<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Varoitan jo valmiiksi, et tää viesti on pelkkää omaa napailua..:attn:

Tosiaan tässä eletään kp 22 ja olen jo nyt todella varma, että ei tälläkään kierrolla tärpänny.. Itkut on tullu ja itkettää vieläkin..:'( Tää on ihan mieletöntä, että vaikka meillä on vasta menossakin kolmas yrityskerta, niin silti tuntuu jo tässä vaiheessa, että ei tästä tule mitään..:headwall:
Mutta mun sympatiat on silti kaikkien pidempään yrittäneiden puolella ja nyt voin kuvitella miten pahalta teistä muista pidempään yrittäneistä tuntuu, kun ei sitä plussaa pärähdä testiin..:|
Pitää laittaa tilaukseen kasa ovistikkuja, onko ehdotuksia hyvästä merkistä?

Mutta nyt toivotan hyvät yöt ja hyvää viikonloppua kaikille!!
 
Äipäksi91: Tervetuloa joukkoon mukavaan:wave: Täällä on kyllä kiva ku saa ajatuksiaan vaihtaa, ei nuo miehet ymmärrä oikeesti mistää mitää:kieh:. Nytki mun mies vaan ihmettelee miks koko ajan tarkistan lämpötiaa... sen mielestä se on ihan turhaa :(

MyDream: toivotaan et se täti pysyy kaukana poissa eikä kehtais näyttäytyä ku joskus 10kk:n päästä :heart:

Hyppy: Tuo on niin kurjaa kun ulkopuoliset koittaa ohjailla omilla mielipiteillään toisten elämää. Jokainen tekee omat ratkasunsa ja tietävät sydämessään mikä on oikein :heart:. Tietenkin rakkaiden ja läheisten mielipiteet vaikuttavat paljon, vaikka ne pitäis silti osata jättää omaan arvoonsa. Tosi hankalia tilanteita tuollaset. Nimimerk. äitinsä kanssa nokitellut

Niuku: ihana kuulla et oot jo ultraan menossa. Toivottavasti koko matka jatkuu niin kuin pitääkin :heart:. Paljon onnea vielä :heart:

Arianna: toi on kyllä tosi tympeetä ku on ihan mahottomasti noita raskausoireita. Sit jos täti kurvaaki kyllään ni sit on itkut herkässä. Ite oon koittanu alkaa ottaa maltillisemmin, ni ei tippus niin korkeelta ja kovaa. Ehkä syynä rauhalliseen menoon on myös se et voi tää odottelu meillä venyä ku mä oon tällanen rikkipoikkitoimimaton tapaus.

Chiba: paljon plussapuhureita uuteen kiertoon, toivotaan et tää on SE kierto :attn:

Gabrielle: Terolutit on keltarauhashormonia. Eli sitä samaa mitä ovulaation jälkeen erittyy. Muistaakseni se vahvistaa limakalvon paksuutta, en oo tästä ihan varma, mut muistelen näin jostain lukeneeni. Ja noista ovistesteistä, nehän näyttää jokaisella vähän erilailla, esim. mä sain tosi vaalean viivan, mutta selkeesti tummemman ku muun kierron aikana. Tällöin kävin vielä verikokeessa ja sillä todettiin et ovis olis tapahtunu todennäköisesti (progesteronitaso oli juuri alarajalla).

t84: Toivottavasti ootte muistanu heilutella peittoja myös tänäänkin, nyt otatte kaiken ilon irti :whistle:

Meiän kikkailut on periaatteessa näitä ihan normeja. Molemmat syyään multivita vai oliko se multitabs vitamiineja + mä juon greippimehua (tykkään siitä oikeesti). Koitetaan ottaa rennosti, mutta kuitenkin ajatellaan positiivisesti. Mä seuraan kalenteria ja menkkoja tarkemmin ku mies. Kaneilut on aika vähäsiä pari kertaa viikossa :ashamed:. Mut tää mun vuorotyö on niin pyllystä. Ja sit ku vielä työnantaja laittaa mulle iltavuoroo ja mies käy päivätöissä, nähdään sit parhaillaan hereillä kahtena päivänä viikosta XXX. Ovista oon kyllä tikutellu, mut tää kierto on kyllä ollu aika harakoilla. Kahessa kierrossa oon käyttäny kohta 60 ovistikkua :ashamed:

AnniMu: tää on niin hyvä "annetaan tulla jos on tullakseen". Oota vaan ens kiertoo :D Sit on kaikki maailman kikkailut käytössä :stick: Näin ainakin mulle ja muutamalle muullekkin on käyny :D. Ja tosta sun lyhyestä kierrosta. Eikös se oo toisaalta hyvä, teillä ois sit tuplaten mahollisuuksi yrittyää paksuuntumista meihin muihin verrattuna.

Sit oman napasen päivittelyä:
Joo, täällä lämmöt pysyneet korkeammalla ku normaalisti n. 0,4-0,5 astetta koholla. Tänä aamuna piti ihan jäädä ihmettelemään et mikä on tää outo olo, hieman hapuileva ja pala kurkussa, aavistuksen ehkä pahaa oloakin. Päivä on kyllä ollu suht normaali ilman mitää pienempiä palantunteita kurkussa suurempia. Palelee, palelee, palelee vaikka lämmöt on ns. normaalit 36,4-36,5 välillä jopa 36,9 ja alimmillaan 36,3 (ennen tätä ollu 36 ja alle). Räkää valuu nokasta, mutta muita sairausoireita ei kyllä oo... Et et et...

Anteeks kilometrikirjotukseni :ashamed:

Mut kaikesta huolimatta paljon plussapisteitä, -kortteja ja puhureita :whistle:++++++++++++++ kaikille tasapuolisesti
 
Plussaa kaikille!


Juu, täyty tulla moikkaamaan kun kerran aina kun tänne kaksplussaan tuun niin ensimmäiseks mä tuun bongaan teiän kuulumisia. Ja sit heti mä alan höpistä omasta itsestäni :D: eli ihan hyvää kuuluu, neuvola (tai ainakin luulisin niin, se tosin voi kyllä olla terkkarikäyntikin.. :confused:) olis ens kuun yhdeksäs päivä, varhaisultra vielä harkinnassa. Oireista; viime viikolla oli joka päivä sellasia kouristuksia kun on aina menkkojen aikaan mut se onneks on menny ohi, tissit alkanu kipeytymään, eilen ja tänään ollu repäisykipusia, pahoinvointia ei juuri lainkaan, ainoastaan jos on liian kauan syömättä niin sitten alkaa kyllä etomaan jonkun verran. Housut kiristää mahasta ja painoa on tullu jo varmaan kolme neljä kiloa lisää. Vaikka mä syön ihan päin honkia niin en mä nyt NOIN päin honkia syö, en varmasti...
. Mut eipä niistä sen enempiä.

NiQ: Sä oot ilmeisesti ottanu päivityksen harteilles? Laitatko mut sinne plussanneisiin pois haamuilemasta :D. Pvm olis sellanen ku 10.10.2010 ja yk 10. Kiitos kaunis jo etukäteen murusein :heart:.

Tosta oviksesta halusin sen verran omakokemuksesta kertoa et mulla oli edellisessä kierrossa (ei siis tää oikeestiraskautunut =)) ovisplussa vasta kp 26, kierron pituudeks tuli 41 pv ja tuloksena kemiallinen. Ovisviiva ei ollu yhtä tumma ku kontrolli. Tässä kierrossa ovisplussa kp 13 ja 14 ja the rest is history. Ovisviivat ei tälläkään kertaa yhtä tummat. Testivälineenä Pregcheck. Mä tein tässä kierrossa myös silleen että säilytin kaikki tikut niin pysty sitten hyvin vertailemaan edellisiin ja seuraaviin päiviin ja tikutin aika pitkälle ihan siks kun ei kierrot ole mitenkään tasasuuden malliesimerkkejä :). Eli pointtina olis siis että vaikka ne viivat ei olis yhtä tummat niin sitä voi silti raskautua
.

Noniin, nyt täytyy mennä ryhdistäytymään tonne odotuspuolelle, ei oikein osannu sinne vielä kunnolla kirjotella. Kattoo jos nyt ehtis ennenkun vieraita tuloo.

Harrastakaa seksiä ja raskautukaa!!! Mä odotan kovasti teitä kaikkia tonne toiselle puolelle! :heart:
 
NiQ
The Esikoisesta Haaveilevat PE 22.10.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
aamuhapan korppu…...kp 128/30/42……………yk 17
Tipetsu…………………....kp 110/27………………..yk 7
kirsikkainen19……….....kp 102/27-41……………yk 6
Miipeli………………….... .kp 92/28-36…………….yk 19
PimpulaPumpula.........kp 67/31.....................yk 1
BeBop......................kp 53/31......................yk 4
peikko_..................kp 50/28-30...................yk 5




Memelisa................kp 49/?...........................yk 4
soleigh..................kp 35/28..........................5/10
BlueNote...............kp 34/?............................yk 3
HelenaM...............kp 30/29...........................yk1



MyDream..............kp 29/28...........................yk 10
Arianna................kp 28/28-33.......................yk 5
munakoiso............kp 27/30...........................yk 8
Keiju123...............kp 24/37-43.......................yk 1
Murmeli88............kp 22/21- (?)......................yk 3
NiQ.....................kp 22/33.............................yk 4



t84.....................kp 18/28..............................yv 2
mimmu1984..........kp 18/31-35........................yk 5
Äipäksi91..............kp 17/30.............................yk 5
AnniSofia.............kp 17/35-37.........................yk 2
Gabrielle..............kp 17/32-?..........................yk 2
anu84.................kp 14/?...............................yk 26
AnniMu................kp 14/?..............................yk 1
Hyppy.................kp 14/28.............................yk 1
Jomi....................kp 13/27-30.......................yk 3
Iloksi..................kp 10/32.............................yv 4+



Anna-79.............kp 8/28-38........................yk 1+6
Ella83................kp 7/33..............................yk 2
Shih..................kp 7/27-35(43)...................yk 8
Nannie...............kp 6/?...............................yk 2
An-nie...............kp 5/30-35........................yk 6
tiuhti_,,,,,,,,,,,,,,,,kp 5/?..............................yk 1
Chiba.................kp 2/30-35.......................yk 6
paivi81......................................................






HAAMUJENGI/RKTT





Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Gabrielle Juu en mäkään käsitä mikä tää mun meininki nyt on.. Noh, ei auta kun jatkaa tikuttelua :) Mulla on siis käytössä mammaksista tilatut liuskaovulaatiotestit.. Merkki on David ovulation test. Mutta niin kuin muutkin ovat täällä kirjoitelleet (kiitos Valkokulta!), niin ei ne viivat välttämättä aina ihan saman vahvuisia ole, joten älä heitä kirvestä kaivoon, ethän? :hug:

Murmelille Jaksamishalit :hug: Ymmärrän, että turhauttaa, kun plussaa ei tule. Niin muakin turhauttaa.. Kuvittelin, että ei yrittämisessä ihan näin kauaa menisi.

Valkokulta Ihanaa, kun käyt meitä moikkailemassa :) Paljon sulle jaksuja ja NAUTI siitä raskauden tunteesta ja anna painon tulla ja mässäile :D

ON: Tänään töissä pyörytti paikoitellen.. Vatsaa nippailee välillä ja olo on epänormaali. Mutta luulenpa, että tää on hyvin psykosomaattista.. Menee mieli sekaisin noiden testien kanssa pelatessa :D
 
Iltoja!
Taisinpas vähän hätäillä edellisessa tekstissäni. Elikkäs vuoto loppui yhtä nopeasti ku alkoki. Mitä lie välivuotoa? Ihmettelin jo tosissaan et miten voi olla 13 pvän kierto. Mutta nyt eikun jännittelemään ja peittoa heiluttelemaan! :)
 
"Iltoja" täältä.:)

AnniMu, Hienoa hienoa, tsemppiii ja ahkeraa peiton heiluttelua!;):heart: Täälläkin oli pakko tänään vähän, "15min aikaa, nyt nopeet!" :D

Memelisa, just sama homma täällä. No lämpöjä en mittaile kun en niistä sen enempää ymmärrä mut ovisten ihmettelyt ja kiertojen laskemiset on tolle meitin ukolle ihan utopiaa. Totee aina että eikös toi oo ihan turhaa, antaa luonnon hoitaa..
No joo, tottahan toikin, ei täst hommasta pitänyt ressiä ottaa mutta.. :whistle: Niin ja meillä kans tää että ukko päivät töis, mä yöt.. no meil on tunti vuorokaudes yhteist aikaa niin että ollaan molemmat hereillä..;)

Ja helvekko (anteeksi) rupee tuntumaan että kaikki ympärillä saa muksuja, koska mun vuoro.. ja yks läheinen ystävä ilmotti olevas raskaana.. Vahinkoja sattuu? Miettii aborttia.. Okei, tottakai haluan tukea ystävääni, MUTTA KUN AAAAAARRRGGG miksi miksi miksi se "vahinko" käy niille jotka ei sitä halua. On se niin väärin.. :'(
Mä tiedän, tää on tosi törkeetä ja ilkeetä itkee tommosta.. Katkeraa tilitystä.. Hävettää..:ashamed:

Ja anteeksi rakkaat tästä oman navan tuijottelusta, nyt oli pakko purkaa pahin kiukku jollekin..:ashamed:

KAUNIITA UNIA JA PEITTOJEN HEILUTTELUA!:heart: Tämä tyttö painuu takas töihin mököttämään..

Ps. Niin ja kp17, alavatsa ja munasarjojen alueella isoo jomotusta.. Ovis kai?:O Ja hermot menee, joka asiaan. Itku potku raivarit, kaikki vuorotellen. Höh.:kieh::D
 
Viimeksi muokattu:
MyDream Oon testaillut, joka päivä:ashamed:, sillä jännitys on niin kova, etten pysty olla testaamatta. Entä ite, mainaatko tänään testata? Jännittää niin paljon sun puolesta:rolleyes:

ON: Mun testit näyttää edelleen negaa kp 31/29. Testaan prismasta ostetuilla preg check raskaustestiliuskilla. En tiiä kuinka herkkiä ne oikeen on. Tänään ajattelin, että onko teillä tietoo mikä testi olis herkin? Ajattelin meinaa, että ovulaatio on tietysti voinu olla myöhemmin, kun 9.10, koska jos olisin sillon raskautunut, niin testeissä sen pitäis jo näkyä. Joten nyt tietysti toivon, että ovis olis ollut myöhemmin, eikä sen takia vielä näy plussana. Enkä ees mieti, että menkat vois olla myöhässä :whistle: Vaikka tää siltä rupee kyllä pikkuhiljaa vaikuttamaan..
 
Viimeksi muokattu:
Iso ihana kiitos kaikille tsemppaaville! Ilman teitä olisi ihan paska olo..

Valkokulta Ihanaa kun käyt piristämässä ja moikkaamassa! onnellista odotusaikaa :flower:

On: Luulisin saaneeni eilen ovisplussan? oli tumma viiva, muttei yhtä tumma kun testiviiva. Mutta oireet sopisi kyllä. Toisekseen mulla on nännit todella arat, hipaista ei kärsi kun tuntuu jo. Sitten mulla mieliala heittelee laidasta laitaan, yhdessä hetkessä oon iloinen ja toisessa surullinen ja sitten raivoan. Nämä kaikki tunteet mahtuu 5 minuutin sisään. Outoa! ja kamalaa! en halua olla tämmönen! Lisäksi kahvin haju etoo, vaikka usein killitän kahvia vaikka kymmenen kuppia päivässä! :headwall: =)

Mutta, en tiedä. Siinä purkautumista jälleen.

Nyt ottakaa kaikki ilo irti, ja peittojen heilutteluun hopi hopi! :wave:
 
Sorry jälleen!! mutta nyt tarviin toden teolla apua! tein eilen ovistestin, joka näytti kahta viivaa mutta testi viiva hieman vain haaleampi. Ja nyt tein toisen ovitstin tänään ja testiviiva näyttää samanlaista ehkä hippusen tummempaa viivaa. Mitä tää nyt meinaa?
 
Iltoja!

Omaa napailua taas.. En ymmärrä mikä tää homma nyt on. Eilen alkoi vuoto ja loppuki ku seinään. Ja tänään alko taas..iha kunnolla. Täti tämä tais nyt sitten olla totta tosiaan. Harmittaa 13 päivän kierto? Tuskin sitten ovistakaan. Kumma juttu. Mutta jos tää näin jatkuu niin sit pitää joltain ammattilaiselta kysyä onko joku pielessä.

Eli päivitys kp 2/13.
 
Heippa taas piiiiitkästä aikaa!

niuku Paljon onnea plussasta! :flower:

AnniMu Harmillista jos kierto on noin lyhyt :( Toivottavasti on vaan joku poikkeustapaus! Lyhyessä kierrossahan luteaalivaihekin jää varmaan lyhyeksi, jos siis ovulaatiota yleensä tapahtuu.

Halauksia ja tsemppiä kaikille tippuneille :heart:

Mä oon ollut tämän viikon lomalla ja reissunpäällä ollessa sairastuin sit sopivasti flunssaan. Nyt siis parantelen oloani ja ylihuomenna töihin, plaah. Olisin voinut lomailla vielä toisenkin viikon, varsinkin kun tämä viikko on tosiaan mennyt lähinnä lepäillessä ja niistäessä :D

Auto-ongelmien takia meidän reissuunlähtö viivästyi ja samalla sit myös kotiinpaluu, joten aloitin ovistikuttelun vasta toissapäivänä eli kp 12, kun tarkoitus oli aloittaa kp 10. Vielä ei tulosta, jotain hailuja viivoja kyllä, mutta sehän nyt ei mitään kerro. Katsellaan, kuinka tilanne kehittyy. Ja heilutellaan niitä peittoja tietysti, viivoista tai flunssasta viis :snotty:

Tänne ei siis kummempia nyt, tosin jotenkin on pessimistinen olo tullut tämän kierron suhteen. Ensi kiertoa oon jo mielessäni vähän suunnitellut, että otan vitamiinit säntillisemmin ja nostan annoksen siihen suositeltuun kolmeen tabuun päivässä (Ladyvitan Mamat kyseessä ja tähän saakka olen ottanut kaks tabl. päivässä silloin kun olen muistanut - tablettien nieleminen on mulle aina ollut vähän "hankalaa", joten otan ne aina eri aikaan ja silloin on muistaminenkin vähän heikompaa). Lisäksi yritän ajatella positiivisesti sillä lailla, että jos tärpin saamisessa kestää, niin ehdinpähän karistaa tuota painoa enemmän... vain voidakseni sitten kasvattaa vauvamahan :D Karppaus on muuten tuottanut hienosti tulosta, mäkin pääsen pian uudelle kymmenluvulle ja tällä kertaa tosiaan ALASpäin! :cool: Kuukausi sitten aloitettiin tämä ruokavalio, ja multa on pian lähtenyt about viitisen kiloa ja mieheltä vielä vähän enemmän, eli ei voi olla muuta kuin tyytyväinen.

Hopsan, miten se kello on taas noin kauhean paljon. Täytyy kipaista vielä pissattamaan koirat ja sit täytyy yrittää suunnistaa sänkyyn. Kauniita unia!
 
Shih: ISO kiitos tsemppauksesta, sait mut paremmalle mielelle! Elän toivossa, että se pikkusen muita tummempi viiva olis ovis, koska kuiva kausi on alkanu, kivut hellittäny ja lämmötkin vähän noussu. Pupuileen ei ehditty kun sen kerran mut toivotaan että riittää. Että yhtä toivomista, mutta sitähän tää touhu aika pitkälle on... Kiitos vielä, oot ihana! :heart: Voi kun sun kiertoon tulis joku selvyys mitä ne jatkuvat ovisplussat on...

Äipäksi91
: Mun täytyy tunnustaa, että muakin ärsyttää se miten joku voi tulla vahingossa raskaaks! Mahikset on olemassa vaan noin parina päivänä ja niinäkin todennäköisyys on joku 20-25 prossaa. Toiset yrittää ihan tosissaan eikä siltikään onnistu. Ärsytystä ei varmasti yhtään helpota se, että ko. henkilö on joku jonka kanssa on tekemisissä. Mun tuttavapiirissä ei noita vahinkoraskauksia viime vuosina ole ollu, ehkä siks kun lähestytään uhkaavasti 3-kymppiä mut voin silti kuvitella tunteen...

Hyppy: Mäkin kuvittelisin ton perusteella, että ovisplussa olis ollu tänään eli tiedän mitä teet huomenna!! :D Ehkä jopa jo tänään... :whistle:

HelenaM: En tiedä mistä olisin saanu sen kuvan et noi Prisman vois olla sitä 25-vahvuutta. Davidin herkäthän on 10. Ja varmaan jotkut muutkin netistä tilattavat. Ja tais olla se Predactorin early detectorkin mut mitä siitä oon lueskellu niin näyttäny joillekin negaa vaikka jollain muulla testillä tullu sit kuitenkin muutaman päivän päästä plussa. Voi kun se plussa sieltä pärähtäis!

AnniMu: Voi harmi jos oli kuitenkin täti... Välivuoto tossa kohtaa olis voinu merkitä jotain aika lupaavaa... Jatkuuko edelleen vai loppuko taas? Mut kaippa se kiinnitysvuoto on enemmänkin tuhrua kun ihan punasta itteensä...

Jomi: Mukavan positiiviset ajatusviritelmät sulla käynnissä! Munkin pitäis yrittää ajatella noin kun pelkään kans tän kierron suhteen että menee hukkaan kun on eka terolut-kierto... Harmi kun tauti tuli reissun aikan... Silti ihan oikea meininki että peitot heiluu oli flunssa tai ei!! Ei ainakaan jää ittestä kiinni, luonto hoitakoon loput!

Omaa napaa sen verran että ensimmäistä terolut-kiertoa siis mennään, hyvin alko kun otin ekan toissapäivänä, eilen jänistin kun aloin pelkään oviksen poisjäämistä ja tänään tulin järkiini et ei tätä kiertoa voi enempää venyttää. Onhan toisilla tullu ovis teroista huolimatta ja saispahan ainakin lyhennettyä kiertoja.
 
Äipäksi91, kyllä itseänikin välillä ärsyttää ihan hirveästi kun joku lähipiirissä pamahtaa paksuksi, eikä lapsi ole toivottu. Tottakai sitä on iloinen toisen puolesta jos halutaan pitää lapsi ja perustaa se kiva pikkuperhe, mutta taas toisaalta katkeruus nostaa aina välillä päätään, että miksi ei jo meilläkin. Ja sitäkään en niin ymmärrä että lapsi tekemällä tehdään suhteeseen joka on ihan tuore tai talous on huonossa jamassa, ihan niin huonossa että joutuu itsekin kituuttamaan makaronilla välillä. Okei jokaisen oma asia, mutta itse ainakin olen aina halunnut, että kun lapsi tulee niin olis talous edes jokseenkin kuosissa, koska haluan omalle lapselle sitä parasta eikä tarvis lapsen takia tinkiä mistään.

ON: kiertopäivä 5 meneillään, voipi olla että seuraava viikonloppu meneekin peittojen välissä kiehnäten. Pitäisi laittaa ne ovistikut tilaukseen, tarkoituksena olisi tässä kierrossa saada se ovis bongattua.

Näin taas viime yönä unta että tein plussatestin. Vielä siinä unessa olin varma, että ei tässä kierrossa ole onnistunut mutta sitten pamahtikin ne kaksi viivaa näyttöön. :heart: Toivottavasti pääsis oikeasti kokemaan tuon ja pian. Muutenkin ollut vähän kakka viikko ja eilen tuli itkettyä turhautumista, kun on niin mitätön olo kun mikään ei onnistu ja vaikka kuinka yrittää parhaansa, niin saa vaan tuhahteluja ja mykkäkoulua palkaksi. Onneksi tuo mies ei vähättele pahojamieliä vaan aina on lohduttamassa. :heart:
 
jomi Hienoa, kun paino tippunut noin hyvin. itsekin olen miettinyt tota karppausta, koska tuntuu että tän vatsan kanssa saa taistella kokoajan. Hirveetä turvotusta ja ilman tuottoo ajoittain. Oon laktoosittomalla, mutta ei tunnu sekään auttavam. (todettu laktoosiintorelanssi)

äipäksi91 Onhan niitä joilla useampi lapsi tärpänny ekasta kierrossa. Onhan se tietysti eriasia tuo kun tulee raskaaksi vahingosta ja ei halua lasta. Pitää vaan hyväksyä se, että kaikki ei mene elämässä tasan. Pitää ajatella niin, että todella hienoa jos sen lapsen ylipäätänsä pystyy saamaan. Sillä kaikkihan ei voi saada lapsia. Tämän piti olla lohdutus.
 
Viikonloppuja täältä! :wave:

Ekaks AnniMulle tsemppiä, koita pärjäillä! Toivotaan kauhiasti et on vaan väliaikanen toi kierron lyhyys!:hug:

Jomi HIENOA!! =) Täytyis varmaan itse kanssa hiukan skarpata ton painon pudotuksen kanssa, kun on viime aikoina vähän jäänyt...:ashamed:

Niukulle onnittelut myös! Kiva lukee näistä onnistumisista, omakin toivo herää taas.. :heart:

Keiju123, puhut ihan totta. Melkein hävettää toi mun edellinen rähjäysviesti...:ashamed: Tästä suunta vaan ylöspäin! :)

Ja ON: Kp 19, perus nippailua, niinkun aina... Ooon huomannut et ollut paljon itselle apua kun tulin tälle keskustelupalstalle.. Toivo herännyt taas.. Jei, ja toisaalta, eihän tässä mitään kiirettä vielä oo mihinkään.. :) niin ja viimeyönä näin unta, että olin raskautunut, plussasin ja kiljuin ja itkin ja nauroin.. Okei, oli uni vaan, mutta melko toden tuntunen.. Sitä odotellessa.=)

Ja plussia kaikille tasapuolisesti jälleen!! :heart: ja pupuilua..;)
 
Gabrielle Taisit osua oikeaan :whistle: tänään vähän peittoja heiluteltu. en malttanu huomiseen...

Äipäksi91 Ymmärrän kyllä tunteen! mulla oli samanlainen tilanne, kun ystäväni meni vuoden sisällä naimisiin (eivät edes ole tunteneet toisiaan pitkään), ostivat vasta talon ja saivat pienen pojan! Jonka kummi olen. Kyllähän se suututti, mutta olen enemmän onnellinen heidän puolestaan. Mitä sitä aikailemaan jos voi saada kaikki heti. Elämässä täytyy mennä eteenpäin.. Mutta toivottavasti pääset pian raskautumaan ja kokea sen odotuksen onnen. Niinku me kaikki muutkin :flower:

Chiba Toivottavasti se on enne uni! :hug:

Annimu olispa kierto väliaikaisesti noin lyhyt! :hug: Tai olisi lyhyt, mutta antoisa :D

Omaanapaa hieman.. Juu, eilen oli biletyspäivä. ei kiva. en jaksa moista menoa! Lähettiin jo melkein heti kaupungilta kotiin kun sinne päästiin. Mulla pälähti vaan yhenäkin mieleen että mitä hittoa mä täällä teen kun mun elämän tilaisuus on olla kotona!! heh...mieliala heitteli illallakin laidasta laitaan.
Lisäksi, juominkipuoli ei maistunut ollenkaan! Tänään siis vähän kodinsiivoilua, koiran kans ulkoilua ja ruokaa!

Ihanaa Sunnuntaita teille ! :heart:
 
oh. tuossa siivoillessa tuumasin että mikä oiskaan ihanampaa ku viettää lorvipäivä pikkutaaperon kanssa, tehdä jotain mukavaa. Taidampa ottaa kutimen käteen ja hyödyntää tätä kuumetilaa muuhun hommaan :ashamed:

Kp11 menossa ja olo on kummallinen. Alamasu ja -selkä kipuilee, huippaa ihan hitosti, pissattaa normalia enemmän ja ruumiinlämpö on korkeempi kuin yleensä. Tissit nyt roikkuu mukana niinku aina. Tuskin tälläkään kierrolla vielä. :/
 
Jomi onnittelut hienosta pudotuksesta! Siitä tulee kyllä mahtavat fiilikset :) Minulla kasassa alkaa olemaan n. 17 kiloa pudotettua lopainoa ja takana siis 13 viikkoa elämäntaparemonttia. Todella hyvillä mielillä olen myös tästä.
Matkaa on vielä yli puolet, joten urakkaa riittää. Mut pikkuhiljaa alaspäin :) Tässä olen samalla innostunut kuntoilusta. mm. lenkkeily ja kuntosali ovat tulleet tutuiksi :)
Itse toivon, että painonpudotus auttaa tässä lapsettomuusprojektissakin eteenpäin. Ainakin sen pitäisi helpottaa ja toisaalta, jos joskus raskautuu, niin saattaa se raskauskin olla helpompaa vähemmän alkupainon kera ja parempikuntoisena.

Tsemppiä teille ja plussatuulia :)

Plussatuulia muillekin :)

Iloksi kp 12
 
Jomi ja Iloksi Onnea hienosta pudotuksesta :) Todella hieno saavutus!! Mua taas pelottaa välillä, että voiko alhainen painoni vaikuttaa lapsen saantiin. Menkat on siis aina tullut ihan normaalisti ja näin, mutta silti välillä mietityttää.

AnniMu :hug:

Gabrielle Itse olet ihana :heart: Kiva, jos voin jotenkin olla avuksi ja piristää :)

Hyppy Hyvä, että ovis on hyödynnetty :)

Sloleigh Hei, älä viellä luovuta :hug:

ON: Tänne ei oikeastaan mitään uutta. Ovistestissä samanlainen viiva kuin eilenkin; selvä viiva, mutta haaleampi selkeästi kuin silloin alkukierrosta, eli oliskohan ovis ollut tosiaan silloin jo ?!? :D Eilenkin tuli pupuiltua, vaikkei ovis olekkaan, mutta teki mieli :p Ihanaa tytsyt, mulla ja ukkelilla on taas seksielämää :) Ihan uusi kipinä syttynyt. :rolleyes: Oli tosi mukavaa pupuilla ilman "paineita".

Ainiin.. Eilen ja tänään töissä tuli ihan mega huono olo yhtäkkiä aamupäivästä.. Mutta mulla tulee joskus kyllä muutenkin. Niin ja tsempatkaa pliis, huomenna alkaa röökilakko.. Tai mielellään ei mikään lakko tietenkään vaan saisi loppua ikuisiksi ajoiksi. Nicorette purkat on hommattuna... :whistle:

Mukavaa Sunnuntai-illan jatkoa kaikki muruset <3
 
Shih: Mäkin myönnän tykkääväni enemmän niistä kerroista, jolloin ei oo mitään hedelmöittymisajatuksia, ikävä kyllä. Sillon sitä tekee ihan vaan siks kun tekee mieli. Ja oon niin onnellinen teijän puolesta tosta seksielämän kuvioon astumisesta, mekin ollaan oltu niin pitkään yhdessä että aina ei vaan huvita... Sulla on varmaan ovis ollu jo sillon heti alkukierrosta jos viivat on haalistumaan päin. Mulla ne aamutestit näyttää edelleen ihan samaa eli melkein yhtä tummaa ja iltatestit ei sitten niin mitään. En kyllä osta enää noita aamulla tehtäviä... Kipujen (ja vuotojen) perusteella veikkaisin et ovis olis ollu sillon kun luulinkin mut muuta todistetta mulla siitä siis ei ole...
Paljon tsemppiä tupruttelun lopettamiseen, tuleva vaavi kiittää sitten joskus!!! Ja vaikuttaahan se muutenkin terveyteen myönteisesti (puhuttamakaan vauvan saannista!!). Pystyt siihen varmasti!!!


Jomi ja iloksi, onnittelut painonpudotuksesta!! Ihan varmasti vaikuttaa myönteisesti vauvan tuloon ja helpottaa odotusaikaakin ja luultavasti pikkusen kanssa jaksamista.

soleigh: ootko ovista tikutellu, koska sulla yleensä on? Voisko olla jo sen jälkeisiä, hyviä maininkeja??

Hyppy
: Muakaan ei nykyisin hirveesti juhliminen nappaa, tietty joskus harvoin on hauska käydä kääntymässä. Juominen ei yrityksen alottamisen jälkeen oo inspannu sitäkään vähää kun haluaa tehdä kaikkensa että olosuhteet olis mahdollisimman suotuisat kaikin puolin. Hyvä että oot tehny just sitä mitä luulinkin tietäväni...


Äipäksi91: Älähän yhtään häpeile, täällä saa ja pitää päästää höyryjä ulos! Lisäks sun tuntemukset oli todella inhimillisiä, kyllä muistakin välillä tuntuu just tolta.

ON: En enää tiedä oliko mulla ovista vai ei mut terot on joka tapauksessa alotettu. Oletetut oviskivut on vähentyny mut paikalla ollessa nippailee edelleen, ei tosin niin kovaa kun aiemmin.
 
Jahas, vaihteeksi vois omaa napaa päivittää...

Eli mennään kp51. Alaselkää särkee, lämmöt eiku vaan nousee ja päätäki on jomottanu jo muutamia päiviä. Ei tästä nyt tuu mitää. Kaiken lisäks tein raskaustestin tänä aamuna ja siihen tuli testiajalla viivanpaikka, selkeästi nähtävä viivanpaikka, mutta ilman väriä. Päivällä kun sitä töissä katsastelin niin en nähnyt enää edes sitä :( Tein kp 45 samallaisen testin, mutta siinä ei mitään viivanpaikkaa ollu näkyvissä. Tänään en ees kerinny kaupoille et oisin saanu uuden testin, pitänee jossain vaiheessa käydä ostamassa.

Onneksi perjantaina on väestöliiton pperhesuunnittelupalaveri, siellä sit taas mahollisesti ultraavat. Toivottavasti tilanne muuttus suuntaan tai toiseen selkeesti ennen sitä ettei tässä tartteis enää mietiskellä...
 
Iltoja!

Omanapailen taas. Koitan viikolla käydä kunnolla lukemassa ja kirjottelemassa!! :)
Vuoto jatkuu edelleen. Ei tämä kyllä normaalia menkkavuotoa ole, koska yleensä mulla on todella runsaat menkat, ja nyt pärjään aivan hyvin pikkuhousunsuojalla. Ja aamulla tuli sellaista limasta (ällöä) vuotoa. Katsotaan nyt kuinka kauan tätä jatkuu ja tehdään sitten päätelmät mitä tämä oikein on :D kummaa kylläkin.

Plussatuulia kaikille!!!
 

Yhteistyössä