<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Onnea plussasta Mary Jane! :flower: :heart: Kolmas kerta (tai kierto) näemmä toden sanoi taas. ;)
Iloksi pahoittelut tädin saapumisesta. :hug:

ON: Mahaa nipistelee, rinnat on arat, väsyttää ihan sairaan paljon ja lämmöt on lisäksi ollut 36,8-37 mutta eilen ennen unille menoa näytti 36,4 ja tänään aamusta vaan 36,1 !! :confused:

Taitaa vaihtua menkkojen odotteluksi tää tunne. :(

--

Taitaa olla kuumemittarissa jotain häikkää, nyt näytti taas 37,1. Mikä se oikea lämpö nyt sitten lieneekään! :p
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Jomi ja An-nie :)
Tästä ei muuta kun tulta päin. Vielä on hyvällä tuurilla kaksi kiertoa aikaa yrittää. :)

An-nie minulla aamulämpö tippui eilen 36,3 asteeseen ja tänäaamuna se oli 36,2 eli ovista edeltävällä tasolla. Eilen iltapäivästä alkoi haalea vuoto ja viimeyönä vuoto oli alkanut kunnolla. Minulla ainakin lämmöistä voi ihan päätellä, että alkaako menkat.

Plussatuulia !
 
Viimeksi muokattu:
Mä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tiesin!!!!!!!!!!!! MARY-JANEEEEEEEE!!!!! :heart::heart::heart:(mä yritän tällee imitoida sitä sun hienoa Valkokulta-merkkiä
) Voi vitalis tyttönen, onnea onnea onnea ihan hurjasti ja nyt sitte lääääääääääääääjäpäin kaikkee liimakamaa sinne! *halaa sillee että henki salpautuu*
Huoh, elämä on toisinaan kyllä niin hianoo, oli oikeesti niin kiva tulla lukemaan (ja katsomaan) tota sun viestiä. On muuten vahva ja hieno plussa :). Onnea vielä!
 
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ihaNAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MARY JANE Mä olen niiiiin superhyper iloinen sun puolestas!!!! :heart:

Huh millä jännityksellä mä tän keskustelun avasin ja ihana ylläri viestihän sieltä oli tullu!!!!!
Oikein hieno ja VAHVA plussa !! ISO ONNITTELU RUTISTUS HALI :heart:
 
An-nie Pidän sulle hirmuisesti peukkuja, toivotaan että sun tuntemukset pitää paikkansa! Mä kans huomasin sunnuntaiaamuna, että lämmöt on tipahtaneet useamman kymmenyksen (vaikken niitä siis joka päivä seurannut eli en tiedä voiko tästä mitään päätellä) ja kun päivällä mittasin, niin oli jälleen koholla. Mun tapauksessa vaan valitettavasti illalla alkoi sitten vuoto :(
 
NiQ
Mary Jane sä oot SUPER!!!! niiiiiiin maaan prrrrrrrrrrrrkuleesti onneaa!!!!! :kiss: ihanaa! tuuhan kertomaan meille muille kuulumisiasi, niin ku valkokultakin, eiks jea? :)

kiitti vielä kaikille kihlautumis-onnitteluista, muruset! :)
 
Kiitos Jomi peukuista. :)

Mulla ois tädin aika todennäköisesti vasta ensi viikon alussa, joten sitä ajatellen outoon aikaan tuli tuo lämpöjen lasku. Nyt on tosin taas pysynyt siellä 37 asteessa.

Saa nähdä miten tuo ratsastus vaikuttaa kiinnittymiseen, onko täällä muita heppaihmisiä joilla olisi tietoa? Lukemani mukaan ei pitäisi olla mitään estettä että ei voisi ratsastaa alkuraskaudessa, joten eikai se silloin kiinnittymiseenkään vaikuta... Paitsi putoamisvaara tietysti on. Rintojen arkuutta ei ainakaan voi olla huomaamatta kunnon pomppivassa ravissa. :LOL:
 
NiQ Onnittelut viellä täältäkin kihlautumisen johdosta :kiss: Meinasin unohtaa onnitella, anteeksi.

An-nie Mä myös harrastan ratsastusta. En tiedä onko siitä mitään haittaa kiinnittymisen suhteen, mutta en usko, että sen enempää kuin muustakaan urheilusta. Mites olet muuten ajatellut, KUN sulla tärppää, niin miten pitkään uskallat hepan selkään nousta, vai lopetatko heti?

Niin ja tervetuloa myös kaikille uusille :flower:

ON: Eipä yhtään mitään!! Menkkoja odotellessa..
 
An-nie RKTT!!! RKTT!!! Mä voin nyt jännätä sulle puolestani, elä anna vielä periksi.:heart: Ja jos sua se ravin ravistus arveluttaa ni vaihda issikoihin? :D

ON: Vielä kiitos kaikille onnittelijoille, oon ihan overwhelmed nyt, itkettää kun ootte niin ihania! Mulla ei ole aamupahoinvointia vaan aamuhuimausta. Mutta otan tästä nyt ilon irti enkä valita, tsemppiä kaikille ja nähdäänhän kohta tuolla odotuspuolella kaikki, eiks jesh? :)


Päivitän tuon pinon vielä kerran tänään tai huomenna, kattoos nyt miten paljon juttua tulee, ja alan nyt kaivelemaan niitä ohjeitani tuohon valmiiksi. Pikkuhiljaa siirryn tuonne odotuspuolelle, mutta jos sopii niin käyn kurkkimassa kuulumisia? Lupaan olla jauhamatta raskausjuttuja, hävettää tunnustaa mutta kyllä mua ainakin just tippuneena syletti niitä täällä lukea, VAIKKA aidosti toisten puolesta iloitsinkin. Mutta olenkin varmaan poikkeuksellisen kamala ja huono ihminen. :ashamed:
 
Mary Jane Pöh, et todellakaan ole "poikkeuksellisen kamala ja huono ihminen". Mä lyön vetoa, että suurinta osaa yrittäjistä ne raskauskuulumiset harmittaa ainakin jonkin verran, VAIKKA niitä on samalla myös mukavaa ja mielenkiintoista lukea. Siksipä mä käynkin lukemassa silloin tällöin tuolta odotuspuolelta paria ketjua, kun siltä tuntuu. :)

Olis muuten tosiaan kivaa, jos sinne o-puolelle perustettais oma keskustelu tästä pinosta plussanneille, koska just teidän kuulumisia olis kiva lukee keskitetysti! Ja tietysti toivon ihan hirveän paljon, että pääsen sinne mukaan jutustelemaan mahdollisimman pian. Eli tästä kierrosta, niin olen päättänyt ;) Kattoo sit taas, kuinka korkealta tää akka tippuu, kun nyt jo uhoan... Mut hei, pitää ajatella positiivisesti!

Täällä odotellaan juuri Niagaran kuivumista :xmas: Ei oo onneksi ihan yhtä runsasta vuotoa kuin viime kierrossa ja vähemmän on kipuillutkin! Tosin päätä on sit särkenyt siitäkin edestä, mutta nyt tuntuis, että sekin alkaa helpottaa. Mut mistä mä saisin työmotivaatiota vielä tälle ja huomiselle päivälle? Ajatukset ei vaan millään pysy koossa ja eksyn vähän väliä surffaamaan ties minne ei-työhön-liittyville sivuille :ashamed:
 
Loistavaa päättelyä NiQ! :D Mahtoikohan alkuihmiset stressata lapsensaannistakaan näin paljon?

Shih Oon miettinyt, että jos nyt on tärpännyt niin käytän nykyisen kortin loppuun. Se menis rv12 asti jos käyn kerran viikossa kuten tähän asti. Ja jos tärppää myöhemmin tämän kortin aikana niin sitten en hanki enää uutta. Vähän jotain rauhallisempaa (laiskaa :rolleyes:) heppaa pyydän alle eli täytyy ohjaajalle kertoa asiasta. Mitä oon lukenut niin aika monet on ratsastanu melkeinpä siihen asti kun maha on estänyt selkään pääsyn. :whistle:

Mary Jane Issikoilla oon nyt ratsastanutkin, mutta tällä mun viimekertaisella hepalla se tölttikin on aika pomppivaista! Muutenkin se olis vaan menossa lujaa koko ajan, joten täytyy pyytää jos sais vaihtaa yhteen laiskaan pulleroon, joka on niiiin tasainen niiiiiiiiin tasainen. :) Voisit kyllä vetäistä mut mukanas tonne odotuspuolelle, käviskö?
 
Viimeksi muokattu:
MJ, sitten me varmaan kaikki ollaan kauheita ja huonoja ihmisiä. :D

Mutta minua ei häiritse raskausjutut, kiva niitä on lukea ja tunnustella omia tuntemuksia, että joskos se nyt olisi tärpännyt? :)

Täällä jo kp28! Tissit on kyllä ihmeen kipeet. Yleensä oviksen jälkeen tissikipu laantuu muutamaksi päiväksi ennenkuin ennen tätiä ne alkavat uudestaan turvota ja kipeytyä (eli vastaanottamaan tätin tiputuksen maanpinnalle, vähän kuin airpackit öhöhö).

Hassua vaan on kun nälkä _kokoajan_. Siis tuntuu että ruuankin jälkeen menee joku puol tuntia ku alkaa nälkä kurnia. Kumminkaan sitte vaikka oliski nälkä niin ei tee mieli syödä. Noh, onneksi ensviikosta pääsee aloittamaan työkkäriharjoittelun niin ei tartte enää jääkaapilla notkua kokoaikaa.. :ashamed: :p
 
t84
Voi MJ paaaljon onnea sinne! :heart: Aina täällä on ilouutisia kun oon pari päivää poissa, enhä mun kannattaa olla useemmin muualla :D

ON: [Tilitys alkaa/] Mulla alkaa masennus hiipiä, ovis luultavasti tossa ens viikon alussa (ollu aika tarkka kp 14-15) ja mua ei huvita puuhailla yhtään :( Tätä on kestänyt jo pari kk, mua ei vaan oikeesti vois vähempää kiinnostaa. En tiedä sit onko tää jotain itsesuojelua, en halua hommailla, ettei tarttis taas toiveita elätellä, ja sitten taas pettyä. Tuntuu että joka pettymys on vaan pahempi :( Mua alkaa ahdistaa kaikki vauvajutut, yhtäkkiä töissäkin on hirvee vauvabuumi ja tuntuu että kaikki odottaa, kiva niitä kattella joka päivä... Vaikka joo oon onnellinen niiden puolesta ja diipadaapa, vois vaan meidänkin vuoro tulla kohta. [/Tilitys loppu]
Mä lähen nyt itteeni.
 
Ainiin NiQ onnea kihlautumisen johdosta! (unohdin aivan tyystin..toivottavasti en unohtanut muita :ashamed: )

Mulla on kans sama homma, että ihana lukea raskautumisjuttuja mutta joskus tulee niin turhautunu olo että kaikki muut kyllä saa mutten minä. Ympäriläkin tutut raskaana, ainakin 7 ihmistä! Ihanan kamalaa. Ja minusta vielä tuli yhden söpöläisen kummitäti. Että pakosti se vauvakuume tästä kasvaa, eikä ota laantuaakseen. Mutta MaryJanen niinkuin Otokan ja ketä muita niitä olikaan? Ainiin Valkokullan täytyy tulla moikkaamaan ja kertomaan kyytiläisistä tänne!

Tää pikkuperhe jää kaipaamaan teitä! Pientä purkautumista, jotenkin tänne kuuluu tuntevansa ihtesä. Helppo puhua vauvaunelmista, kun niitä ei vielä muille halua jakaa..ja jotenkin omaksunu tän paikan itelleen. Ja nyt kun osa lähtee odottajiin :stick: :D Mutta jospa siellä sais oman ketjun pystyyn kuhan me muut tullaan perästä! Ja pakko myöntää, käyn kyllä vilkuilemassa teitä odotuspuolella! (kärpäsenä katossa :LOL:) Mutta tässäpä vuodatustani teille!

Omanapa: Kp 6/28 toivottavasti 28! en haluis et kierto menis plörinäks.. :headwall: Mutta jotenki tuntuu myös niiin pelottavalta jos vauva tuleekin. Mutta kuitenkin niiiin ihanalta. Turhauttavaa kaikinpuolin. Ja vieläpä kamala NUHA ja päänsärky, ja eilen oli öllötys ja heikotus olo. Kahvin haju etoi yäk. Ovista pääsen kohta tikuttamaan! vihii.

Kysymys teille toverit! ootte varmaan miettiny synnytystä ym kaikkea mahdollista raskausajasta eteenpäin, mutta mitä aatoksia teille tulee synnytyksestä? Ihan sillä kysyn kun epäilen että olen hullu kun haluan päästä synnyttämään! :O
 
Kysymys teille toverit! ootte varmaan miettiny synnytystä ym kaikkea mahdollista raskausajasta eteenpäin, mutta mitä aatoksia teille tulee synnytyksestä? Ihan sillä kysyn kun epäilen että olen hullu kun haluan päästä synnyttämään! :O
Itellä ainaki kanssa tavallaan "pelottaa" että mitä jos se vauva tulee, pystynkö sitten olemaan hyvä äiti lapselle ja pärjätäänkö me ja kaikkea tämmöstä. Myös minua kauhistuttaa tavallaan synnytys, että miten tuolta alhaalta voi tulla sellainen ulos. :D tavallaan haluaa synnyttämään ja päästä kokemaan se, mutta toisaalta taas pelottaa tuon toosan puolesta. Ristiriitaista... :rolleyes:

Kyllä itselläkin tulee välillä tunteita, turhautumista että miksi ei jo meilläkin voisi tärpätä. Varsinkin kun nyt on tuttavapiireissä pamahdellut vahingossa paksuksi ja semmoset ihmiset myös, joille ei ehkä lasta ajattelisi ensimmäisenä..
Äidille vasta häiden jälkeen sanoin että vauvoja on yritetty jo toukokuusta asti, kun kysyi että jokos on lapsia tulossa kun naimisiinki menitte. Tätä ennen tosiaan emäntä toitotellut että "Jos yhtään tulet meidän sukuun niin pamahdat heti paksuksi!" ja tätä siis kuunneltu koko kesä. Ja heti alkoi antamaan neuvoja että "teidän pitää sitten joka päivä tehdä sitä ja olla stressaamatta!!!11" joo kiitos äiti, en niin välttämättä halua neuvoja vaikka hyvää tarkoittaakin. :D

Itsestä oli kyllä oikea päätös tulla juttelemaan tänne teidän kanssa. Kun tosiaan kavereille ei pahemmin viitsi puhua kun heille ei ole vauva-asiat ajankohtaisia ja te kaikki varmaan ymmärrätte turhautumiset ja sen vauvakuumeilun ja kaiken tämän tahtomisen. Ja vielä kun täällä on niin kannustavia ja ihania ihmisiä, että vaikka pettymys tuleekin niin uuteen nousuun pääsee jokainen. Eikä kukaan vähättele tai mitään! Ehkä nyt vähän kehuskelu haisee, mutta täytyy myöntää että kyllä ollaan aikamoisia, kun jaksetaan aina tsempata ja yrittää... pienistä kolhuista huolimatta. :heart: =) :flower:
 
Voi miten täällä on tullut plussia: ONNEA KAIKILLE!!! :flower:

ON: Menossa kp 33/31, oviksesta dpo 12. Eilen dpo 11 testattu clearbluella nega. Pah, ottaa päähän. Tätiä ei vielä kuitenkaan kuulu.. Kertokaas, kannattaako heittää jo kirves kaivoon, kun tuo cb on kuitenkin tarkka testi? Olen jo asennoitunut siihen, että menkat alkaa ja yk 2 käynnistyy.
 
MJ: Voi kun pääsisin pian sinne teijän seuraks!!! Luulen että meitä kaikkia vähän tavallaan harmittaa lukea niitä odottajien juttua, ei muuten mutta kun niin kovasti toivois ittekin voivan analysoida samoja asioita! Musta on kiva silti kuulla niitä oireita, että pystyy niitä sitten suurennuslasin kanssa tutkimaan ja mukamas toteamaan itsestään. Ja ajatuksiakin. Se mua sapettaa jos ihan yli paljon valittaa sitä huonovointisuutta, kun niin moni olis valmis kestään ihan mitä tahansa kunhan vaan sais olla raskaana. Oho, tulipas nyt syväanalyysi aiheesta... :whistle:

Kiva kun perustit sen pinon, sitä tavoitellessa!

Chiba: Nauran täällä sun äidille (siis ihan hyvällä...)! Puuttuis enää et alkais yksityiskohtasemmin kertoon et MITEN se kannattaa tehdä... Juu ei! ;)

t84
: Oon kans miettiny tota et jos menee kauan eikä ala tärppään et alkaako koko touhu tuntua ihan liikaa työltä jossain vaiheessa eikä oo enää vähääkään hauskaa? Luultavasti ainoa neuvo sulle olis lopettaa yrittämällä yrittäminen hetkeks ja antaa tilanteen tasaantua mut stressi varmaan siitäkin tulee jos ei edes yritä. Epäreilua kun asioiden pitää olla niin vaikeita... : /

iloksi: Kurjaakin kurjempaa... Kiva kuulla, että kuitenkin jollain tavalla vähän osasit valmistella ittees siihen, kova kolaus varmasti silti... Koitahan jaksaa...

Valkokulta: Mitäs sulle kuuluu?
 
Minäkin koen tän paikan hyväksi purkaa tunteita samassa tilanteessa painivien kanssa. En ole hyvillekkään kavereille kertonyt yrityksen alkamisesta. Olen puhunut heille, että vuoden vaihteen jälkeen on suunnitteilla yrityksen alkaminen. Ainut kelle paljistin oli miehen sisko, jolla 2 pientä lasta. Onhan tämä tietysti tyhmää joidenkin mielestä, että jos heti tärppäis (mihin en usko) jään koulun penkiltä suoraan äityislomalle. Kun porukka on sitä mieltä, että pitää tehdä töitä ja saada vakipaikka yms. ja tietysti rahallisesti olisi hyvä kerryttää suurempaa äityisrahaa, mutta elämä ei aina mene niin. By the way kevään äityishuollonharkka voi olla henkisesti raskas jos tärppiä ei tule :(
 
MARY JANE voi ihanaa en kestä! :D :D ooon iha yli onnessaan täällä sun puolesta! :) <3 <3 <3 <3 <3 niin paljon paljon onnea! :) :flower: :heart: niin tuunko miekin sitten sinne esikoishaaveista syksyllä plussanneiden puolelle ku kaikki pian kohta täältä lähtee ja mie oon pysyny tääl vaan mukana kun en muualla nää itelleni paikkaa :p
 

Yhteistyössä