<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Mary Jane Huihuihui, tsemppiä ja plussatuulia ihan karrrrrrmaisevan paljon!

Viime kierrossa join Valion greippimehua ja ensimmäinen lasillinen oli kyllä aikamoinen järkytys :D Nyt ostin Rybb & Deckersiä ja sehän on HYVÄÄ! Tosin nyt jo kp 3 enkä tiedä kuinka hyvin sitä pystyn tässä kierrossa juomaan, kun perjantaina pitäis lähteä reissuun ja takaisin tullaan ilmeisesti tiistaina. Yritän nyt kans skarpata noiden raskausvitamiinien kanssa, tossa kierron lopulla kun tuppasi unohtumaan... Ovistestejä pistin tilaukseen "parit" ja samaan syssyyn kaks ClearBluen r-testiä. Tulihan noille vähän hintaa, mutta haluan selvittää pitääkö mun ovistuntemukset paikkansa vai ei. Sit reissusta palatessa täytyy alkaa tikutella! :p

Kiitos paljon myötätunnosta, kyllä tää tästä taas :heart:
 
Tuo greippimehu on kyllä varsin mielenkiintoisen makuista, vain tuota Valion mehua olen maistellut. Siinä on tavallaan kaksi makua, aluksi se maistuu raikkaalta mutta sitten tulee se jälkimaku, joka on kaikkea muuta kuin raikas... :D Ei siitä kyllä tainnut mitään apuakaan olla, mutta en varmaan ilman tätä palstaa olisi koskaan elämässäni erehtynyt greippimehua ostamaan. :p

Ihan tonttu fiilis. Mun tunne vahvistuu. :xmas:
 
Mäkin kyllä järkytyin tosta greippimehun mausta ja jos en sitä ykkösellä kiskase niin kyllä puistattaa! R&D:tä oon siis kierron alusta juonu ja tein sen virheen että menin sitä Valion ostaan ja hyi olkoon se vasta pahaa olikin! Se jäi kyllä juomatta ja siirryin takas tohon R&D:iin mut ei siitäkään kyllä koskaan mun suosikkia tule. Tuntuu että hampaat irtoo kun sitä juo...

NiQ
: Sehän siinä tärkeintä on, että ittelle on mieleinen. Eikä ne mun mielestä samanlaiset tarvi olla, meilläkään oo mitään muuta samaa kun väri. Tosin yks mun sillonen työkaveri kysy kun mulla on rivisormus kihlana et: onko sun miehellä samanlainen? No öö, ei... :D

Mary Jane
: Mä en millään malttais odottaa sitä sun testiä!!! Tätä tää on kun oma alkukierto on niin tylsää et rupee jännittään muitten asioita! Isosti peukut pystyssä!

Jomi: Kiitos vinkistä, kävin ostaan tänään vikan ovistestipaketin puoleen hintaan! Ei ollu kyllä paha kun 14 kpl makso 6,45. Hyvää reissua teille!

An-nie: Olkoon tunne entistäkin vahvempi ja kertokoon kyytiläisestä!!!

Chiba: Tervetuloa!

PLUS PLUS PLUSSATUULIA kaikille!!
 
Tuli mieleen tuosta greippimehusta, että muistattehan ettette pese hampaita ainakaan tuntiin tuon mehun juomisen jälkeen, ettei tule kiillevaurioita!

Minä join jossain vaiheessa myös g.mehua, mutta se sitten jäi. Aluksi se oli kyllä IHAN HIRVEETÄ, mutta parissa viikossa suu tottui ja siitä tuli kyllä ihan herkkua. R&D on parasta ehkä maultaan, mut siinä taitaa olla eniten lisättyä sokeria. Minä käytin valion mehua, kun se taisi olla täyttä tavaraa.

Tsemppiä mehuiluun :)
 
Uuuuu. onpas tänne tullu taas hulluna tekstiä!!!:)

Siis onnea miljoonasti Valkokulta :) Sun tekstejä tulee kyl oikeasti ikävä. Ne on saanu hyvin hymyn huulille, hallitset hyvin tän kirjoituspuolen! Itestä ku tuntuu et tulee aina kirjotettuu nii tylsästi, ni osaa ihailla niitä jotka osaa taiteilla ajatukset noin hauskasti.. :D

Niq Onnea kihlautumisen johdosta!! on se vaan niin ihana tunne, muistan että itellä tuli vähän väliä vilkuiltua sormusta tai hiplailtua sitä ku mentiin sillo joskus vuosia sitte kihloihin. Jokos teillä on hääpäivä mietittynä?

HelenaM: "-naisen olisi hyvä saada orgasmi ennen miestä. Silloin naisen likahset ym ovat rentona, kun mies tulee ja näin siittiöt pääsevät paremmin perille." Mie taas luin jostaki ihan täysin päinvastaista.. Kumpi lie parempi??

Tervetuloa kaikille uusille miunkin puolesta ja tsemppiä jännääjille! Toivottavasti on monta kyytiläistä matkassa!! :D

ON: Mulla enää 3päivää töitä ja sit alkas LOMA!!! Ihanaa!!! Tätä on taas niin ootettu.. Varasin jo itselleni kampaaja ajan ens viikolle ja sit reilun viikon päästä lähdetään Budapestiin :) Hmm.. taitaa aikas kivasti noi päivätkin osua mahdollisen oviksen tienoille...:p Toivottavasti 4 tähden hotellissa on mukava sänky ;)
 
Ihan pikaista viestiä. Ollu nyt parina päivänä muuttotouhuiluja sen verran ettei oo ehtiny kun just lukasemaan tätä palstaa. (Mä yritän huomenna tai ylihuomenna vähän parannella =))

Tervetuloa uusille! :flower:

NiQille iiisot onnittelut kihlauksesta!! :heart:

Kiitokset kaikille onnittelijoille (toivottavasti ei vaan ollu ennenaikaista sit kuitenkin)! Te ootta ihania mussukoita :heart:.

Mary Jane: Mä niiiiiin toivon että plussaat aamusti :heart:. Toivottavasti mulla on huomenna iltapäivällä kivaa luettavaa kun tuun vilasemaan! =) Toi ovistesti kyllä kuulostaa tosi lupaavalta.

Itsestä sen verran että täällä ollaan tänään oltu aikamoisissa tunnemyllerryksissä. Tein aamusti viimisen Pregcheckin ja ilonen fiilis tuli romahtaen alas kun huomasin ettei testiviiva oo vahvistunu yhtään sunnuntaisesta. Se on edelleen ihan selkeä plussa, mut korkeintaan yhtä vahva tai ehkä jopa hitusen haaleempi kun sunnuntainen. En tiiä oikein mitä ajatella ja nyt on sitten taas kaapissa huomista varten parit Pregit lisää. Jos haalenemaan lähtee niin.. en tiiä. : / Huomenna olis myös menkkojen alkupäivä et saas nähdä. Mut ei siitä sen enempää. Ilmottelen sitten kuinka kävi.

Ja vielä kerran Mary Jane, ihan mahdoton Plussatuuli sinne ja läjäpäin myös Plussakortteja. Sä oot ihan tarpeeks kauan jo päivitelly muiden plussailuja, et nyt voisit jo laittaa omaaskin =).
 
Huomenia! :)

Mä tulin tänne nyt ihan varta vasten kurkkimaan, et joko se Mary Jane on testannu! Nyt mun joutuu odottamaan iltapäivälle.. :D
Onnea tusinasti ja hirveästi plussatuulta *phuuh* :heart:

Mimmu ja helena Mä ainakin olen nyt ruvennu tekemään niin, että rakastelun jälkeen ( en nyt viitti kirjottaa panemisen, nussimisen jälkeen! :D ) Jollei mies, niin oman käden kautta vielä yksi orgasmi ja jalat kattoo oviksen aikoihin. Itte haluan ainakin varmistaa, että perille asti pääsevät simpat! :LOL:

Mitäs Gabriellelle Kuuluu? :)

Valkokulta Mä pidän täällä sormia ja varpaita ristissä, et plussa vahvistuisi! :) Mä voin kans ottaa tuolta mun työkalupakista paineilmapyssyn, ni eiköhän noilla nauloilla se sinne takerru, jollei sitten niillä, ni otetaan käyttöön se porakone ja liimaa hirveesti.. ;)
Ootko muuten rakennusalalla töissä, kun kirjoittelit aiemmin niin asiantuntevasti kaikista työkaluista?
Mä olen itse rakennusalalla, enkä voinut olla huomaamatta! :rolleyes:

Ja tervetuloa taas uuden ihanaiset! :flower:

Omaa napaaaa! ;) Noni (LIMAVAROITUS) Huomaa, että ovis on ihan tuloillaan, kun limat on muuttumaan päin! Jee!! Eilen olin jalat katossa puolituntia ja huomenna taas + lauantaina pitää yrittää saaha simpat käyttöö ja jalat kattoo päin.. Josko tällä kertaa onnistuis.. Jollei, niin sitten palan halusta tietää ovuloinko kunnolla edes.. No mut tässähän tää, pitää taas odotella.. :)
 
Oi siskot rakkaat jumalauta todistakaa tämä ei herranjumala mä halkean itkettää pyörryttää naurattaa!!!!!!!!!!!!

Apteekin omalla puolituntia sitten. Sori kun kuva on noin kamala mutta meidän kamera sitten kökähti juuri ja mun kännykällä saa tasan tommosia...



Hyvää syntymäpäivää minulle.

MJ & Salarakas 5vk (?)
 
Kukas se jatkaa listan päivitystä nyt kun Mary Jane muuttaa odottajiin ?

Minun kierto alkoi tänään taas alusta, joten tiedot tällä hetkellä kp 1/32............ yv 4½
Tsemppiä niille, joilla vielä toivoa on :)

Ja ovista odottaville tärppionnea!
 
Onnea miljoonasti, Mary Jane, hienosta, vahvasta plussasta!!! :heart: Aivan ihanaa! :flower:

Valkokulta Pidän sulle täällä kovasti peukkuja, että viiva lähtee vahvistumaan :hug:

iloksi Pahoittelut taas uuteen kiertoon joutumisesta :(
 
Voi apua ihanaa Mary Jane, paljon onnea plussasta!! Voisiko parempaa lahjaa saada! :heart: :flower:

Ihana nähdä tällaisia uutisia heti aamusta, jospa sitä pääsisi omaa plussaa pian näyttämään teille kanssasisaret. :)

Vaan tuosta isosta O:sta rakastelun yhteydessä, itse tosiaan olen pohtinut että kumpi se olisi parempi, ennen vai jälkeen yhdynnän. Itse tulen aina miehen jälkeen joten pitäisikö tässä nyt sitten alkaa kokeilemaan, että tulisi ennen miestä. :D

Hyvää seks... KRHMN... Keskiviikkoa kaikille! ;) :whistle:
 
iloksi: Ihan karseelta tuntuu hehkuttaa täällä omaa onnea, kun en pysty edes kuvittelemaan miltä susta tuntuu juuri nyt... Mä niin toivon että sinä ja kaikki muutkin pitkämatkalaiset saatte vielä ne omat pienet syliin. :hug:

Voin päivittää vielä pinon pariin otteeseen ainakin, mutta sitten tosiaan saa joku muu ottaa ohjat käsiinsä. Mitään rakettitiedettä tuo ei ole, ohjeet olen antanut jo aiemmin tässä pinossa ja esim. 40+ pinossa on tosi hyvä ohjeistus. Mutta toki siis sitten vielä laitan uudet jos ja kun täältä lähden.

ON: Kiitos kaikki!
Eihän tätä meinaa todeksi uskoa, jotenkin ihan epätodellinen olo, tekisi mieli heittäytyä dramaattiseksi ja alkaa nipistelemään itseä että onko oikeesti hereillä. :LOL:

Mulla on siis seuraavanlainen matka takana: Kellontarkka 28 päivän kierto, apuina tässäkin kierrossa Lady Vitan raskaus ja imetys vitamiinit, ja ekaa kertaa tikutin oviksen nyt. Se löytyi kp 14 oikein vahvana, uimareita kalasteltiin kp 13 ja 15. Seuraavan viikonlopun rälläsin serkkulikan kanssa oikein urakalla (vähänkö hyvä että tuli biletettyä varastoon!), kiinnittymisvuotoa ei ollut, mutta nipistelyitä on ollut nyt viimeisen viikon ihan kunnolla, ja semmonen tosi kummallinen, vähän niin kuin orgasmin jälkeinen painontunne/"aalto" alavatsassa, tai semmonen kutina, en oikein osaa selittää. Iltaisin on palellut ihan hulluna ja lämmöt on olleet nyt kolme päivää yli 37.2. Nukuttaa ja nälättää. Mutta siis ei todellakaan mitään dramaattista oksetusta tai muuta, voin oikein hyvin. Sillähän tämä nyt tuntuukin niin epätodelliselle. :)

Soitin muuten neuvolaan äsken vähän nolona että oonko nyt ihan tosi aikaisessa, mutta tämä täti oli ainakin vaan ihan tosi tyytyväinen että hyvä kun päästään heti alusta asti seuraamaan. Sain ajan 26.10. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
The Esikoisesta Haaveilevat Ke 13.10.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
aamuhapan korppu….kp 119/30/42……………yk 17
Tipetsu…………………...kp 101/27……………………yk 7
kirsikkainen19………....kp 93/27-41…………….yk 6
Miipeli………………….....kp 83/28-36……………..yk 19
PimpulaPumpula........kp 58/31.................yk 1




BeBop....................kp 44/31.........................yk 4
peikko_..................kp 41/28-30.....................yk 5
Memelisa................kp 39/?...........................yk 4
Ella83...................kp 32/31.........................yk 1



niuku....................kp 29/27-53....................yk 14
An-nie..................kp 28/30-35.....................yk 5
Shih.....................kp 27/27-35(43)...............yk 7
Chiba...................kp 27/30-35.....................yk 5
soleigh.................kp 26/28..........................5/10
BlueNote..............kp 25/?............................yk 3
HelenaM...............kp 21/29...........................yk1
MyDream..............kp 20/28...........................yk 10




Arianna................kp 19/28-33.......................yk 5
munakoiso............kp 18/30...........................yk 8
Keiju123..............kp 15/37-43........................yk 1
Murmeli88...........kp 13/21- (?).......................yk 3
NiQ....................kp 13/30-33........................yk 4




t84....................kp 9/28.............................yv 2
AnniSofia............kp 8/35-37.........................yk 2
mimmu1984.........kp 8/31-35........................yk 5
Gabrielle.............kp 8/32-?..........................yk 2
anu84................kp 5/?..............................yk 26
AnniMu...............kp 5/?..............................yk 1
Hyppy................kp 5/28............................yk 1
Jomi..................kp 4/27-30........................yk 3
Iloksi.................kp 1/32............................yv 4+
Nannie......................................................
paivi81......................................................






HAAMUJENGI/RKTT

Valkokulta..............kp 28/30-40....................yk 10
Mary Jane..............kp 29/28-30....................yk 3




Plussanneet :heart::heart::heart:



Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
 
Viimeksi muokattu:
Valkokulta: Multahan meinas ihan mennä tuossa omaa napaa kaivellessa viestisi ohi.:ashamed: Lähetän nyt sitten tän hirmuisen plussapuhurin vuorostaan sinne suuntaan, se vahvistuu kyllä se viiva vielä, ihan varmasti. Mulla ne Pregcheckin ovistikut ainakin teki sitä että vahvuus tummuudessa vaihteli aika paljon kun raskaustesteinä käytin, ja niin vaihteli kontrolliviivassakin! Ja sen lisäksi yhteen ei tullut mitää, eli oli ns. klesa. Hae Apteekin oma tai uus Clearblue jos et muuten usko! Olihan nuo sinun testit kyllä tosi selkeitä, ja CB ei valehtele. Ja se sulle sano notta tuo akka ommuuten paksuna! Että sitä uskomme. Nih!
 
Mun on kans ihan pakko onnitella Mary Janea, ONNEA PLUSSASTA! :flower:

en halua tunkeilla tänne, mutta oon ollut piiitkään sivustaseuraaja ja nyt oli ihan pakko onnitella pitkämatkalaista! :ashamed:

kaikille oikein kovasti plussapuhureita +++++++++++++++++++++++++++++++++:whistle:
 
vielä kun muutkin tulis ahkerasti perässä :)
oon ihan märehtinyt kun Valkokulta ja Mary Jane plussasivat, kyllä se Valkokullan plussa vahvistuu!
toivottavasti itsekkin sitten joskus saan kokea saman kuin te.

vielä kerran kaikille plussanneille ihan hirveästi onnea ja plussapuhureita kaikille muille! :heart:

--jennulinii (sivustaseuraaja)
 
Aivan hirmuisesti onnea Mary Jane!!!

Ja NiQlle onnea kihlautumisesta!

Itsellä on vähän tylsät vaiheet meneillään kun menkat senkun jatkuu ja jatkuu. Viides päivä siis meneillään, ärsyttävää odottelua. Phuh.

Paljon plussatuulia kaikille!
 
Mary Jane yllättävän hyvillä mielin olen huolimatta siitä, että tällä kertaa uskoni oli melko vahva onnistumiseen. Ehdin kuitenkin parin päivän varotusajalla jo hieman alasajamaan tuota tunnepuolta ja valmistautumaan pettymykseen. Kiitos sinulle huomioonottamisesta <3

Minä toivotan sinulle oikein stressitöntä ja onnellista odotusaikaa :) Ota ilo irti tästä raskaudesta, koska seuraavassa sinulla sitten onkin jo yksi pieni siinä huollettavana. Kaikkea hyvää sinulle! <3
 

Yhteistyössä