Mitä tää nyt on? Mä oon päivän poissa ja sinä aikana tullu kovasti tipahduksia!
. Miten hitossa ne menkat uskaltaakin!! *kiroaa ne kaikilta alimpaan helv...sinne taivaan alapuolelle*
Tehdään niille punasille paholaisille näin:
. Prkl. Hurjasti hurjasti hurjasti voimia etiäppäi teille jälleen uuden kierron alottaneille
. Se helpottaa taas muutaman päivän päästä.
JaaMääVai? Mä laitan nyt pelkkää mua tähän loppuun koska kuten iloksi tossa mainitsi niin täällä tuloo tekstiä niin hurjasti (
) että nyt ei tää plikka jaksa käydä kaikkia ajatuksella läpi. Eilinen ja tänpäiväinen menny pitkälti poissa kotoa ja kylillä et nyt alkaa jo väsy iskee. Testit vielä negaa, mut pientä toivoa ylläpidetään. Eilen tuli kerran sellanen oikee kunnon ellotuskohtaus että ihan pienen hetken joutu miettimään et täytyykö oikeesti lähtee morjestaa vessanpyttyä. Se meni sitte ohi ja tuli jonkin verran heikompana vielä illalla käymään pikkuvierailulla. Tänään ei oikeestaan oo tuntunu missään. Eli jälleen vois sanoo että pitkälti oireetta mennään. Tässä vaiheessa mä alan jo toivoa et se olis hyvä merkki, koska edelliskierrossa vihlo ja nipisteli aika hurjastikin välillä ja tulos oli kemiallinen. Mutta kahtellaan.
Sori nyt vielä tää muchomeikäläisyys, mut mä parantelen huomenna =). Muille jännäilijöille ainakin viiskytä kontillista plussakortteja ja kaikille muillekin tsemiä tsemiä! Ei tää oo niin vakavaa . (Eipä...
)
(Valkokulta: kirjoita ylös; joskus vois käyttää vähän vähemmän hymiöitä. Ei muuten mutta tekstistä tulee ihan kamalaa luettavaa. Kiitos.)
JaaMääVai? Mä laitan nyt pelkkää mua tähän loppuun koska kuten iloksi tossa mainitsi niin täällä tuloo tekstiä niin hurjasti (
Sori nyt vielä tää muchomeikäläisyys, mut mä parantelen huomenna =). Muille jännäilijöille ainakin viiskytä kontillista plussakortteja ja kaikille muillekin tsemiä tsemiä! Ei tää oo niin vakavaa . (Eipä...
(Valkokulta: kirjoita ylös; joskus vois käyttää vähän vähemmän hymiöitä. Ei muuten mutta tekstistä tulee ihan kamalaa luettavaa. Kiitos.)