<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Valkokulta kyselit tuossa, että miten sitä oikein jaksaa kuukaudesta toiseen ja vuodesta toiseen..
Se on tosi ihmeellinen juttu. En nimittäin olisi urakan alussa voinut uskoa pysyväni selväjärkisenä tänne asti. En ensinnäkään voinut edes ajatella, että kärsisin koskaan lapsettomuudesta.

Vaikeinta on ollut todeta, että oma kroppa on pettänyt...

Jostain kai sitä on saanut uskoa ja voimia jatkaa, kun tänne asti on tultu. Taaskin olen jostain ihmeen syystä kovin positiivisin mielin, että saattaisi vaikka tärppi käydä tässä vielä ennen IVF-hoitoja.

Enkä voi kuin toivoa, että positiivinen asenne auttaisia asiaa.

Kiitos sinulle huomioonottamisesta <3 Minä en ainakaan pahoittanut mieltäni. Tämä on sellainen asia, jota on itsekin ollut kovin vaikea ymmärtää ja se ajatusten pukeminen sanoiksi auttaa itseäkin välillä.

En toivoisi kenellekään tätä samaa taivalta, jonka itse olen käynyt. Vaikka elämässäni on tapahtunut paljon hyvää ja monessa suhteessa on ollut hyvä asia, etten heti ole raskautunut, niin silti aina on taustalla ollut se suru ja huoli : saanko koskaan lasta?

Ainakin minulla on ollut aikaa valmistautua, jos se tärppi joskus tulee.

Mutta... sinulle Valkokulta oikein onnellista odotusaikaa :) Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pystyt nauttimaan odotuksesta täysin siemauksin :)

Muillekin plussanneille tietysti toivon samaa ! Ja kovasti onnea odotukseen!
 
Valkokulta Niin ihana kuulla, että plussa vahvistui! :heart: Täälläkin on fiilikset ihan ok uuden kierron suhteen. Oon päättänyt, että kolmas kerta toden sanoo - tai ainakin me toivotaan sitä julmetusti :D Ovis- ja raskaustestejä on iso liuta kaapissa, greippimehu ja LadyVita Mamat on käytössä, joten nyt olen "aseistanut" sit ihan tosissaan!

Anna-79 Ikävää, että jouduit palaamaan tänne. Tsemppiä kovasti uuteen kiertoon! Mä ehkä nuo kierrot laskisin silleen yk x/yk 1, siis että ensin olisi yk:t ennen km:ää ja sit nämä uuden yrityksen yk:t.
 
Chiba: Tosi kiva gallup!! Me ollaan oltu yhdessä noin 8,5 vuotta. Niistä kihloissa reilut kolme vuotta ja viime kesänä mentiin naimisiin.

An-nie: Plussan puolesta peukut pystyssä!!

Ella83
: Kiva kuulla, että noin iloisin mielin uuteen kiertoon!

Valkokulta
: Kiitos taas oikein viihdyttävästä kirjotuksesta, jään todella kaipaamaan niitä. Ja niistä keskareista... Ihan ensin luulin oikeesti et ne olis peukut ja sit kun huomasin ettei ollukkaan en lähteny korjaan niitä, koska tiesin että sä ottaisit nekin oikeella tavalla!
Sun huumorintajua tulee kyllä ikävä! Mutta saattelen sut silti oikein mielelläni sinne odottajien puolelle ja jään toivoon että siellä nähdään pian! Oikein paljon tarrasukkia ja Erikeeperiä matkaan mukaan, tuu kurkkiin meitä!!! :heart:

mimmu1984: Pikaista paranemista ja hyvää reissua!

Memelisa: Jaksamista sulle! Mun riesana ei oo kun ylipitkä kierto ja siinäkin on jo kestämistä. Terot pitäis ottaa käyttöön tässä kierrossa ekan kerran, pelottaa vaan et tää kierto menee hukkaan, koska aiemmassa ovisplussa tuli vasta kp 26 ja terojen kanssa sillon pitäis jo kuulemma vuoto olla alkamassa...


Anna-79: Osanotto tapahtuneesta... Tervetuloa takaisin, toivottavasti ei tule pitkä visiitti!

Shih:
Kurjaa....


iloksi: Kiva kuulla sun ajatuksia, muakin on mietityttäny ihan samat jutut mut en oo kehdannu kysyä kun koskaan ei voi olla varma kuinka arka asia on ja mikä on liikaa utelua. Ei voi kyllä muuta kun ihailla sun vahvuutta ja positiivista asennetta. Toivon sulle koko sydämestäni suuren suurta plussaa tästä kierrosta!!


Omaan napaan ei kuulu ihmeempiä. Ovista oon jo alottanu bongaileen (joo, vähän tyhmää kun viimekskin oli vasta niin myöhään...). Ajattelin silti olla ajoissa tässä kierrossa et tiedän ennen terojen aloittamista että kannattaako edes toivoa mitään tältä kierrolta...
 
Täällä alkoi luomumenkat kolme viikkoa pillereiden lopettamisen jälkeen! Yllättävän nopeasti.. :)

Niin ja lisäys vielä galluppiin liittyen: ollaan seurusteltu ihanan avomieheni kanssa kohta 3.5 vuotta, josta asuttu yhdessä 3 vuotta, ja kihloihin menimme 9.9.2009 :)
 
Viimeksi muokattu:
Gabrielle : Kiitos!:)

Anna79: Tervetuloa takaisin miunkin puolesta. Tosi ikävää tosin että jouduit palaamaan. Iso hali sulle!:hug: miekin laittasin varmaan noi kierrot tolleen miten Jomi tuolla mainitsi,niin näkisi että yritystä on jo huomattavasti paljon pidempään kuin että nyt vasta ootte aloittanu yrittämään..

Shih : :hug:

Nannie : Hienoo :) Onneks ei tuon pitempään menny. Itellä ku meni tosi epäsäännölliseks kierto sillo aikoinaan ku nuvan lopetin.

iloksi: Kiitos ku jaoit siun mietteet meijän kaa. Ei kyllä kenellekään toivois et joutuu odottamaan ja odottamaan että milloin saa sen plussan. Odottaminen tuntuu aina niiin pitkältä. Eräs vanhempi tuttu miulle kertoi että hyö olivat yrittäneet vuosikausia vauvaa, sanoi sen olleen tosi tuskaista. Mutta sitten lopulta hyö saivat 5 tervettä lasta, ilman mitään hoitoja. On tää elämä välillä niin kummallista.

ON: Täällä onneks hiukka parempi olo, kuume laskenu. tosin lääkäriin illalla menossa ku ei päänsärky lopu :( Toivottavasti tää tauti nyt lähtis pois ni pääsis peittojen alle tekemään muutaki ku vaa lepäämään.. On menny vähä susille tää alkukierto.. :(
 
Iltaa neidot! :)

Ei ollut muutakaan tekemistä, niin harhaudun tänne aina väkisinkin! :D

Anna-79 Osanottoni keskenmenosta, on ollut aivan varmasti rankkaa. Toivon sydämeni pohjasta, että plussa pärähtää testiin mahdollisimman nopeasti ja pienokainen tarrautuisi kynsin ja hampain kohtuseesi kiinni! :heart:

iloksi Olen myös ajatellut sinua/teidän taivalta, että miten olette jaksaneet. Täytyy nostaa hattua, että löydät silti positiivisia ajatuksia.
En tiedä auttaako tämä oloa yhtään, mutta siskoni yritti lasta kun oli 21-vuotias ja vasta 25-vuotiaana hän sai esikoisensa.. Molemmissa oli pientä vikaa, mutta positiivisella asenteella ja luonnonkeinoin ja lääkemenetelmin heillä on nyt kolme kaunista lasta. Lisääkin hän vielä haluaisi, mutta mies laittaa vastaan! ;)
Hirveästi voimahaleja ja hedelmällisyyttä seuraavaan kiertoon!!

shih Voi ei.. :( Nyt suklaata ja hemmottelua itsellesi!!

Mimmu Hirveän korkeella oli käyny sun kuume, ihan kauhistuin. Itse olisin varmaan puolikuollut ja koomassa tuommosen kuumeen takia! :O
Parane pian!:flower:

Mä oon nyt tarkkaillu mun lämpöjä tässä ja tänään olen mitannu, ni on ollut 37,2.. Hmmm.. Toivonkipinöitä ilmassa :xmas:
 
Taas on tullut paljon tekstiä kun viikonlopun olen ollut lomailemassa Ranskassa, enkä ole kerennyt lukea:) Mukaviin galluppeihin eka vastaukset

chiba Ollaan mieheni kanssa oltu yhdessä kohta kuusi vuotta ja naimisiin mentiin kesällä 2010.

Happy Oon kanssa paljon miettinyt raskautta, sillä omaan todella pienen kipukynnyksen. Olen(ainakin tällähetkellä) synnytyspelkoinen ja miettinytkin ainoana vaihtoehtona leikkausta. Nyt kuitenkin olen lukenut aiheesta paljon ja ajatellut kysyväni neuvolasta synnytyspelkoisten ryhmää ja yritän sitä kautta saada rauhan synnytykseen. Olen myös kuullut joogan helpottavan synnytyksessä oikean hengtystekniikan vuoksi, joten jos raskaaksi tulen, seuraava projektini tulee olemaan synnytyspelkoni minimoiminen:rolleyes:

Anna-79 Olet käynyt läpi raskaan ja surullisen asian, mutta tervetuloa joukkoomme ja toivotan plussatuulia sinulle! :)

shih Voihan ZZX%//W#X!! Ei muuta kun onnea uuteen kiertoon!!

ON: kp 25/29 meneillään.. Jännitän ja kuulostelen omaa kroppaani koko ajan. :D Toivon parasta ja samalla jännitän ens viikkoa alkaako menkat vai ei.. Olen tullut flunssaan, josta yritän parannella itseäni..

PLUSSATUULIA!!
 
Viimeksi muokattu:
Heippa taas :)

Anna-79 Osanottoni, ja tervetuloa joukkoon! :)

Shih, uuteen nousuun! Eikö? ;)

iloksi Mukava kuulla että voit olla noin positiivisella mielellä tuossa tilanteessa. Itse olisin murtunut ja luovuttanut jo aaaaikoja sitten. Tsemppiä! <3

HelenaM. Jännitän jo nyt sun puolestas. Ja koitahan parannella itseäs :hug:

ON kp 9/?, menkat loppui torstaina ja tänään päästiin ekaa kertaa peittoa heiluttelemaan. Jostain kumman syystä touhun jälkeen vessakäynnillä tuli kuivaa verta (?!). Mistähän moinen voi johtua. Vai johtuisko siitä kun pillereiden lopettamisesta on vasta pari viikkoa, että kroppa on vielä aivan sekaisin. Hmmm. No mutta ei auta kun touhuta tiuhaan niin jospa se sieltä tärppäis :)

Plussatuulia!
 
t84
Heippa taas kaikille!

Valkokulta En pahoittanut minäkään mieltäni mitenkään :) Onhan tää siis periaatteessa arka paikka, tai että pahaltahan se tuntuu kun sitä rupeaa miettimään, mutta tuntuu melkeinpä että siitä puhuminen auttaa.
En mäkään voi käsittää että oikeesti on jo vuosia yrittämistä takana. Jotenkin sitä vaan alussa ajatteli että se menisi helposti ja tärppäisi nopeasti, niinhän sitä varmaan kaikki kuvittelee. Ei se ole helppoa ajatella että oikeesti mussa on jotain vikaa, kun ei tollanen luonnollinen asia vaan onnistu.

On mulla pari kertaa tullu tunne että nyt riitti, en edes halua lapsia kun ei niitä kerran mulle oo tarkotettu. Joo toki välillä parempia ja huonompia päiviä, mutta muutama ihan kunnon stoppi. Ja voi luoja kuinka monta kertaa oonkaan itkuraivareita vetänyt :D
Ja pakko myöntää että on se koetellut meidän parisuhdettakin, mutta tässä sitä vielä ollaan. Mies on kyllä auttanut mut pahimman yli, välillä oikeen ärsyttää kun se on turhan positiivinen, että kyllä se meille vielä tulee... Tekis joskus mieli ravistella että haloo, huomaatko, ei se vaan tuu...

Ihan pahimmalta tuntuu kun katselee vierestä kun sellaset ihmiset pukkaa kakaroita, joille niitä ei todellakaan tarttis tulla... Niitä on meinaan "kaveripiirissä" jopa pari. Kyllä mä muuten osaan olla ihan aidosti onnellinen jos joku muu plussaa, toki pieni kateus samalla, mutta kyllä mä tajuun ettei se ole multa pois.

Hoh, tulipa vuodatus :D
No tän jälkeen voi taas keskittyä olennaiseen eli tänään olis kp 14/28! Ja mulla kun on melkeen kellontarkka keho niin ovis olis tiedossa tänään tai huomenna. Puuhastelua puuhastelua... :D Peukut, varpaat, kaikki pystyyn että olis meidän vuoro!
 
t84 Kuulostaa hrrr..ärrrrsyttävältä. Ei ole edes kiva lukea, että jollain on tosiaan niin vaikeaa saada lasta. Ja mukava kun voit avoimesti jutella täällä asioistasi. :) Me kaikki kyllä kuuntelemme ja kannustamme :hug:
Täällä pidetään ainakin kaikki sormet ja varpaat katossa, ja toivotaan teidän vuoroa! :wave:
 
Ällötyskysymys teille... Vessassa käydessäni huomasin tulevan hieman limaklönttejä, semmosta sitkeää.. mutta sitä ei nyt hurjan paljon ole. Onko tää jotain ovislimaa? vai mikähän on kyseessä. Ovistesti on tyylipuhdas nega, äsken tein. Ei edes haaleaa viivaa tullut, eilen tehdessäni tuli haalea viiva mutta ei todellakaan yhtä tumma kun kontrolliviiva. Joten? osaatteko auttaa? ps. kp 10 menossa.

anteeksi omanapaisuus. Palaan paremmalla aikaa lukemaan ja kirjoittelemaan lisää. Nyt on vähän hötkylä olo päällä kun ei ota oikeen selvää tästä limajutusta :ashamed: :D
 
NiQ
The Esikoisesta Haaveilevat MA 18.10.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
aamuhapan korppu….kp 124/30/42……………yk 17
Tipetsu…………………...kp 106/27…………………yk 7
kirsikkainen19………....kp 98/27-41…………….yk 6
Miipeli………………….....kp 88/28-36……………..yk 19
PimpulaPumpula........kp 63/31.................yk 1
BeBop....................kp 49/31..................yk 4




peikko_..................kp 46/28-30.....................yk 5
Memelisa................kp 45/?...........................yk 4
Ella83....................kp 37/31.........................yk 1
niuku....................kp 34/27-53....................yk 14
Chiba...................kp 32/30-35.....................yk 5
soleigh.................kp 31/28..........................5/10
BlueNote..............kp 30/?............................yk 3



HelenaM...............kp 26/29...........................yk1
MyDream..............kp 25/28...........................yk 10
Arianna................kp 24/28-33.......................yk 5
munakoiso............kp 23/30...........................yk 8
Keiju123..............kp 20/37-43........................yk 1



Murmeli88............kp 18/21- (?)......................yk 3
NiQ.....................kp 18/33.............................yk 4
t84......................kp 14/28.............................yv 2
mimmu1984.........kp 14/31-35........................yk 5
AnniSofia............kp 13/35-37.........................yk 2
Gabrielle.............kp 13/32-?..........................yk 2
anu84.................kp 10/?..............................yk 26
AnniMu...............kp 10/?..............................yk 1
Hyppy.................kp 10/28............................yk 1



Jomi..................kp 9/27-30........................yk 3
Iloksi.................kp 6/32.............................yv 4+
Shih..................kp 3/27-35(43)...................yk 8
Anna-79.............kp 4/28-38........................yk 1+6
Nannie...............kp 2/?...............................yk 2
An-nie...............kp 1/30-35........................yk 6
paivi81......................................................






HAAMUJENGI/RKTT

Valkokulta..............kp 31/30-40....................yk 10




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kiitos kaikki Ihanat, kun jaksatte tsempata :heart: Jeps, uuteen nousuun :) Kovasti jo odottelen, että menkat loppuisi ja pääsisi jo hommiin :p Ja jos jotain positiivista haluaa etsiä, niin kierto jäi jälleen kerran mukavan lyhyeksi, eli luulenpa, että mun kroppa alkaa palautumaan pillereistä. Luulen siksikin myös niin, että mulla on ollut ihan helvatun kipeet menkat nytten!! En muista tällaisia kipuja tunteneeni sitten varhaisteini-iän, ennen pillereiden aloitusta.

Muuten pakko kysästä, että kuinka moni katsoi eilen leffan P.S I love you? Mä en ollut koskaan ennen sitä nähnyt ja eilen katottiin ukon kanssa, kun se tuli neloselta. Ai herran jestas miten ihan leffa!! Vollotettiin melkein molemmat (tai siis minä vollotinkin, ukko vaan melkein) ja leffan jälkeenkin viellä sängyssä mulla valui kyyneleet ja ukko rutisti mua sitä vasten. Luulempa, että molemmat tajuttiin sen elokuvan myötä, miten tärkeitä ollaan toisillemme. Se kun meinaa joskus näin yhdeksän vuoden jälkeen unohtua. SUOSITTELEN elokuvaa, jos meni eilen joltakulta ohi.

Nyt Shih hiljenee, mutta vain hetkeksi :) Mukavaa viikkoa kaikille :hug:
 
Shih Mä olen katsonut joskus aiemmin jo tuon leffan. On kyllä tosi ihana. Ja mä olen niiiiin herkkä itkemään elokuvia katsellessa, että tuo leffa todellakin sai kyyneleet silmiin :ashamed:
Mutta tosiaan mä itken kyllä katsoessani esim. nelosen Hurjaa Remonttiakin :D

No mutta itkusta plussiin! Plussatuulia!
 
kiitos tervetulotoivotuksista!

jos tuon mun rivin päivittäis vaikkapa näin:
Anna-79.............kp 4/28-38..........................yk1+6
Piti käydä heinäkuusta vilkasemassa tuo mun kiertojen määrä ja kierron pituus, arkistoin ko. sivut mun kalenterista kun tuli kkm...
 
The Esikoisesta Haaveilevat MA 18.10.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
aamuhapan korppu….kp 124/30/42……………yk 17
Tipetsu…………………...kp 106/27…………………yk 7
kirsikkainen19………....kp 98/27-41…………….yk 6
Miipeli………………….....kp 88/28-36……………..yk 19
PimpulaPumpula........kp 63/31.................yk 1
BeBop....................kp 49/31..................yk 4




peikko_..................kp 46/28-30.....................yk 5
Memelisa................kp 44/?...........................yk 4
Ella83....................kp 37/31.........................yk 1
niuku....................kp 34/27-53....................yk 14
An-nie..................kp 33/30-35.....................yk 5
Chiba...................kp 32/30-35.....................yk 5
soleigh.................kp 31/28..........................5/10
BlueNote..............kp 30/?............................yk 3



Nannie.................kp 2/?..............................yk 2
HelenaM...............kp 26/29...........................yk1
MyDream..............kp 25/28...........................yk 10
Arianna................kp 24/28-33.......................yk 5
munakoiso............kp 23/30...........................yk 8
Keiju123..............kp 20/37-43........................yk 1



Murmeli88............kp 18/21- (?)......................yk 3
NiQ....................kp 18/30-33........................yk 4
t84....................kp 14/28.............................yv 2
AnniSofia............kp 13/35-37.........................yk 2
mimmu1984.........kp 13/31-35........................yk 5
Gabrielle.............kp 13/32-?..........................yk 2
anu84................kp 10/?..............................yk 26
AnniMu...............kp 10/?..............................yk 1
Hyppy................kp 10/28............................yk 1



Jomi..................kp 9/27-30........................yk 3
Iloksi.................kp 6/32.............................yv 4+
Shih..................kp 3/27-35(43)...................yk 8
Anna-79.............kp 4/30............................yk1
paivi81......................................................






HAAMUJENGI/RKTT

Valkokulta..............kp 31/30-40....................yk 10




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
 
Ainiin oon unohtanu vastailla Chiban ja hyppyn galluppiin, on ollu tässä sen verta "kiireistä". Kiva ku näitä välillä on ni ei mee ihan tällaseksi yleispuurtamiseksi, saa hieman muutakin ajateltavaa

Eli ollaan miehen kanssa seurusteltu helmikuusta 2003, eli kohtapuoliin 8 vuotta mittarissa :heart:. Kihloihin mentiin helmikuussa 2010 ja häitä tanssitaan heinäkuussa 2012 (vihdoin ja viimein, kauan sitä on odotettukkin). Esikoista tässä kovasti toivotaan, jotta olis kivasti ikää ku mennään naimisiin, mutta ovulaatio-ongelmieni takia näyttää olevan aika hankalan puoleista. Tavattiin sillon aikoinaan isommassa kaveripiirissä ja kaverilleni joskus tokasin et tuon miehen ku joskus saisin ni oisin aika onnellinen ja tässähän sitä sitten ollaan Tosi onnellisina :) :heart:

Sit tuosta synnytyksestä. Mä en vois miettiäkkään toista vaihtoehtoa kuin alateitse, oikeestaan odotan sitä vaikka omalla tavalla se ahistaa, jännittää ja pelottaakin. Mutta minusta se on niin iso osa äidiksi tulemista et pakokauhu varmaan tulee jos pitää sektiolla synnyttää.

Anna-79: Tervetuloa takaisin ja suuret pahoittelut tapahtuneesta :hug:. Toivotaan et uusi plussa pärähtäisi todella tiukasti kiinni ja mahdollisimman pian.

Iloksi ja t84: todella kiva kuulla jonku pitenpään yrittäneen ajatuksia. Miten teillä onkaan voimia aina kierrosta toiseen. Nostan hattua positiivisesta asenteestasi, itse olisin varmana ihan tuhannen riekaleina kun nytkin jo hajottaa tosi paljon vaikka yrityskertoja on todella vähän.

Valkokullalle vielä paljon onnea odotusaikaan, on se niin hienoa et saadaan täältä muutamia ihmisiä lähettää eteenpäin. Jokaiselle kuitenkin toivotaan mahollisimman lyhyttä vierailua täällä.

shih ja Nannie: Otan osaa. Voimia ja kaamea puhallus plussatuulta seuraavaan kiertoon :whistle:++++++++++++

HelenaM: Ihana Ranska. Oispa itelläki mahollisuus lähteä jonnekkin vähän pitemmälle. Me käytiin juuri tallinnassa pari päivää kylpylässä hemmottelureissulla. Oikein ihanaa oli. Milloin ajattelit testata? Ja tuut sit ihan ehottomasti kertomaan meille et miten kävi

AnniMu: Pistetään sinnekkin pino plussapisteitä, toivotaan et nyt tärppää ja meet tuonne odotuspuolelle valkokullan ja MJ:n kaveriksi :)

Sit ON: täällä mennään sit kp45. Kävin siellä gynellä ja nappailen nyt teroluteja, jotta saatas vuoto aikaseksi. Sen jälkeen turvaudutaan ovulaation saamiseksi clmifeneihin 1krt/vrk kp3-7. Plussaa siitä kierrosta toivoen.
 

Yhteistyössä