<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Memelisa Tsemppiä gynekäyntiin ja muutenkin!

Mary Jane Toivotaan, toivotaan että kolmoskierrossa olis taikaa niin sun kuin munkin osalta! Mulla oli kyllä jo ennen yritystä jostain syystä sellainen tunne, että yk 2 on taatusti vesiperä, että jos tärppää alkuvaiheessa, niin se on sitten eka tai kolmas yrityskierto. Mieskin tuossa jo eilen illalla tuumasi, että pitää sitten tehdä sitä vauvaa tässä kuussa todella hartaasti eli ei varmaan tarvii sitä juurikaan houkutella petipuuhiin - vaikka meillä siis ei tämmöistä ongelmaa oo muutenkaan ollut, päinvastoin :xmas:
 
nannie Mulla pillereiden lopettamisen jälkeen oli vaikka mitä nippailuja ja tuntemuksia ekat kierrot. Ovikset tuntui sellaisina kipuina, että oksat pois. Sitten muutaman kierron jälkeen tuntemukset tasoittui.
helenaM Minä taas joudun odottaa ovista lähes kuukauden, kun nää kierrot 40 päivää :( Jos tuossa kp 20 alkois ovista tikuttaa, ja kattoo millainen kierto tulossa.

NIQ Onnea :heart:
 
Oli ihan pakko tulla teille kertomaan tuntemuksia, jotka ei kestäisi päivänvaloa. Tänään ennen töistä lähtöä, mua alkoi huimaamaan ja oli tosi heikko olo. Tää heikko olo, on nyt kestänyt 2h. Syön tarkasti 3-4h välein, joten se ei voi johtua syömättömyydestäkään. Ja ikinä menkkojen aikaan mulla ei oo ollu huimasuta. Sit myös mun on pitänyt tänään käydä 1h välein vessassa pissalla.. Joten taas täälä rakentelen omia pilvilinnoja:p Vaikka ei kyllä oo hajukaan koska oon täs kuus ees ovuloinu :D

NIQ paljon onnea kihlautumisen vuoksi :hug:

Keiju123 Tuon ovulaation ajankohdan mietinnän kanssa kyllä menee aikaa ja tulee harmaita hiuksia..juu Tikuttamista täytyy kyllä miettiä seuraavalla kierrolla, mikäli ei nyt plussaa tuu..

Mary jane Täällä kovasti pidetään peukkuja plussan puolesta=)

BlueNote Tervetuloa ja myös sulle plussatuulia!

kaikille muillekin PLUSSATUULIA! :whistle:
 
Hei apua!!! Siis on tullu ihan mielettömästi uusia viestejä, et piti ihan ajatuksella lukea ihan kaikki läpi jotta pysys vaan kärryillä!!


VALKOKULTA Ihanaa, Onnea ihan mielettömästi :kiss:
Mä oon ihan onnesta sekasin sun puolesta!!!!!!!!!!

NiQ Onnea paljon ja rakkautta yhteiselle tulevaisuudelle :heart:

Ja Jomi Suuren suuri lämmin halitus sulle sinne.. Koita jaksaa!! :hug:
Tietysti muille tippuneille myös iso suuri hali!!!

Oivoi.. Niin ne päivät menee.. Nyt pitää ruveta kyttäämään sitä ovista.. Apuva!! :cool:


Olinpas minä epäkohtelias..


Pahoittelen ja toivotan lämpimästi tervetulleeks uudet vauvakuumeiset! Älkää viipykö kauaa!
 
Viimeksi muokattu:
Niin ja Memelisa halusit tietää, mitä vippauskonsteja olin bongannut raskautumiseen: alla hauskoja keinoja;)

-seksin jälkee jalat seinää vasten 10 minuutiks
-greippimehu
-ovistikut
-vyöhyketrapia
-Raskausvitamiinit: Sisältävät mm. kohdun limakalvoa vahvistavia ja sikiövaurioita ehkäiseviä ainesosia.
-painonpudotus
-tupakoinnin lopettaminen
-naisen olisi hyvä saada orgasmi ennen miestä. Silloin naisen likahset ym ovat rentona, kun mies tulee ja näin siittiöt pääsevät paremmin perille.

On niitä monenmoista, varmaan tärkein olis osata olla stresssaamatta ajatuksesta! :p
 
NiQ
Paljon kiitos kaikille onnittelijoille :hug: ootte ihania <3

Memelisa: mies jo keväällä vähä hienosti kierrellen kyseli että mitähän mahtaisin vastata sit joskus... ja torstaina se sit illalla erään herkän hetken jälkeen orgasmihuuruissa alko kertomaan miten on onnellinen mun kanssa ja hyvä olla ja sit hää kysäsi <3 ja perjantaina sitten käytiin sormukset ostamassa ja lauantaina juhlittiin oikein olan takaa :p

Mary Jane voi ethän jätä meitä tänne :( :( yhdessä kestämme niin hiton monet yk:t ja kaikki... :hug:

Ainii.. ja noista vippaskonsteista. meillä on kaikki muut paitsi tuo vyöhyketerapia käytössä ja silti yk4 jo menossa...

Jomi pahoittelut tädistä :(

HelenaM mulla ainakin ekat 3 kuukautta meni ihan hormonisekamelskassa hormoniehkäisyn lopettamisen jälkeen. Nyt vasta on kuukauden verran tuntunut että on kroppa taas entisellään eikä anna mitää vääriä signaaleja. mä olin yk1 ja yk2 niiiiiiiiiiiin raskaana, että jopa oksentelin aamuisin :D

BlueNote tervetulloon joukkoon! :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt tulee muuten ihan pelkkää omaa napaa, sorry:
Tein nyt iltapissasta (1,5 h rakossa) yhden ovistestin ja viiva oli selvästi tummentunut lauantaista! Eli ei enää mikään viivanpaikka vaan oli ihan väriä ja reilusti, ei ihan kontrolliviivan vahvunen mutta melkein. Huomenna aamulla teen vikan jäljellä olevan ovistestin, ja ke aamuna sitten ihan Apteekin oman r-testin, jos ei oo täti tullut. Kyä ny juani tihenee... :LOL: Oi luoja anteeksi oikeesti, oon jo lähes hysteerinen täällä. Miten voi nää vikat päivät olla näin jumalattoman piiiiiiiiiiitkiiiiiiiiiiiiiiiäää................


Kp siis 27/28 yk 3
 
Viimeksi muokattu:
Mary Jane tiedän tunteen, itseasiassa mun päivät pitenee puolella jo oviksesta lähtien. :D Tsemppiä odotteluun ja plussapuhureita!

Mulla on RKTT-olo! :xmas: Nää tuntemukset mun kropassa ei oo normaaliin kiertoon kuuluvia, ainakin siellä joku nyt yrittää kovasti kiinnittyä. Nippailee massussa samaan tyyliin kuin aikaisemmin raskaana ollessa, näitä mä en pysty kyllä ite enää vaan kuvittelemaan!
 
Heippa hei haaveilijat, täällä olisi yksi haaveilija tulossa mukaan keskusteluihin jos vaan sallinette. Eilen löysin tämän keskustelun ja päätinpä ihan vartavasten tänne rekisteröityä. :)

Jos pientä taustatietoa kertoisin itsestäni, eli 21-vuotias tyttönen ja miekkonen sitten olisi tuon 27-vuotias. Reilu kolme vuotta yhteyseloa takana ja tuossa pari kuukautta sitten päräytettiin naimisiinkin.
Hormonaalista ehkäisyä en ole käyttänyt yli vuoteen, mutta kondomi jätettiin pois tuossa toukokuussa, eli jos oikein laskeskelin niin olisi menossa yk 5. Menossa on kp 25/30-35 eli kohta voisi testailla. Tai oikeastaan tunnustan että hätähousuna tänään testasin jo, mutta oli hienosti negatiivinen. : /

Toivottavasti ei kauaa tarvitsisi kyllästyttää teitä sitten jorinoillani. ;) :whistle:
 
Onpas täällä tapahtunut!! Hyvä niin!!! =)

Onnea vielä Valkokulta, älä unohda meitä!! :kiss:

Onnittelut MJ, oikein lupaavaa!! Tuuthan heti raportoimaan kun r-testi on tehty, mutta taidanpa arvata jo!!! :heart:

Iso onnitteluhalaus NiQ, ihanaa!!! :heart: Minkälaiset sormukset teillä on?

Jomi
, suuren suuret pahoittelut tädistä, se on vaan niin syvältä... Koitahan jaksaa, ekat päivät on pahimmat. Niin ja joo, mäkin oon Tampereelta.

Nyt on pakko painua nukkuun, aamulla on niiiiin aikanen herätys, halusin vaan äkkiä tulla vähän kommentoimaan, huomenna paremmin.

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti!
 
Mary Jane: Kiitos kiitos :)

Nyt tätä niin kutsuttua oma napailua.. Itse tosiaan olen kokeillut tuota greippimehua ja aluksi se oli kyllä pahaa, mutta kun sitkaasti olen yrittäny juoda niin tullut tavallaan himokin siihen. Eikä se itseasiassa enää maistukaan kovin pahalta, pitääpä ainakin virtsatiet hyvinä kun on hapanta. Huomaa ainakin (ällötysvaara!) ovislimoissa eron kun nyt taas tässä kierrossa en ole jaksanut juopotella tuota elämän eliksiiriä.. :rolleyes:

Ei jaksais odottaa viikonloppua että vois testailla uudemman kerran. Vielä kun olen luonteeltani "tänne kaikki nyt heti äkkiä murmur" niin ei helpota yhtään oloa. :LOL:
Varsinkaan kun välillä tuntuu että raskaana ollaan, mutta taas sitte että en tasan kyllä ole. Pöh.
 
NiQ
MJ mua jännittää sun puolesta ihan hirmuna!!!! :)

Gabrielle mulla on 6mm leveä tavallinen kultainen ja miehellä 5mm leveä sellainen "teräväreunainen" :D kai sillä mallilla joku oma nimikin on. mun nakkisormiin toi ei-pyöristetty vaan ei sopinu. pääasia että molemmat tykkää omistaan <3

Chiba lämpimästi tervetulloo joukkioon! :)
 
Ööö... joko meidän kuumemittari on rikki tai sitten mun aamulämpö oli todella 37.3. :O En siis ole kipeänä. Ovistestissä viivat samanlaiset kuin eilenkin, eli haaleampi testiviiva kuin kontrolli-, mutta väriä löytyi jne. Huamenna testaan Apteekin omalla jos ei tule tätiä aamuyöstä niin kuin normaalioloissa odottaisin tapahtuvan. Pelottaa.
 
MJ: Jänskää! Toivottavasti siellä nyt olisi pieni salamatkustaja kyydissä! :)

Kiukuttaa, väsyttää, on jotenkin nuhrunen ja vedoton olo. :kieh: Kiukkuaminen varmaan johtuu osaksi Tampereen poliisilaitoksen osaamattomuudesta, ku ovat menneet minun pysyvän ajokortin sössimään. Ei vaan jaksais oikeasti istua siellä kahta tuntia jonottamassa, varsinkaan jos edessä on vain kaksi vuorolaista.
Alaselkää jomottaa, alavatsaa jomottaa.. kp 26 ja alavatsaa turvottaa ihan sikana. Turvottanut jo viikon verran, välillä kohdun tienoilla nippailee ja tissit on hyppiessä kipeät (ei koskeketellessa pahemmin, mieshän on tämän tutkiskelun hoitanut antaumuksella ja ammattitaidolla...:D )

Eikä yhtään helpota taaskaan, kun paras kaveri pamahti paksuksi parin kuukauden seurustelun jälkeen. Okei olen onnellinen hänen puolestaan mutta silti en ole, tuntuu vain että olen katkera vanha akka. Varsinkin kun emäntä aina hehkuttaa että hänen puolen suku on superhedelmällistä ja pelkästään likaisista boksereista jo sikiää.

Avautuminen, murmur. <3

PS: Olen aina miettinyt mistä tämä "täti" sana tulee? Mieleen tulee täti Monika punaisessa nutussaan. O__o
 
Tällaisen löysin googlettamalla: Englanniksi vitsaillaan sukulaisesta nimeltään Aunt Flo (äännetään samalla tavalla kuin verbi 'flow', valua, virrata). Flo on myös lyhenne nimestä Florence.

Minä olen henkkoht aina ajatellut sen kärttyisänä vanhana akkana, joka aina väkisin änkeää kylään huolimatta siitä miten epätoivottu vieras on.
 
Oijoijoi Mary Jane. Mikä aamuyllätys täällä odottikaan :cool: .Nyt täältä noudee kamalan isot peukalot pystyyn d:cool:b .Paljon paljon plussapuhureita :whistle:+++++++++++++

Tervetuloa kaikille uusille :wave:, toivottavasti matkanne täällä on lyhyt mutta antoisa!

ON: Tänään siis lääkäriaika gynelle. Järjetön väsymys aamulla, vaikka nukuin 8,5h. Päätä särkee taas kerran ja mun herkku banaanirahka maistuu aika ällölle... Lämmöt koko ajan alhaalla 36 astetta ja alle välillä käy jossain 36.3:ssa. Katellaan ja kuunnellaan miten tässä oikein käy. Iltapäivällähän tää kaikki selviää...
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille ja plussapuhurreita kaikille! :heart: Memelisalle tsempitystä gynekäynnille!

Huijujuuui, iik. Tänään pitäs alottaa pillerit mutta kun ne lopetin joten... :whistle: Odotellen normaalikiertoa nyt. Pupuiltu ollaan toissapäivänä, koska täti kestikin yhen päivän. Tästä siis toivon kovasti että jotain ois tarttunu mukaan, mutta tuskimpa vaan. Aina kai voi olla toivoa... mutta joo.
 
Ihan sama juttu kuin Chiballa! En malttanut oottaa r-testin tekoa ja äsken sen just tein, kun on jo tosi pitkään alavatsaa juilinut ja nippaillut ja kaikkia muitakin oireita on ollut jo jonkin aikaa - mutta negahan se sieltä pölähti... :headwall:

Pitäis kanssa odotella tonne viikonlopulle, niin silloin saattais jotain näkyä jos on näkyäkseen...

Greippimehua oon mäkin litkutellut, Rybb&Deckers maistuu mulle paremmin ja nyt kun oon sitä juonu n. 3 kk silloin tällöin kun muistan kaupasta sitä kantaa, niin kyllä siihen on suu jo tottunut.

Oon käynyt myös vyöhyketerapiassa 3 kertaa (viikon välein) ja toivotaan, että tällaiselle epäsäännöllisen kierron omaavalle tois avun. Ainakin mahtava fiilis jää hoidon jälkeen! :heart: :heart:

Voiskos joku muuten valaista, että mitä toi RKTT - lyhenne tarkoittaa? :ashamed:
 
t84
Mä ostin kans viime kauppareissulla tota r&d greippimehua ja yllätyin kun ei se ollut yhtään niin pahaa kun olin kuvitellut teidän puheista. En osaa sanoa, olisiko se peräti ollut ihan hyvää :D

Mulla on ollu vähän tylsä työpäivä tänään ja lopputulos on se että google on laulanu kyllä sen verran, oon kaivellu luoja ties mitä tyhmiä vinkkejä raskaaksi tulemiseen ja kaikkia aion kokeilla ;)
 
Mie taidan olla ainoa, joka ei tuosta R&D greippimehusta tykännyt, mutta taas tykkäilen tuosta Valion sinisestä. On raikasta ja välillä ihan tulee mielitekoja mehua kohtaan. Mietin vaan että pitäisköhän kokeilla jossain kierrossa (jos nyt ei tärppää lähiaikoina) että mehun sijasta söisi ihan greipin päivässä. Onhan se itse hedelmä tavallaan parempi, entä mehu.

Chiba oli myös reipas ja kävi ostamassa raskausvihamiineja, jos ei lasta ala kuulumaan niin johan on kumma.
Oli hauska kun apteekintäti hymyillen vilkuili minun mahaa kun rahasti ostoksia, itsellä oli vielä takin alla huivi niin tottakai se näytti vähän pyörämmältä. Hieman nauratti kun ulos astuin. :D

Karmea väsymys, ei jumatsuikka. Paleltaa ja väsyttää, kai se täytyy päikkärit mennä kohta ottamaan, ei tässä muukaan auta.. |O
 

Yhteistyössä