<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Onnea hirrmuisesti Keiju123 :heart: Ihan meinaa itku tulla. Tosi hienoa, että sun ei tarvinnut pettyä kierrosta toiseen, vaan sait plussan heti. Tsemppiä raskausaikaan ja toivottavasti ja kaikki menee hienosti loppuun saakka :kiss:
 
shih Niin olo on jotenkin epäuskottava, oon vielä sokissa. En todellakaan uskonut näin nopeaan plussaan, koska koko vuosi menty tuuripelillä ja nyt sitten eka kierto jossa oviksen aikaankin laitetti simpat sisään eikä keskeytetty. Ja oireita ei ollut kun nää kipeet rinnat, ja kun e-pillereiden lopettamisen jälkeen koko vuoden on ollut vaikka mitä tuntemusta, niin ei voinu rinta kipuukaan ottaa varmana oireena. Vieläkin menkkakramppeja mahassa, kai sitten normaalia, kun vuota ei tule. Toivon itsekin, että nyytti pysyisi matkassa.

Toivon sydämeni täydeltä teillekin pikaisia plussia.
 
voi täällähän oli plussauutisia :D ONNEA ONNEA Keiju123 :heart:

ja täällähän on toooosi monella menossa jännät päivät eli paljon +++++++++++++++:whistle: tulkaahan heti kertomaan kun testaatte!

ON äkkiä: juu eli eilen sain päivällä vahvan ovisplussan tikkuun niin eikö nyt sit niinku siitä vuorokausi eli tänään munasolu irtoa? entäs kun pupuillaan vasta illalla niin ehtiikö simpat sinne? :ashamed: pupuiltiin kyllä eilen aamulla niin siksi jäi sitten ilta väliin kokonaan..

tippuneille ihan sika iso :hug:
 
t84
Keijulle hirveesti onnea plussasta!! :kiss:

Täällä kp 1. Aivan uskomattoman paska olo taas :( Vaikka kuinka yritin henkisesti varautua...
En tiedä vielä, mutta saattaa olla että pidän vähän taukoa. Pitäkää mut pinossa mukana kuitenkin, ja kyllä mä täällä käyn lukemassa mutten taida jaksaa muuta. Katsotaan nyt... Tai sitten en malta olla pois :)

Plussatuulia kuitenkin kaikille!
 
vuorokausi eli tänään munasolu irtoa? entäs kun pupuillaan vasta illalla niin ehtiikö simpat sinne? :ashamed: pupuiltiin kyllä eilen aamulla niin siksi jäi sitten ilta väliin kokonaan.
Ovisplussasta niin 24-48 tuntia niin munasolu irtoaa, näin ainakin sanotaan netissä ja monissa testeissä. Joten eiköhän ne kerkeä, sitte on vaan tuurista kiinni että pääseekö kukaan hedelmöittymään.

Kun eikös se ole n. 25% mahdollisuus, että hedelmöittyykö munasolu vai ei, mutta sitten mahdollisuudet raskaaksi tulemiseen nousevat joka yrityskerran jälkeen. Näin minä olen asian ymmärtänyt kun internetzin ihmeellistä maailmaa tullut koluttua.

KEIJULLE ONNEA IHAN HIRVEÄSTI! :heart: :flower:

t84, pahoittelut tädistä. Kyllä se teillä vielä tärppää ihan varmasti. Juuri silloin kun sitä ei odottaisi tai uskoisi tapahtuvaksi. :hug:

ON: Eipä ihmeempää. Huomenna alkaisi bongailemaan sitä ovista. Mies nauroi illalla ku sanoin yöllä aivan väsyneenä ja töttöröönä, että "Muistututa että huomenna sitte heilutellaan peittoja". Muistan hämärästi tämän vakavan asian. :D
 
Keijulle onnnea valtavasti!!! tarrasukkia mukaan pienelle!! :heart: Mahtavaa! Annat toivoa mulle että ekasta kerrastakin voi tärpätä :D hih..

t84 :hug: oon pahoillani :(

Kyllä tää ihmismieli on sitten julma! oon pitkän ajan miettiny et miks mulla ei maistu rauta/metalli suussa. Eli tuskimpa oon raskaana. Noh, tadaa! eikös se tänä aamuna maistunut melkein heti herätessäni. Melkein jo innostuin kunnes menin tutkii suuta tarkempaa nii sieltähän löytyi poskesta ruhje!! mrrrr!! :kieh: =)

Repii ja kiertää ja mitä lie tääällä masussa! r-testejä on vaaaaan yks kaapissa ja arvatkaa houkutteleeko se koko ajan mutta ... :(
 
Onnittelut täältäkin Keiju123!!!

Täällä selkäkivut hellittäneet, mut alavatsassa tuntuu jatkuvasti nipistelyä ja mielikuvitus tekee taas temppujaan et josko siellä jotain tapahtuis.... Tosin mulla voi enteillä myös tädin tuloa.
Finnejä on myös alkanut ilmestyä normaalia enemmän. Nyt varmaan naama jo kukkii saman verran ku edellisvuoden aikana yhteensä.
Mut katsotaan nyt, noin viikko olis vielä menkkojen alkuun.
 
Chiba, kiitos vstauksestasi =) oon minäki kolunnu nettiä ja tiiän kyllä sen että olis vielä mahis, mutta silti iskee paniikki kun on itsestäni kyse..

noh, eiköhän se tästä :D ja ekaa yrityskiertoa mennään vasta..
 
Nyt kyllä menee hermo!! Jopa on vaivoja ilmennyt tänään. Aamulla/aamupäivällä huono olo, heti kun söi niin helpotti. Eilen illalla samnakaltaista.. Lisäksi aijempina päivinä kylet ollu todella kipeät, ihanku olis kunnon kuntosalitreenin tehnyt vaikka en ole tehnyt mitään normaalista poikkeavaa. Lisäksi äsken kävellessä huomasin miten nivusiin koskee samalla tavalla, ihan hellät.. tuntuu kun olisi ollut ratsastamassa pitkästä aikaa :LOL: No eikä siinä vielä kaikki, kolmena päivänä lämmöt ollu koholla. Normaalisti 35.9-36.2, eilen illalla 36.9 ja tänään päivällä 36.7.. en tiedä.
Sekä aamulla sängyssä ollessani yskäsin ja samalla repäisi / koski inhottavasti ja aika kovasti alamahaan. Mitä ihmettä.. oon ihan ällikällä lyöty nyt..
Aivan kamalaa tämmönen. Miten elimistö voi keksii mm. nivuskivun? jota en ollenkaan ole ajatellut.. hullua.

:| miks ei vois menkat alkaa nii pääsis tästä turhautuneesta olosta, jotenkin semmonen tunne että tipun korkeelta.
 
NiQ
The Esikoisesta Haaveilevat MA 1.11.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
PimpulaPumpula.........kp 78/31.....................yk 1
BeBop........................kp 63/31......................yk 4
peikko_......................kp 60/28-30.................yk 5



HelenaM...............kp 40/29...........................yk1
MyDream..............kp 39/28...........................yk 10
munakoiso............kp 37/30...........................yk 8
NiQ......................kp 32/33.............................yk 4



mimmu1984..........kp 28/31-35.........................yk 5
Äipäksi91..............kp 27/30.............................yk 5
AnniSofia.............kp 27/35-37.........................yk 2
horrorpop............kp 27/27-34.........................yk 3
AnniMu..............kp 24/?.................................yk 1
anu84.................kp 24/?...............................yk 26
Hyppy.................kp 24/28.............................yk 1
Karoliina87..........kp 24/28............................. yk 5
Jomi....................kp 23/27-30.......................yk 3
Dreamangel......... kp 21/?..............................yk 2
Iloksi..................kp 20/32.............................yv 4+



soleigh................kp 19/28..........................5/10
Anna-79.............kp 18/28-38........................yk 1+6
Ella83................kp 17/33..............................yk 2
Shih..................kp 17/27-35(43)...................yk 8
Nannie...............kp 16/?...............................yk 2
An-nie...............kp 15/30-35........................yk 6
tiuhti_,,,,,,,,,,,,,,,,kp 15/?..............................yk 1
Chiba.................kp 13/30-35.......................yk 6



BlueNote.............kp 5/29-39.........................yk 4
Murmeli88......... .kp 5/27.............................yk 4
Memelisa.............kp 3/?..............................yk 5
t84.....................kp 1/28..............................yv 2
Gabrielle.............kp 1/26..............................yk 3
Jonna_91..................................................
paivi81......................................................
Salpe.........................................................





HAAMUJENGI/RKTT


NiQ dpo5




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
NiQ
t84 oon tosi pahoillani :(

mä nyt poistin kaikki nuo yli kp satasen tyypit tuolta pinosta, ihan järjetöntä niitä on enää päivitellä. Jos joku nyt kuitenkin niistä on mukana, niin kertokaahan mikäli haluatte pompata takaisin listalle :)

ON: alaselkää särkee, alamahaa vihloo, finnit!! aivan hirvittävä väsy koko ajan. lämmöt ei oo koholla, ei noussu ees oviksen aikaan... muilla samalla tavalla? vai oonko mä ainoa epänormaali... :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
t84 :hug: Jaksuja :)

chiba Olet lukenut oikein, jossain metkun sivuilla oli taulukko kuinka nopeesti ja monellako parilla tärppää yrityksen aloimisesta. Esim. e-pillereitä käyttäneillä kesti muutama kuukausi pitempään ennen kuin naiset alkoi tulla raskaaksi.

hyppy itellä oli ehkä noi lämmöt mistä aloin vähän epäilee, koska ne ei laskenut ollenkaan vaikka yleensä ne laskee pari kolme päivää ennen menkkoja.

on Tänään oli jopa jo vähän aamupahoivointia, mun varmaan pitää saada jotain konkreettista juttua, että uskon tuolla kasvavan jotain :)

kaikille kiitos onnitteluista ja tulkaa tytöt perässä
 
t84 ja Gabrielle :hug:

Joo, ei tosiaan tämä palstailu helpota. Oon yhdessä pinossa päivittäjänä, niin senkin takia käyn vähintään kerran päivässä täällä, tosin kävisin taatusti muutenkin... Mutta nyt siis olen taas vahvasti RKTT eli eiköhän se taas itkuksi muutu tossa viikonlopun korvilla :xmas: Oireita löytyy joka lähtöön. Olo on Jotenkin Erilainen, mutta varmaan se on olevinaan sitä joka toisessa kierrossa. Aloinkin pitää nyt kirjaa tuntemuksistani, niin voin tulevissa kierroissa tarkistaa, että joo, samat vihlonnat on ollu sata kertaa ennenkin. Tietysti toivon hullun lailla, että tästä kierrosta olis tärpännyt, mutta noin niin kun varmuuden vuoksi...

Oirelistaan kuuluu mm. elohiiri alavatsan seutuvilla (on ollut ennenkin, lisäksi mulla on välillä muutenkin usein lihasnykinää) samoin kuin ajoittaista juilimista, vihlontaa ja pistelyä (jota nyt on jonkin verran ollut aiemmissakin kierroissa). Alaselkää jomotti vähän väliä viime viikolla. Lisäksi ällöoloa on ollut useampana päivänä, mutta sille löytyy taatusti muukin selitys. Päänahkaan on ilmestynyt finnejä vaikka ihan olen huolehtinut hygieniasta normaaliin tapaan :D Väsyttää mut oon nukkunut vähän huonosti. Palelee mut töissä palelee muitakin ja kotona myös miestä välillä ja mulla on myös huono ääreisverenkierto. Tissit tuntuu tänään vähän herkemmiltä, mutta se johtuu todennäköisesti ihan vaan tavallista kovakouraisemmasta käsittelystä pupuilun aikana :whistle: Ja niin edelleen, siis näitähän riittää taas vaihteeksi :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
hei! saisiko tänne pinoon liittyä mukaan ,näyttäs olevan eloa ja iloa paljon ja tuntuu että tänne voisi kuulua ,varsinkin kun Esikoinen vasta haaveissa:p 23v, yk 5 menossa loppupäivät ja piinailut kp 24/28 .. selkäkipuja ja menkkakipuja on ollu mutta en uskalla toivoa sillä onpas näitä "oireita" mahtunu jokaiseen aiempaankin kiertoon.

Kuvittelin aluksi naiivina, että kun jätetään ehkäisy pois, niin heti tärppää, vaan eipä tärpänny ja myöhemmin olen tajunnu ettei se niin vaan sieltä tulekkaan ku päättää hankkia lapsen, lapsi on todellinen lahja joka suodaan :saint: Päätimme aloittaa tuossa loppukesästä tjot-tekniikalla mutta minähän se olen tässä innokkaampi osapuoli ja olen pongaillu ovista ja yrittäny tähdätä oikeille päiville ;) ei vain ole onni vielä suonut..

Plussaonnea kaikille ja jännäilen täällä aktiivisesti mukana!:wave:
 
t84: halit sulle murunen ja jaksamista! on se vaan niin väärin et me ei heti sitä vauvaa voida kaikki saada :( Toivottavasti jaksat jossain vaiheessa takasin tulla kirjottelemaan kuulumisia !samoin halit myös sulle Gabrielle!

ON: kp 28/31-35.. Ei oireita ei niin mitään... Millos työ muut jännääjät meinasitte tällä kertaa testailla?? Miula ei oo yleensä muissa kierroissa maltti pitäny jännätä kovin pitkälle.. ei oo nyt yhtään testiäkään kotona, mut töissähän se tulee taas houkutus ku testi ois nii helposti tehtävissä...
 
jomi Mulla se arat tissit oli ainut oire :) Se on hyvä idea pitää sitä päiväkirjaa, koska ite sitä pillereiden lopettamisesta asti, eli noin vuoden. Siitä muistui aina mieleen mikä normaalia tässä kierron vaiheessa yms.
 

Yhteistyössä