<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

KP1 - yk 6

Ei näköjään kannata herätellä toivoa minkään nipistelyjen tai arkuuksien takia. |O Vieläköhän sitä jaksais yhden kierron vai toteaisko vaan että meille ei tuu lasta?

Shihin kanssa olen 'iloinen' samasta asiasta: kierto ainakaan ei venynyt liian pitkäksi. 32pvä on ihan hyvä kun miettii että ne on huidellut joskus tuolla yli neljässäkymmenessäkin..
 
An-nie ja muut :hug: tarvitsevat! Inhottavaa herätella toivoa ja pettyä ja aina sama kaava. Mutta kyllä ne plussat vielä joskus pärähtää! pakko =)

Voi kumpa päästäs äkkiä tuonne odotuspuolelle koko kööri! :LOL: mahtavaa ois just näitten naamojen kanssa jutella odotuksen ihanuuksista ja kamaluuksista, mutta jospa me joskus..

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :heart: Plussakasta viikkoa ! phuuuuhhh +++
 
Moi vaan, eipä tullu eilen kirjoiteltua kun eipä mitään ihmeempiä ole tapahtunu.

kp32 ja tulee tuhrua, eli luultavasti huomenna tai ylihuomenna avautuu hanat. Noh, arvelinki etten raskaana ole joten tässä sitä tätiä odotellessa. Ärsyttää vaan kun ollu ihan kivasti kierrot ollu nyt viimeaikoina sen 28-30 ja nyt taas näyttää venyvän 34 päivään ainakin. Alkais nyt tulvimaan niin tulis sitte oviski joskus ja pääsis sitte joskus taas yrittämäänki jotain.

Ja nyt kyllä täytyy sanoa että väsyttää. Enpä muistanutkaan että työelämä olisi näin rankkaa. :D
 
annie ja chiba :hug:

Sain kuulla tänään suru-uutisen. Luokkakaverini vauva oli kuollut kohtuun, laskettu aika olisi ollut ensi viikolla. Että sellasta....olen sanaton. Huomenna ois tentti, lukemisesti ei tule mitään kun ajatukset harhailee.
 
Chiba olen pahoillani. Toivottavasti nyt lykkää sulle oikein hedelmällistä kiertoaikaa!

Pakko tulla tänne takas! mulla on jotenkin ihan outo olo. Ihan ovis olo. VAIKKA tein aamusella ovisnegan. Mutta ihan tunuu jossain ytimissä se. Ärsyttää. Julmetusti, tekis mieli vaan toista ovistestii tehä tälle pävää...

Oon ite unohtanu vastata Galluppiin ! Eli 6 vuotta seurusteltu ollaan, joista yks vuos ja rapiat kihloissa.

Anteeksi omanapaisuus ja tämä viesti, täyttä turhuutta. :ashamed: Nyt poistun ainakin hetkeksi pois! kiitos. :)

Olimpa pölhö! muokataan...Keiju123 kamala uutinen! Mikä tarkotus sellaisella niin kamalalla asialla voi olla tässä maailmassa. Suututtaa aivan kamalasti! Juuri kun odotusaika on lopuillaan ja päästään nauttimaan vauva arjesta jota on toivottu kauan, niin sitten se viedään pois :'(
 
Viimeksi muokattu:
Keiju123: Hui kamalaa! Tuommoista ei toivoisi ikinä kenellekään! Ihan hirveää :(

Memelisa: En minäkään haluaisi sektiota.. Miun siskolle on tehty kaksi ja se harmittelee aina sitä että ei ole saanut kokea normaalia synnytystä..(ei ollu suunniteltu sektio kumpikaan) Monet miun kavereista, joilla on synnytyspelko haluaisivat sektion, mutta itse jotenkin nimenomaan pelottaisi kaikki leikkaukseen liittyvä ja sitten sen jälkeiset kivut, mahdolliset komplikaatioit ja hidas toipuminen.. Mutta siihenhän ei aina tosiaan pysty itse vaikuttamaan. Pääasia että lapsen saa synnytettyä terveenä ja itse myös selviää siitä.

Shih Mie oon kans kattonu tuon leffan varmaan 4 kertaa ja itkee tillitän joka kerta! On kyllä niin ihana elokuva.. Tosin kirjankin oon lukenu ja leffan ku olin ensin nähny niin kirja oli suuri pettymys.. Saman oon huomannu monen muunkin elokuvan kohdalla, tekevät elokuvasta niin erilaisen kuin kirjasta, et sit ärsyttää..

Niqille kiitos että otat päivityksen harteillesi!

Murmeli88 Kiitos! Paranemaan päin ollaan, mutta tuli kyllä oltua ihan puolikuollut, ei tosin oo moneen vuoteen tuollaista lämpöä ollutkaan. En toivo kyllä kenellekään samanlaista tautia!

ON: Täällä vielä tsekkaillaan nähtävyyksiä Budapestista ja mietin että mitä vaatteita sitä mukaan ottaisi :) JA tietysti vielä hieman parannellaan. Täällä on miun taudin aikana käynyt oikea sukka/lapas tehdas, ku en oo sohvalta hirveesti mihinkään liikkuna. Valmiina on yhdet lapaset ja sukat! ja uusi työ odottaa.. Tuli nyt innostuttua neulomisesta :) ja miljoona leffaakin on tullut katsottua... Jos tätä menoa sairastelen pitkin syksyä niin loppuu elokuvavuokraamosta leffat kesken, nytki oli jo vaikeeta löytää sellasta leffaa mitä en oo vielä kahtonu..
Niin ja varsinaiseen aiheeseen: 14/31-35, ovista odotellaan, hotelliyöt tullaan käyttämään hyvin hyvin peittoja heilutellen :D
 
NiQ
No mutta jos tuon päivittämisen joku haluaa ottaa, niin sopii. Mites Nannie, haluatko sä? Ku ei kai siinä ole mitään järkeä kahta kertaa päivässä koko pinoa päivittää?

ON: ovis luultavasti pian... hihii!

HEI KAIKKI! Kertokaahan jos jonku kiertopäivät tms. on vielä väärin. Korjailin ne, jotka kertoi väärin menneistä...
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
t84
Missä ovis perklele :mad:
Taas aamulla tikutin eikä edes haaleeta viivaa, eikä mitään tuntemuksia. Just kun täällä hehkutin että onneks on niin tarkka...
Nyt oon sitten kokeillu mm greippimehua ja nostaa jalat seinää vasten hommien jälkeen :D Miestä naurattaa mutta toivottavasti näistä on hyötyä, ei varmaan naurata jos tästä onkin apua ;)

Keiju123 Hui kauheeta, ei tohon oikeen osaa mitään sanoa...

An-nie Älä vielä luovuta, vaikka pettymys on varmasti suuri :hug:

Saanko mäkin pistää gallupin pystyyn, kiinnostaisi meinaan tietää millasissa asunnoissa asutte ja mitkä on suunnitelman kun vauva tulee.Itse oon kovasti miettinyt että mitä sitten tapahtuu, asutaan aivan ihanassa rivitalossa, rempattu just meidän mieleiseksi ja oikeesti tykätään hirveesti. On aivan upeella paikalla, päiväkoti 200m päässä ja kouluun ehkä 400m.

Mutta kuitenkin, se on kaksio abaut 50 neliötä. Ja meillä on siis 2 isoa koiraakin.
Ei taida olla varaa ostaa isompaa tältä alueelta (pk seudun haluttu alue) vielä piiitkään aikaan, siis tyyliin 10 vuoteen... Mutta ei me poiskaan haluta muuttaa, koska täällä haluttaisiin lapsi kasvattaa. Hohhoijaa...
 
Huomentaa~!

Koopee 33 ja ei vieläkään tulvi, perkele ja anteeksi. Tuntuu ettei enää tuhruakkaan pahemmin, ja sekin tuhru on hyvin pientä. Äh, ärsyttävää.

t84: Me asutaan ihan vuokralla kerrostalossa 54neliöisessä kaksi huonetta + tupakeittiö + sauna (<3). Vaikka kyllä tuossa haaveiltiin tai minä ainakin, että kun auto on maksettu parin vuoden päästä niin jos alettais katsomaan omaa kotia. Tosiasiassa kun vauva joskus tulee niin joudutaan kyllä muuttamaan isompaan kämppään, ehkä pärjää pari kuukautta vauvan syntymästä mutta kyllä mieluusti kolmion haluaisin.
Meilläkin tosiaan kolme koiraa jaloissa pyörimässä, että kyllä sitä tilaa haluaisi vähän enemmän.
 
NiQ
The Esikoisesta Haaveilevat TI 19.10.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
aamuhapan korppu…...kp 125/30/42……………yk 17
Tipetsu…………………....kp 107/27…………………yk 7
kirsikkainen19……….....kp 99/27-41…………….yk 6
Miipeli………………….... .kp 89/28-36……………..yk 19
PimpulaPumpula.........kp 64/31.................yk 1
BeBop......................kp 50/31.................yk 4




peikko_..................kp 47/28-30.....................yk 5
Memelisa................kp 46/?...........................yk 4
Ella83....................kp 38/31.........................yk 1
niuku.....................kp 35/27-53....................yk 14
Chiba....................kp 33/30-35.....................yk 5
soleigh..................kp 32/28..........................5/10
BlueNote...............kp 31/?............................yk 3



HelenaM...............kp 27/29...........................yk1
MyDream..............kp 26/28...........................yk 10
Arianna................kp 25/28-33.......................yk 5
munakoiso............kp 24/30...........................yk 8
Keiju123...............kp 21/37-43........................yk 1



Murmeli88............kp 19/21- (?)......................yk 3
NiQ.....................kp 19/33.............................yk 4
t84.....................kp 15/28.............................yv 2
mimmu1984..........kp 15/31-35........................yk 5
AnniSofia.............kp 14/35-37.........................yk 2
Gabrielle..............kp 14/32-?..........................yk 2
anu84.................kp 11/?..............................yk 26
AnniMu................kp 11/?..............................yk 1
Hyppy.................kp 11/28............................yk 1
Jomi....................kp 10/27-30........................yk 3



Iloksi..................kp 7/32.............................yv 4+
Anna-79.............kp 5/28-38........................yk 1+6
Shih..................kp 4/27-35(43)...................yk 8
Nannie...............kp 3/?...............................yk 2
An-nie...............kp 2/30-35........................yk 6
paivi81......................................................






HAAMUJENGI/RKTT

Valkokulta..............kp 32/30-40....................yk 10




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
 
Huomenta! :)

An-nie Höh, mutta uuteen nousuun! :hug:

Keiju123 Kamalaa, miks maailma on niin julma.

Mimmu1984 Mukavaa matkaa! :wave:

t84: Me muutettiin vasta saunalliseen rivitalokaksioon. Ajateltiin että tää on vaan tällänen "väliaikanen asunto". Lapsen synnyttyä hyvin mahdutaan tähän pariks kuukaudeks mutta ajan kanssa muutetaan varmasti sitten isompaan. Meillä ei oo mitään lemmikejäkään, niin eiköhän me pienet mahduta :)

ON: kp 11/? Vatsaa nipistelly koko aamun. Ihmetyttää että ei kai mulla nyt vielä ovista ole. Ennen pillereitä kierrot huiteli jossain neljänkympin tietämillä. Mutta voihan ne nyt olla lyhyempiäkin. Toivotaan niin. Mutta touhuttu on, toivottavasti ei turhaan ;)

Plussapuuuuuuuuuuuuuuuh!
 
Galluppiin... Täällä asutaan kerrostalo kolmiossa. Koira ja kissa löytyy. Ei saunaa.. neliöitä 67. Tässä varmaan tullaan asumaan. Seuraava kämppä oiski haaveissa omakotitalo! Mutta siihen voi mennä aikaa...
 
Mä oon ollu iäisyyden poissa täältä (=lomalla viikon)! Paljon ihania asioita tapahtunut! Valkokulta, Susse83 ja Mary Jane, jos nyt enää täällä käytte, niin ONNEA koko sydämeni pohjasta! :flower::flower::flower: Ärsyttäviä tätejäkin vieraillut, mutta kuka niitä enää muistais, eiks niin tytöt? Uuteen nousuun! ;) Mutta hui, Keiju123, ihan järkyttävä uutinen! Mä huomaan, että oon reagoinut herkemmin kaikkeen lapsiin kohdistuneesen vääryyteen tms. nyt kun ollaan ite alettu haaveilla lapsesta. En pystyis edes kuvitella miten kamalaa se on esimerkiksi synnyttää kuollut lapsi. Viikkoa ennen laskettua aikaa....

Täällä oli kaksikin eri galluppia. Me ollaan oltu yhessä neljä vuotta, tunnettu toisemme muutama vuosi jo ennen seurustelun alkua. Ei olla kihloissa, eikä naimisissa. Me asutaan vanhassa omakotitalossa. Tilaa on enemmän kuin riittämiin. Sillon jo kun ostettiin talo, ajateltiin sitä että joskus toivottavasti on lapsia, niin ostetaan saman tien semmonen talo mihin sitten mahdutaan isommallakin porukalla. :) :heart: Ja minä kun olen maalta kotosin, niin oon aina kaivannut vähän enemmän tilaa ympärilleni, kun olen "joutunut" asua kaupungissa jo pitkään. Mutta huh, voin kertoa, että on se tämmmösen maalaislapsenkin päässyt yllättämään kuinka paljon tekemistä siinä talossa on koko ajan!

Ja vielä omaa napaa... Bongasin oviksen vasta kp 21. Nyt on siis kp 25 menossa, eli ihan oikein oli merkitty listaan. Tavallisesti pian pitäis jo tadin tulla, mutta taitaapa olla niin, että tässä kierrossa ei. En tiiä. Eka kerta kun tikutin oviksen, ei mitän hajua montako päivää yleensä on mennyt siitä tädin vierailuun. Mutta JÄNNITTÄÄ vähän jo! :) Hyvällä tavalla. Ei pelota. Ovis käytettiin hienosti hyväksi ;) , vitamiinit ja venhänalkioölyt on vedetty tunnollisesti napaan joka päivä, ja greippimehu maistuis näin oviksen jälkeenkin. Oon tehny kaiken voitavan, nyt vaan odotellaan tuloksia!:popcorn:

PLUSSATUULIA KAIKILLE!!! ++++++++++:whistle: Mennään koko jengi tässä kierrossa noiden yllä mainittujen onnellisten perässä sinne odottajien puolelle, eiks ni!? :D

Ai niin, NiQ:lle onnittelut vielä kihlautumisesta! :heart:
 
t84 Plussatuulia sulle paljon. Joskus kyllä tuntuu siltä kun ympärilleen katsoo, niin esim. alkoholistit ja huumeiden käyttäjät sikiävät toden teolla ja on paljon hyviä äitejä ja isejä, jotka yrittävät ja yrittävät eikä lapsia saa. (itse työskentelen lastensuojelualalla ja valitettavasti joudun kohtaamaan näitä ihmisiä päivittäin).. Mutta tosiaan toivotaan, että seuraavalla kierrolla tärppää! :hug: Niin ja asutaan paritalossa (4h)maalaiskunnassa. Tilaa onneksi on, ettei tarvitse ihan heti muuttaa. AnniMu Jännitellään :) Tuun heti kertomaan, kun saan vastauksen:D Memelisa Juu Pariisi oli kyllä ihana kokemus, nähdä ne kaikki maisemat, joita leffoissa vaan on aiemmin päässyt näkemään. Onhan Tallinnakin ihana paikka, tykkään kanssa käydä siellä virkistäytymässä ja ottamassa halpoja hoitoja:) mimmu1984 IHanaa matkaa! Täälläkin parantelut meneillään ja kohta alkaa leffamaratooni! :snotty: Arianna Jännitystä, jännitystä, toivotaan, että tärppää!!:p

ON: pyrin koko ajan, etten tekisi testiä vielä ennen perjantai aamua, mutta pikkasen tekis mieli:) Jännitystä nyt on monella meneillään, joten kohta on monella paljon kerrottavaa. Toivotaan, että pääsisismme jo vertailemaan raskausoireita ja odotuksen tuskailua ja onnea! =)
 
Vastaampa nopsasti Gallupiin asumisesta eli asustelemme vanhassa hirsitalossa, joka on ainakin toistaiseksi vielä pankin, mutta omaksi sitä kutsumme. "Lämpimiä" neliöitä on n. 200 m2 ja lisäksi sitten kylmää tilaa n.160 m2, johon tarvittaessa rakennetaan sitten lämpimiä huoneita. Tilaa olisi vauvalle, vaikka muutamalle. Nyt tilaa on täyttämässä erinäinen roina ja kaksi koiraa.
 
Nyt neitokaiset tarvitsen apua.. Eli sellaista kysymystä pukkaa, kun tein tuossa äsken puolihuvikseni ovistestin, kun olo on ollut eilen ja tänään ihan epänormaali. No kappas vain, testiinhän pärähti kaksi lähes yhtä vahvaa viivaa!! Voinko siis ovuloida näin pian kuukautisten jälkeen?! Vuotokaan ei ole viellä kokonaan loppunut..

Kokemuksia, please!!

Ja galluppiin Saunallisessa, omalla pihalla varustetussa rivari kaksiossa asustamme aivan ihanalla paikalla. Heti en täältä ainakaan suostu lähtemään, vaan hetken aikaa kärvistellään vaikka vähän ahtaammin.
 
Pikaisesti googlettamalla löysin tämmösen ketjun aiheesta:
Nainen saattaa ovuloida 2-3 kertaa kuussa - Vauva.infon foorumi
Aika jännittävää!

Mä kysyin gyneltä viimeks hänen näkemystään siitä voiko ovulaatiotesteihin luottaa. En siis tällä hetkelläkään tiedä mihin ne testit perustuu edes... Hän sanoi, että sillon kun testi näyttää että ovulaatio tapahtuu, niin se tosissaan tapahtuu, mutta se saattaa tapahtua myös niin ettei sitä testissä näy. Ihan pätevän tuntuinen tyyppi oli, että en tiedä miks ei siihen vois luottaa.....
 
arianna Tervetuloa lomalta takaisin. Niin itsekin olen herkkä tollasilla tapahtumille, ja vielä enemmän kun haave omasta lapsesta vireillä. Ja mietin jotain sellaisiakin, että entä jos nyt tulen raskaaksi miten luokkakaveri kokee sen. Oli niin ihanaa nähdä kaveri onnellisena odotusaikana ja sit kaikki viedään...

Vitsii...Tänään repeilin kaupassa. Sanoin miehelle, että pitäisikö ostaa sitä karpaloamehua. Mies vaan tokaisi takaisin, "eikös se ollut kyllä greippimehua" :D Miten se muistaa tollaset, ja jos tietäsitte miten täynnä mies on vauva höpötyksia. Niin en meinannu uskoo tota sen suusta. Kyllä mulle se greippimehu purkki mukaan lähti.

Plussaaaahhhh...kovaa tuuleee :D
 
Arianna ja Keiju123: Kiitos vastauksistanne :heart: Täytyy huomenna testailla uudestaan ja katsella, josko viiva vahvistuisi. Olisi kyllä kiva, jos saisin oviksen bongattua heti kierron alkuun :D

Laittakaa muutkin vaan kommentteja tulemaan!
 
Heippa! tänäää olikin jännä päivä :) pakko tulla tänne heti kertoo kaikki!! :)
11 oli seulontaultra..kaikki oli niin erinomaisesti kun olla ja voi!ei niska turvotusta eikä mitään <3 <3 <3 <3 <3 kätilö kehu pikkusta et tämä oli kyl päivän paras tapaus :) kun pikkunen veti siel kaikki temput! :D se jopa joi lapsivettä :D :D saatiin siitä 6 kuvaakin :) 3kpl 4D kuvia ja loput normaali :) oon niiin onneni kukkuloilla! <3 :´D seuraava onkin sitten rakenneultra 16.12 :) ja sit tirkistellään kumpi siellä on ;) olis niin ihanaa kun olis kotona sellanen laite mistä vois kattoa pikkusta 24/7 :D
 
t84:Kiva galluppi. Me asutaan kaks kerroksisessa rivitalossa, n. 80 neliön kolmiossa. Pk-seudulla asutaan ja alue on todella idyllinen lapsen kasvatukseen. Meiän pihan vieressä on kaupungin ylläpitämä leikkipuisto jalkapallokenttineen, luistelukenttineen talvella yms. Täältä löytyy palvelut niin lastentarhasta lukioon asti. Ihanne alue kyllä, mutta tää talonyhtiö tuntuu tosi mädältä... alueella voisin kyllä vielä asua mutta tästä yhtiöstä haluan kyllä jossain vaiheessa pois. Meillä on yläkerrassa kaks makuuhuonetta, josta toisessa on vaan tietokone. Sitä huonetta ollaan tässä ajateltu et siinä voi sit lapsosen tavaroita/petiä pitää et sillä kyllä pärjätään tässä varmaan pari kolme vuotta eteenpäin ja sit toivotaan et saatas ostettua omakotitalo. Sitä ei tiietä jäädäänkö tänne pk-seudulle vai vaihtuuko paikkakunta. Kaikki on avoinna, mut omakotitaloon tässä ois haavetta jossain vaiheessa päästä kuhan ois rahaa.

Keiju123: toi on oikeesti pahinta mitä kenellekkään voi sattua. Mun serkulle kävi kans samanlailla kk ennen laskettua aikaa. Pieni tyttövauva oli kietoutunut napanuoran ympärille ja menehtynyt. Kova oli paikka kun sisko synnytti samoihin aikoihin ja aika pian meillä oli sit mummun hautajaiset, jossa kaikki oltiin. Oli todella "vaikea" tilanne.

Päivänsäde82: Siis toi kuulostaa niin ihanalta :heart: , oon niin kade :D Toivottavasti itekkin pääsisi tuohon tilanteeseen :D

ON: Täällä edelleen jatketaan, mikähän lie kiertopäivä. Aika normaali meininki, paitti noita nännejä aristaa. Käytiin keilaamassa tänään työkavereiden kanssa ja ennusteltiin Tarot-korteilla. Oikein mukava ilta oli Ihana irrottautuminen arjesta
 
G: Ollaan oltu yhdessä mieheni kanssa jo melkein 13 vuotta ja naimisissakin 8 vuotta! Asutaan melko isossa omassa (=pankin) rivitalossa, lapselle/lapsille ei ole vielä huoneita, mutta meidän makuuhuoneemme on todella iso, sen saa jaettua kolmeen osaan sitten jos tulee tarvetta... Eli tänne sopisi oikein hyvin vauva tai kaksi (tai kolme, jos minulta kysytään, mieheni sanoo kaksi)!
 

Yhteistyössä