<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Tässä olisi uusi kuumeilija liittymässä joukkoon, josko vielä mahtuu? eli ehkäsyrengäs jätettiin pois kk sitten ja nyt sitten alkaisi yritys eli YK1 ja KP3 =) oon pitkään seurannut tätä ketjua ja täällä tuntuu olevan kyllä tosi mukavaa porukkaa :) kovasti onnea plussanneille ja muille oikein paljon plussapuhureita ++++++:whistle:
 
t84
Huomenia

Hauska lukea että kukaan muu ei ota stressiä tosta asunto asiasta kun minä :D Mä näin kerran jopa painajaisia että lapsi oli mutta olin hävittänyt sen kämppään koska oli niin täynnä tavaraa kun ei tilaa ollut, ja paniikissa sitten sitä etsin :D
Eli mua ei mitkään synnytykset ym pelota, vaan se että miten mahdutaan. Ja käydäänkö me sitten vaan toistemme hermoille.

Tänään olis kp 16 eikä ovista vieläkään, tikuttanu pari kertaa päivässä jopa... Eilen tuli jo vähän vahvempaa viivaa (haalea siis kuitenkin) mutta tänään taas tosi haalee. Voihan se vielä tulla mutta mua jännittää että onko mennyt ohi jo...
Nyt olis just otollinen aika tärpätä, mun mielestä olis aivan mahtava kertoa mun vanhemmille jotenkin joululahjana, vaikka teettää ultrakuvasta kahvikupin tai jotain :D

Sitten seuraa tyhmä kysymys...
Nyt viikonloppuna olis miehen kummipojan ristiäiset, ja meillä siis ei kummallakaan oo kokemusta kummiudesta... Oma kummi hävisi mun elämästä kun olin vuoden, oikeestaan samoin miehen, eikä meillä ole aiempia kummilapsia. Mitä sille pitää viedä, onko siis jotain tiettyä mitä kummin kuuluu antaa?

Ja samana päivänä olis myös miehen siskon lapsen synttärit, täyttää 6. Mitä ton ikäset haluu?

muoks. tiuhtille tervetuloa joukkoon! Täällä on kyllä tosi ihanaa porukkaa :heart:
 
Viimeksi muokattu:
t84, kummilusikka on aika hyvä kummilapselle jos ei muuta keksi, tai sitten ihan kun menee johonkin koruliikkeeseen niin siellä on kakenlaisia ihania kuva-albumeita ja muita kivoja
kastelahjoja :) itse ostin kummipojalle tuon kummilusikan johonka sitten kaiversin syntymäpäivän ja ajan.
6-vuotiaalle on kyl tosi vaikee keksiä lahjoja, onko tyttö vai poika? kun nuo nykylelutkin on mulle ihan utopiaa : / mutta ehkäpä ihan jotain talveen liittyvää, esim. pulkka jos sellaista ei ole ennestään (mutta onkohan niitä vielä kaupassakaan??)
 
Huomenta! |O

Alkaa heti valivali omaan napaan katsominen eli kamala yö takana taas vaihteeksi, unta ehkä takana maksimissaan 4 tuntia. Ensin naapuri soittaa humppaa ja lauleskelee, sitteku se loppuu niin tädin ketale tuli keskellä yötä kyläilemään ja toi mukanaan hitonmoiset kivut. Tullu oksennettua, itkettyä ja paruttua miehelle kun koskee niin hirveästi. Kipulääkettäkin otin päivän maksimiannoksen. Enpä muista koska olisi näin kivuliaina alkaneet, ehkä joskus teinivuosina. :|

No mutta, tästä sitten alkaa kp1 ja yk6. Eipä muuta sanottavaa, jospa tilais ovisliuskoja paketillisen.

Tiuhti, tervetuloa mukaan! :)

Muoks: Piti vielä tuosta kummilahjoista, että ostettiin veljen kanssa kummitytölle ihana soittorasia, johon sai kaiverrettua syntymäajan ja nimen. Tällaisen siis:
http://kotisivukone.fi/files/nukkejalahja.yrittaa.fi/kuvat/tinanallesoittorasiakaruselli.jpg
 
Viimeksi muokattu:
t84
Se pelaa ihan kauheesti kaikkia pelejä, jopa niin paljon että tuli vanhemmilta pyyntö että ei mitään siihen liittyvää :D Tosi hankala kun kaikilla kavereilla ym on ihan pieniä lapsia, niin en oikeesti osaa hahmottaa mitä noin vanha tekee...

Pitääkin käydä jossain koruliikkeessä katsomassa pikku ukolle jotain!

Voi chiba pahoittelut tädistä :hug: Noi kivut on niin perseestä, mulla on kanssa aina vähintään eka päivä sellanen ettei meinaa sängystä päästä ylös, sattuu niin kauheesti. Särkylääkkeitä vedä yli maximiannostuksen, ei varmaan kovin järkevää, mutta se on vaan pakko töihin päästä. Onneksi kotona on iso läjä vahvempia buranoita ym, miehen selkäleikkauksesta jäänyt...
 
no sitten jos poika tosissaan pelaa paljon niin jotakin ulkopuuhin liittyvää varmaankin :) tai sitten ihan jotain käyttötavaraa esim. vaatteita talvea varten. tää on kyl tosi vaikea keksiä :D vaikka mulla onki 6-vuotias pikkuveli itsellä. onko muuten pojalla luistimia? tai jääkiekkomailaa tai jotain sellasta?
 
Tervetuloa tiuhti_ ! :)

t84 Oi, mäkin haluisin pienen kummilapsen. :) Ihana ois sille ostaa kaikkee pientä kivaa :p Ennen ku ois oma vauva.. vähän harjoitusta lellimiseen ;) Tosiaan 6-vuotiaalle aika hankala keksiä mitään ostettavaa.. Entä joku lahjakortti jonnekin "lelukauppaan"? Sais itse ostaa jotaki mistä tykkää. Mä suosin ainakin paljon lahjakortteja, kun tuntuu ettei ikinä keksi kellekään mitään lahjaa. Tosin onko sellanen vähä huono noin pienelle? Hmm..

Chiba Voi tädin kurjuus! Koitahan kestää kipujesi kanssa :hug:

ON: Kp 12/? ja ovis ehkä ajankohtainen? Kirkasta limaa tulee ja paljon :eek: Luulin et tää eka kunnon kierto ois PIIIIIIITKÄ. Mut tää vaikuttaa vähän toiselta :O Mutta parempi näin, onneks on touhuiltu ja tullaan touhuilemaan ;) Voi olla että mäkin sorrun mahdollisessa seuraavassa kierrosta ovistikku-ostoksille :p

Plussapuuuuh++!
 
Tervetuloa tiuhti_!!

Chiba Koita kestää :hug::hug: Olen hengessä mukana. Mullakin oli tosi kivuliaat menkat tällä kertaa.

ON: Ovista taas tikuttelin ja jälleen tuli tosi vahva, lähes kontrolliviivan vahvuinen toinen viiva :) Jännää! Eilen tuli pupuiltua ja jos sitä huomenna viellä sitten, niin olisi ainakin hyödynnetty tämä hyvin kummallinen alkukierron ovis. Tilailin mammaksilta sellaisen sylkiovulaatiotestin. Saa nähdä onko siitä mihinkään.

Mukavaa päivää kaikille. Mää lähren töihin..
 
Vastailen ensin galluppiin eli asutaan paritalossa (4h+k), meillä on ihanan iso piha ja vauvalle tai parillekin olis omat huoneet.

Shih
: Oliko sulla ihan kunnolliset menkat? Hassua, että noin alussa ovistesti näyttää noin vahvaa plussaa...

Tuun myöhemmin kommentoimaan muille, omaa napaa ihan sen verran että kateellisena kuuntelen teijän oviksen bongausta, mulla taitaa taas olla pitkä kierto tulossa kun ei yhtään testien viivat tummene, nyt kp15. Ihme kipuja on kyllä molemmilla puolilla jo muutaman päivän ollu mut ei niin ei...
 
Nyt tulee vaan
ON: No niin oli ihan pakko tehdä r.testi! Mutta testi näytti niin negatiivistä, ettei mitään pienen pientä merkkiä edes haamusta näkynyt. kp 28/29 tällä hetkellä, joten nyt odottelenkin menkkoja alkavaksi. :kieh: Testi tietysti tehty päiväpissasta ja ennen menkkojen alkua, joten pidän vielä pienen pientä toivetta yllä, josko olisinkin raskaana, mutta pahoin pelkään..

Avautuminen teki hyvää, Helena kiittää!
 
Täältä kyllä tänään vain pikaista omaa napailua. Pakaiken sit paremmalla ajalla lisäkommentointiin.

Alan nimittäin ihmettelemään. Oon nimittäin tässä jonku aikaa mittaillu aamulämpöjä ja nyt kolmen päivän aikana lämmöt on noussu joka päivä 0,2 astetta. Eli kolmen päivän aikana yli puoli astetta. Mitä ihmettä tämä nyt sit oikein on???? :confused: Jokunen päivä sitten ala vatsassa tuntu kouristelua???? :rolleyes: + et noita nännejä rupes aristamaan??? Auttakee!!!!
 
NiQ
The Esikoisesta Haaveilevat KE 20.10.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
aamuhapan korppu…...kp 126/30/42……………yk 17
Tipetsu…………………....kp 108/27…………………yk 7
kirsikkainen19……….....kp 100/27-41…………….yk 6
Miipeli………………….... .kp 90/28-36……………..yk 19
PimpulaPumpula.........kp 65/31.................yk 1
BeBop......................kp 51/31.................yk 4




peikko_..................kp 48/28-30.....................yk 5
Memelisa................kp 47/?...........................yk 4
niuku.....................kp 36/27-53....................yk 14
soleigh..................kp 33/28..........................5/10
BlueNote...............kp 32/?............................yk 3



HelenaM...............kp 28/29...........................yk1
MyDream..............kp 27/28...........................yk 10
Arianna................kp 26/28-33.......................yk 5
munakoiso............kp 25/30...........................yk 8
Keiju123...............kp 22/37-43........................yk 1
Murmeli88............kp 20/21- (?)......................yk 3
NiQ.....................kp 20/33.............................yk 4



t84.....................kp 16/28.............................yv 2
mimmu1984..........kp 16/31-35........................yk 5
AnniSofia.............kp 15/35-37.........................yk 2
Gabrielle..............kp 15/32-?..........................yk 2
anu84.................kp 12/?..............................yk 26
AnniMu................kp 12/?..............................yk 1
Hyppy.................kp 12/28............................yk 1
Jomi....................kp 11/27-30........................yk 3



Iloksi..................kp 8/32.............................yv 4+
Anna-79.............kp 6/28-38........................yk 1+6
Ella83................kp 5/33..............................yk 2
Shih..................kp 5/27-35(43)...................yk 8
Nannie...............kp 4/?...............................yk 2
An-nie...............kp 3/30-35........................yk 6
tiuhti_,,,,,,,,,,,,,,,,kp 3/?..............................yk 1
Chiba.................kp 1/30-35.......................yk 6
paivi81......................................................






HAAMUJENGI/RKTT

Valkokulta..............kp 33/30-40....................yk 10




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
 
chiba Pahoittelut. Mullakin tämä oviksen jälkeinen aika ollut tosi kivulista, menkkoja odotellessa :/
memelisa Totesin itsekin korkean lämmön tänään 37,6c. Tikutitko ovista, ettei ole se. Tai olen jostain lukenut, että joillain lämpö nousee korkeammella kun tärppi käynyt :)

tiuhti Tervetuloa ja toivottavasti häivyt "yhtä nopeasti "kuin tulitkin :D
 
Keiju123: Näinhän se kuulema on. Sulla vois olla jopa ihan oikeilla kiertopäivillä tärppi käydä. Meikäläinen on tällanen ihme tuuliviiri et en nyt tiiä onko tää tilanne lintu vai kala, kiertopäivät vaan venyyyy ja venyyyy. Ovis on kyllä voinu olla missä vaiheessa kiertoo tahansa, mihinkää en enää luota ennnenkun saan testiin kaks viivaa tai täti tulee kyläilemään. Kohta on terolutit syöty (onneks tukee myös raskautta, jos se on kyseessä). Et eiköhän tuossa ens viikonlopulla aleta olla vähän viisaampia, jos mitää ei tapahu ni johan on ihme. Onneks perjantaina on aika väestöliiton lapsettomuusklinikalla ni siellä voidaan sit taas ultrata mikäli tarvetta. Mut laitetaan sulle vino pino plussakortteja, plussapuhureita :whistle:++++++++++++++++++++++++++ ja kaikkee mahollista plussaukseen liittyvää ;)

Ja tervetulotoivotukset myös tiuhtille :wave:
 
Memelisa Mie luin jostain :confused: että vaikka ois ovulaatio se ei välttämättä näy tikussa. Oonkohan lukenu jostain huuhaa paikasta vai, en muista. Mutta voihan se olla ovulaatio tai tärppi =) ainakin toivossa on hyvä elää.

Oon ihan masentunu. Mies on väsyny, ei jaksa puuhailla. Vain 3 kertaa tän kierron aikana. Ovista en oo bongannu, en tikuttamalla enkä oireilemalla. Ketuttaa. Sitten kaikki sikiää tuosta noin vaan. No okei, ei kaikki mut kaikki tutut. : /

Tervetuloa Tiuhti :flower:

Pöllytelkäähän dyydit peittoja!! Tää lähtee kohta koisii ton miehen viereen joka jo makovvaa :mad::LOL:
 
Gabrielle Menkat olivat mielestäni ihan "kunnolliset", mutta muuten aivan erilaiset kuin kertaakaan lopetettuani pillerit. Ja älä huoli, en minäkään joka kierrosta todellakaan ovista ole edes bongannut.. :/

Memelisa Kuulostaapas lupaavalta ;)

Hyppy Kuulostaa niiin tutulta ja tiedän tuon tunteen.. :( :hug: Mutta muista, ettei SIIHEN tarvita välttämättä kuin yksi kerta oikealla hetkellä.. Tiedän, ettei paljoa lohduta, mutta näin yritän itseäni aina lohduttaa.
 
Moikka kaikki!
Mä oon ollut ahkerana sivustaseuraajana tällä palstalla, ja ajattelin että josko nyt vihdoin tunkisin mukaan, mikäli vielä mahtuu?:)
Välillä kun itte kaipaisin isosti tukee ja jonkun joka ymmärtäis mitä mun pään sisällä liikkuu.. Tuo oma ukko kun ei aina tahdo ymmärtää mun ajattelua, sanoo vaan että ei kaikilla käy niin helposti.. No joo, eihän se käy, mutta kun näitä asioita koittaa hiljaa yksin pään sisällä miettiä niin hullukshan täs tulee! Ei sais stressailla joo.. mutta kun toiveet on aina korkeella, että josko nyt, tai nyt, tai nyt..:ashamed:
Joo tiedän, typerää valittaa vielä tässä vaiheessa, mut eikö se ois helpompaa kun ois kertalaakista naps ja jee?:LOL:
Jeps ja meillähän on vasta :)headwall:) yrityskierto 5 meneillään, mutta nyt jo tiputtu pari kertaa kovaa ja korkeelta tädin tullessa kylään.. No, jos edes sitten joululahjaksi sais plussata.. ja tällä hetkellä siis kp 16/30 meneillään..

Pieni avautuminen mutta..:ashamed: Tästä on suunta vaan ylöspäin..=)
PLUSSIA KAIKILLE KAUHIASTI!:heart:
 
Memelisa, toivottavasti se ois itse sitä! ;)

Shih, olette ainakin käyttänyt sit oviksen hyvin hyödyks, toivottavasti tärppi kävis :)

Hyppy, mitä oon tätä palstaa seuraillut niin aika monella on käynyt silleen et kun luulee ja ajattelee ettei ole puuhaillut kammarissa tarpeeksi ja et kierto meni ihan plörinäks niin kumminkin on plussa pärähtänyt tauluun :) eihän siihen tarvita kuin se yksi ainoa oikea hetki! plussapuhuria ++++++:whistle:

niuku, voi onnea onnea kovasti! :flower: toivottavasti kyytiläinen pysyy matkassa, paaaallljjjooon vauvaliima ja tarrasukkia!

Äipäksi91, tervetuloa! =) itsekkin oon pitkää seuraillut sivusta ja nyt pääsin itsekkin mukaan kuumeilemaan!

OmaNapaa: juu elikkä noista kiertopäivistä sen verran, eka kierto renkaan jälkeen oli sen 28 päivää :) eli en sit tiedä yhtään kuinka ne oikeesti menee.. kun söin ennen rengasta pillereitä sen 5 vuotta ja rengas ei ehtinyt olemaan kun 3kk käytössä.. enkä tosiaankaan muista minkälaiset oli kiertopäivät. no se selvinnee tässä ajan kuluessa! sitten nyt kävi paska homma :ashamed: miehellä todettiin selkärankareuma, lääkitykseksi aloitetaan salazopyriniä jonka seuraksena siittiön muodostus pienenee toooosi minimiin ja sitä rataa :( eli en tiiä mitä tästä yrittämisestä nyt sit tulee, on aika paska fiilis, mut on mieskin ollut aika kipeänä viimeiset kuukaudet selän kanssa että pakkohan se on hoitaa kuntoon! mutta pakko myöntää ja sanoa et oon kyl toooosi pettynyt, ehkäpä tää tästä. no mutta ei se onneksi sitä takaa etteikö siellä olisi edes muutamaa terve siitiö kasvanu. anteeksi vuodatus :)

Gallup: juu elikkä ollaan miehen kanssa oltu sen 5 ja puoli vuotta yhdessä josta jo 4 kihloissa :) olin 16 kun alettiin seurustelemaan elikkä ikää minulla on 21, miehellä 24. sitten asutaan omakotitalossa (pankin), meillä on pieni omakotitalo jossa yksi pieni makkari mutta suuri olohuone/ruokailutila ja sitten keittiö erikseen. sauna/kodinhoitohuone/wc vie kamalasti neliöitä meidän talosta. suunnitelmana onkin, että 1 lapsi mahtuu samaan makkariin meidän kanssa ja sitten kun lapsi kasvaa niin muutetaan suurempaan kotiin :)

huh huh :D olipas pitkä sepustus!
 
t84
Mua masentaa :(
kp 17 eikä vieläkään ovista, ikinä ei oo näin myöhään tullu. Taitaa olla menny multa ohi tai ei tuu tässä kierrossa ollenkaan :'( Ja mulla on kyllä sellaset oviskivutkin ettei voi olla huomaamatta...
Ärsyttää kun oli niin positiivinen olo, päätin jo hemmetti että tässä kierrossa hommataan joka päivä kun ovis löytyy. Mut eipä tietenkään, vedetään vaan mattoa alta.

Kaiken lisäks nukuin vaan muutaman tunnin kun en millään meinannu saada unta. Ihan liian vähän mulle, kiukuttaa, ärsyttää.
Ihan turha päivä siis.
 
NiQ
Paljon haleja tippuneille :hug: ja tervetuloa uusille! :flower:

niuku onnittelut plussasta! :)

t84 mulla on kans ovis hukassa, kp21 jo eikä sitten pienentäkää haamuviivaakaa ovistestissä :( mihinkähän asti tämänäki kierto venyy... huoh!
 

Yhteistyössä