<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Memelisa, voimia teille! On varmasti rankkaa tällä hetkellä, mutta onneksi teillä on miehenne kanssa toisenne. Jos toista rakastaa myös toista tukee, niin vasta- ja myötämäissä. Kyllä teillä vielä onnistaa.

Karoliina, itsellä ollu välillä ihan nännit kipeät ja kosketusarat, tissit on yleensä koko tissit kipeänä. Juokseminen/hyppyyttäminen käypi kipeää. Saa nähdä mitenkä tissit on sitten kipeät, kun tärppää..

pöppinen, periaatteessa kyllä nainen voi valeraskaana olla. Kyllähän noi raskausoireet voi itselleen kuvitella ja hoivavietti tulee jne.
(Valeraskaudesta tulee niin mieleen vanha sarja, Kyllä isä osaa kun se isäntä piti sitä vaimonsa yöpaitaa, ja luuli tulleensa raskaaksi ja alkoi muka synnyttämäänkin. :D)

Halaukset kaikille, joille täti tuli kyläilemään. :hug:

ON: Aloitinpas tänään oviksen bongauksen. Saa nähdä löytyykö vai löydänkö olleskaan. Kerran olen oviksen bongannut aikaisemmin. Silloin osasin itse omista oireista ymmärtää, että nyt on pakko olla ovis tulossa ja niinhän se testin mukaan oli. Tänään testi näytti negatiivista.

Ja galluppiin, 21-vuotias ja eläintenhoitaja olen tältä nykyiseltä ammatiltani. Ensimmäisen ammatti on datanomi. :)
 
karoliina87: mulla on tissit muuten tosi kipeet, muttei nänneistä yhtään.. tuntuu vähän kuin painais hirveesti, turvoksissa, eikä tartte haaveillakkaan et pomppisin..:D

ja galluppiin.. 19v ja vartija.:)

ON, Ei vielä menkkoja.. ÄÄäää, kun ei alkais.. Olis niin hienoo saada plussa vielä ennen joulua..:)
 
Viimeksi muokattu:
tiuhti_ No se ikävä puolihan siinä tietysti on. Mutta sit jos niitä kemiallisia alkaa tulla paljonkin, niin sekin olis ihan hyvä tietää, jotta asiaa alettais tutkia. Siis että miksi alkiot ei kiinnity tai pysy kyydissä kunnolla :(

pöppinen Kyllä mun mielestä voi olla "valeraskaana", mä ainakin olin todella paksuna omasta mielestäni ekassa luomukierrossa, kunnes sitten tuli menkat :stick: Ja sama homma meinas olla viime kierrossa, mut ei ihan niin rankalla kädellä. Eli tutkailen ja kuulostelen liiaksi omaa kroppaani raskausoireiden toivossa.

Gallup 24-vuotias opiskelija olen, tällä hetkellä työharjoittelussa kuun loppupuolelle saakka :) Graduprojektia yritän tässä samalla käynnistellä huonolla menestyksellä...

ON: No kyllä vaan on nännit kipeytyneet näin iltaa kohden. Au. Ja koko ajan ns. pitkät päällä :D Toivon niin paljon, että tää tarkottais jotain ihanaa :heart: Nyt meen jatkamaan pizzan tekoa, namnam.

Illanjatkoja!
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikille!

Täällä kp 29.. Testiä en oo uskaltanu tehä, enkä tiiä uskallanko tehä ollenkaan.. Ei oo kertaakaan pelottanu yhtä paljon et miten kierrossa tällä kertaa käy. Oireita ei oo.. Muutaman kerran tänään munasarjojen kohilla vihlona, mutta se meni ohi muutamassa minuutissa.. Tissit ei oo ollu kipeet, voih! Täällä ei olla raskaana varmastikaan :( ja galluppiin oon 26v ja hoitoalalla työskentelen.. ja täällä pitäs tietää kaikista asioista tosi paljon, mut kyl sitä omalla kohalla vaan tosi tyhmäks pää heittäytyy ja kaikki on ihan outoo ja uutta!
 
Iltoja kaikille! :)

galluppiin 20v ja viimeistään kesäkuussa ois tarkoitus media-assistentiksi, toisin sanoen graafikoksi, valmistua.

ON: Täällä mennään kp 25 ja postilaatikkoon tupsahti kasa ovis- ja raskaustestejä. Pikkusenko tekis mieli testata. Mutta taidan odotella jos pissa vähän puhdistuis, kun edelleen tulee ruskeaa vuotoa RUNSAASTI.. Alkaa jo ihmetyttää kun neljättä päivää tulee jo. Ei kiva :( Ja vessassa on tänään saanu juosta koko ajan, toivottavasti se merkkais jotain ;)

Tänään sorruin sitten pistäytymään kirjastossa, mukaan lähti kasa odotus-/vauvakirjoja. Niiden pariin siis ->

Ja sori ku en kellekään osaa mitään sanoa, ahkerasti teidän juttuja kyllä luen, mutta ku olen niin huono mitään kommentoimaan. Haleja sitä tarvitseville! Ja kaikille tsemppiä yritykseen! Kohta se plussa sieltä pärähtää, toivotaan niin! ;)
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Hyppy oon liki 25-vuotias ison hypermarketin kalamestari (joten olis sit paree olla tulematta mitää kalanhaju-ällötyskohtauksia, jos ja kun raskaudun :D muuten saattaa olla perheen leipä tiukassa!) Täällähän on paljon hoitoalan jengiä mukana kuumeilemassa

mimmu mie pidän sinulle peukkuja :) :)

ON: dpo6. ei mitään erikoista. nänniarkuus ehkä vähän laantunut, nenä semi-tukossa, alaselkä edelleen kipee, alamahaa vihloo välillä ja menkkajomotukset vaan jatkuu hetkittäin. iltalämmöt heittelee 36.3-36.8 välillä. aamulla oon aina niin tukka jumissa ettei huvita mittailla :D päätä särkee (kävin tänään hierojalla, johtunee ehkä siitä). ja näitä finnejä piisaa (johtuu ehkä kauheesta suklaansyönnistä :D, mikä ei kovin tue VHH:ta :D ) no joo, nyt ei oo enää niin kauheen RKTT-olo...

plussatuulia kaikille! <3
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
NiQ
The Esikoisesta Haaveilevat KE 3.11.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
PimpulaPumpula.........kp 80/31.......................yk 1
BeBop........................kp 65/31......................yk 4
peikko_......................kp 62/28-30.................yk 5



HelenaM...............kp 42/29...........................yk1
MyDream..............kp 41/28...........................yk 10
munakoiso............kp 40/30...........................yk 8
Taiska87..............kp36/??.............................yv 2
NiQ......................kp 34/33............................yk 4
mimmu1984..........kp 30/31-35........................yk 5



Äipäksi91..............kp 29/30.............................yk 5
AnniSofia.............kp 29/35-37.........................yk 2
horrorpop............kp 29/27-34.........................yk 3
AnniMu................kp 26/?................................yk 1
anu84..................kp 26/?................................yk 26
Hyppy..................kp 26/28..............................yk 1
Karoliina87...........kp 26/28............................. yk 5
Jomi....................kp 25/27-30.........................yk 3
Iloksi...................kp 22/32..............................yv 4+
soleigh................kp 21/28............................5/10
Anna-79.............kp 20/28-38........................yk 1+6



Ella83................kp 19/33..............................yk 2
Shih..................kp 19/27-35(43)...................yk 8
Nannie...............kp 18/?...............................yk 2
tiuhti_,..............,kp 17/?..............................yk 1
Chiba.................kp 15/30-35.......................yk 6



BlueNote.............kp 7/29-39.........................yk 4
Murmeli88......... .kp 7/27.............................yk 4
Memelisa............kp 5/?................................yk 5
t84.....................kp 3/28..............................yv 2
Gabrielle.............kp 3/26..............................yk 3
Jonna_91..................................................
paivi81......................................................
Salpe.........................................................





HAAMUJENGI/RKTT


NiQ dpo7

TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
täällä 23v ja toimistotyöntekijä ammatiltani. :wave: mulla kans paleltaa mutta paleltaa kyllä melkeen aina muutenki, meen joka yö nukkumaan jo klo 21 ja eilen nukahdin jo kasilta silmät ei vaa pysy auki, toisaalta sain just antibiootit niin ne saattaa tehdä tuon väsymyksen.. tuntu hassulta ku lääkäri kysy oletko raskaana ku määräs antibiootteja, sitte piti vaan sanoa että en tiedä voi olla mahdollista :LOL: sain sitte jonkun raskaana olevillekkin soveltuvan reseptin, joka ei vahingoita mahd. sikiötä... pitäähän se varalta olla ku kerran taas loppukierrossa mennään, mutta tuntu niin hassulta kuitenki

Täällä on tosiaan paljon loppukierron jännääjiä juuri nyt :p tsempataan kaikille nyt paljon plussaa!

pöppinen mulla kans samoja oireita , ja lukemani perusteella voi olla raskautta , tai sitten loppukierron normaalia "oireita" niinkuin itellä on tähän mennessä ollu :/ on tää niin vaikeeta ku nii moni oire voi viitata raskauteen tai sitten ihan normaaliin menkkoja edeltäviin oireisiin :/
 
Huomenta kaikille :wave:

Gallup: mä oon isossa firmassa controllerina (eli siis taloushallinnon ihmisiä). oon 20 vuotias, joulukuun 23 päivä täytän 21 v. :) joululapsi..

Jomi, joko oot testannut? :) voi kun se näyttäis plussaa sulle! pidän hirmusti peukkuja!!!!

AnniMulle ja mimmu1984 kans ihan hirmusti tsemppiä testin tekemiseen (jos uskaltaudutte tekemään)! :) mitenköhän ite jännäilen loppukierrosta :ashamed:

ihan hirveesti plussatuuulia kaikille +++++++++++++++:whistle:
 
Voi ei, vielä pitäis muutama päivä malttaa ennenkun voi käydä testailees... Jännä.. Mulla yleensä oviksen jälkeen kipeytyy tissit ja lämmöt on koholla siihen asti kunnen menkat alkavat! Niin nyt ei oo lämmöt koholla, mutta tissit on sitte niin arat ettei ikinä!!!!!!! Ei koskea pysty, puhumattakaan juosta tai edes kävellä kunnolla!!
 
tiuhti_ Puhdas nega testattu, kuten arvata saattaa :D Tein ClearBluen Plus-testin eikä se antanut mulle ees väärää plussaa, kyllä harmitti :xmas: Mutta nyt on vasta kp 25, joten en vielä luovu toivosta :) Ja toki tämmösenä kärsimättömänä puupäänä testasin illalla aamupissan sijaan.

anu84 Erikoista, ettei nuo lämmöt ookaan koholla. Niinhän se menee, että oviksesta saakka niitten pitäis pysyä koholla sinne menkkoihin asti.

Tänään on tuntunut taas lievää jomotusta alavatsalla. Aamulla herätessä oli melkein menkkamaista, mutta nyt se on hieman erilaista, vielä lievempää. Eilen oli taas useampaankin otteeseen elohiiri alavatsassa, mut eipä se tunnu mulla merkkaavan mitään... Olo on välillä kauhean toiveikas ja välillä taas kovin, kovin pessimistinen. On nää piinapäivät pitkiä!

Pidän peukkuja kaikille meille piinailijoille!! =)
 
Huomenta!

NiQ Sullahan on supejännät paikat! onko mulla menny jotain ohi, vai millon testaat? :xmas: Jännittää niin kamalasti.. Heh, sehän tuo oliskin jos kalanhaju rupesi äklöttämään. Saattas siinä olla asiakkailla ihmeteltämistä kun yökkäilis aina välillä... :LOL:

Jomi No, eihän se välttämättä näy vielä. Jännittääää!!

Onko se ihan yleinen juttu että lämmöt on kaikilla koholla loppukierrosta jos on raskaana? *tietämätön torvelo* Vai onko sekin yksilöllistä niinkun muut oireet? Ite nimittäin kummastelen näitä lämpöjä, kun aamulla mitatessani oli taas 36.9 Enkä oo ikinä lämpöjä seuraillutkaan, mutta ei ne nuin korkealla oo ellen oo kipeenä..

No pikaista napailua: Eilen illalla vessassa pyyhkiessä tuli todella haaleaa rusehtavaa juttua. Mutta siis haaaaleaa, eikä mitenkään limaista? ja se oli vain kerran ja loppu siihen. Hmm..?

Mutta nyt on ihan RKTT olo. Toivottavasti ois tarttunut kiinni ja lujasti! :heart:

Paaaaaaaljon Plussaisia tuulia kaikille!!!!
 
Jomi, tosiaan nyt sulla vasta KP25 eikä välttämättä näy :) toivotaan parasta! mä niin odotin koska tuut kertomaan ku mua kans jänskättää sun ja kaikkien muidenki puolesta!

Hyppy, kuulostaa lupaavalta nuo sun oirees :)
 
Hyppy Kyllä se lämpöjen nousu on ihan yleinen juttu :) Oon saanut täältä sen käsityksen, että mikäli hedelmöittyminen tapahtuu, niin silloin lämmöt kohoais vielä tavallista enemmän. Omakohtaista kokemusta ei ole lämmöistä, kun en vielä itse oo tarkkaillut, lähinnä koska oon aamuisin niin koomassa :D
 
Hyvää tiistaipäivää!

kp 26/? ja ruskeaan vuoto on tullut häivähdys punaista. Onkohan nämä nyt sitten kuitenkin menkat vai oisko se sitä kiinnittymisvuotoa sitten, toivotaan niin. Pari tuntia sitten alkoi ihan sietämätön mahakipu. Ei yhtään menkkakivuilta tunnu, sillee painaa mahassa, tuntuu ku siellä ois joku tulipallo :D Ei yhtään kiva, ja meinaa tulla ummetusta. Maha ei oo toiminu moneen päivään kunnolla :( Ja jostain kummasta nenässä haisee koko ajan kala. Tuntuu että itekki haisen koko ajan ihan kalalta. Voiko tää olla oire raskaudesta? Huono olo on ollut eilisestä asti jo, eikä syöminen auta tilannetta ollenkaa, kumma juttu..
 
Moi vaan ja kiitokset tsempityksistä.. Punaista ei näy vieläkään, mutta maha turvoksissa ja hieman tuntuu semmosta lievää jomotusta alavatsalla.. Mulla ei oo tullukkaan aikasemmin lämpöjä mittailtua. odotellaanpas mitä sanoo ku mittari on kainalossa.. öö, ei oo ku 36,1. ja nyt repsahin tekemään sen testinkin: nega!:( eli nyt kp 30

Jomi Toivon tuhannesti et se plussa siihen testiin vielä ilmaantus, mutta tosiaan vasta kp 25 sulla :)

anu84: lupaavat oire toi tissikipu, toivottavasti ois nimenomaan sitä! :)
 
Moikka vaan kaikille! Pienen hiljaiselon jälkeen minutkin voi lisätä plussanneisiin =) testi näytti positiivista 1.11 ja olo on aika uskomaton. Ei vaan voi tapahtunutta uskoa todeksi ja en olis ikinä uskonu että näin nopeasti tulee plussaa. Yrityksiä ainostaan se kaksi. En tarkemmin ovulaatiotani laskenut mutta ilmeisesti se tärppäsi kuitenkin. :heart:
 
Hyppy Suusta kannattaa mitata lämpö, niin on tarkin. Tai sit sieltä persiistä :xmas:

AnniMu Koskas aattelit testata? Tuo nimittäin kuulostaa nyt niiiin hyvältä, että! Eli kovasti tuntuis r-oiretta pukkaavan, juuri tuo ummetus, hajut jne. :) Ja monillahan on tuommoista jatkuvaa tiputtelua alkuraskaudessa. Toivotaan parasta, sit kun uskaltaudut testaamaan!

mimmu1984 Kainalosta kun mittaa lämmön, niin se on tosi epätarkkaa eli ei kannata vielä huolestua :) Toivon myös, että tätsy pysyy poissa sun luota ja pääset plussaamaan pikapuoliin!

Dreamangel Paljon onnea!!! :flower:
 
No se varmaan siitä haaveilusta.. Kainalosta oon mitannu nuita lämpöjä. Äsken mittasin vielä niin 36.2. : /

Dreamangel ONNNNEA!!!!! :heart:
Mimmu Mutta jos sun kierto on pitempi ku tuo 30, niin eihän vielä syytä huoleen. Ei se välttämättä näy vielä. Tsemppiä!
AnniMu Sullahan on todella lupaavat oireet!! Joko testaat?? täällä oltas niin malttamattomina!!
 
Hyppy Ei oo syytä huoleen vielä..nyt pari kiertoa on menty 35, mutta aiemmin oli sitä 31.. Varmaan jännitän aina niin hulluna et se kierto pitenee ja pitenee.. Miusta vaan tulee aina tällee kierron loppuvaiheessa supermalttamaton.. Koittakaa siis kestää :D Mitenkähän monta testiä kerkeen tässä vielä tekemään :p

Dreamangel ONNEA!!! :flower:
 

Yhteistyössä