<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Memelisalle ja BlueNotelle suuren suuri :hug: Toi on niin pelottavan lamaannuttava tunne. Mieli maassa. :(

Kaikille painonpudottajille pakko sanoa, että tsemppiä ihan kauheesti! Iso urakka, jonka moni näyttää saaneen jo kunnialla vauhtiin. Hienoa!

Muakin jännittää teidän kaikkien puolesta. Siks täällä onkin niin kiva käydä lukemassa juttuja, vaikka ei aina edes kommentoisi. Tällä hetkellä kyllä jännittää oma napa eniten. Tänään pitäis testejä tippua meidän postilaatikoon, ja ajattelin (raskaus-)testailla heti kun töistä kotiin pääsen. Pelkään että käy samalla tavalla kuin BlueNotelle. :( Tällä hetkellä en pysty ajatella sitä että en olis raskaana, niin pelottavaa (ja välillä säälittävääkin) kuin se onkin. En ole edes omalle miehelleni uskaltanut sanoa että nyt tuntuu siltä että oon ihan oikeesti raskaana. Kun oon varmaan sanonu sillai sata kertaa ennekin... Voi plussapuuuuuuuuuuh :whistle: meille kaikille!!!
 
minäkin tänne saavuin elokuun keskeytyksen jälkee :(
Nyt sitten vaan odotellaan ylihuomiseks menkkojen alkua pelonsekaisin tuntein..
Peukut pystyyn ettei alkais ja että testissä komeilisi kaksi viivaa!
Ja että nyt saisi vauvan syliin asti<3
 
Mä kömmin nyt täältä piilosta esiin.. :wave:
En ole unohtanut ketään, luen päivittäin teidän kuulumisia, on ollut vaan semmonen masis, etten tiedä mitä kirjottaisin.. :headwall:

No.. Nyt on asioihin tullut vähän jännitystä sittenkin.. Meneillään kp 27/29 ja menkkoja odotan saapuvaksi, jos tulee ajallaan, niin huomenna tai ylihuomenna. Ainakin ovulaatio oli 14pv joten lyhyellä matikalla 28pv pitäisi siis alkaa..
No, tein tuossa toissa päivänä David liuskatestin- erittäin herkän ja testi on luettavissa 15 min ja sen jälkeen, ei enään kannata siis tulkita. No.. Katselin sitä ja luovutin melkein jo, koska en nähnyt mitään.. Aloin kääntelemään sitä valossa ja näin siellä toisen viivan. Kuningas hailakan, jota ei meinannut oikeasti nähdä kuin tietyssä kulmassa ja oli ennemmin harmahtava.
Kaikista pahin on se, että olen löytänyt monia juttuja juurikin tuosta testistä ja on tehnyt monille samaa ja ne kaikki on ollut loppupelissä raskaana.. Hei apua.. Mutta silti.. Pidän jalat tukevasti maassa ja testaan vasta ylihuomenna. ( Jos kykenen malttamaan itseni )

RKTT ;)
 
Huh, onkohan mulla joku tulehdus tai vastaava...? Eli o-testit näyttää negaa (tosiaan viime pe oli selkein + koskaan). Eilen ja tänään kuitenkin valkovuoto aika runsasta, koko ajan kostee olo ja tavaraa valuu...YÄK. Mitään kutinaa tms. ei ole kuitenkaan, eikä se vuoto ole kokkareista. Kuitenkin epäilisin, ellen testejä ois tehnyt, että O onkin vasta nyt...noh, näkeepähän nyt sitten parin viikon päästä, että oliko uskominen siihen viime pe testiin vai tähän järkkyyn vuotoon :kieh:
 
Hei. Minuakin kiinnostaisi mukaan liittyä :) Täällä yrityskertoja vasta 2 (kp.16) kovasti haaveissa oma pieni oisi. Ihmeellisesti oireita kuitenkin ollut. Hajuaisti niin muuttunut, haistan asioita mitä ei muut haista :|, väsymystä on myös ollut ihmeellisen paljon.. Ensioireista olen paljon lukenut ja niitä voi kuulemma tulla jo hyvinkin varhaisessa vaiheessa..
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
The Esikoisesta Haaveilevat KE 27.10.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
aamuhapan korppu…...kp 133/30/42……………yk 17
Tipetsu…………………....kp 115/27………………..yk 7
kirsikkainen19……….....kp 107/27-41……………yk 6
Miipeli……………….......kp 97/28-36….………….yk 19
PimpulaPumpula.........kp 72/31.....................yk 1
BeBop........................kp 58/31......................yk 4
peikko_......................kp 55/28-30.................yk 5




Memelisa................kp 54/?...........................yk 4
BlueNote...............kp 39/?............................yk 3
HelenaM...............kp 35/29...........................yk1
MyDream..............kp 34/28...........................yk 10
Arianna................kp 33/28-33.......................yk 5
munakoiso............kp 32/30...........................yk 8



Keiju123...............kp 29/30-43.......................yk 1
Murmeli88............kp 27/21- (?)......................yk 3
NiQ.....................kp 27/33.............................yk 4
t84.....................kp 23/28..............................yv 2
mimmu1984........kp 23/31-35........................yk 5
Äipäksi91..............kp 22/30.............................yk 5
AnniSofia.............kp 22/35-37.........................yk 2
Gabrielle..............kp 22/32-?..........................yk 2
AnniMu..............kp 20/?.................................yk 1



anu84.................kp 19/?...............................yk 26
Hyppy.................kp 19/28.............................yk 1
Jomi....................kp 18/27-30.......................yk 3
Dreamangel......... kp16/?..............................yk 2
Iloksi..................kp 15/32.............................yv 4+
soleigh................kp 14/28..........................5/10
Anna-79.............kp 13/28-38........................yk 1+6
Ella83................kp 12/33..............................yk 2
Shih..................kp 12/27-35(43)...................yk 8



Nannie...............kp 11/?...............................yk 2
An-nie...............kp 10/30-35........................yk 6
tiuhti_,,,,,,,,,,,,,,,,kp 10/?..............................yk 1
Chiba.................kp 8/30-35.......................yk 6
paivi81......................................................
Salpe.........................................................





HAAMUJENGI/RKTT





Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Iltaa kaikille muruille :flower: Tosi iso hali niille, jotka pahuksen täti taas yllätti ja tsemppiä jännääjille ja ovista bongaaville :hug:

Oma napaa.. Täällä on tupakkalakko hienossa alussa ja olo on aivan mahtava!! :) Energiaa on vaikka muille jakaa, mm. äsken tulin juoksulenkiltä ja ennen sitä siivosin koko kämpän :D Ovista oon yrittänyt bongailla, mutta en ole viellä havainnut. Niille, jotka eivät ole lukeneet kaikkia viestejäni tiedoksi, että luulen bonganneeni oviksen jo ihan kierron alussa. Oireita on paljon, mutta ongelmana on, että en ole varma mitkä ovat tämän röökilakon aikaansaannoksia ja mitkä voisivat olla oikeita oireita.. Mutta luetellaan nyt kuitenkin..

- Välillä vilu, välillä hiki
- Aamuisin oksettaa ennen kuin syön vähän jotakin
- Tänään meinasi ykä töissä lentää eritteiden tuoksusta, vaikka ennen olen kestänyt kaikki hajut/eritteet ilman mitään ongelmaa
- Vatsaa välillä nippailee ja koko ajan se on semmoinen kuin olisi tehnyt 100 vatsalihasta. Illalla varsinkin turvottaa
- Elohiiri kyljessä
- Urheilun jälkeen oksettaa vähän
- Iho on kumman siisti, vaikka pillereiden lopettamisen jälkeen naama on ollut täynnä pientä näppylää
- Illalla väsyttää sikana, mutta kun menen sänkyyn olen pirteä kuin peipponen ja heräilen öisin

Jne jne.. Näitä löytyy! :D Ihan kaikki ei voi johtua tupakan lopettamisestakaan, koska tänään on vasta kolmas savuton päivä ja oireita on ollut vajaan viikon ajan.

Saas nährä :D Tsemppiä naiset :heart: Ootte ihania!
 
NiQ
Dreamangel mulla oli ainakin muutama eka kuukausi hormoniehkäisyn lopettamisen jälkeen (pahimmat oli 2. ja 3. luomukierto) kaikki klassiset raskausoireet. Vihloi, etoi, yökötti (kävin aamuisin jopa oksentamassa! :D), paleli, huimas, limat ym... mä ainakin oon jälkeen päin todennut, että tekee ne hormonit vaan kummia. nyt vasta 6kk hormoniehkäisyn lopettamisen jälkeen tuntuun että alkaa kroppa taas toimiin kunnolla. Joka tapauksessa, tervetuloa mukaan kuumeilemaan ja plussatuulia! :)

Salpe tervetuloa takaisin! plussapuhuria sinullekin :) ilmoittele tietoja, jos haluat paremmin listoille :)

shih kuulostaapas jännälle sun oireet ja vaivat :eek: voisko olla tulevaa/olevaa ovista ennakoivat oireet? toivotaan kuitenkin sitä parempaa <3 ;)

AnniSofia olisko sulla toinen ovis tähän kiertoon? jos sulla on noin pitkä kierto, niin ovis sopis oleen vasta nyt.... vai voiko ne ovistestit häröillä jotakin? mulla ainkin alkaa muutama päivä ennen ovista toi limailu. Nytkin tuli ovisplussa tiistai-aamuna, ja limat alkoi oikeastaan muuttua jo lauantai-iltana.

Arianna mä jännittelen sun kanssa ja puolesta!!! :hug:

murmeli jännääjännääjännääääää!!!!!! ilmoita heti meille miten käy!! :) toivotaan parasta!

Mitäs muuten arvon naiset ootte mieltä tuon kadonneiden lampaiden pinon suhteen? poistetaanko yläpäästä jo porukkaa vai jaksetaanko vielä päivitellä??

ON: ovis+ pärähti tikkuun tiistai-aamuna. pupuiluja suoriteltiin maanantai- ja tiistai-iltoina. toivottavasti tuottaa hedelmää ;) pari päivää ollut ihan menkkamainen jomotus alamahassa tuossa kohdun kohdilla. hassua, enpä muista aiemmin heti ovis+ jälkeen tällaista olleen. ovis kai siin on tapahtunut eilisen-tämän päivän aikana.
 
Iltaa arvon naiset!:wave:

Mä nyt vain OmaNapailen kun hiukan kiirus.. Apuva! Palauttakaa pliis joku mut maanpinnalle!! Pelon sekaisin tuntein odotan, alkuviikosta pitäis menkkojen alkaa.. Mun sekavaa oireilua.. AAAAAAAAAAAAAARRGG. On sitte ollut 4pvää niin kumma olo. juu ovikset tuli ja meni viime viikolla, helposti tunnistin ja pupuilut sinne ajotettiin..;)
Mutta tää olo? Vilu, väsymys(aivan järkyttävä), mahan nippailu, ei ole menkkamaistakaan kipua niinkun yleensä ennen menkkoja, pelkästään nippailee.. Koko ajan pissattaa ja maha löysällä. Niin ja melkeinpä vuorotellen naurattaa ja itkettää, enkä edes tiedä mikä itkettää. Mieskin kyselee että mikä on, enkä osaa muuta sanoa kun että en tiedä.. : / Eikai raskausoireetakaan vielä vois olla? Eieiei, mä en halua elätellä turhia toiveita ja itkee kun menkat alkaa, mutta kun on sitte niin varma olo että olis tärpännyt. Mitä ihmettä tää on.. Kai mulla joku pissatulehdus on, selittäs vessassa juoksun, ehkä mä muuten kuvittelen kaiken.. Oivoivoi..:headwall: Niin ja flunssakin puskee päälle. Perkeles.:snotty:

Kiitos murmelssonit kun sain TAAS avautua..;) Ja plussapuuuuuuuuh!:whistle: :heart:
 
MEITSI PLUSSAS!! :O

Eilen piti tulla testeja postilaatikkoon, mutta eipä ollut tullut. Olin päättänyt että testaan, niin testasin sit kaksi apteekin omaa. Eilen oli siis vasta dpo 12, tuli iltapäivällä viivanpaikka/haamu, ja tänä aamuna (dpo 13) ns. vahva haamu. Siis ei ihan yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta ei siitä erehtyä voi. :p :heart: :heart: Mii häpi!! :) Mä oikeestaan olin jo 90% varma, siksi tämmönen melko laimea hehkutus (oon hehkutellut itsekseni jo pari päivää). Nää oireet on ollu semmosia että ei ole voinut erehtyä, vaikka siis minäkin oon kahdessa viime kierrossa kuvitellut vaikka mitä oireita itelleni! Nyt vähän pelottaakin, että onkohan tuolla kaikki hyvin, kun tosiaan tunnen kaiken niin hyvin. Esim. ihan mieletön paine alavatsassa ollut jo maanantai-illasta lähtien...

Kiitos NiQ kun jännittelit mun kanssa. :heart: Dreamangelille tervetuloa :flower: älä viivy kauan!! ;)

AnniSofian galluppiin vastaan, että minun mieheni on ollut enimmäkseen mukana teoilla ja tunteella. Sanoillakin kyllä, silloin kun minä aloitan keskustelun, mutta hän ei halua spekuloida asioita "turhaan". Eli raskautumisestakaan meillä ei kauheasti olla puhuttu "ennen kuin se on varmaa". Henkisenä tukena mun mies on ihailtavasti kaikessa muussakin, myös tässä. Teoillakin sillä tavalla, et kun olen vihjannut jostain niin hän heti alkaa toimia sen mukaisesti. Esim. greippimehua litkiessäni sanoin että olin lukenut jostain, että greippimehu parantaa myös miesten sperman laatua. Sitten hän vaivihkaa alkoi juoda greippimehua aina silloin tällöin, ei ollenkaan niin säännöllisesti kuin minä join. :LOL:

Vielä Shih:lle ONNITTELUT tupakkalakon pysymisestä! Toivotaan, että sun oireet on just niitä oireita!! :) :)
 
Heippa kaikille :)
pari päivää on tullu oltua pois palstalta, oli niin hirvee oksetauti ettei tosikaan :x ikinä en ole ollu niin huonossa hapessa kun nyt pari päivää..

ovista alan bongailemaan:) olis kumminki meneillään KP11 jo niin eiköhän kohta puoliin pitäis alkaa olemaan.. viime kierrosta en tuntenut koko ovista niin saas nyt nähdä sitten kuinka tytön käy : /

Voi täällähän eletään jänniä päiviä :p Murmeli88, Arianna, salpe ja Shih, voi kun se olisi itse sitä eikä täti tulisi ollenkaan kylään ainakaan 9kk! :heart: kovasti tsemppia tytöt!

Tippuneille todella suuret halit ja voimia uuteen kiertoon! :hug:

Kaikille oikein kovasti plussapuhuria ;)
 
t84
Arianna iiiiso onnittelu!! :heart: Päästiin sustakin eroon :D

Ja murmelille peukkuja että viiva vahvistuu!
Mä kanssa harrastan tota, että kääntelen ja vääntelen ja löydän viivan jos oikeen seison päälläni :D Mulla se viiva kyllä aina tulee mun päästää, mies ei näe yhtään mitään ja palauttaa mut maan pinnalle... : /

ja ketä muista nyt olikaan, unohtu jo... Kaikille plussat!

ON Mulla on ollu kyllä niin paskat pari viikkoa, en oikeesti tajua. Mä saan ihme raivareita, ja eilen vedin sitten aivan uskomattomat itkuraivarit. Okei, mies sano vähän tyhmästi, ja mä sitten päätin parkua koko illan. Jotain hyvää kuitenkin, tuntuu että iso kivi putosi harteilta kun pääsin avautumaan oikeen kunnolla. Ollaanhan me puhuttu, ja oon kertonut että mulle on aika vaikeeta kun ei tää vaan onnistu, mutta eilen mieskin säikähti että ei ole tajunnut että se ottaa mulle näin koville... Annoin sitten tulla kaikki, ja piru kun teki hyvää.

No, taas vaihteeks kuvittelen oireita, tissit kipeenä ja on jotenkin etova olo. Ja tietty noi mielialavaihtelut on aivan järkyttävät. Enpä mä tästä ihmeitä odota, kun oviskin jäi mysteeriksi. Muutama päivä pitäis odottaa vielä, kp 24/28 alko.
 
ARIANNA VAUTSIVAU IHANAA! PALJON ONNEA PLUSSASTA! :flower: :heart:

Shih: Jee, hyvä hyvä! Hyvin oot saanu lakon aloitettua! :)

Mitähän vielä, kilojen karistajille paljon tsemppiä ja kadehdintaa, ei oo helppoa laihduttaa! Itse tosiaan olen normaali painoindeksissä, mutta jotenkin kummasti kun alkoi seurustelemaan ja meni naimisiin niin on tullut se viis kiloa painoa lisää. Ei helpota yhtään kun mies on kokki ammatiltansa. :whistle:

Toivottavasti ne joilla oireita on niin saisivat plussan. Itse kyllä viime kierrossa kanssa olin varma että voisin olla raskaana, kun väsytti ja tissit kipeät, pissatti ja ummetutti. Myös oli alavatsakipuja. Mutta toisaalta taas voihan ihminenkin olla valeraskaana, että mistäs tuon tietää. Olen ainakin hyvä kuvittelemaan oireita.

ON: koopee 9 ja edelleen vähän vuotaa. Sais jo loppua. Eli eipä mitään erikoista tänne.

Muoks: Piti vielä AnniSofian kyselyyn vastata.. No meillä oli puhetta lapsista ja itse kerroin miehelle joskus vuoden vaihteessa, että minun puolesta lapsia voisi alkaa tulemaan. Mies taas oli vielä että odotellaan että saan koulun päätökseen (valmistuin keväällä) ja tosiaan toukokuun paikkeilla mies sitten kysyi, että jätettäisiinkö kondomi pois lapsia ajatellen ja niinhän me tehtiinkin.
Paljon ollaan puhuttu ja keskusteltu lapsista, ja mies on ollut ihanan tukeva kun itseäkin välillä kyrsinyt kun ei ole onnistunut, että onko minussa vikaa. t84 tavoin tuli kanssa tuossa viime vkloppuna purettua sydäntä ja vollattua, kun oli muutenkin paska päivä ja paska viikko takana. Tuli sitten kaikki purettua siinä, mies onneksi jaksaa kuunnella ja on aina tukemassa. Välillä kyllä ei jaksa ymmärtää, miten toi jaksaa minua. :heart:

PLUSSATUULIA PUUH, ku kerta kovaa tuulta on luvattu ;) +++++++++ :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
PAAAALJON ONNEA ARIANNA!!! vauvaliimaa mukaan monta pötköä!! :heart:

Joo ja tosiaan tsemppiä kaikille painonpudottajille!

ON: ei mitään uutta. Tänään aamulla yskiessä huomasin että alamahaa repii välillä. Ja kylkeä kääntäessäni oikealta alhaalta pisti/vihloi. Eipä kummasia muuta...

Galluppiin: Mies on mukana teoillansa enemmän. Ei kovin paljoa haastele mun kanssa vauvajutuista, tai vastailee kun kyselen mutta ei oma-aloitteisesti aloita yleensä juttelua. Ja mies tiesi millon mulla on ovulaatio, ja ryhtyi hommiin ihan omasta aloituksestaan ;) joten siitäkin voidaan päätellä jo jotain.
Toisekseen kun mä "oireilen" nyt, ja oon kertonu niistä miehelle ja sanoin että voin olla raskaana nii saan ihanan hymynpilkahuksen ;) en tiedä ivaileeko se sitte mulle ku höyryyn näitä oireita! :LOL:

Ainiin, KYSYMYS viisaimmille!

- Nyt kun lopetin nuo pillerit ja tää on eka kierto tyhjennysvuodon jälkeen, eli en odotellut luomumenkkoja. Ja ovis on bongattu kp 15 niin eikös tän mukaan mulla pitäs menkat tulla sitten ajallaan? ettei kierto veny moneen kymmeneen päivään ku ovis on löydetty?? :D KIITOS. :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
arianne Onneaz niin paljon paljon paljon. Ihanaa.

murmeli toivotaan viivan vahvistumista.

shih Ole tiukkana, pysy lakossa. Tuli mieleen, että työ eritteiden käyminen nenään, ainakin vois johtua tupakan lopettamisesta johtuvasta hajuaistin palautumisesta :D mutta muu voisi olla...

Pahoittelut tädin yllättäneille ja onnea oviksen bongajille. Ja plussaaah ++ sitä tarvitsevilla, ja sitä itellenikin.

hyppy Jos ovis oli kp 15, niinkietosi olisi noin 28-31. Riippuu luteaalivaiheestasi :)

gallup Mies on mukana, mutta haluaa puhua asiasta toisissaan sitten kun olen raskaana. Siis juteltu asiasta ja haluaa lapsen, vaikkei aika ehkä ihan paras sen mielestä olekaan. Koska jos nyt tärppäisi niin jäisin koulun penkiltä suoraan äippälomallaa ja miehenkään työpaikka ei ole ihan varma. Kuitenkin ollaan puhuttu, että aikaa voi mennä tärppiin ja elämässä voi tapahtua kaikkea. Viittaan: luokkakaverin kohtukuolemaan, miehen sisko jäi lapsettomaksi ja ne hedelmöityshoidot aiheutti hänelle fyysisen vamman ja kaikkea muute mitä varmasti jokainen muukin kokee ympärillään :(

on: Joo, eli tänään kp 30/30-31. Lämmöt oli aamulla vielä 37,3c eli korkealla vielä, katoin päiväkirjasta että yleensä lämmöt tippunut jo muutaman päivän ennen menkkoja. Rinnat on arat, mahallaan nukkuminen tekee inhaa. Ainahan mulla rinnat on kipeet ennen menkkoja, mut ei ehkä näin. Menkkatuntemukset ei ole alkanut. Elän sekaisin tuntein, tipun huomenna tai viim. lauantaina kovaa ja korkealta :( En halua testeta ennen sunnuntaita.
 
Voi hyvänen aika, JÄTTI-SUPER-HYPER-ONNITTELUT Arianne !!!!! :flower: =)
Sieltähän se sitten tuli, nyt vaan lukematon määrä tarrasukkia matkaan!

OMANAPA meni just niin ku veikkailinkin, eli tätihän sieltä tuli häiriköimään :mad:

Eli NiQ, mulle voi päivittää nyt kp 1/29-39 ja yk 4.

:ashamed:
 
Kiitos kaikille teille ihanille onnitteluista!! :heart: Kaikki liimat ja tarrasukat otetaan oikein hyvillä mielin vastaan (irti en päästä!!). :) Ette te varmaan kuitenkaan eroon musta heti pääse. En uskalla vielä hetkeen mennä odotuspuolelle. Käväisin kyllä tänään katsomassa että minkälaisia otsikoita sillä puolella on, sit nopeesti pois!! :LOL:

t84 et tiedäkään kuinka paljon mä haluaisin että sulla tärppäis! NYT HETI! Tulee vähän paha mieli, kun itellä on kuitenki vasta muutama kuukausi takana... Kaikkein reiluinta olis jos kaikki raskautuis yhtä nopeesti. Pahoittelut BlueNotellekin tädistä. :hug:

Ihan pakko nyt vielä mainita, että meillä tämä kierto oli eka, jolloin oli kaikki keinot käytössä, niin kuin olen jo aikasemminkin maininnut. Eli greippimehu, join varmaan litran purkin parissa päivässä. Venhähalkioöljy. Raskausvitamiinit. Oviksen tikutin vasta ekan kerran. Ja sit nää, joihin uskon vähän vähemmän, eli seksin jälkeen jalat ylös, ja itelle vielä orgasmi (pääsee jonkun lähteen mukaan siittiöt paremmin perille). Että kyllä niissä helkkari nyt jotain perää taitaa olla!!! Tai oli ainakin mun kohdalla kun nyt sit heti onnistuttiin ainakin hedelmöittää yks munasolu. Jatkosta ei vielä uskalla juurikaan edes haaveilla (paitsi salaa!).
 
t84
Arianna Ei todellakaan mitään pahoja mieliä sulle, pois ne heti! Oot ihan tasan pelkästään onnellinen sun viivasta, kun mäkin kerran oon :) Vielä kerran tosi iso rutistus :hug:

Niin ja galluppiin.
Mullahan on siis ollu vauvakuume varmaan sen 10v :D Ja mies on sen kyllä tietänyt, mutta olen odottanut että sekin olisi valmis. Ja tossa abaut 3v sitten mulla loppu pillerit ja heitin että jaa, pitäis resepti käydä uusimassa. Johon se sitten vastas että mitäs jos et käviskään... Ja siitä se lähti. Nykyisin se on tosi innoissaan mukana, kyselee onko yhtään paksumpi olo ja puristelee tissejä ja pähkäilee että onko ne nyt sitten kasvanut :D
Poikaa se hirveesti haluaisi, ja hyvä kun ei ole pikku mopoa käyny jo ostamassa... Kuulemma joudutaan niitä sitten sen verran tekemään että se poika tulee. Se siis ottaa tän paljon iisimmin, pystyy vitsailemaankin, mulle kun tekee pahaa jo pelkkä ajatuskin.
Voi että mä odotan sitä päivää että saan sille kertoa hyvän uutisen, eiköhän siinä yhdessä aleta parkua :ashamed:
 

Yhteistyössä