<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

NiQ
keiju en usko, että vielä kannattaa reiluun viikkoon mitään jännitellä. sain ekalla "huitasulla" vasta tiistaina ovisplussan. sitä ennen en edes tikutellu ku ei tuntunu siltä. mut SÄ!! voisit kyllä plussata :)

murmeli voi ei, oon tosi pahoillani!!!!! :(

AnniSofia hyvä että löyty kuitenkin :) parin viikon päästä jännitellään sitten :)

AnniMu korjasin sulle kp21. (tosin äsken selaisin vanhoja tekstejä taakse päin ja kerroit 26.10 olevan kp19, joten nyt siis pitäisi olla kp22...) :p

ON: tänään alkanu pienoinen nänniarkuus. yleensä se tulee jo muutama päivä ennen ovista. nyt siis kai dpo2. alamahaa vihloo terävästi, kun esin nousee istumasta seisaalleen nopeasti. päätä särkenyt 2 päivää (niska jumissa??), alaselkä jumissa (tuplajumpat syyllisenä??)... huokaus! kyllä sitä pienen ihmisen mieli taas tekee tepposia!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Omanapailen nyt vaan, kun hermot on niin kireellä ja väsymys painaa. Oon taas niin tukevasti valeraskaana ja luulotautinen, notta! Ja nyt on vasta kp 20 eli saan varmaan hermoromahduksen ennen menkkoja. En tajua kuinka mä vielä vajaa viikko sitten olin niin rauhallinen muka ja odottelin jo seuraavaa kiertoa ja nyt on taas nuppi sekaisin. Oon kyllä pyörinyt täällä Kaksplussalla ihan liikaa, varmaan siitä osittain johtuu.

Alaselkä ja -vatsatuntemukset jatkuu nyt vissiin neljättä päivää. Tänään on selkeästi ollut kivuliainta. Selkäpuolta välillä polttelee ja välillä jomottaa, vatsa jomottaa kevyesti. Tuntuu vähän siltä kuin olis semmonen "vanne" tuossa ympärillä. Nyt sit illan ohjelmistoon kuuluu lievä ällötys sekä närästys, jota ei muistaakseni oo näin karpatessa ollut vielä kertaakaan. Mut iltaällötystä oli ainakin viime kierron loppupuolella. Mietin tässä vaan sitäkin mahdollisuutta, että kun en aiemmin sitä ovista onnistunut bongaamaan et jos se onkin tyyliin tänään... Pitäis varmaan varmuuden vuoksi lemmiskellä tuota ukkoa, mut kun ei ihan hirveästi nyt huvita. Plää. Harmittaa sekin, kun sitten tää kierto voi olla vaikka kymmenenkin päivää edellistä pidempi. Ehkä pitäis vielä huomenna dippailla ovistesti, vaikka ennemmin tekis mieli dipata r-testi, mutta siinä nyt ei olis yhtään mitään järkeä vielä kp 21.

Sori nyt tää karsea valitus, jotenkin vaan tosi huonot fiilikset viikonlopusta huolimatta. Toivottavasti teillä muilla on positiivisemmat tunnelmat! :)
 
NiQ
The Esikoisesta Haaveilevat LA 30.10.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
aamuhapan korppu…...kp 136/30/42……………yk 17
Tipetsu…………………....kp 118/27………………..yk 7
kirsikkainen19……….....kp 110/27-41……………yk 6
Miipeli……………….......kp 100/28-36….………….yk 19
PimpulaPumpula.........kp 76/31.....................yk 1
BeBop........................kp 61/31......................yk 4
peikko_......................kp 58/28-30.................yk 5




Memelisa................kp 57/?...........................yk 4
HelenaM...............kp 38/29...........................yk1
MyDream..............kp 37/28...........................yk 10
munakoiso............kp 35/30...........................yk 8
Keiju123...............kp 32/30-43.......................yk 1
NiQ......................kp 30/33.............................yk 4



t84.....................kp 26/28..............................yv 2
mimmu1984..........kp 26/31-35.........................yk 5
Äipäksi91..............kp 25/30.............................yk 5
AnniSofia.............kp 25/35-37.........................yk 2
Gabrielle..............kp 25/32-?..........................yk 2
horrorpop............kp 25/27-34.........................yk 3
AnniMu..............kp 22/?.................................yk 1
anu84.................kp 22/?...............................yk 26
Hyppy.................kp 22/28.............................yk 1
Jomi....................kp 21/27-30.......................yk 3



Dreamangel......... kp 19/?..............................yk 2
Iloksi..................kp 18/32.............................yv 4+
soleigh................kp 17/28..........................5/10
Anna-79.............kp 16/28-38........................yk 1+6
Ella83................kp 15/33..............................yk 2
Shih..................kp 15/27-35(43)...................yk 8
Nannie...............kp 14/?...............................yk 2
An-nie...............kp 13/30-35........................yk 6
tiuhti_,,,,,,,,,,,,,,,,kp 13/?..............................yk 1
Chiba.................kp 11/30-35.......................yk 6



BlueNote.............kp 3/29-39.........................yk 4
Murmeli88......... .kp 3/27.............................yk 4
paivi81......................................................
Salpe.........................................................





HAAMUJENGI/RKTT





Plussanneet :heart::heart::heart:

linkki plussanneisiin, missä on tuttua porukkaa :)
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
Arianna 28.10.2010 yk 5
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
nopeesti omanapailu lähden vanhemipoen luokse korpeen. Menkat ei ole alkanut ja rinnat on ihan hemmetin kipeet. Tää näyttää jo lupaavalta, tipun korkeelta kun ne alkaa :(

jomi tää palstailu kyllä tekee kuumeesta vielä kovemman ja oireista vielä vahvemmat :D
 
Omanapa pikaisesti.. eli viimeyön kuulumiset.. Heräsin yöllä todella kovaan menkkakipuun! kouristeli ja voin pahoin, tätä kesti jonkun aikaa ja sitten nukahdin. Aamulla myös hieman jomottelua ja kouristuksia mutta ei niin pahoja kun yöllä. Mistä tää tämmönen johtuu? kp 22 menossa, ei kai menkat vielä ala :eek:

kamalaa. pelottaa et mikä tää juttu nyt on.

Jomi ei varmaan auta tää kaksplussan seuraaminen oloon? :LOL: täältä löytää iudan oireita raskaudesta joita muka on. Ihminen on kamala otus ku aavistelee itelleen moisia oireita ja sit jos tiputaan kovaa ja korkeelta alas :hug:

Palaillaan! :heart:
 
NiQ
Hyppy tää ei nyt varmaan helpota yhtää (vauvakuumetta ja toivomista siis), mutta olisko ollut kiinnittymiskipua? sopis ajankohtaan ja joillain kiinnittyessä on tuollaisia kipuja :) toivotaan parasta!

Keiju toivotaan ettei paha-paha täti tule vierailulle!!! :)

ON: mä oon varmaan ihan hirvee esimies, mä oon kaks päivää ollut töissä ihan super-ärsyyntynyt joka asiaan. Kaikki tekee kaiken väärin! Kiukuttaa, vaikka ei periaatteessa oo mitää syytä...
Tänään ihan hirvittäviä menkkajomotuksia ja alamahan vihlontaa. Nenä ollut tukossa muutaman päivän ja alamahaa turvottaa. Alaselkä edelleen jumissa ja tissit on ihan superkipeet! pissalla saa ravata tunnin välein ja silloinki saa kipittää jo lujaa vessaan! :( aaarrgh! nyt on kuitenkin ehkä vasta dpo3.
 
Hyvää sunnuntaiaamua kaikille ja karmivaa Halloweeniä! :vampire: |O

NiQ: Kuulostaa tosi lupaavilta noi sun oireet vaikka onkin noinkin vähän aikaa oviksesta, toivottavasti olis salamatkustaja kiinnittymässä kyytiin! Mie toivon kovasti sun puolesta.

Jomi
: Ei todellakaan helpota tää kaksplussassa pyöriminen vauvakuumeeseen. Sitä myös koittaa ottaa iisisti ja olla tietämättä oman kiertonsa päiviä ettei tule stressattua turhaan, mutta sitten se on täältä helppo tarkistaa.

Pahoittelut kaikille tädin kiusaamille, tikulla silmään vaan muoria ja uuteen nousuun! :stick: :hug:

Voi pylly, nyt joku Tuksukin on raskaana. Ihmiset joiden ei toivois tulevan raskaaksi niin sikiävät sitten kuin mitkäkin rusakot. Vaikkakin toisaalta taas toivon, että Tuksu selittelee kasvanutta kaljamahaansa vauvalla ja saa "keskenmenon" jossain vaiheessa, hyvät aiheet lööppeihin ja rahaa tulee. Meillä äitikin sanoi, ettei kolmannella kuulla vatsa näy, ehkä turvottaa mutta ei se näy vielä tuossa vaiheessa. Varsinkaan esikoista odottaessa. :headwall:

ON: Jos kiertopäivät olisi jo pitemmällä ja ovis mennyt, voisin luulla olevani raskaana. Välillä tissejä vihloo ihan ihmeellisesti ja päätä on särkeny jo monena päivänä, alaselkäkin on jumissa. Tuo tissien vihlominen kummastuttaa ku ennen ei ole tuollaista ollut. Päänsärky johtuu luultavasti hartioiden jumittamisesta... Noh, tiistaina alkais testailemaan ovista, kerta liuskojakin on. Ja tuli jotenkin semmonen olo eilen, että tässä kierrossa pistetään se lapsi alulle. Nyt se onnistuu, piste. Ei ole muuta vaihtoehtoa. :D

Plussapuuhkis! +++++++++ :whistle:
 
Täälläpäs on tällä hetkellä monta jännääjää toivottavasti plussa pärähtää!! Tulkaa sit heti kertomaan uusimmista käänteistä! :)

Hyppy: ihan kuin miun kaverin suusta kertomana.. Sil oli kans tollasta ja plussaa näytti testi! toivottavasti enteilee myös samaa siulle! Pidän sulle peukkuja!ja ei tää kaksplussan seuraaminen ei kyl yhtään auta.. Tulee ihan luulotautiseksi, mutta silti ihanaa et tämmönen palsta löyty! Onpahan ainaki lohduttajia ku sieltä korkeelta on tullu joka kerta tiputtuu. Halit teille murusille!:hug:

Keiju123: peukkuja pidetään myös sulle pystyssä! tsemppiä jännäämiseen!

Chiba: siis voi apua toi Tuksu!! Kyllä tää on niin väärin, oon kyl kovasti kauhistellu tota uutista, mutta mulla kans pisti silmään se teksti et kyllä se vatsankasvaminen ihan luonnollisista syistä johtuu. Siis hei haloo! eiköhän silläkin emännällä tuota vyötärönympärystä löydy, joten tuskinpa vielä tosiaan kolmannella kuulla mikään niin selvästi näkyy. Ei ainakaa varmasti näkys mulla ja sitä makkaraa löytyy multaki vatsasta! (kuulostaa varmaan kauheelta tää miun kirjotus, miun puolesta olkoot ihmiset lihavia tai laihoja, jokainen ne itse kantaa, mutta siis toi Tuksu! Huoh! )

ON: Täällä 27/31-35.. vielä viikko pitäs jaksaa itteesä tsempata ettei mitää testejä tulis tuhlailtua. Mitään oireita ei oo. Kärsimätön ja kiukkuinen kuulema murun mielestä oon, joten eiköhän tuo täti pyyhällä kylään tälläki kerralla ja sit aloitellaanki jo yk 6. huoh! tänään ajatellaan tosi "positiivisesti"...
 
Chiba Mieki ihmettelin kovasti tuota uutista, iha hirveetä jos se oikeesti on raskaana! Eihän siitä ole lapsen kasvattajaksi. Anteeks vaan :D

Hyppy Kuulostaa lupaavalta noi oireet! Samanlaisia tuntemuksia ollut myös täällä päin muutamia iltoja/öitä jo..

ON: kp 23/? ja eilen alkoi taas kumma tiputtelu.. Mistähän tää nyt johtuu että viikon välein pari päivää tiputtelee, nyt ei tosin yhtä paljoa ku viime vkonloppuna, mutta näkyy kuitenkin. Eilen päivällä alkoi, ja nyt ei tule enää mitään. Hmm.. Oireet tosiaan jatkuu vaan, mahaa kouristelee kummasti päivittäin.. Ja aamuisin olo on ku krapulassa, kaikkea tekis mieli syödä, mut sit ku syö niin tulee iha hirveen kaamee olo :( Outoa.
Ja tulipa nyt sitten tänään tilattua noita ovis- ja raskaustestejäkin. Vaikka niin vannoin että tikuttelemaan en rupea :D On se vaan helpompi sitten, ku tietää mihin aikaan ovis tulee jos tulee.. Ja johtuuko nämä vuodot siitä vai mistä lie.. :)

Hauskaa sunnuntaipäivää kaikille! :)
 
Sunnuntaita kaikille!! :wave: Ensinnäkin, ÄÄK tuo Johanna Tukiais juttu. :headwall: Ei voi tähän kyllä mitään sanoa, veti todella sanattomaksi.

AnniMu ja Mimmu ja NiQ :D Minä oon tuumaillu kans näitä oireiluja. Voisko se olla voisko :heart: :LOL: No, se selviää toivottavasti pian.. hui. Ei todellakaan auta tää kaksplussan lukeminen yhtään, pahentaa vaan tilannetta. Mutta tätä ilman ei vois kuitenkaan olla.

Täällä monella niiiiin samanlaisia oireita nyt menossa että pakko jonkun on edes plussata marraskuun ensimmäisenä.
Ite oon vaan ehtiny alushousuja ja vessakäynneillä paperiamyöten kiinnittymisvuotoa, mutta ei mitään. :kieh: Pahoja kramppeja ei enää oo mahassa ollu. Vaan se yks sillon yöllä. Mutta edelleenkin tuntuu mitä kummempia tuntemuksia, vihlontaa, painoa ihan kun ilmapallo olisi alamahassa. Ja niitä menkkakipuiluja lievempinä.

Nyt vähän ruuanlaittoon ja siivoilemaan! koirakin kaipaa ulkoilutusta.. Moikka murut! :wave:
PUUUUHH +++
 
Tein tänään ihan huvikseni ovistestin, koska kierto vaan jatkuu ja jatkuu(nyt kp 39). Testissä näkyy mielestäni ainakin selkeä haamu viiva. Onko kellään kokemusta davidin ovulaatio testistä tilattu mammaksi.fi:stä. Olisko ovis vasta tulossa? Vai onko jo kaiketi mennyt? Vai mitä haamut kertovat?

katso liitettä 11539
 
Mulla on juuri samoja testejä ku sulla. Ja alotin testaamisen aikaisin. Ensin tuli puhtaita negoja, sitten saattoi tulla hailakka haamu ja vahva haamu, sitten jälleen nega. Ja lopulta vahva viiva. Eli ei varmaan oo mitään vaikutusta, negaksi se katsotaan. Itekkin ihmettelin miks välillä antaa haamuja ja sitten negaa... :confused: Tsemppiä!! =)
 
t84
Moikkamoi vaan kaikille!
Mökiltä kotiuduttu ja oli kyllä ihana pari päivää vaan olla.

Omia kuulumisia, huomenna pitäs menkat alkaa... Ja joo, olokin on tasan sellanen. Eli vtuiks män tääkin kierros :( Kerkesin jo innostua kun tissit oli tosiaan enemmän kipeet kun yleensä ja etoi melkeen päivittäin. Mut eipä tietenkään.

Toi tukiainen homma, voi herrajumala... Just puhuttiin kans et aivan varmasti (lähinnä toivottavasti, jos voi sanoa) saa keskenmenon jossain vaiheessa, koittaa varmaan sitä artoa vai mikälie saada itelleen kun eiks se oo taas hävinny johonki. Eipä noissa oikeen kärryillä pysy. Tarpeeks kauheeta oli mun mielestä kun oli sen koiran menny ottaa. Ja syykin oli joku että näytti niin paljon hello kityltä... öööö okei.

Voi hitto, tuun myöhemmin jatkamaan, alkaa näköjään toi miljonääriäidit, turhin ohjelma ikinä :D
 
mimmu1984 ja niQ Joo täällä on jännitelty koko viikonloppu, kauheet menkkakiput olla kaksi päivää, mutta vuotoo vaan ei kuuluu :) Ostin tänään ihan ruokankaupan r-testejä ja ajattelin tuossa illalla tehdä, kunhan olen pantannut virtsaa. Pakko se on nyt katos totuutta silmiin.

t84 ite oon miettynyt ihan samaa, että kohta se tuksu saa keskemenon tai olevinaan tehnyt abortin.
 
Heippa taas kaikki muruset!

Anteeksi, että olen viettänyt hiljaiseloa, mutta oon ollut jotenkin niin poikki tämän viikon. En ehdi kaikkien juttuja kommentoimaan, mutta jotain nyt kuitenkin. Ja hei kiitos KAIKILLE, ketkä tsemppasivat mua tupakkilakon kanssa :heart: Tänään on 7 päivä ilman tupakkaa ja olo on hyvä =)

Annisofialla Hieno ovisplussa :) Nyt peitot heilumaan!!

murmelille ISO halaus :hug:

Kaikille jännääjille PLUSSA PUUUUH!!! Sovitaanko, että kaikki plussaatte tästä kierrosta =)

Täällä nuo edellisellä kerralla kertomani oireet jatkuu edelleen plus että oon turvoksissa vatsasta. Huomaa tosi selkeesti, kun olen tavallisesti todella hoikka mahasta varsinkin. Olisko ovis tuloillaan? Tänään tuli limoja, mutta en ole varma onko ne toissapäiväisiä simppoja, kun tuli pupultua ja sen jälkeen "seisottua päällä" :ashamed: Koitan tolla sylkitestillä asiaa todentaa, mutta kun se on jotenkin hankala :/ Ovistikutkin tulee vasta huomenna tai Tiistaina, kun hemmetin posti oli kadottanut edellisen kirjeen.. :headwall: Onneksi sain mammaksilta ilmaiseksi uudet. Katshellaan..

MUKAVAA SUNNUNTAITA KAIKILLE JA PLUSSIAAAAA :kiss:
 
Toi tukiainen homma, voi herrajumala... Just puhuttiin kans et aivan varmasti (lähinnä toivottavasti, jos voi sanoa) saa keskenmenon jossain vaiheessa, koittaa varmaan sitä artoa vai mikälie saada itelleen kun eiks se oo taas hävinny johonki.
Artsihan on tunnetusti viinaan menevä, ja itseasiassa kyseinen mies on entinen naapuri. :D hävettää ihan olla samalla paikkakunnalla asunut ja syntynyt. :ashamed: :headwall:

Tässä aloin jo pohdiskella että ovis varmaan alkaa tekemään tuloaan viikon sisällä, kun alkanut tulla limoja. Ihmeen runsaasti jo tulee, vaikka toisaalta taas siihen kiinnittää huomiota ku viime kierrossa jäi greipit pois niin oli kuivempaa. Noh, eipä minua haittaa.
 
Siis tuota minä uskallauduin tekemään se r-testin tai siis muutaman, ja en olisi ikinä uskonut mitä se näytti: se näyttii plussaa ja vahvaa sellaista. En olisi uskonut, että tärppää näin nopeesti., en ikinä. Itkuthan tuolla vessassa pärähti ja olen ihan shokissa. En osaa sanoo mitään....otin kuvat testeistä, mutta kamaer ei lataa kuvia mun koneelle ja kehtaa ruimata miehen konetta lainaan

olen siis raskaana....
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
The Esikoisesta Haaveilevat SU 31.10.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
aamuhapan korppu…...kp 137/30/42……………yk 17
Tipetsu…………………....kp 119/27………………..yk 7
kirsikkainen19……….....kp 111/27-41……………yk 6
Miipeli……………….......kp 101/28-36….………….yk 19
PimpulaPumpula.........kp 77/31.....................yk 1
BeBop........................kp 62/31......................yk 4
peikko_......................kp 59/28-30.................yk 5




Memelisa................kp 58/?...........................yk 4
HelenaM...............kp 39/29...........................yk1
MyDream..............kp 38/28...........................yk 10
munakoiso............kp 36/30...........................yk 8
NiQ......................kp 31/33.............................yk 4



t84.....................kp 27/28..............................yv 2
mimmu1984..........kp 27/31-35.........................yk 5
Äipäksi91..............kp 26/30.............................yk 5
AnniSofia.............kp 26/35-37.........................yk 2
Gabrielle..............kp 26/32-?..........................yk 2
horrorpop............kp 26/27-34.........................yk 3
AnniMu..............kp 23/?.................................yk 1
anu84.................kp 23/?...............................yk 26
Hyppy.................kp 23/28.............................yk 1
Jomi....................kp 22/27-30.......................yk 3



Dreamangel......... kp 20/?..............................yk 2
Iloksi..................kp 19/32.............................yv 4+
soleigh................kp 18/28..........................5/10
Anna-79.............kp 17/28-38........................yk 1+6
Ella83................kp 16/33..............................yk 2
Shih..................kp 16/27-35(43)...................yk 8
Nannie...............kp 15/?...............................yk 2
An-nie...............kp 14/30-35........................yk 6
tiuhti_,,,,,,,,,,,,,,,,kp 14/?..............................yk 1
Chiba.................kp 12/30-35.......................yk 6



BlueNote.............kp 4/29-39.........................yk 4
Murmeli88......... .kp 4/27.............................yk 4
paivi81......................................................
Salpe.........................................................





HAAMUJENGI/RKTT





Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
NiQ
Keiju ihana uutinen!!!! paljon onnea! :) joko halut plussanneisiin?

shih hieno juttu tuo tupakkalakko! pidähän nainen pintasi! mulla on käyny vähä toisinpäin. helmikuussa aloitettu lakko on nyt vähän repeillyt :(

HelenaM ovistestissä haamut ei sano mitään. eli sit ku viiva on yhtä vahva ku kontrolliviiva niin sit on ovis. mulla näyttää ainakin aina pienen haamun ja sit vasta kun ovis alkaa olee lähellä niin viiva vahvenee.,,

t84 mua kans ärsyttää ihan sikana toi tuksun "raskaus". mä oon niiiiin varma että kohta tulee keskenmeno!

ON: oksettaa, alamahaa vihloo, tupakan jälkeen meinas lentää laatta, saattaa tosin olla että sitä ennen suolainen-makea-suolainen ym. syöty roskaruoka ja herkut napsiminen vaikutti asiaan :D
 
NiQ
Keiju tuntuupas hyvältä "putsata" aina tuota yläpäätä tuonne plussanneisiin :) toivotaan että kaikki menee hyvin. äläkä unohda meitä, tuu kertomaan kuulumisia. eikös Mary Jane perustanu meille odotuspuolelle jonku pinon kans??
 

Yhteistyössä