<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Mitä tää nyt on? Mä oon päivän poissa ja sinä aikana tullu kovasti tipahduksia!
. Miten hitossa ne menkat uskaltaakin!! *kiroaa ne kaikilta alimpaan helv...sinne taivaan alapuolelle*
Tehdään niille punasille paholaisille näin:
. Prkl. Hurjasti hurjasti hurjasti voimia etiäppäi teille jälleen uuden kierron alottaneille
. Se helpottaa taas muutaman päivän päästä.


JaaMääVai? Mä laitan nyt pelkkää mua tähän loppuun koska kuten iloksi tossa mainitsi niin täällä tuloo tekstiä niin hurjasti (
) että nyt ei tää plikka jaksa käydä kaikkia ajatuksella läpi. Eilinen ja tänpäiväinen menny pitkälti poissa kotoa ja kylillä et nyt alkaa jo väsy iskee. Testit vielä negaa, mut pientä toivoa ylläpidetään. Eilen tuli kerran sellanen oikee kunnon ellotuskohtaus että ihan pienen hetken joutu miettimään et täytyykö oikeesti lähtee morjestaa vessanpyttyä. Se meni sitte ohi ja tuli jonkin verran heikompana vielä illalla käymään pikkuvierailulla. Tänään ei oikeestaan oo tuntunu missään. Eli jälleen vois sanoo että pitkälti oireetta mennään. Tässä vaiheessa mä alan jo toivoa et se olis hyvä merkki, koska edelliskierrossa vihlo ja nipisteli aika hurjastikin välillä ja tulos oli kemiallinen. Mutta kahtellaan.

Sori nyt vielä tää muchomeikäläisyys, mut mä parantelen huomenna =). Muille jännäilijöille ainakin viiskytä kontillista plussakortteja ja kaikille muillekin tsemiä tsemiä! Ei tää oo niin vakavaa ;). (Eipä...
)


(Valkokulta: kirjoita ylös; joskus vois käyttää vähän vähemmän hymiöitä. Ei muuten mutta tekstistä tulee ihan kamalaa luettavaa. Kiitos.)
 
Hellurei ja hellät tunteet!!

Kattelin että valkokulta, minä ja shih taidetaan olla yrityskertojen kärkipäässä aika reippaasti... voi elämä! On se niin hienoa että joillakin tärppää helposti raskautuminen... mutta toivotaan tytöt että meidänki aika vielä tulee! Alan kyllä jo itse epäilemään omaa vauvansaantia, kun sitä jo niin pitkään odoteltu, mutta niin kauan on toivoa kun on elämää?! Tai jotain sinne päin... pian tutkimuksiin jos se ei muu auta.
 
Heip kaikki! Menkkoja ei vieläkään kuulu pillereiden lopettamisen jälkeen ja ei kyllä mitään muutakaan :| Lääkäriaika varattuna nyt, jos vaikka saisi lääkkeet menkkojen alkamiseen. Yx päivä niin hermostuin mieheen ja sen ei niin aktiivisuuteen. Teki mieli sanoo: "anna olla, teen itse". Mutta sepä ei onnistukkaan. Kova into olisi jo saada plussa tauluun, mutta aina ei saa mitä haluaa. Argh! Turhautumista kerrakseen siis täällä.
 
Täällä edelleen sama tilanne. Oireeton olotila mitä nyt lämmöt on noussu pari kymmenystä ja sit on tätä kaameeta väsymystä ilmassa. Vaikka nukkus 10h niin päivä saattaa mennä uinueassa... kiertopäiviä on kasassa jo 34. Viikonloppuna, varmaankin sunnuntaina teen raskaustestin ja tiistaina minua odottaa aika gynellä. Sit saa kyllä lopullisen tuomion ku pakotan sen tekemään mulle ultran :D
 
t84
Huhheijaa ja huomenta!

Tulipa ihan uutta tietoa mulle varpajaisista, siis tiesinhän mä että se on ukkojen ryypiskelyä uuden vauvan johdosta mutta oltiin mökille menossa viikonlopuks, nyt mies soitti että kaverin vaimoke on lähtenyt synnyttämään, eli viikonloppuna luultavasti vietetään varpajaisia eli ei lähdetä mökille... Enpäs mä tienny että niitä oikeesti vietetään HETI syntymän jälkeen...? Siis mamma työntää pikkukaverin pihalle, tekee kaiket työt ja mies lähtee heti ryyppäämään vielä kun ovat sairaalassa? Kuullostaapa jotenkin röyhkeältä... Mutta noin se sit varmaan menee kun oli pakko vähän googletella.

Onneks on jo perjantai, tän viikon oon ollu kyllä niin väsyny ettei tosikaan. Mulla tulee aina välillä kausia jolloin tyyliin joka päivä on pakko vetää parin tunnin tirsat töitten jälkeen, ja nukkumaan meen jo 9 jälkeen ja silti väsyttää... Tätä kestää sit sellasen viikon, latailen vissiin akkuja, ja sit jaksaa taas. Tää on nyt sit ollu se viikko taas :D
 
The Esikoisesta Haaveilevat Pe 8.10.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
anu84………………………kp 174/35………………..yk 25
aamuhapan korppu….kp 114/30/42……………yk 17
Tipetsu…………………...kp 95/27……………………yk 7
kirsikkainen19………....kp 88/27-41…………….yk 6
Miipeli………………….....kp 78/28-36……………..yk 19
PimpulaPumpula........kp 53/31.................yk 1




BeBop....................kp 39/31.........................yk 4
peikko_..................kp 36/28-30.....................yk 5
Memelisa................kp 34/?...........................yk 4
Nuplu....................kp 32/32-35......................yk 5




Iloksi.....................kp 28/?............................yv 4+
susse83.................kp 27/26-30....................yk 3
Ella83...................kp 27/31.........................yk 1
Jomi.....................kp 26/30?.......................yk 2
Mary Jane.............kp 24/28-30....................yk 3
niuku....................kp 24/27-53....................yk 14
Valkokulta.............kp 23/30-40.....................yk 10
An-nie..................kp 23/30-35.....................yk 5
Shih.....................kp 22/27-35(43)...............yk 7
soleigh.................kp 21/28..........................5/10




MyDream..............kp 15/28...........................yk 10
Arianna................kp 14/28-33.......................yk 5
munakoiso............kp 13/30...........................yk 8
Keiju123.............kp 10/37-43.........................yk 1




Murmeli88...........kp 8/21- (?).......................yk 3
NiQ....................kp 8/30-33........................yk 4
t84....................kp 4/28.............................yv 2
AnniSofia............kp 3/35-37.........................yk 2
mimmu1984.........kp 3/31-35........................yk 5
Gabrielle.............kp 3/32-?..........................yk 2
Hyppy................kp 0/28.............................yk 0
Nannie......................................................
paivi81......................................................
AnniMu......................................................




Plussanneet :heart::heart::heart:



Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
 
Nyt ihan vaan omaa napaa:
Testasin tänään aamulla (dpo 9) ihan puhtaan negan, ja ovistestiinkään ei tullut kuin viivanpaikka. Jos siihen kiinnittymiseen menee se 5-6 päivää ja heti pitäis alkaa hormonien nousemaan, niin täällä ei kyllä taida salarakasta olla kyydissä...



Muoks. *Nyt kun tässä vähän googlettelin niin taitaisi itseasiassa olla harvinaisempaa jos tuo jo plussana näkyisi että never mind... :D Hätähousu mikä hätähousu.

Mutta mie oon nyt ihan sinnillä RKTT. En lannistu tai masennu. Jos nyt ei tärppää niin alan ihan oikeasti siihen painonpudotukseen, mun BMI on kuitenkin 29,4 (lievä ylipaino), se ei varmaan muutenkaan pahaa tekisi.

Asiasta kalatalouteen, alko hirveesti naurattamaan kun kävin tuolla odotuspuolella fiilistelemässä ja emännät olivat miettineet omituisia raskaudenaikaisia mielitekojaan. Joku siellä sitten mainitsi suklaan... Mulla outoa olis lähinnä se jos sitä EI tekisi mieli. :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa taas! Mitään en ole joutanut nyt kirjoittelemaan, kun hirmusta kiirettä pukkaa. Onneks mieltä virkistää, kun sain juuri kuulla, että tänään alkaakin kahden viikon SYYSLOMA! Onpahan aikaa sitten tännekin enemmän kirjoitella :)

Outoja tuntemuksia ollu jo kaks päivää. Maha on ollut välillä niin kipeä, ettei tiedä miten päin olisi. Ei kuitenkaan tunnu menkkakivuilta, vaikka niitä odottelenkin. Enemmänkin vatsalihaksiin koskee. Kummaa. Tänään tuli tippa tummaa verta(?), mutta varsinaista tätiä ei vieläkään näy.
Viikon jos vielä jaksais odotella ja sitten testin kautta lääkäriin.
Tulis nyt ne ekat, niin sais rueta ovista odottelemaan. Tikuttamaan en edelleenkään aio rueta, joska meillä peitto heiluu joka tapauksessa miltei päivittäin. Lämpöjäkin turha mittailla kun normaalilämpö heittelee minulla 35,7-36,3 muutenkin.

Mutta hauskaa syksyä ja kuumia plussatuulia kaikille! ;)
 
Mary Jane: Tuliko sulla värillinen viiva siihen ovistestiis, siis se kakkosviiva? Ku mä oon täällä saanu vaikka kuinka monet värilliset, selkeät viivat tuohon ovistestiin ku oon aina välillä testannu. Menkkoja ei tosiaan kuulu eikä näy, ois kiva tietää missä mennään... Ja hassu juttu tuo suklaa, mulla on ruvennu sitä tekee kans mieli, vaikka yleensä todella, todella harvoin ostelen mitää suklaapatuikoita/levyjä nyt vois kyllä syyä vaikka levyllisen heti saman tien :D
 
Täällä kp 27/31 menossa ja ovistestit näytti plussaa kp 19 illasta kp 21 aamuun eli 2 vuorokautta.Ovis oli sitten kaiketi kp 21. Nyt menossa dpo 6, jos oikein laskin. Ounastelen päivän pidempää kiertoa, kuin edellinen, koska silloin ovisplussa tullut jo päivää aiemmin. Menkkojen pitäisi alkaa suunnilleen dpo11 sitten kai. Tai siis toivottavasti ei ala !! Odotusta, odotusta..|O

Ainiin, oireista... jotain outoja tuntemuksia, mutta liekö kuvitelmaa. Mutta kuivaa kautta oviksen jälkeen ei ole tullut, vaan sama meininki jatkuu kuin oviksen aikaan.
 
Viimeksi muokattu:
Valkokulta: Eiiii yhtään vähempää hymiöitä, mäkin laittaisin jos osaisin laittaa noin hienoja!! Sitä paitsi toi sun nuija pelotti pois mun menkat, eivät uskaltaneet vuotaa kunnolla kun yhen päivän! Toivotaan, että oireettomuus olis sun kohdalla SE juttu ja se ällötysolo pieni vinkki vaikka kiinnittymisestä!

Mary Jane
: Älä vaan luovu RKTT:stä, just luin että se hedelmöittynyt munasolu voi olla kohdussa parikin päivää ennen kiinnittymistä eli voi mennä viikkokin hedelmöittymisestä ennen kun kiinnittyy. Ja sit vielä se yksilöllisyys siinä raskaushormonien tasossa niin mäkin luulen et paljon harvinaisempaa saada plussa noin aikasin kun toisin päin! Pidän siis peukut pystyssä!

Memelisa:
Sulla on toooosi jännät paikat! Ootko vielä r-testiä tehnyt jos kerran ovistestiin tulee viivaa?

Vahvoja plussapuhureita ja ovisonnea kaikille!!
 
Mulla oli tänään taas ihan paska päivä fiiliksen suhteen et jos sitte huomenna parantelis kommentointia. Aamusti kun olin lähdössä töihin tuli oikeen kunnon yökköhetki. Istuin ratin takana ja nieleskelin kurkkuun nousevaa nestettä (pardon yksityiskohtaisuus). Muuten ei päivän aikana oksettanu, mitä nyt illalla taas alkanu sellasta lievää etomista ja alavahassa muutamia pieniä jomahduksia. Ja sitten se olennaisin (toivottavasti saan tän laitettua):

katso liitettä 11380

Toi on noin puoli tuntia vanha. Viiva, joka siis näkyy täällä kotona ihan hyvin vaikka hiton hiton hiton haalea onkin, tuli testiajan sisään. Näättekste mitää? :|
 
Mary Jane: Tuliko sulla värillinen viiva siihen ovistestiis, siis se kakkosviiva? Ku mä oon täällä saanu vaikka kuinka monet värilliset, selkeät viivat tuohon ovistestiin ku oon aina välillä testannu. Menkkoja ei tosiaan kuulu eikä näy, ois kiva tietää missä mennään... Ja hassu juttu tuo suklaa, mulla on ruvennu sitä tekee kans mieli, vaikka yleensä todella, todella harvoin ostelen mitää suklaapatuikoita/levyjä nyt vois kyllä syyä vaikka levyllisen heti saman tien :D
Sain semmosen hyvin vaalean värin, eli sanoisin kyllä häntä ennemmin viivanpaikaksi kuin haamuksi.

Gabrielle Mä siis laskin kyllä tuon kiinnittymisajan mukaan tuohon, eli jos on oviksen aikaan hedelmöittynyt ja nyt on dpo 10 eli 10 päivää oviksen jälkeen niin periaatteessa on kiinnittynyt. Mutta mulla on jotenkin nyt niin älyttömän raskautunut olo. Nään ihan tosi outoja unia, joka yö jotain joko raskaanaolemisunta, tai sitten muuten vaan ihan kipeetä settiä... :p Ja alamaha tuntuu turvonneelta. Voi itku, mua ihan oikeesti hirvittää toi seuraava pudotus jo valmiiksi.:|

Memelisa jokojokojokojoko?!?


Valkokulta Kyllä minäkin löysin viivanpaikan/haamun!!!
Ihan etsimättä ja näyttöä kallistelematta. (ja hymiöt rulez ok!)
 
Valkokulta: Kyllämä tuossa kans jonkulaista viivantynkää nään. Mutta en tahtos vielä ihan leiju. Ite tein kans viikko sitte samallaisen, ja siitä seuraava testi oli tyylipuhdas nega. Jos tuota sun testiä tarkkaan kattoo niin siinä näyttäs ehkä olevan jopa väriä. Täällä pidetään ihan valtavasti sulle peukkuja et vahvistus tuo viiva.

Gabrielle: : Oon tehny kaks raskaustestiä viime viikolla 26 &28 kiertopäivillä. Kp26, ~16pv oletetun ovulaation jäälkeen sain testiin vaaleista vaaleimman viivan ilman väriä, sen testin tein iltapäivällä klo 15 aikoihin. Seuraavan testin tein sit kaks päivää myöhemmin joka näytti tyylipuhdasta negaa... tästä on nyt viikko. Ja näköjään kalenteriin vilkastessa olen laskenu sinne väärin kiertopäiväni, joten nyt mennään jo kp 36!!!!

Tiistaina on aika mulla gynelle, joten siellä saan sit viimestään vastauksen mikä tää juttu on, mutta juuri tällä hetkellä olen lähdössä kauppaan ostamaan raskaustestiä, joten huomen iltapäivällä teillä on tietoo mitä se kertoo siltä osin :D
 
Menkkoja ei ole vieläään tullut joten tein aamuyöstä testin. En tosin jaksanut odottaa sitä viittä minuuttia kun olin niin väsynyt ja heti testissä ei näkynyt kuin testiviiva. Parin tunnin päästä katoin testiä ja siinähän oli kaksi viivaa.:) Oli pakko tehdä vielä nyt toinen testi varmuudeks ja kyllä siihen tuli viiden minuutin sisään kaksi viivaa.:heart:
 
Kiitos kiitos. Tosi epätodellinen olo vielä, mutta toivottavasti asukki pysyy matkassa mukana loppuun asti. Pakko vielä ensi viikolla tehdä testi jotta saa satavarmuuden asiasta.:D Kyllä kannatti hommata koiranpentu kun vauvahaaveet unohtu hetkeksi ja sit heti nappas.:D
 
Valkokulta Mä pidän täällä varpaita ja sormia ristissä, että testin viivat vahvistuu ja mahassa olisi asukki!!!!! :heart: Ihanaa!!! :)

Susse83 Onnea monta sataa kiloa!! :D

suuret halitukset tippuneille ja voimia ja uskoa tulevalle kierrolle!:flower:

Joo-o.. *haukottelee* Kävin taas shoppailemassa.. Meni päälle satku rahaa, olinpa järkevä..:whistle:
Mä valmistun ens viikolla ja pitihän mun saada mekkoo mätsäävät korkkarit ja tietysti värimaailmaan sopiva korusetti.. Nii ja sit teki mieli värjätä tukkaki, väripurkki odottaa kaapissa.. En tiedä uskallanko vaan värjätä, ku väri vaihtuu tavallaan kokonaan nykysestä..
Nii ja sit piti käydä oikee mäkkärissä syömässä, ku ei kotona oo koskaan mitään hyvää syötävää (tekosyitä) :D Hohhoh..
Aloitin muuten tässä kierrossa syömää raskausvitamiinejä.. Saas nähä..
 
susse83 Onnea ihan hurjan paljon!!! Ja just niinku Mary Jane sanoi, nyt on tän kuun plussatili auki, joten nyt kaikki joukolla seuraamaan sussen jalanjälkiä =)

valkokulta Kyl maar siinä jotain näkyy. Toivon koko sydämestäni, että viiva vahvistuu ja pääset odotuspuolelle! :heart:

Murmeli88 Sorruin itekin eilen shoppailemaan, mutta yritin miehelle selittää, että ihan tarpeellisia oli kaikki ostokset... No, heiluttelin sen edessä muutamia uusia pikkuhousuja, niin se tais hämääntyä niistä ja unohtaa ne muut ostokset :D Niin joo, ja kehui se mun takapuolta uusissa farkuissa :heart: Mut sullahan oli kyllä oikein erinomainen syy, kyllä valmistumista varten saa laittautua oikein kunnolla! :)

ON: Kp 27/30(?). Menkkajomotuksia tuntui eilen ja toissapäivänä, viime kierrossa ei mun mielestä ollut kuin päivän tai kaks ennen kuukautisia. Eilen myös vihlaisi alavatsaa todella tuntuvasti, kun touhotin ympäriinsä kotitöiden parissa, eikä muuten kuivasta kaudesta oo tietoakaan, vaan koko ajan tuntuu olo suhteellisen kostealta. Lisäksi oon ollut havaitsevinani pientä ällötysoloa useampana päivänä tällä viikolla, mutta se on voinut johtua siitä, että edellisestä ruokailusta on kulunut turhan pitkä aika. Tekis mieli testata, mutta yritän kovasti olla testaamatta. Mua hajottaa niin kovasti se negojen testaaminen, mut en usko, että pystyn lykkäämään sinne saakka kunnes menkat on myöhässä. Kierto saattais ehkä olla päivän, pari lyhyempi tällä kertaa, koska veikkaan oviksen olleen kp 14 tai 15, että sikäli vois ehkä testata huomenna tai maanantaina... Mut mulla ei oo kuin kaks testiä jemmassa, toinen on halpa liuskatesti ja toinen Apteekin oma. Liuskaa en haluais tehä ollenkaan, kun siihen tulee kumminkin viivanpaikka. Pöh ja pöh. Tulis vaan se täti nyt pian, jos on tullakseen! Mä nimittäin löysin Prismasta ovistestejä puoleen hintaan, mut en vielä ostanut. Voisin käydä ne hakemassa, jos ei vielä tärppi käynyt.

Jaahans, jos sitä painelis suihkuun pikapuoliin ja yrittäis näyttää ihmiseltä välillä. Mukavaa lauantaita kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Jomi: missä prismassa noita näit? Vois itekki käydä hakemassa.

ON: tein sitten tuossa äsken sen aamulla ostamani testin. Tyylipuhdas negatiivinenhan se on... mut mä elättelen vielä täällä vähän toiveita, koska viikko sitte ovistesti näytti vielä suht vahvan viivan, et jos tuo mun ovis ois vaikka ollu vasta sillo kp 29... Mut tällanen tilannepäivitys tähän väliin...
 

Yhteistyössä