<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

t84: Ottakaa aikaa toisillenne. Pitäkää vaikka hemmotteluviikonloppu tai lähtekää käymään jossain yhdessä. Keskitytte nyt vaihteeksi toisiinne ja suhteeseenne, kahdenkeskisiin hetkiin vielä kun voitte. Pian saattaa olla se kolmas osapuoli häiriköimässä niitäkin hetkiä. :)

Gabrielle: Kyllä tuo itseäkin vähän naurattaa mutta enpä minä kyllä äidiltä halua kuulla lisääntymisvinkkejä. :D vaikka hyvää tarkoittaakin ja haluaa jo niitä lapsenlapsia..

Tulikin mieleen että minkälaisia parisuhteita täällä ihmisillä on? :)
 
chiba Ollaan oltu yhdessä vuodesta 2002, eli ihan teini-iästä asti :) Vuonna 2007 mentiin kihloihin, häät olisi tarkoitus tässä muutaman vuoden päästä pitää.

on: mulla alko ovismaiset kivut alavatsalla, testaan kohta ovistikulla näyttääkö mitä. Ois huippuu jos kierto olisikin näin lyhyt, eli n. 30pv :)
 
Hyppy Kyllä mäkin tavallaan haluan päästä synnyttämään, mutta samalla se hirvittääkin jonkin verran, samoin koko raskausaika ja etenkin se vanhemmuus pelottaa vähäsen. Se varmaan on normaalia, ainakin toivottavasti :D

Chiba Kiva "gallup" :p Me ollaan seurusteltu tammikuusta 2004, tai oikeastaan seurusteltiin jo jonkin aikaa syksyllä 2003, mutta luulin ruohon olevan vihreämpää aidan toisella puolella ja erottiin... Sitten tulin onneksi järkiini! Kihloihin mentiin kesällä 2006 ja naimisiin syksyllä 2009. Vähän aikaa sitten vietettiin ensimmäistä hääpäivää :) Mä oon jo joitakin vuosia kuumeillut lasta, vaikka tosiaan jaloissa pyörii kolme koiraa, ja vihdoinkin jokin aika sitten päästiin miehen kanssa samalle aaltopituudelle asian suhteen ja sekin on täysillä mukana yrityksessä (vaikka alunpitäen oli tarkotus TJOTtailla, niin nyt jo tikuttelen ovista, mikä on miehenkin mielestä ihan fiksua :D )
 
Otokka
Terveiset kotisohvalta iiison kanapasta-annoksen vierestä :D. Nälkä on koko ajan, vaikkakin päivällä noin kolmen aikoihin ja illalla kahdeksan maissa yököttää. Vaikka ruokaa tekee mieli, sitä ei mahdu yhtä isoja annoksia kuin aiemmin, tulee paha olo. Rinnat on ihan liian kipeät, kävinkin ostamassa kaarituettoman rintsikka-topin öiksi.

Liikkua olen jaksanut tosi paljon, kunhan muistan pitää välipäiviä. Joogaa, pilatesta, zumbaa ja ratsastusta, koiran kanssa lenkkeilyn lisäksi. Saa nähdä kauanko uskallan jatkaa tota ratsastusta. Juuri tänään olin perustunnilla ja tunnin lopussa pitkän raviharjoituksen jälkeen tuntui ikäviä vihlaisuja alavatsalla. Vähän samanlaisia kuin aivastaessa, eli lienevät jotain kohdun kiinnikkeiden venymiskipuja. Lisäksi syksyn ryhmästämme tippui ensimmäistä kertaa yksi ratsastaja ison hevosen selästä kovan laukkaharkan aikana. Ei sattunut, mutta en toivoisi omalle kohdalle. Luulen, että minun kohdallani henkiset pelot tulevat ennen fyysisiä syitä lopettaa ratsastus. Kurjaa, ihana harrastus :'(.

Ensi viikolla on alkuraskauden ultra ja huomenna ajattelin tehdä CB:n digitaalisen pois kaapista roikkumasta (rauhoittaa tämäkin omaa mieltä...). Toivottavasti näkyy terve kyytiläinen :heart:.

Terveiset kaikille ja puuuuuuuuh puuuuuuuuuhh plussatuulia :whistle:, vaikka onhan täällä taas tuullutkin!

Terv. Otokka ja pikkarainen 6+6
 
Hyppy, mulla on vähän ristiriitanen tunnen ton synnyttämisen kanssa. Välillä tuntuu et oikein odottaa sitä ja välillä tuntuu et pelottaa aivan vietävästi. Vaikka ei tässä edes raskaana vielä olla :D Mutta normaaliahan tämä vain on, kaikki ajallaan. Hyvin kaikki kuitenkin menee..toivottavasti. :)

Chiba, täällä ollaan seurusteltu yhteensä reilu 4 vuotta lukuunottamatta alkuvaiheen pienoista taukoa. Ja yhdessä on asuttu virallisesti nyt puolitoista vuotta. Tosin koko seurustelun ajan ollaan toistemme luona viihdytty välillä vähän turhankin tiiviiseen. :)

Otokka, todella kiva kuulla sun kuulumisia. Mukavaa kun te plussanneetkin jaksatte meille tulla ilmoittamaan itsestänne :)

ON: Menkat lopuillaan ja odotan innolla että pääsee kunnolla petipuuhiin ja ovista odottelemaan :) hih. Jänskättää niin hurjana tää "eka kerta". Ei auta kuin toivoa että tärppää.

Plussatuulia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Päivänsäde82;22237574:
MARY JANE voi ihanaa en kestä! :D :D ooon iha yli onnessaan täällä sun puolesta! :) <3 <3 <3 <3 <3 niin paljon paljon onnea! :) :flower: :heart: niin tuunko miekin sitten sinne esikoishaaveista syksyllä plussanneiden puolelle ku kaikki pian kohta täältä lähtee ja mie oon pysyny tääl vaan mukana kun en muualla nää itelleni paikkaa :p
Tervetuloa sinne vaan! :) Ja kaikille muillekin jotka täällä mahdollisesti vielä taustalette kyytiläinen mukana, olkaatten lämpimästi tervetulleet sinne! The more the merrier. :D

Ja lämmin kiitos, olet ihana. :heart:
 
On Nää kivut on ihan ovismaisia. Ei mulla ole missään muussa vaiheessa kiertoo ole ollu tälläsiä. Tein äsken ovistestin näyttää kahta viivaa, mutta testiviiva himmeämpi kuin kontrolliviiva. Ja ohjeissa lukee että testiviivan oltava yhtä tumma tai tummenpi.Eli nega. Ja virtsa oli vaan 2 tuntia rakossa ja kuka joi vettä desitolkulla :( Teen vielä aamulla uuden, jos se näyttä vielä lh-piikin jäljet, Ihan huippu jos kierto olisi yhtä lyhyt kun viime talven kierrot :) Toisaalta enhän ole nyt stressannut, niinkuin kesällä töissä 3-vuorotyötä tehdessä.
 
Galluppiin.. Ollaan oltu ukon kanssa yhdessä kohta noin yhdeksän vuotta, eli ihan teineistä (tai mukuloista) asti ollaan oltu yhdessä. Pari pientä taukoa ollut matkan varrella. Yhdessä ollaan asuttu kohta 4 vuotta.. Sen takia varmaan välillä onkin esim. seksin kanssa pitkiä taukoja, koska on tullut melkoisen monta vuotta yhdessä sekstailtua.. Kaikki on aika tavallista ja nyt pitäisikin keksiä kaikkea uutta ja kivaa :whistle:

ON: Tänään kipeytyi tissit, erityisesti oikea.. Saas nähdä. No menkathan ne sieltä tulee. Tullut pupuiltua taaas niin vähän.. :'(

MJ Kiva kun teit ketjun odottajien puolelle. Voikun joskus pääsisi mukaan.
 
Keiju123, mitä minä olen ovistestejä tehny niin eikös ne pitäisi tehdä joka päivä suurinpiirtein samaan aikaan? Ainakin CB:n digitestissä sanotaan että olisi suositeltavaa että samaan aikaan päivisin ja neljä tuntia pissaamatta. En muista yhtään miten perusliuskatesteissä oli.

Voisin itsekin vastata omaan kysymykseeni, eli kohta kolme ja puoli vuotta ollaan oltu yhdessä. Mies kosi kesällä 2009 ja nyt sitten mentiin elokuussa naimisiin. :) Tunnettiin ennen seurustelun alkua reilu pari vuotta.

Voi alkaisipa nyt ne menkat.. ku olen aika varma etten raskaana ainakaan ole. Pääsis sitte taas yrittämään..
 
chibe Niin iski vaan paniikki, kun ajettilin ruveta testaa tuolla kp 20 tienoilla, kun edelliset ovikset ollu kp 26-29 välillä. Haluisin tietää, että onko ovis jo nyt kp 16, ei sen puoleen peiton heilutelut osuus hyvin :) Mä olen jostain lukenut, että joillain voi lh-piikki olla niin lyhyt, että testejä täytyy tehdä parikin päivässä. Ja voi olla, että huomenna ei enää lh-piikki näy, jos tänään oli jo ovis. Koska piikkihän on aina 24-36h ennen ovista, noiden mun testien mukaan. Lähinne ois ollut kiva saada ovis selville, että periaatteessa tällä oviksella voi ruveta odottaa menkkoja silloin kuin aikaisemmissa kierroissa olisi vasta tullut ovis. Tai oli mun kierrot keväällä tuota 30 päivää. Osasta aikasemmista kierroista olen tunnistanut ovikset näistä kivuista ja osannut laskee millon menkat alkaa, luotan taas itsetuntemukseen :)
 
t84
Kiitos kaikille, kyllä mä tiedän että pitäisi vaan rauhoittua, mutta on se vähän vaikeeta näin monen vuoden yrittämisen jälkeen... Mä oon vaan jotenkin ihan varma että mussa on jotain vikaa, noh mutta en jaksa sitä nyt miettiä. Ja viimeks oli vähän huono päivä muutenkin, tänään on vähän parempi fiilis :)

Me ollaan miehen kanssa oltu kihloissa vuodesta 2002, sitä ennen seurusteltiin ehkä vuoden, eli lähemmäs 10v tullut yhteiseloa täyteen. On siihen mahtunut huonoakin aikaa ja pari kertaa erottukin, mutta se oli sillon nuorena :D Nyt tuntuu että pari vuotta on mennyt älyttömän hyvin, miten toista voikaan rakastaa näin paljon (lässynlää) :heart: Toi on kyllä mulle niin täydellinen, ja ihmettelen miten se jaksaa mua kun osaan olla aika vaikea tapaus.
Naimisiin asti ei olla vielä päästy, eikä meillä toisaalta mikään kiire ole... Mies haluaisi edes maistraatissa käydä hoitamassa asian, mutta tiedän että ellei heti häitä vietetä niin ne sitten jää eikä niitä koskaan tuu. Ja mä ajattelin kuitenkin tässä loppuelämäni olla eli kyllä ne yhdet häät pitää läpi käydä :)

Ihanaa tänään pääsee mökille taas! Tuntuu että kun mulla on niin tylsä istumatyö niin on oikeesti ihana päästä välillä kunnon hommiin. Siellä kun sitä lääniä on vähän enemmänkin niin hommat ei lopu ikinä. Ja koirat, nehän nauttii kun saa ulkona olla koko päivän.

Eli huomenta vaan kaikille, päätin että tänään on hyvä päivä! :D
 
The Esikoisesta Haaveilevat Pe 15.10.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
aamuhapan korppu….kp 121/30/42……………yk 17
Tipetsu…………………...kp 103/27……………………yk 7
kirsikkainen19………....kp 95/27-41…………….yk 6
Miipeli………………….....kp 85/28-36……………..yk 19
PimpulaPumpula........kp 60/31.................yk 1




BeBop....................kp 46/31.........................yk 4
peikko_..................kp 43/28-30.....................yk 5
Memelisa................kp 41/?...........................yk 4
Ella83....................kp 34/31.........................yk 1
niuku....................kp 31/27-53....................yk 14
An-nie..................kp 30/30-35.....................yk 5




Shih.....................kp 29/27-35(43)...............yk 7
Chiba...................kp 29/30-35.....................yk 5
soleigh.................kp 28/28..........................5/10
BlueNote..............kp 27/?............................yk 3
HelenaM...............kp 23/29...........................yk1
MyDream..............kp 22/28...........................yk 10
Arianna................kp 21/28-33.......................yk 5
munakoiso............kp 20/30...........................yk 8



Keiju123..............kp 17/37-43........................yk 1
Murmeli88............kp 15/21- (?)......................yk 3
NiQ....................kp 15/30-33........................yk 4
t84....................kp 11/28.............................yv 2
AnniSofia............kp 10/35-37.........................yk 2
mimmu1984.........kp 10/31-35........................yk 5
Gabrielle.............kp 10/32-?..........................yk 2




anu84................kp 7/?..............................yk 26
AnniMu...............kp 7/?..............................yk 1
Hyppy................kp 7/28............................yk 1
Jomi..................kp 6/27-30........................yk 3
Iloksi.................kp 3/32............................yv 4+
Nannie......................................................
paivi81......................................................






HAAMUJENGI/RKTT

Valkokulta..............kp 28/30-40....................yk 10




Plussanneet :heart::heart::heart:



Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
 
Eli pinon päivitys tapahtuu näin: :attn::attn::attn:
Menet edellisen pinopostauksen kohdalle ja klikkaat hiiren oikealla kohtaa "Lainaa". Ota valikosta kohta avaa uuteen välilehteen, jolloin edellisen pinon pitäisi avautua viestinlähetys-muodossa uuteen välilehteen. Poista viestin alusta ja lopusta [QUOTE/]Mary Jane] merkit. Vaihda tekstiin "The esikoisesta haaveilevat ke 13.10." oikea päivä.

Ihan ensin kannattaa päivittää kaikkien kiertopäivä täsmäämään, eli kun olin päivittänyt pinon kaksi päivää sitten viimeksi, lisäsin jokaiselle kp + 2. Olen myös jakanut pinon kymmenpäivien mukaan osiin, eli alimpana on alle 10 kp, sitten 10-19 jne. Yli 30 päiväläiset ovat samassa nipussa kadonneita lampaita lukuunottamatta, sillä heitä ei yleensä ihan hirmuisesti kerry.

Sitten siihen, miksi tuo välilehti juttu oli niin turkasen tärkeä. Seuraavaksi pitää käydä läpi viime pinon jälkeen tulleet viestit, päivittää tippuneet ja plussanneet ja haamuilijat pinoon. Eli mene siis takaisin alkuperäiselle välilehdelle ja käy sieltä poimimassa tiedot uuteen pinoon, niin ei tarvitse alkaa ulkoa opettelemaan että kenelläs se täti oli kylässä ja monettako päivää. Näiden päivittäminen sujuu parhaiten niin, että kopipeistaat vanhan rivin uuteen kohtaan, ja päivität tiedot sitten. Tippuneilta muista päivittää myös yk!

Kun olet sen tehnyt, pino on valmis, ja voit klikata lähetä painiketta. Jos huomaat lähetyksen jälkeen virheen, voit aina klikata "Muokkaa viestiä" ja pääset takaisin lähetysikkunaan.

Extraa: Jos haluat muokata pinon lookkia, vaihtaa kuvia tms., niitä löytyy kivasti esim. täältä: Glitter Graphics: the community for graphics enthusiasts!. Tuolta kohdasta Dividers löytyy noita välisuoria erilaisia, joilla saa siis eroteltua pinon osat toisistaan.

Have fun! :)
 
Viimeksi muokattu:
MJ, Kiitos hyvistä ja selkeistä ohjeista. Kyllä noilla pitäisi saada pino päivitetyksi!

Ja itse asiaan, kuka haluaisi alkaa päivittämään pinoa, joku kauemmin keskusteluissa mukana ollut? Varmaan helpompi olisi jos joku hoitaisi sen, ettei tule sähellyksia.

ON: Taisin viime yönä nähdä enneunia, nimittäin tein positiivisen raskaustestin. :D Olin tekemässä testiä, mutta jotenkin se kastui vedellä ja joskus olin lukenut syljestä tehtävistä ovistesteistä, joten päätin kastaa tämän jo kastuneen testin suussani ihan kokeilumielessä. No plussahan sieltä tuli. Epäuskoissani sitten tein vielä testin pissasta ja sekin oli plussa, ja muistan kun olin paniikinsekaisessa tunnetilassa ottamassa kuvaa testeistä ja aikomassa laittaa tänne. Sitten valitettavasti heräsin.
Tuntuu muutenkin että viime aikoina on tullu nähtyä vauvaunia, pitäisiköhän tässä alkaa rauhoittumaan tämän vauvanteon takia ku tulee jo uniinki. :rolleyes: :D

Ja ei, menkkoja ei vielä näy.. Vaikka aamusta oli alavatsa sen verran kipeä että hyvinkin voisivat alkaa..
 
The Esikoisesta Haaveilevat Pe 15.10.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
aamuhapan korppu….kp 121/30/42……………yk 17
Tipetsu…………………...kp 103/27……………………yk 7
kirsikkainen19………....kp 95/27-41…………….yk 6
Miipeli………………….....kp 85/28-36……………..yk 19
PimpulaPumpula........kp 60/31.................yk 1




BeBop....................kp 46/31.........................yk 4
peikko_..................kp 43/28-30.....................yk 5
Memelisa................kp 41/?...........................yk 4
Ella83....................kp 34/31.........................yk 1
niuku....................kp 31/27-53....................yk 14
An-nie..................kp 30/30-35.....................yk 5




Shih.....................kp 29/27-35(43)...............yk 7
Chiba...................kp 29/30-35.....................yk 5
soleigh.................kp 28/28..........................5/10
BlueNote..............kp 27/?............................yk 3
HelenaM...............kp 23/29...........................yk1
MyDream..............kp 22/28...........................yk 10
Arianna................kp 21/28-33.......................yk 5
munakoiso............kp 20/30...........................yk 8



Keiju123..............kp 17/37-43........................yk 1
Murmeli88............kp 15/21- (?)......................yk 3
NiQ....................kp 15/30-33........................yk 4
t84....................kp 11/28.............................yv 2
AnniSofia............kp 10/35-37.........................yk 2
mimmu1984.........kp 10/31-35........................yk 5
Gabrielle.............kp 10/32-?..........................yk 2




anu84................kp 7/?..............................yk 26
AnniMu...............kp 7/?..............................yk 1
Hyppy................kp 7/28............................yk 1
Jomi..................kp 6/27-30........................yk 3
Iloksi.................kp 3/32............................yv 4+
Nannie..............kp 26(?)/?..........................yk 1
paivi81......................................................






HAAMUJENGI/RKTT

Valkokulta..............kp 28/30-40....................yk 10




Plussanneet :heart::heart::heart:



Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
 
Chiba Ihana uni! :LOL: Mä oon nähnyt kanssa unen että plussasin, ja se sit tapahtuikin vielä samassa kierrossa. :)

Tämä kierron plussasta ei sen sijaan ole vielä tietoakaan! Tää hätähousu nimittäin testas tyylipuhtaan negan KP30/30-35, tosin oletuksena on että kierto olisi nyt 34pvä. Piti vaan huvikseen taas testailla jo dpo10? :headwall: Selittelin itselleni että varmistun asiasta iltamenojen takia, mutta eihän testissä vielä edes kuuluisi näkyä mitään. :ashamed:
 
Moikat kaikille!

Oon ollu vaan pari päivää poissa ja nyt jo taas hulluna viestejä! Ihanaa ku tää ketju on niin eläväinen :)

Hyppy: Ite varmaan tuun pelkäämään hirmusesti synnytystä sitten kohan sen aika tulee.. oon ollu yhessä synnytyksessä mukana ja se varmaan jätti omat jälkensä muistiin vaikka se loppupelissään hyvin menikin. Ite pelkään piikkejä, kipua jne. vaikka kipukynnys ei mikään ihan matala ookkaan.. Mut sitä ei varmaan pie sillai ajatella että ei sit tuu ihan kamala pelko persiiseen.. Tai voihan se olla että sit sitä ei edes ajattele ku tietää että se edessä tulee joka tapauksessa olemaan.

Chiba Toivottavasti siun uni tulee toteutumaan! :)
Me ollaan miun miekkosen kanssa oltu yhessä 2003 joulukuusta, eli 7 vuotta yhdessä oloa tulee joulukuussa täyteen. Mentiin kihloihin 2005 ja häitä tanssittiin 2009 kesällä. Ekasta tapaamisesta asti ajattelin et tää on se mies kenen kanssa menen naimisiin ja niin tapahtui:heart:

An-nie Toivottavasti plussa pärähtää sulle lähipäivinä!

ON: Täällä 10/31-35. Eilen nous kuume illalla 40asteeseen ja tänään sairaslomapäivä, nyt taitaa taas alkaa lämpö nousemaan, ei kiva! Toivottavasti tauti lähtee pois että päästään syyslomareissuun!
 
Romaanin nimi: Liian pitkä keskustelupalstaviesti; kirjailija: Valkokulta (Teitä on varoitettu...)

Mä uskon vihdoin ja viimein että oon raskaana. Tänään tuli sellanen testiviiva että nyt meni jo jakeluun :heart:. Koko viikon tässä pyöriny sellasessa ollako vaiko eikö olla -fiiliksissä ja tänään se perkeleen viiva tuli ja oli silleen ku pitikin: nopeasti ja vahva :D. Huoh, soitin tänään jo sitten terkkarille ja ens viikolla vien nyt vielä kusinäytteen (joo, mä tiedän, kahjo mikä kahjo, mut paskanks sil sit mitään voi
, sitäpaitsi se oli terkkarin idea... :p) ja otan samalla toksotestin ja sit voikin jo soittaa omalle terkkarille ja varata aikaa neuvolaan (eli siis tänään juttelin jonku varallaolijan kanssa). Kaverit hei, mun sisällä oikeesti kasvaa joku =) :heart: ja nyt mä uskon sen. Musta jopa tuntuu et mun tissit on kasvanu :O. Eli mut saa laittaa plussanneisiin (10.10.2010 yk 10 ohoh, muutama kymppi :D), sitten kun joku jaksaa ja viitsii ja ehtii. Mä varmaan yritän siirtyä tonne odotuspuolelle jos uskallan mut tuun ehdottomasti käymään katsomassa teiän kuulumisia! (Mä teen sen vaan salaa, silleen et te ette tiiä, hiippailen hipihiljaa taustalla ja sit mä aina välillä pompahdan huutamaan: Plussaa kaikille! (...huoh, älkää kysykö, mä oon tänään aamusti vetäny viimisen röökini ja mulla on ikävä.. *polttaa virtuaalisti*
) Kiitos muuten kaikesta liimatavarasta ja sen sellaisesta muusta mitkä edesauttoi meikäläisen Sompaajaa (tää on vaan jälleen yks työnimikokeilu *maistelee*, hmm, ehkä, ehkä ei..) sittenkin vahvistumaan :heart:. You guys rock!!!


Se minusta, mitäs te? Tällaset muutaman päivän poissaolot olis muuten ihan jees, mutkun te ootte niin pirun suulasta sakkia niin tässä saa kahlata monta sivua taaksepäin nottei missaa mitään
. Ja hyvä niin, nyt selailemaan:

Murmeli88: Joo mä oon puuseppä ammatiltani. Rakennusala ja muut tollaset perinteismiehiset alat olis muuten ihan jees, jos ei tarttis kattella niitä miehiä. Aina usein tuli tällainen olo:
:D.

jennuliini: Viskaisee kontillisen (on kato ruista ranteissa... oh, ihan hiton hyvä lohkasu taas
) Plussakortteja sinne sivuunkin. Kyllä niistä jossain pitäis Sen Oikean olla =).

NiQ: Mä onnittelen vielä nyt oikeen käestä pitäen
. Toivottavasti saatte pian maailman parhaimman kihlajaislahjan! :heart:

Jomi: Mä en ollenkaan huomannu ottaa osaa sun menkkoihin :(. (Onneks ekasta koopeestä on jo sen verran monta päivää et nyt uskaltaa jo sanakikkaillakin.. kai?
) Tän palstan ainoa paska puoli on tosiaan se että toiset plussaa väkisinkin ennen toisia ja sitten siinä on sillee ilonen ja surullinen samaan aikaan. Mut nyt uutta matoa koukkuun (eikun ei, madoilla on tikapuuhermosto, ne kärsii.. hmm, ota mieluummin joku nätti eloton viehe
).

Hyppy: Tosta synnytyksestä. Katoin (why oh why..) juutuubista synnytysvideoita. Se näyttää aikast repivältä touhulta se ulospungerrus. Tuli ainoastaan sellanen fiilis et joo, voisko joku sitten loppuvaiheessa vaan sillee Stargate-tyyliin niinku sädettää sen vauvan pihalle..? :O Mut ehkä se sitten siitä luttaantuu.

Gabrielle: Vitsi mä repesin kun huomasin sun kuulumiskysymyksen! Tyyppi näyttää ei yhtä vaan kahta keskaria ja kysyy mitä kuuluu *nauraa kippurassa*. Ihan loistava!
Huhhuh, *kuivaa silmiään* ihan hyvää mulle kuuluu
*purskahtaa uudelleen nauruun*, mitäs sulle? *kikattaa ja nikottelee* (Note: tämä ei ole missään nimessä sitten vittuilua vaan suurkiitos päivän piristyksestä :heart:.)

Ella83: Sä hymyilet, loistavaa :). Sit mä en niin otakkaan osaa vaan lähetän hurjasti onnea, ainakin viissataa kiloa Plussakortteja ja ihan jäätävän Plussamyrskyn sinne suuntaan tätä kiertoa varten! =)

Iloksilta ja t84:ltä haluan lopuks kysyä et miten te teette ton? Kun teillä se on mennyt jo vuodesta toiseen eikä kuukaudesta toiseen :(. Mistä te löydätte joka kuukausi uutta voimaa ja energiaa (tai kirjotithan sä t84 uupumuksesta tossa joku päivä) jälleen uuteen kiertoon? Meillä meni tasan vuosi pillereiden poisjättämisestä että ollaan vihdoin ja viimein raskaana (yk "vaan" 10 koska en laske ekoja luomumenkkoja ja yhdet jäi keväällä välistä) ja mä vannon että en olis enää montaa kiertoa jaksanut. Mulla se oli myös jotenkin niin että jos ei pian tärppää niin mä heitän hanskat tiskiin, vedän piuhat kiinni ja alan elää elämää ilman lasta. Kun jotenkin ajatus monesta vuodesta ja kuukausi toisensa jälkeen pettymisestä ei vaan kuulostanut ollenkaan hyvältä. Tiedä sitten miten olis oikeesti tehnyt, mut tollaselta ainakin vielä viime kierron jälkeen tuntu. Toivottavasti mä en nyt kaivele veistä haavassa tällä kyselyllä, mut mua vaan kiinnostaa tietää teidän urheiden salaisuus :heart:. Lämpimiä ajatuksia teidän molempien suuntaan ja mä toivon kaikesta sydämestä että tekin pian tulisitte muiden pinolaisten perässä tonne odotuspuolelle.
(Ja anteeksi mahdollisesta mielipahasta.)


Ei maha mittää, te ootte niin kovia jutustelemaan et mä jätän kommentoinnin nyt tähän tai mä oon muuten tässä koneella vielä huomenaamullakin ja sit täst olis tullu jo aika pitkä teksti.. (nythän tää on kovin lyhyt...). Kiitos tsempeistä ja kaikesta ja iiiiiiiiiiiiiiihan mahooooottomasti PLUSSAONNEA kaikille!!! I'll be checkin' on ya, so keep up the spirit girls and have SEX .
 
Viimeksi muokattu:
Heipparallaa kaikille ja terveisiä tallinnan reissulta. Mies oli järkänny aika mahtavan yllätyksen ku keskiviikkona haki mut töistä ja suuntana oli sen jälkeen laivareissu tallinnaan ja vasta tallinnasta sain kuulla et ollaan menossa kylpylään pariksi päivää :) Ihanan rentouttavaa tässä kaiken syksyn hälinän ja lapsenteon keskelle.


Ja aivan mahtavia uutisia täällä on tullut sillä aikaa kun olen ollut poissa. Aivan MAHTAVAA MJ!!!!! .

ON: Tiistaina tosiaan kävin siellä gynellä eikä ultraamisella mitään kohdussa näkyny. Menkat oottelee vielä tuloaan, mennään reilusti yli 40 päivää viime menkoista. Terolut-kuurilla koitetaan saada menkat aikaseksi ja sen lisäksi sain sit pari kiertoo klomifeniä tukemaan tätä mun omaa ovulaatiota, koska tässä kierrossa sitä ei taas näytä tapahtuneen :/ Katellaan jos sais ens kuussa hehkutella plussaamista, nyt on sellanen "ihan sama" olotila, alkaa jo vituttamaan kohta... mut eiköhän se mieli taas tästä kohene ku pääsee täti sit lähtemään kyläilemästä...
 
Päivöötä!

Tulee niin mahottomasti näitä viestejä, et ihan menee sellasee lukkoon "mitä mä teeen"
Se on vaan hyvä, et täällä palstalla tapahtuu !! :)

Kiitos MJ hyvästä ohjeesta ja siitä, että jaksoit sen ohjeistaa meille muille! :flower:

Suuren suuri :hug: Tippuneille!

Galluppiin vastailua Tämä pariskunta on ollut yhdessä 6-vuotta, joista 4-vuotta asuttu samankaton alla. Joo, eli mä olen ollut 16-vuotias kun toisiimme rakastuttiin! :) Kihloissa oltu nyt päälle vuosi ja ensi vuonna olisi tarkoitus mennä naimisiin! :)

ON: KooPee 16/29-21-?.. Uskoisin ovuloineeni torstaina tai sitten keskiviikkona.. Itse olen juurikin hämmentynyt siitä, että (VAROITUS LIMAILUA) torstai aamuna kun kävin vessassa, huomasin pikkareissa erittäin haaleaa veristä vuotoa. Eli sitä ei olisi tajunnu edes vereksi jollei olisi tarkemmin katsonut.. Super haaleaa.. Sitten töissä koko päivän kipuili oikea munasarjan puolelta, vihlo niin mielettömästi välillä.. No kuitenkin tiistaina ja torstaina pupuiltiin, että nyt on tää neiti vähän hämillää..

Mutta nyt puhallan oikein lujaa plussatuulia teille kaikille
 
Murmeli88, joillakinhan saattaa tulla ihan oviksenkin aikaan pari tippaa verta. Mut toivotaan jos se olisi merkki siitä että siellä jotain positiivista tapahtuisi. :)

ON: kp30 ja aamulla tein taas testin... Hieno negatiivinen. Enpä ole koskaan tihrustanut itkua jonkun testin takia mutta nyt kyllä tuli vähän huono mieli, muutenkin ollut päivä jokseenkin huono. Ihmettelen vaan kun yleensä minulla ennen tai jälkeen kuukautisten limakalvot hieman kirveltävät kuivankauden takia, nyt ei mitään. Ja tämä kirvelykin alkaa ehkä n. 4 päivää ennen.

Noh.. toivottavasti hyvä ruoka ja parempi mieli.. Ei jaksais olla hapannaama mut toisaalta taas ei jaksais olla iloinenkaan. : / :headwall:
 

Yhteistyössä