<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Valkokulta Juu varsinainen teinimamma :LOL: Viimeeksi kun olin baarissa, niin yhdet hikiseen 18 vuotiaat pojat huutelivat mulle, että miten sä oot sisään päässy ja me käräytetään sut pokelle :O Meinasin napata poikakultia korvasta. Vähän myöhemmin mua sitten tuli pokailemaan joku samanmoinen hikiseen 18 vuotta täyttänyt POIKA! Kun kysyin, että minkä ikäiseksi mua oikein luulet, niin tämä vastasi 17... Ettäh HYVIIIN MENEE :LOL::mad::headwall::saint:

mimmu1984 Apteekista saa tosi hyviä lääkkeitä hiivaan ilman reseptiä. Tai itse en raaskisi hiivan takia maksaa yksityistä lääkäriä.. Vai onko sulla nää tulehdukset jatkuvia? Niin ja jos aijot puhua vauvahaaveista samalla. No juu, anteeksi että puutun :hug::ashamed:

Tää omanapa lähtee nyt kampaajalle saamaan uutta ilmetta tukkaan ja sieluun. Se on moro!:wave:

Ps. Hihhih, mun pitikin kertoa viellä, että tää likkapa tilaili eilen kaalimato.comista 70€urolla piristystä makkariin mulle ja miehelle :LOL: Saa nähdä mitä ukko sanoo, kun ne tulee :whistle:
 
Heipparallaa kaikille. Täällähän tulee tekstiä niin paljon ettei perässä tahdo pysyä :/
Pitää ruveta useammin tätä sivustoa seuramaan.

Onnittelut nyt kuitenkin kaikille plussanneille :flower: :heart: ja pahoittelut kaikille tädin yllättäneille :hug:

Omasta tilasta vois sen verta sanoo, et taidan tänään tilata ens viikolle gynen ajan. Meen nyt kp31 ja viimeks menkat alko tosiaan siellä kp 25. Pitää varmaan kokeilla yks raskaustesti loppuviikosta, mutta mitään en oikein odota kun ei oo yhtään mitään oireitakaan : / .
 
Shih nimenomaan jatkuvien hiivatulehdusten vuoksi oon lääkärille menossa. Ehkäisyneuvolan lääkäri kun ei noita hiivajuttuja katso kun ovat sairaanhoitoa jo ja tk puolella taas ei oo sellaista lääkäriä jolle haluaisin mennä, eikä sinne aikoja saakaan. (ja sit ku ite vielä työskentelen hoitoalalla ni saa lääkäri olla pikkusen vieraampi)
Mulla tosiaan on ollut tämän vuoden puolella jo lukemattomia hiivatulehduksia.. Alkuvuodesta varmaan joku 3, sit toukokuussa käytin canesten kuurin, kesäkuussa oli flagyl comp hoito+ 4vko tablettihoito, heinäkuussa canesten kuuri, elokuussa ensin canesten sit taas 4vko tablettihoito+pimafucort hoito ku sieni levis taipeisiin, ja taas!!
oon yrittäny kaikkea: pesen alusvaatteet 60asteen pesussa, käytän herkkäihoisen pesuaineita niin pyykissä ku intiimihygieniassa, oon kokeillu ruokavaliohoitoa, candida forte hoitoa luontaistuoteliikkeestä, niin ja vielä luonnonjugurttia.. gynodactarin apteekista ei auta, mut muista apua hetkeksi, mutta sitten heti uusii lähellä menkkoja. Lab kokeissa käyty ne ok, papa ok.. puolisokin hoidettu aina... En tiijä mitä lie.. Huoh!

(sorry pitkä sepustus...)
 
Heippa taas :) tänään tuli käytyä sitten verikokeissa varmaankin sitä varten kun on varattu aika mulle seulontaultraääni tutkimuksiin..sehän ei tietenkään ole pakollinen mutta järkevä se on ottaa ja näkee sitten tarkasti kaikki jos on jotain vialla..jännittää..
taas ollaan muuten saatu paljon vauvan vaatteita poikaystävän siskon kaverilta :D tuol on ihan kiitettävästi vauvan vaatteita jo kaappi täys :D sit saatiin myös autoon vauvalle se turvaistuin :)
nyt ei onneks oo ollu enää niin hirveen paljoa pahoinvointia..tosin jos nokoset ottaa ja herää niin sit tulee aina välil semmonen ällö olo ja joskus on pakko oksentaa et helpottaa..jäätelöä oon innostunu syömään aika paljon :D se helpottaa oloa..sit porkkanoita :D jotenki lämmin ruoka ei vaan meinaa maistuu ja pakko saada vaan jotai kylmää..sit mansikkakeitto on namia ja mustikkakeitto..:)
 
Shih nimenomaan jatkuvien hiivatulehdusten vuoksi oon lääkärille menossa.

/snip/
Ootko kokeillut hiilaritonta ruokavaliota? Jättäisit kaikki sokerit ja leivät ja pastat ja kumppanit pois vaikka viikoksi. Ei ole oikeasti kovin haastava projekti jos siihen vaan varautuu tarpeeksi täydellä kasvis ja protskuvarastolla.

Siitä vois olla apua, ja eihän se mitään ota jos ei annakaan. :) Symppaushalit täältä, ihan karmea vaiva ja vielä noin pitkään on jatkunut, apua... Toivottavasti saat apua pian!
 
Tänään on sitten otettu tetanus-rokote ja papa hoidettu nyt pois alta :) Terkkari oli niin ihana kun kerroin vauvakuumesta ja että yritys alkaa :) Juups, näillä pitkillä kierroilla ovulaation odottelua tuntuu ikuisuudelta, jos sitä rupeisi testailee tuolla kp 20 tietämillä :) Vielä reilu kaksi viikkoo, plaah....
 
Noniin, ostin siis ovistestejä. Huvikseen halusin testata yhden kerran jo :whistle: vaikka siis taukoviikko on menossa nyt, pillerit lopetan siis tähän. Mutta kysymys on semmonen että miten hemmetissä noita testejä tehään? Nyt kun tein niin tuloksena on kaksi viivaa, mutta toinen huomattavasti haaleampi mutta näkyy kuitenkin selvästi. Onko se siis perusteellinen ovisnega vai onko ovis tuloillaan? millon kannattas seuraavan kerran testata?

Ja kun sitä ovista bongaillaan niin testaanko joka päivä viivan vahvistumista vai joka toinen?
Heh, auttakaa pöljää! en oo ennen näitä tehny :D
 
Hyppy: Mäkin ostin ovistestejä. Mun mielestä niissä ohjeissa sanotaan, että ainoastaan YHTÄ VAHVAT viivat tulkitaan positiiviseksi tulokseksi. Eli haamuviivoja ei lasketa. Ja kun ne viivat on yhtä vahvat, niin ovulaatio on tulossa, viimeistään 48h tunnin sisään. Ilmeisesti noi haamuviivat pitkin kiertoja ovistestissä on ihan yleisiä....
Saa nähdä mitä hepuleja mä vedän kun alan tässä kierrossa nyt ekaa kertaa tulkitsemaan omia ovisviivoja....Ajattelin ite alottaa testaamisen tossa kp20 tienoilla, kun mun kierto on 35-37 päivää pitkä.
 
Täällä masis ja kp 1/?. Itkut on itketty jo eilen kun gyne sano ettei siellä mitään ole. Putosin kovaa ja korkeelta, olin jotenkin niin varma. :'(

NiQ: Et usko kuinka kivalta tuntu kun tulin tänne ihan masentuneena ja sit näin sun kirjotuksen, jossa kyselit kuulumisia, hassua mun jotenkin lämmitti, kiitos!

ON: Gynellä siis kävin eilen, ihan perus tarkastuskäynti ja tietysti kerroin näistä raskaushaaveista. Ultras ja sano että raskaana en ole, vasemmalta oli irronnu munasolu kuluneessa kierrossa. Määräs Terolutit kiertoo lyhentään, pitää kuulemma syödä kp15-24. Se mua vaan huolestuttaa kun tässäkin kierrossa ovisplussan sain vasta kp26 et eihän se ovis kerkee sit tulla ollenkaan... :'( Masentaa...
 
NiQ
Voi Gabrielle :hug: oon tosi pahoillani!!! :( Ihan joka ikinen kerta se täti vaan tuo hirveän pettymyksen ja turhautuneisuuden tunteen. Kyllä se siitä. Joka kuukausi tuo uuden mahdollisuuden :heart: noi terolutit on vaan hyvä juttu, mullakin yks kaveripariskunta yritti laska 9kk kunnes saivat terot käyttöön ja napsahta heti 2kk päästä. Nyt heillä tuhisee 3 viikkoa vanha valtavan ihana tyttövauva sylissä :) Kyllä sinäki jaksat taas muutaman päivän päästä olla RKTT :) tsemppiä!

Kiva Päivänsäde kun käyt katsomassa meitä täällä, oikein mahtavaa odotusta! :)

ON: PAri päivää vehnänalkioöljykapselointia takana ja tänään muistin jopa ostaa greippimehutkin :) joten Yritys isolla Yyllä alkoi tästä kierrosta:) hyvä fiilis kuitenkin ja innolla tulevaan päin. Operaation NiQin kevennyskin sujuu kivasti, tämän viikon punnituksella -1,2kg varastotappiota :) ja alamahassa edelleen jännä menkkamainen jomotus.... hmmm!

Mukavaa viikon jatkoa kaikille tasapuolisesti! :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
hyppy siis se on just niin että viivojen on oltava yhtä tummia tai testiviivan kontrolliviivaa tummempi.

Annisofia mäkin ajttelin lähtee testailla tuossa kp 20 kieppäilleä, kun munkin viimeiset kierrot olleet nyt 37-43 päivää ja viime kierrosa ovisplussa tuli kp28. Ja haluun siksikin testailla, et tapahtuuko mulla joka kierrossa jotain, kun nää kierrot tätä.
 
AnniSofia ja hyppy: Mitä merkkejä ostitte?? ja mistä?

Mary Jane Juu kokeiltu on.. parin kuukauden ajan olin sillä, vähäksi aikaa siitäkin avun sai, mutta aina kierron puolivälin jälkeen alkaa uudestaan..
Keiju123 emätintulehduskaan ei oo.. Sekin labrassa katottu. Candida albicans aina kasvaa..

Noo, lääkärissä tosiaan kävin ja se kirjoitti parin viikon tablettihoitokuurin, MUTTA jos sen syön niin pitää huolehtia ehkäisystä koko ton ajan etten vaan lääkekuurin aikana tule raskaaksi. Otin kuurin, mutta katsotaan käynkö sen hakemassa vai käytänkö voiteita. Sanoi että niitä voi käyttää, eikä ole mitään haittaa vaikka pidempään käyttäisikin. Sanoi että nähtävästi miun vaiva on hormonaalista ja sille ei mitään voi. Epäili että vaiva korjaantuu siinä vaiheessa jos joskus raskaudun.

Puhuttiin myös näistä vauvajutuista ja lääkäri sanoi että 4/5 raskautuu vuoden sisällä yrittämisestä.. kertoi että suurimmalla osalla menee yleensä lähemmäs vuotta ennen kuin tärppää.. Ohjasi kokeilemaan ovulaatiotestejä että saa tietoon tapahtuuko ovis ja sanoi että vanha hyvä tapa on myös niitä lämpöjä mittailla. Oli aivan ihana lääkäri ja käynnistä jäi tosi hyvä fiilis!! kannatti maksaa yksityisen verran!

Nyt on vielä varattuna aika ultraankin reilun kuukauden päähän! Sanoi että kannattaa käydä, jos ei ole ikinä tullut käytyä ja varsinkin nyt kun vauvaa yritetään!
 
The Esikoisesta Haaveilevat To 7.10.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
anu84………………………kp 173/35………………..yk 25
aamuhapan korppu….kp 113/30/42……………yk 17
Tipetsu…………………...kp 94/27……………………yk 7
kirsikkainen19………....kp 87/27-41…………….yk 6
Miipeli………………….....kp 77/28-36……………..yk 19



PimpulaPumpula....kp 52/31......................yk 1
susse83..............kp 52/30......................yk 2




BeBop....................kp 38/31.........................yk 4
peikko_..................kp 35/28-30.....................yk 5
Memelisa................kp 33/?...........................yk 4
Nuplu....................kp 31/32-35......................yk 5




Iloksi.....................kp 27/?............................yv 4+
Ella83...................kp 26/31.........................yk 1
Jomi.....................kp 25/30?.......................yk 2
Mary Jane.............kp 23/28-30....................yk 3
niuku....................kp 23/27-53....................yk 14
Valkokulta.............kp 22/30-40.....................yk 10
An-nie..................kp 22/30-35.....................yk 5
Shih.....................kp 21/27-35(43)...............yk 7
soleigh.................kp 20/28..........................5/10




MyDream..............kp 14/28...........................yk 10
Arianna................kp 13/28-33.......................yk 5
munakoiso............kp 12/30...........................yk 8



Keiju123.............kp 9/37-43.........................yk 1
Murmeli88...........kp 7/21- (?).......................yk 3
NiQ....................kp 7/30-33........................yk 4
t84....................kp 3/28.............................yv 2
AnniSofia............kp 2/35-37.........................yk 2
mimmu1984.........kp 2/31-35........................yk 5
Gabrielle.............kp 2/32-?..........................yk 2
Hyppy................kp 0/28.............................yk 0
Nannie......................................................
paivi81......................................................
AnniMu......................................................




Plussanneet :heart::heart::heart:



Anna-79 22.7.2010 yk 6
EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
 
Kaikille tippuneille, joita olikin taas ihan liian monta. Tsemppiä uuteen nousuun, ja tämä jääköön viimeiseksi alastuloksi tässä pinossa teille kaikille.


AnniSofia Sulle oli yk 2 merkitty jo edelliseen kiertoon, olenko siis tötöillyt jotain vai tuleeko nyt yk 3?


Halutaanko meille haamujengi osio pinoon? Voisin -huom. jos haluatte- tehdä meille sellaisen haamujengi/rktt/I have a feeling-osion tuohon pinoon, johon voisi halutessaan ilmoittautua. :) Eli siis kirjoittajilta se vaatisi sen, että jos tulee tuntemus tahi haluaa muuten, niin pitäisi aina selvästi sanoa että MJ laitakko miut haamujengiin. Tätä pinoa toisaalta kun ei joka päivä päivitetä, niin onko se sitten vaan turha sotku? What say you?

ON: Eilen olin ihan möksö kun olen ollut niin raskaana niin raskaana viimeiset pari päivää, ja sitten iski hirveä pelko, että mitäs sitten kun ne menkat taas alkaa. :| No yritän pitää mielialan ylhäällä ja nyt jo taas on semmonen Olo siellä. :D
 
:hug: taas kaikille tippuneille ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Mary Jane En tiedä tuosta haamujengistä, voishan se olla ihan kivakin :) En tosin varmaan itse uskaltais moiseen ilmoittautua :D Ja täällä kans sama juttu, pari päivää meni, etten ollut juuri ollenkaan raskaana, mutta nyt taas hieman enemmän :xmas: Mut silti aika vähän kuitenkin.

Ja voi jee, kp 25 jo! Tai vasta, riippuu katsantokannasta. Pelkään ihan kauheasti menkkojen tuloa varsinkin nyt, kun ollaan nyt ton miehen kans oltu VHH-ruokavaliolla melkein kaks viikkoa ja se suklaan, sipsin ja muiden hiilarimössöjen himo tädin runnoessa on aina aivan karmea :( Tietysti myös se pikkuseikka siinä vituttaa, kun taas on ehtinyt raskaustoiveineen nousta pilviin, niin tulee kipeä pudotus. :ashamed: Täytyy ehkä leipoa karppaajan mutakakku sitten.
 
Tosi paljon ootte kirjotelleet! Ja uusiakin on tullut. Itekin oon tuore tapaus täällä, mut tervetuloa vaan vieläkin uudemmille! :wave: Mary Janelle kiitos ja kumarrus listan päivittämisestä. Ihmeellistä miten pysytkin ajan tasalla ihmisten kierroissa... Katoin tosta oman kp:ni ja kummastelin että oonko tosiaan jo noin pitkällä. Tarkan laskelman jälkeen päädyin siihen tulokseen, että olen! :D Nopeesti menee nää päivät.

Olin pari päivää poissa, ja heti oli ikäviä uutisia täällä. Pahoittelut ja halaukset kaikille, joiden suunnitelmiin täti on tullut puuttumaan. Tuli taas omatkin lähes parin viikon takaiset muistot mieleen. Nopeesti ne vaan unohtuikin sitten. Toivottavasti teillä pian sama.

Mää jo tossa mietin että mikä ihme on RKTT, kun se meni multa ohi aikasemmin. Mutta nyt oivalsin (valopää), toi "haamujengi/rktt/I have a feeling" auttoi vähän. Siihen Mary Janen kysymykseen täytyykin vastata, että HUI, en minä ainakaan uskaltaisi semmoseen liittyä! Sit joutuis aina palata takas. Huomaatteko, mikä leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä -asenne. Yleensä en kyllä tunnistais itteeni tosta.

Mulla alkaa greippimehu tuottaa tulosta. Ovis lähestyy ja SEN KYLLÄ HUOMAA! :D Ei vielä muutamaan päivään pitäis ehkä olla aika edes. Tai varmaksi en tiiä kun en aikasemmin ole tikuttanut. Ja tässäkin kierrossa vasta yhden ovistestin oon tehny, pari päivää sitten. Mä en ikinä muista sitä aamulla. Valkokulta kyllä tais infota että useimpia voi tehdä muulloinkin kuin aamulla. Teen varmaan tänään sit illalla. En ehkä halua enää luopuakaan siitä mehusta. Se on niiiiin hyvää!

Mitäs noi vehnänalkioöljykapselit oikein on? Miten ne vaikuttaa? Ite en kyllä pysty mitään kapseleita syömään, mut varmaan sitä öljyä on ihan öljynäkin jossain... Hmm...
 
NiQ: Kiitos, oot ihana! Oli kyllä tosi paha kolaus... Ja mukava kuulla positiivista noista Teroluteista, pelästyin että niiden aikana häviää loputkin mahdollisuudet raskautua. Kiitos kun tsemppaat mua! Mitä ne vehnänalkiokapselit tekee? Mäkin käyn ostaan jos niistä on mitään apua! Oon syöny pellavansiemenkapseleita ihan siks kun oon kuolettavan allerginen kalalle joten en saa omegaa mistään.

Paljonko sitä greippimehua pitää juoda? Mäkin ostin eilen, eli täälläkin on yritysten yritys käynnissä, en edes tykkää siitä. Kamalan hapanta... Mutta mitä sitä ei tekis mahdollisuuksiensa parantamisen eteen... Mistä ootte tilaillu niitä ovistestejä? Tekis mieli niitä Clearbluen digejä mut on niin hintavia. Tosin löysin yhen ruotsalaisen sivuston, josta ne olis saanu 22 eurolla mut en tiä uskallanko sieltä tilata...
 
Mimmu ostin ovis ja raskaustestit mammaksi.fi:ltä. Erittäin nopea toimitus ja ei hinnalla pilattuja.

Joo, tätiä odotellessa! mutta eipä näy ei kuulu..ei edes tunnu että täti ois kurvaamassa kylään? outoa. Siis taukoviikko on ja yleensä aina kellontarkalleen on tullut. Mitä tää meinaa? minä jo toivoa herättelen :kieh: kamalaa. alkas nyt pian nii pääsis yk "1" alottamaan.
 
Tänne tulee niin paljon tekstiä lyhyessä ajassa, ettei tosiaan perässä pysy. Harmittaa, kun en ehdi kovin usein kommentoimaan ja sitten kun kommentointiväli menee liian pitkäksi, niin mielummin jättää kommentoimatta, kun on niin kamalasti kaikkea kommentoitavaa eikä millään muista kaikkea...
(no olipa sepustus)

Mutta yritetään nyt kuitenkin edes jotain...

Valkokulta sinun juttujasi on kyllä mukava lukea, ne saavat hymyn huulille. Samoten Mary Jane. Eipä tässä kovin pitkälle pötkitä jos huumori ei riitä. Kiitos siis teille ketjun piristämisestä :heart:

AnniSofia ja Hyppy ensinnäkin tsemppiä tikutteluun :) Toivottavasti metsästys tuottaa tulosta ! ;)
Tuosta testaamisesta sanoisin, että kannattaa ainakin alkuun sen verran panostaa tuohon testaamiseen, että testaa parit ekat kierrot ihan reippaasti. Jos kierto on säännöllinen, niin se helpottaa kummasti sitä testaamisen (ja kaiken muunkin) ajoittamista, mutta jos ei ole, niin sitten vaan on valittava päivä, joka saattaisi olla muutama päivä ennen.

Yhden- kahden kierron jälkeen sitä jo oppii hieman huomaamaan, että missä vaiheessa ne viivat alkavat vahvistumaan.
Minulla alkukierrosta viivat ovat erittäin vaaleita ja lähes huomaamattomia, samoin loppukierrosta. Sitten muutama päivä ennen plussaa alkaa viivat vahvistumaan.
Useimmiten lopetan testaamisen siihen kun saan sen ekan plussan.
Ja jos liuskatestit epäilyttää, niin kannattaa hankkia vaikka paketti digitestejä, joilla varmistaa tulos.

Minulla nimittäin liuskatesteissä ei viiva ole yhtä tumma kuin kontrolliviiva, vaikka ovis tapahtuukin. Tarkkailemalla sitä oppii näkemään, milloin se viiva tarkoittaa ovista ja milloin ei :)
Mutta siis, tsemppiä teille!

Jomi huippua, että VHH-dietti vaikuttaa :) Olen kyllä tässä todennut omalla kohdallani, että kaikki vaikeudet ovat tainneet johtua minun huonosta ruokavaliosta. Ja tsemppiä jatkoon!

Gabrielle en tiedä mistä halvalla sais noita CB digiovistestejä, mutta suosittelen sellaista hankkia! Nimittäin se kyllä kertoo sitten lopulta totuuden :) Ja liuskoja voi sitten käytellä muun ajan ja varmistuksen tehdä tuolla digitestillä, niin ei tule niin kalliiksi/ kierto.
Minä oon liuskatestit tilannut kotitestiltä. Ostin sen isoimman paketin mikä löyty, niin tuli halvaksi. Ainut vaan, että tulipa sitten testattuakin reippaasti, kun kerran testejä oli. Ja parissa kuukaudessa meni ne kaikki yli 60 testiä :p (testasin aamuin illoin monta päivää/ kierto)

Oikein paljon plussaonnea joka iikalle yhdessä ja erikseen. Toivottavasti ne meidän esikoiset alkaisivat pian ilmoitella tulostaan :)
 
NiQ
Arianna behnänalkioöljyssä on hurrrrrjasti e-vitamiinia, minkä on puhuttu ja huhuttu olevan oikein raskaus-vitamiini. Jonku uskomuksen mukaan auttaa siis raskautumiseen. Sitä saa myös öljynä, mut ajattelin kapselin olevan kivampi. (menee samalla kulauksella alas raskausvitamiinin ja magnesiumin kans :) ). Tossa on kiva juttu siitä Raskaus/ E-vitamiini/istumakylvyt - Plazan keskustelut ? Plaza

Gabrielle ite oot ihanuus! greippimehua jonku pöhölö-uskomusten mukaan pitää juua 2dl päivässä. (kaikkee me vauvakuumeiset höppänät uskotaankin :) *kulauttaa taas rybb&deckeriä lasillesen kurkusta alas*)

ON: alamahassa edelleen menkka-juilintaa ja tänään kohdun kohdalla hirvee vihlaisu. pitäisköhän tehä vasmuuden välttämiseks r-testi ennen viikonlopun rientoja... hmmmmh!
 
Pitkään aikaan en ole taas ehtinyt kirjoitella tänne. Mun kohdalle vois listaan päivittää kp 26/26-30 yk 3. Joka kuukausi kierto on lyhentynyt parilla päivällä ja tänään jo odottelin menkkojen alkavan. Joka kuukausi kun on melkein kellon tarkkuudella aamusin alkanut. Tilasin vasta äsken testejä joten testailen ensi viikolla kun palaan kotiin töistä, jos ei täti ole sitä ennen tullut kuvoihin. Kovasti jännittää kun ei ole minkäänlaisia oireita. Aikaisemmin ennen menkkoja on ollut jos jonkinmoisia tuntemuksia, mutta nyt ei ole mitään. Epäilys on suuri, että en ole raskaana. :/

Ja oman navan höpöttelystä muuhun. Tsemppiä kaikille yrittämisiin. Mikäs sen ihanempaa on kuin käpertyä oman kullan kainaloon näinä pimeinä syys iltoina.:)
 

Yhteistyössä