta laskien, vielä on maaaatka pitkä :) NiQ tuli juuri jumpasta ja aikoo väkisinmaata nyt ukkonsa ;)

Pitäkää naiset lippu korkeella! :hug:
 
Hellurei kaikille! En oo aikoihin ehtinyt käydä täällä lukemassa, mutta tänään taas oli vihdoin aikaa istahtaa lukaisemaan tilanteita.

Omanapatilanne oli pitkään sellainen, että olin satavarma että olis tärpännyt, mut eihän se ollutkaan kuin toiveajattelua ja "toivottuja" oireita, jotka mun mielestä oli kyllä TÄYSIN konkreettisia, voi NYyyyyyhhhhhh........ :headwall:

Mut nyt näyttäis siltä että täti olis huomenna tulossa kylään, joten eikun uutta yritystä kohti ja paljon plussatuulia meille kaikille! :wave:
 
Öitä taas täältä välillä..:)

Hyppy, kiitti tsemppauksesta, sait mulle hymyn aikaseks.=):heart:

Memelisalle hurjasti tsemppiä ja toivotaan että tulee plussa!!:)

ja BlueNote Ei tätiä, ei tätiä!! :hug:

Ja täältä vähän OMAANAPAA taas.. Vuorokausi kun on vaihtunut niin olis meneillään kp 22/30. Menkkojen ei pitäs viikkoon vielä alkaa, mut millään en jaksais odotella. tosiaan pari yötä sitten näin unen jossa plussasin. nyt sitten viimeset kaks yötä helvetillisillä painajaisilla, ja aina säpsähtäen hereille.. okei ei liity aiheeseen, mutta kirjotin silti..:whistle:
Mulla pientä nipistelyy vähän väliä alavatsassa, alaselkä samoin.. Ihan kun menkkakipua. Joo ja vessassa saa juosta, aineenvaihdunta melko vilkkaalla. Tunteet taas pinnassa.. JA VILU!! On tää mielikuvitus ihmeellinen asia. Jotenkin niin "varma" olo että olis tärpännyt, mutta kuitenkaan en usko siihen.. :ashamed::D Ja yhtään ei tätä vauvakuumeilua helpota että sukulaiset on tässä parin viikon aikana ruvennut kyselemään että joko pian pikkusia tulis.. AAAAAARRGG!:LOL:


Jooo mutta mä painun TAAS takas töihin. Kauniita unia ja plussapuuh kaikki murut!:heart:
 
Hyvää huomenta!

Äipäksi :heart: Raskausoireita selvästi!! Heh, oireilua on näköjään liikenteessä!

Bluenote Tuliko täti kylään? *odottaa malttamattomana*

Outoa miten innostaa tulla lukemaan että kelle on täti tullu kylään ym. Jännittää ihan kamalasti teidän puolesta.. :D Eilen edelleen menkkatuntemuksia mahassa. Oviksesta 4 päivää. Menkkoihin ois vielä aikaa 10 päivää! Toivottavasti niitä ei tuu ollenkaan. Mut toisaalta kun pillerit lopetin juuri, eikä luomukiertoa oo tullu niiiiin... : / Kylläpä voi olla pitkää odotusta tosiaan.

Tuun päivittelee myöhemmin ja lukemaan paremmin sit ajan kanssa!

ps. Mitä meinaa kesken kierron olevat menkkamaiset jomotukset? jotka ei kestä kun korkeintaan vartin ja voi tulla useammin päivässä? Onko hormoonitepposia? Kun ovulaatio on mennyt, tuskin niitä kipuja?
Vai johtuuko siitä kun lopetin pillerit.. mulla on ennen tullu parii päivää ennen menkkoja näitä kipuja. Mutta mutta..en ymmärrä :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä