<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Moikka,

Bongasin tämänkin ketjun:D Kyllä huomaa, että ajatukset pyörivät vauvakuumeessa, kun näillä sivuilla tulee oltua ja käytyä lähes päivittäin. Uutena tulen siis tähän ketjuun. Itellä kp 18/29 yk1-menossa. Onnittelut valkokullalle :flower: Ite odottelen että 10päivää menis nopeesti, niin sais ruveta raskaustestiä tekemään tai sit odottelemaan menkkojen alkua.. Ketjua lueskelin tossa päivän ratoksi ja sainkin paljon vinkkejä, jotka auttaa raskautumiseen. Täytyykin ruveta kokeilemaan mikäli yk 2:lle joutuu lähtemään. Ihana oli myös lukea, että ainaksi pari oli raskautunut jo yk1 aikana=) Joten yritän pitää toivoa yllä, josko minäkin..
 
Viimeksi muokattu:
Jomi: Mulla tänään sama juttu, ihmettelin kun oli tullut valkovuotoa, ja siinä mukana vähäsen rusehtavaa vuotoa, ja pari päivää ollut välillä alavatsassa kohdun kohdalla jännää pistelyä :confused: Ei ole ennen tullut tuollaisia vuotoja samaan aikaan.. ja mulla myös menkkakivut saattaa alkaa jopa pari päivää ennen menkkoja, ja nyt ei ole ollut mitään :O Heti googletin kaikki kiinnittymisvuotojutut ja mietin olisiko voinut jo tärpätä.. pillerit lopetin reilu pari viikkoa sitten, ja peittoja on kovasti heiluteltu. On kerennyt olla jo mukamas kaikki mahdolliset raskausoireetkin, jotka olen luultavasti kuvitellut.. :D Päässä pyörii samaan aikaa miljoona asiaa ja heti on maailmankirjat sekaisin jos on jotakin raskauteen viittaavaa oiretta..

valkokulta: Suuren suuret onnittelut halien kera! :)
 
Valkokulta ONNEAAA MURUNEN :heart::kiss::cool: Oon niin onnellinen sun puolestas!! Annat toivoa mulle, että ehkä minäkin viellä joskus..? :ashamed: Mutta nöööyyy, mä en haluu, että lähdet täältä pois. Kirjoitukses on mun piristys ja ilo :heart:

Mydream Jeps.. Perää pidetään.. Tai kärkeä, miten sen nyt haluaa ajatella. Tuetaan me toisiamme :heart::hug: Kyllä meitäkin on joskus PAKKO onnistaa!!
 
Ensinnäkin ONNEA VALKOKULTA! :flower:
Toisekseen, mistä saatte noita ihania hymiöitä? : / minen saa!

Sitten, Kp2/28 tai ? ainakin oli 28 pillereiden aikaan ja suunnilleen samaa luokkaa ennen pilsuja. Mutta. Nyt. täti siis kylässä ja odotan innolla kun nämä loppuu nii pääsen bongailee ovista JOS se sattuu tulemaan mulle. Hope so. :rolleyes:

Käytiin ostoksilla tänään, ja voi kuinka teki mieli osataa pienen pieniä vaatteita! ihania! :heart:
Tunnustan, karsin vähän vaatekaappiani ja samalla siinä ajattelin "tätä en tarvitse kun en voi pitää sitä sitten kun olen raskaana" "tämän taas voin pitää myös raskaana ollessa". HUOH. no, saahan sitä unelmoida että joskus onnistas!
 
Mary Jane: Mistä sä noin hienon tekstin löysit?? Vitsi miten upea, tuli tosi kiva fiilis, kiitos kovasti :heart:
. Mulla ei ollut sitten minkäänlaista kiinnittymisvuotoa tai yleensäkään mitään vuotoa. Toki tässä on laskelmien mukaan vielä muutama päivä ennen ku menkkojen edes pitäis alkaa, et kattoo mitä sitte tapahtuu. Ja niinku Jomi tossa kirjottelikin, niin taitaa olla yleisempää ettei ole kiinnittymisvuotoja. Mä oon ollu kyllä kuiva ku Sahara, tai jotain sinne päin :D. Ja vielä en jotensakin uskalla plussanneisiin, katotaan vaikka ens viikolla jossain vaiheessa. Mikäs sulla on nyt tilanne? Testiä? *jännää jännää jännää*

Jomi: Mä muistasin kans että tollanen tiputtelu alkuraskaudessa olis suht yleistäkin. Miltä nyt tuntuu? Onko yhtään fiilistä menkkojen alkamisen suhteen? (Toivottavasti ei! :D) Sullahan on huomenna kp 29, tee aamulla se testi. Sit pitäis virtsan olla ainakin tarpeeks vahvaa. Mä yllätyin kyllä että mulla näytti jo eilen illalla se apteekin testi sellasen viivan, kun se oli jotenkin niin aikaista, mut se on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin yksilöllistä se hormonin lisääntyminen (jotenkin outoa kuvitella että mulla olis raskaushormonia veressä, mut enivei :)). Ootsä muuten varma että sulla oli ovis pari viikkoa sitten, ettei myöhemmin? Voi kiesus että tää on jännittävää
!

AnniMu: Kiitos =). Se on ihan makuasia tosiaan toi tikuttelu ja jos teillä kerran rynkytellään (ihana sana.. ;)) noin usein niin ei taida olla edes tarvetta. Nyt sitte tuhannesti onnea ja kauhee määrä Plussakortteja sinne!

susse83: Kiitos ja onnea ihtelleskin vielä kerran! =) Mä oon kanssa aika epäuskosissa fiiliksissä, tuntuu siltä että ei tätä varmaan usko ennen kun kaveri ponnahtaa pihalle (oletuksella että kaikki sujuis hyvin sinne asti, nyt ollaan kuitenkin niiiin aikasessa vielä : /) ja sittenkin varmaan ihmettelee et mitä hemmettiä, tuliko toi musta?!


Keiju123 ja An-nie: Kiitos kovasti! :heart: :heart:

Memelisa: *nauraa* Kiitos onnittelusta ja liimatavarasta, mulla on pakissa vielä varoiks itselle ja muille niittipyssy ja runkonaulain
. Jätä huomisaamuun se testi jos vaan millään maltat, sitte ei tartte pähkäillä oliko kusi liian laimeeta (pardon my french.. ;)). Se tosin ei allekirjoittaneelta onnistu ja siks mä varasinkin ihan jäätävän arsenaalin noita testejä tähän kiertoon, edellisestä puhumattakaan :LOL:. Hemmetti kun se tiistai on niin pitkällä
. Saatko sä sitten ihan heti tietää vai täytyykö sun odotella jotain testituloksia?

HelenaM.: Kiitos ja tervetuloa! :flower: Jääköön tämä sulle hyvin hyvin hyvin lyhyeksi visiitiksi
.

Nannie: Kiitos :heart:. Vitsi kun sullakin olis nyt tärppi käyny *pitää hampaita ja varpaita ristissä* =).


Kiitos vielä kerran kaikille onnittelijoille, te ootte kyllä oikeita mussukoita :heart:
. Ei tätä usko erkkikään, mut ehkä se jossain vaiheessa kolahtaa että raskaana ollaan. Jotenkin sitä silti on varuillaan eikä suostu päästämään itseään onnellisimpaan olotilaan, jos ymmärrätte mitä tarkotan. Aiheesta kuudenteen; mitä mieltä ootte jos yritettäs tehdä tonne odotuspuolelle pino tästä pinosta? Musta olis jotenkin paljon kivempi jos olis tuttuja nimiä ja sitte voitais kaikki olla yhtä ummikkoja kun kerran esikoista odoteltais :D. Tää on vaan ehdotus, mut kertokaa mitä mieltä ootte ja edetään sitte sen mukaan.

Ny pizzalle
.
 
NiQ
Mä oon pari päivää täältä poissa (syy:kihlautuminen! <3) ja kauheesti taas tullu tekstiä! VALKOKULTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ONNEA TUHANNESTI!!!! :hug: ihana uutinen! Susselle myös onnittelut! :) toi meidän oma pino olis niin hieno juttu, toivottavasti kaikki päästään sinne pian..

Tervetuloa Helena mukaan!

ON: siinähän se, juhlahumussa. Anoppi kövi tänään ja pyysi anteeksi törkeää käytöstään minua kohtaan, jess!!! :rolleyes: kiva olla tääs väleissä, kaks vuotta meniki hiljaisuudessa...
 
Kannatan Valkokullan ehdotusta odotuspuolelle. Vaikka en ole täällä paljoakaan ehtinyt kirjoitella niin olisi jatkossa kiva seurailla muiden raskautumista/odotusta ja vaihtaa kuulumisia.:)

NiQille onnittelut kihlutumisesta.:flower:
 
Nannie Söitkö sen viimeisen pilleriliuskan loppuun? Jos sulla nyt oliskin ovis, joillainhan voi silloin olla vähän vuotoa?

Valkokulta No prkl, mä innostuin, kun mittasin lämmöt päivällä ja taas oli vähän koholla... Niin tein sitten sen testin pois kuleksimasta ja aivan turhaan. Niin puhdas negsu, että! Kyllä vitutti suoraan sanoen :xmas: Kömmin sitten peiton alle märisemään vähäksi aikaa ja se vähän helpotti. Ja en mä ihan satavarma voi siitä oviksesta olla, mutta kyllä se vaan kovasti tuntui siltä. Nyt just mietin, että jos ja kun seuraavaan kiertoon rysähdän, niin voisin tosiaan tikutella ovista, niin että näkisin onko ne mun oviskivut oikeasti oviskipuja vai jotain randomia.

NiQ Hurjasti onnea tuoreelle kihlaparille!!! :flower:

ON: Juu, nega siis taas testattu ja sen aamupäivän jälkeen ei oo tuhruttanut. Semmonen olo on nyt vähän, että eiköhän ne hanat aukee huomenissa viimeistään. Maanantait on kyllä muutenkin niin karmeita, etten kaipais mitään lisä-ärsytystä, mut minkäs teet. Pääseepähän sitten taas uuteen kiertoon. Onneksi tosiaan itkin jo tän kierron mönkään menemistä, niin ei tartte työmaalla märistä :snotty: Ja joo, eihän tässä nyt vielä tietenkään voi IHAN varmaksi sanoa, että täti tulis, mutta oon nyt silleen asennoitunut, niin on vähän helpompaa taas.

Mites muuten, riittäisköhän semmonen desi greippimehua päivässä? Nuo tuoremehut ei oikein passaa vähähiilariseen ruokavalioon, niin en viittis sitä kovin hirveästi killittää päivässä :/ Desissä Valion g-mehua on jo vissiin 8 g hiilareita eli aivan hulluna. Jotenkin kuitenkin tykkäsin sitä juoda, en maun vuoksi, vaan kyllä se tuntui noille limoille jotain positiivista tekevän...

Muoks. Tervetuloa, HelenaM.!

Toinen muoks. Rybb & Deckersissä on näköjään 4 g hh/dl, joten taidanpa ostaa sitä sit :p
 
Viimeksi muokattu:
Jomi: Melkein loppuun söin, kaksi pilleriä jäi ottamatta, niin kiire oli päästä vauvapuuhiin :D Cerazette minipillerit oli käytössä muutaman vuoden... Niin voihan se ovis tietty olla nyt, mut viime viikolla jo oli pahimmat nippailut alamahassa.. mistä näitä tietää, pitää yrittää olla stressaamatta :)
 
t84
Voi valkokulta isosti onnea!! :hug: :heart:
Noi mahtavat uutiset tuo jotenkin vähän toivoa meille epäonnisillekin :)

Mä täällä hehkutan kun menkat on loppu ja voi taas kohta aloittaa, tällä kertaa pupuillaan joka päivä! Tänään ajattelin hemmotella miestä, teen jotain hyvää mättöö, hierontaa ja tietty vähän... On meinaan niin huono omatunto kun vedin jostain syystä eilen herneen nenään kun lähti baanalle. En tajua mikä mulla on, ei meilä ikinä tollasesta tapella...
 
valkokulta, ihanaaaaa ONNEAONNEAONNEA!!!! :kiss: Tulin tosi iloseks sun puolesta kun tulin täällä nopeesti käymään ja luin sun tekstejä... Pitkä odotus palkitaan vihdoin, jessss :heart:

shih, kyllä mekin vielä jokin kaunis päivä vielä plussataan!! Saat mun tukeni ainaki ihan satasella! Toivon sulle kaikkea hyvää!

HelenaM, tervetuloa joukkoon kuumeiseen =)

NiQ, onnentoivotukset kihlautumisesta :flower: Sekä anopin kanssa sopimisesta. Oma anoppi on kultaakin kalliimpi, joten olen sitä mieltä että sovussa on hyvä olla, ja jos tulee erimielisyyksiä niin mielellään puhuu heti asiat kuntoon.

On: En tiedä olenko ovuloinu vaiko en, mutta peittoja heiluteltiin valitettavasti vaan kerran niinä päivinä kun oli mahdolliset tärppipäivät. (miks just sillon ei peitot heilu tarpeeks kun tarvis heiluu??)Siinäpä kysymys! Kyllähän se kertakin tietenki riittäis jos hyvää tuuria olisi matkassa, mutta tuskin on. Oon melko varma että meille ei vauvaa kovin helposti siunaannu. Pian alotetaan tutkimukset että missä mättää...
 
HelenaM. Tervetuloa joukkoon mukavaan! :wave: Tiedän että tuo 10 päivää tuntuu ikuisuudelta, mutta koita keksiä jotain oikein mielenkiintosta tekemistä niin aika lipsahtaa vähän nopeemmin. Ja mulle ainakin voisit kertoo noita vinkkejä jotka auttaa raskautumiseen :p ite en oo jaksanu näitä palstoja niin paljoa tonkia.

Valkokulta: Hahahahah :LOL:. Toivottavasti sä et tarttee noita niittipyssyjä ja runkonaulaimia, voisit sit lahjottaa ne jollekulle toiselle :D. Ja olihan mullaki noita oviststejä joku 60kpl ja kasks kiertoo niillä pääsin :ashamed: Ja sanoppa elä muuta, tiistai on kaukana. Viimeks ainaki ultrattiin ku kävin ekaa kertaa valittelemassa näitä menkkojen puuttumista. Toivon ja pyydän ainakin että nytkin ultrais, jolloin näkis et onko siellä ketään masuasukasta. Mutta koitan päästä mahd. pian kertomaan et mitä siellä oikein on nähty/sovittu jne.

NiQ: Onnea oikein valtavasti :flower::flower::heart::heart: Kerro hetipaikalla miten sua kosittiin? Tahtoo tietää, tahtoo tietää!!!:popcorn:.

Mä kans kannatan odotuspuolelle ekaa odottavien ihmettelypalstaa. Toivottavasti ollaan kaikki siellä pian. Saadaan sit yhdessä ihmetellä ja tuumastella, eikä kukaan ole paasaamassa miten "asiat oikeesti menee/ovat" (vaikka tuskin siellä kukaan nytkään sellasta harrastaa).

Jomi: kiitos vinkistä. Oonki miettiny onko muilla tuota greippimehua. Mä oon juonu tuota greippimehua ihan limun sijasta. Alkuun se ällötti sen maku, mut nykyään oikeesti alan jo nauttimaan siitä :whistle:

ON: joo menin sitte tekemään sen testin :ashamed: ja ihan totaalisen negaahan se näyttää. Nyt lopetan tän ihmettelyn ja ootan ihan oikeesti sinne tiistaille. Alavatsaa nippailee ihan koko ajan, ei kipeetä tee mutta tuntuu sellaselta et siellä ois paljon paljon pieniä ilmakuplia jotka poksahtelee :confused:ja koko viikon on jatkunu ihan järkyttävää piereskelimistä ihan kauheine lemuineen, että hävettää :ashamed:
 
Ihania uutisia kuulunut taas täällä :) Onnea Valkokulta :flower: Ihanaa ihanaa :)

Ja Helenalle tervetuloa!

Näin tämän kuuluu mennä - vanhoja lähtee, uusia tulee :) Toivottavasti kukaan ei kovin pitkään joudu täällä pyörimään!

Shih ja MyDream sympatiani teille ja kovasti onnentoivotuksia matkaan. Ystäväpiirissäni on syntynyt yhteen perheeseen parhaimmillaan 3 lasta tässä 4,5 vuoden aikana kun olen esikoista toivonut. Harmittaa aina olla se, joka jää vaan rannalle ruikuttamaan. Mutta jonain päivänä vielä odotus palkitaan :)
 
Otokka
Hei!
Kannatan myös Valkokullan ajatusta oman ketjun perustamisesta odottajien puolelle, koska huomaan jatkuvasti palaavani tänne tuttuun porukkaan seuraamaan teidän kuulumisianne...

T. Otokka ja pikkarainen 6+2
 
Moikka kaikki, oon uusi foorumilla ja esikoista kovasti kuumeilemassa myöskin! Yk 3 menossa, kp 22/ ?, kolme Terolut -kuuria takana.

Viime ovulaation jälkeen on ollut melkoisia mahakipuja, nippailuja ja paineen tunnetta vatsassa, melkoisen reilua v-vuotoa ja nyt vielä flunssa päälle. Oon tosi toiveikkaalla mielellä, että josko nyt olis tärpännyt. Tuskin maltan odottaa että menis vielä muutama päivä niin pääsis testailemaan! :rolleyes:
 
Jomi kyllä minä varmaan laskisisin tämän päivän vasta kp 1 kun jos tuohon aikaan vasta vuoto on alkanut.
Tsemppiä uuteen kiertoon!

Minä varmaan tulen tänään perässä. Sen mallisesti kipuilee, että vuodon alkaminen taitaa olla väistämätöntä. Onnea meille uuteen yritykseen.:)
 
BlueNote Tervetuloa!

iloksi Vuoto kyllä oli jo alkanut joskus kahdeksan aikaan illalla... Laskisitko silti alkavaksi vasta tästä päivästä? Mä en oikein tiedä, kun se oli kuitenkin sit jo ihan riittävän runsasta siinä illalla. No, eipä sillä tietysti niin hirveästi väliä ole, mutta täytyy ilmoittaa Mary Janelle, että mitä voi päivittää mulle.

Tsemppiä siis sullekin, jos saat saman kyläilijän!
 
t84
Huomenia!

Jomi kyllä mä varmaan laskisin että tänään olis kp 2, kun kuitenkin selkeesti eilisen puolella alko...
BlueNote tervetuloa munkin puolesta :)
MyDream mä oon huomannut vähän saman, varsinkin menkkojen aikaan himottaa hirveesti, ja muutenkin ihan "väärään aikaan"... Sillon kun pitäis niin ei tee ollenkaan mieli. Näinhän niitä vauvoja tehdään :D

Hohhoijaa, väsyttää aivan kamalasti, koiralla oli levoton yö ja vaihteli paikkaa jatkuvasti, en tiiä oliko kuuma vai mikä mutta hermo meinas mennä. Mä kun oon vielä semmonen että oikeesti herään pienimpäänkin ääneen. Olispa samanlaiset unenlahjat kun miehellä, se ei herää mihinkään... No eipä vauvan itkukaan sitten tulevaisuudessa paljon sitä haittaa :D

Tänään pitäis jaksaa kaupoissa käydä, ens vkl olis miehen kummipojan ristiäiset ja jotain varmaan pitäs päälle laittaa. Mä oon niin huono löytää juhlavaatteita... Mekkoja tai hameita en käytä, eli sekin vaikeuttaa, kiva olis löytää sellanen vähän tunikamainen juhlavampi paita johon vois sit vaan yhdistää jotkut siistit housut. Äh, ahdistaa jo valmiiks....
 
Oih, sydämmelliset onnittelut valkokulta! :heart: Ihanaa kuulla hyviä uutisia!
Täällä yk 6 käynnistyi viimeviikolla:(
Mut saa poistaa listalta, yritän nyt vähentää stressausta ja ajattelua.
Plussa tuulia kaikille!:)
 
Nannie Mun käsityksen mukaan liuskan kesken jättäminen voi sekoittaa kierron :/ Toivottavasti sulla ei kuitenkaan näin ole käynyt!

t84 Kiitos mielipiteestä, olen samaa mieltä :D

eli Mary Jane, mulle voi siis päivittää kp 2/27-30 yk 3.

Yyyh, mulla on ilmeisesti niska-hartiaseutu taas niin jumissa, että oksettaa ja pyörryttää ihan. Ei oo kivaa :(
 
The Esikoisesta Haaveilevat Ma 11.10.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
aamuhapan korppu….kp 117/30/42……………yk 17
Tipetsu…………………...kp 98/27……………………yk 7
kirsikkainen19………....kp 91/27-41…………….yk 6
Miipeli………………….....kp 81/28-36……………..yk 19
PimpulaPumpula........kp 56/31.................yk 1




BeBop....................kp 42/31.........................yk 4
peikko_..................kp 39/28-30.....................yk 5
Memelisa................kp 37/?...........................yk 4
Iloksi.....................kp 31/?............................yv 4+
Ella83...................kp 30/31.........................yk 1



Mary Jane.............kp 27/28-30....................yk 3
niuku....................kp 27/27-53....................yk 14
An-nie..................kp 26/30-35.....................yk 5
Shih.....................kp 25/27-35(43)...............yk 7
Chiba...................kp 25/30-35.....................yk 5
soleigh.................kp 24/28..........................5/10
BlueNote..............kp 23/?............................yk 3



HelenaM...............kp 19/29...........................yk1
MyDream..............kp 18/28...........................yk 10
Arianna................kp 17/28-33.......................yk 5
munakoiso............kp 16/30...........................yk 8
Keiju123..............kp 13/37-43........................yk 1
Murmeli88...........kp 11/21- (?).......................yk 3
NiQ....................kp 11/30-33........................yk 4




t84....................kp 7/28.............................yv 2
AnniSofia............kp 6/35-37.........................yk 2
mimmu1984.........kp 6/31-35........................yk 5
Gabrielle.............kp 6/32-?..........................yk 2
anu84................kp 3/?..............................yk 26
AnniMu...............kp 3/?..............................yk 1
Hyppy................kp 3/28............................yk 1
Jomi..................kp 2/27-30........................yk 3
Nannie......................................................
paivi81......................................................






HAAMUJENGI/RKTT

susse83.................kp 30/26-30....................yk 3
Valkokulta..............kp 26/30-40....................yk 10





Plussanneet :heart::heart::heart:



Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
 
Viimeksi muokattu:
Dodih. Nyt on isompi pyörä sitte laitettu liikkeelle. Huomenna siis aika gynelle ja sieltä saa jotain ohjeistusta asiaan ku ei menkkoja kuulu eikä näy. Salaa kyllä toivon et siellä ois pienen pieni matkalainen kyydissä, joka ei vaan taho kertoa vielä olemassa olostaan.

Toiseksi soitin väestöliittoon ja päästään sinne ilmaselle ohjeistuskäynnille. Saadaan ainakin tietoo et miten tästä tilanteesta hoidoissa sit eteenpäin, mikäli nyt ollaan tyhjää täynnä. Toivottavasti kaikki kääntyis paremmaksi ja pieni päättäskin tulla luonnollisesti aluille. Kauhistuttaa jo valmiiksi noi hinnat :O
 
Jee, mie keksin tuolle Haamujengille hyvän käyttötarkoituksen, eli he jotka ovat plussanneet tai haamuilevat, mutta eivät halua vielä plussalistalle pääsevät tuohon kööriin. :)

Nuplu: Varmasti hyvä ratkaisu, nauti stressittömästä elämästä ja olet lämpimästi tervetullut takaisin heti kun haluat. :heart:

Jomi: Voi perseensuti sitä tätiä. :'( Mutta kolmas kerta toden sanoo, eiks ni?


NiQ: Suuronnittelut kihlautumisesta!!! Ihanaa.:flower::heart:

AnniMu & Hyppy Onnea ekaan yritykseen! Jääköön se myös ainoaksi joka tarvittiin.


HelenaM. & BlueNote Lämpimästi tervetuloa! :wave: :flower:

Odotuspuolen pinosta: Siellä on olemassa sellainen pino kuin Esikoishaaveista plussanneet, oli eilen sivulla 2. Siellä ei kuitenkaan ihan kauheasti "meikäläisiä" viime aikoina plussanneita tainnut olla, ja tuon syyskuun puhurin jälkeen saattaisi jopa riittää juttelijoitakin sinne. :) Voittehan tehdä vaikka The Esikoistelijat 2010 syksyllä plussanneet pinon tms.

ON: Pistoskipuja. Etoo, pissattaa, palelee; tehokkaasti olen taas itseni suggeroinut. En ole päässyt testaamaan kun kaikki rahnut on mennyt vessaremonttiin, eikähän mulla vielä edes ole menkat myöhässä... Pelottaa ihan järkyttävästi tuo ylihuominen tippuminen. Jotenkin haluan nyt niin paljon tätä, ja kuitenkin jossain syvällä tiedän etten ole raskaana. Raastavaa... Jos nyt tipun niin joku muu saa ottaa pinon hoidon vastuulleen, mä haluan pitää taukoa. Olen oikeasti ihan kauhuissani ja tiedän että se on ihan älytöntä kun ei tuo yk 4 nyt vielä niin paha olisi. :ashamed: Apua papua.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä