<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

NiQ
tiuhti_ mä olin taas niiiiiin raskaana tuossa joku aika sitten, mutta nyt taas en oo yhtää RKTT. huoh! sunnuntaina-maanantaina pitäis täti tulla. sitä ennen en ainakaan testaa, vaikka oviksesta asti ollu koko ajan menkkajomotusta...

Arminen ja Skooby tervetuloa joukkoon! :)

Taiska pahoittelut negasta :(

Äipäksi91 toivottavasti tuo olis Sitä :)

Hyppy ollaan nyt vaan RKTT :) :)
 
NiQ En tiedä sen tarkemmin noista lämmöistä, joten en oikein osaa sanoa juuta tai jaata tohon. Semmoisen käsityksen oon täältä keskusteluista saanut, että ovulaatio nostais aina ruumiinlämpöä, mutta luulis että poikkeuksiakin on. Toivotaan näin!

taiska87 Pahoittelut negasta!

Arminen ja Skooby Tervetuloa mukaan! :)

Nega testattu taas. Jokohan sitä nyt osais olla testaamatta jokusen päivän :ashamed: Uhosin toiseen ketjuun, että sunnuntaina sit aikaisintaan seuraava testi, jos ei siihen mennessä oo täti tullut, mutta saa nähdä pysyykö päätös. Jos nyt lauantaiaamuna vaikka testais, niin ei kai se olis paha :whistle: Vaikka tosiasiassa olis helpompaa varmastikin alkaa vaan ootella niitä kuukautisia, kun ne sieltä kuitenkin todennäköisemmin on tulossa. Kummasti nuo pari negaakin on karsineet oirelistaa lyhyemmäksi :D Tosin esim. nänniarkuutta löytyy edelleen ja vähän jonkinlaista jomottelua ja vihlontaa alavatsalla toisinaan... Mut siis kaiken kaikkiaan oon tänään vähän vähemmän raskaana ku eilen : /
 
Jomi Samat sanat, ilman testaamistakin oireet on kadonnu ties minne. Välillä alamahaan vihloo, mutta voi olla että se on menkkakipujakin.

Arminen ja Skooby Tervetuloa joukkoon! :)

ON kp 27/? siis ja päätin että lauantaina teen testin jos ei siihen mennessä tätiä kuulu.. Oireet on tosiaan jonneki kadonnu.. Mahakipua ja ummetusta kylläkin on, mutta ei mitään muuta.. Tosin tuskin niitä menkkojakaan pariin päivään kuuluu, koska yleensä mulla on paria päivää ennen iha sietämättömät kivut.. Noh, odotellaan :) Mukava päivä ollu ku on niin hitsisti ollu puuhaa et melkein unohdin tulla tänne lukemaan! :D

Suuuuuri syksyinen plussatuulahdus kaikille!
 
annimu Älä välitä oireista, mullakin oli menkkakipua ja on vieläkin. Oikeestaan mitään suurempaa oiretta ei ole ilmaatunut vieläkään kuin plussat testiin. Rinnat ehkä kasvaneet...

Käyn vielä aina selailee teitä :)

keiju + nyytti 4+6

Plussaaaahhh +++
 
Viimeksi muokattu:
NiQ, oliskin.. Alkaa toivo TAAS herää, mut pelottaa kuitenkin et kuin korkeelta täl kertaa tiputaan kun täti ilmestyy.. koko ajan juoksen vessas ja joka kertaa pelottaa että alkaako vuoto.. On kumminkin niin menkkamainen olo hetkittäin.. Turvottakin, yök, ihan pullamössö olo.. Mut kiva kun tääl aina jaksaa joku lohduttaa ja skarpata.. KIITOS!:heart:
Katoin muuten että sullakin täti myöhässä?=)
 
Viimeksi muokattu:
TipTipTip... Varmaan voitte arvata mitä... Eilen tuli pyyhkiessä vähän verta paperiin, mut sit se loppu. Tänään vihleksiny alamahaa vähän väliä.. Nyt siis vaan odotellaan et ne hanat aukeaa kunnolla..:headwall: Argh!

Voi Annimu, äipäksi, Jomi ja Niq nyt te edes plussatkaa ku miule ei sitä taida ruveta kuulumaan!!
 
pöppinen
tästä tuu kohta mittään, nännit edelleen ihan pirun arat ( pikkusenki ku painaa rintaa niin sattuu ihan prkleesti ) tikkuilua yhä alavatsassa..... :headwall: tässä sitä jännätään lauantaihin, alkaakos menkat vai ei. sitte jos ei niin testin tekoon. plussatuulia todella paljon kaikille!!! ++++++++:whistle: :heart:
plus, yhtäkkiä oon ihan ihmeen herkkä, tuntuu että itkua pukkaa pikkusestaki asiasta. ( ei oo ennen ollu tämmöstä ennen menkkoja, aina ollu tasapaksua elämää aina menkkojen alkuun asti, kunnes alkaa hitonmoiset menkkakivut .)

niin joo. e-pillerit käytössä, pari kertaa on nyt sattunu oleen lipsahduksia ja tästä syystä jännätään ( kp 28 ). Esikoinen on nimittäin tulossa todelliseen yritykseen tammikuusta lähtien.
 
Viimeksi muokattu:
Keiju123, toivotaan että plussa tulis mullekin. Mukava kun jaksat meitä käydä katsomassa :)

mimmu1984 Voihan tätiä :( Tai voihan sitä toivoa et se ois ollu vaan raskaudesta johtuvaa tiputtelua? ;) Pidän peukkuja viimeiseen asti! :rolleyes:

En ymmärrä mitä tää vuoto mulla on, täysin tumman ruskeaa, ei häivähdystäkään punaisesta. Oikein limaista, ällöä. Tullut RUNSAASTI jo lauantaista asti.. :eek: Ärsyttää tällainen epätietoisuus vuodoista ja oireista.. Mutta lauantaina sen sitten näkee johtuuko vaan mielikuvituksesta :D
 
karoliina87 miten sun kävi? Joko testasit?

Kiitos haleista,(ja pahoitteluista) ne piristää aina,vaikka mieli on paha.

jomi :hug: toiveita vielä on, joten tsemppiä ja plussatuulia . :)

ON: päivä ihan jees,lukuunottamatta lapsia töissä jotka ei oo päässy kahteen päivään pihalle ja ne testaili mun hermoja :D ja kamalia kramppeja alamahassa. Kait ne sit tätiä enteilee vaikka ei koskaan oo ollu näin pahaa mahakipua ennen menkkoja. Kummallinen tää naisen kroppa, minkäs teet. Suunnitelin tos päivällä kun kotona olin taukoo pitämässä,että ottaisin gerbiilejä 2 tai sit kilpikonnia 2. Sais jotain muuta mietittävää. Mutta saa nähä miten käy,suostuuko ukko, kun se ei oikein noista jyrsijöistä tykkää. ;)

olis kyssä joka on kyl ihan off topic.. mutta mitä kaikkia kiertosanoja ootte kuullu menkoista? tänään siis töissä lasten äidin kans keskusteltiin ja kun ei oikeita sanoja viiti lasten kuullen käyttää niin rupes naurattaa kun oli jonkun verran niitä eri sanoja. :D
Hillopäivät, ferrarit, se aika kuusta, japaninlippu-päivät, :D (saa sanoo,jos ei kuulu palstalle,aattelin tätä vain ihan piristykseks ;) )

:hug: pettyneille ja uudet plussatuulet sinne +++
 
pöppinen
Taiska87:lle vastaus kyssäriin; oon ite kuullu kurakelin, puolukkapäivät, öljynvaihtoviikko, känkkikset (känkkäränkkäpäivät ) mensut, rättipäivät... ööö.... pittää iha muistella :D
 
Hirmuisesti tullu viestejä tänne, kun ei pariin päivään oo ehtiny lueskeleen... Mutta onnittelut plussanneille, uutta yritystä ja plussatuulia negan saaneille ja tervetuloa uusille tuttavuuksille!

Täällä odotellaan tätiä vkl:na, vatsaa nippailee päivittäin edelleen ja luulen sen liittyvän siihen. Muuten olo ollut kaikin puolin harvinaisen normaali. Rinnoissa hieman arkuutta, mut ei mitenkään erityisen paljon. Valkovuotoo on ollut pitkään, aina välillä enemmän ja välillä vähemmän, ei kuitenkaan täysin kuivaa. Välillä tuntui jo siltä et ehkä nää olis raskausoireita, mut nyt tuntuu et enemmän enteilee menkkoja. Onneks on työjutut vieny ajatukset muualle, niin ei ihan koko ajan mieti oireitaan... Niin täällä 28-vuotias rakennusinssi.
 
NiQ
Äipäksi91 mä tikutin oviksen vasta kp26, joten ei tässä vielä mitää "hätää" ole, yleensä mulla on ovis siinä kp20, mutta silloin ei tuntunu siltä enkä edes tikuttanu. vasta kp25 sain melkein o-plussan ja kp26 oli sit täysin selkeä o-plussa. joten odotellaan, odotellaan.... varmaan ainakin tuonne maanantai-tiistai-akselille. en halua enää tehä niitä hemmetin negoja :( mieluummin sit menkat ilmottaa ite tulostaan kun se nega...

ON: tänään autolla ajellessani tuntui ihan hirveitä menkkajomotuksia ja aivastaessa tuntui kuin puukolla ovis vetästy tuonne alamahaan. aivastuttaa koko ajan ja välillä on kärsä tukossa, vaikkei flunnsasta tai sen alusta ole tietoakaan... rinta-arkuun vähentynyt, enää ei ole niiiiin kosketusarka kuin muutama edellinen päivä. pissalla on saanu ravata keskimäärin 45min välein, mieskin jo nauraa sille ravaamiselle :D
 
Iltaa arvon leidit!

Täällä ollaan vähän paremmissa fiiliksissä kun eilen. Nyt päätin etten stressaa loppukiertoa. Jos en oo raskaana nii en oo, olen sitten YK2 VIIMESTÄÄN :stick: :p Ei vaan alkaa stressaamaan jatkuva "oirehtiminen ja mietiskely" ym maholliset "taudin kuvaan" kuuluvat hömpät.

Eli NiQ RKTT :heart: d=)b

Illan ensimmäiset: paha olo tai etova olo kun söin, (ruoka oli tosi herkkua) mutta etoi heti sen syötyäni. Pissalla ravataan 1/2 h välein, kiva.

Toooooooodella pientä menkkakipua.. aaaivan pientä. Tissit vaan kasvaa silmissä. Eiks pillereiden lopettamisen jälkeen niihen pitäs kutistuu? :D hih..

Tässä tää taas nähtiin! alussa niin vannoin etten stressaa oireita, ja edellä on mitä mahtavin litania!
Kauniita Unia plussaunia!!
Hyppy
 
Hei vaan kaikille :wave:
Liitynpä minäkin tänne esikoishaaveilijoihin! Pillerit lopetettu 30.9, 3.10 alkoi nk. tyhjennysvuoto ja nyt sitten mennään kiertopäivää 33 tästä perjantaista alkaen. Keskiviikkona eli kp31 alkoi rusehtava hyvin niukka vuoto, ja luulinkin menkkojen alkavan. Mahaa nipistelee kuten menkoissa, mutta eilen sitten ei vuotanut laisinkaan. Paperiin tulee välillä pyyhkiessä hieman rusehtavaa. Mitä lie tarkoittaa, ei nämä varmaan ihan "oikeat" menkatkaan voi olla...? :confused:
Mutta rauhassa odotellaan hanojen aukeamista, en kyllä mitenkään usko että ekasta kierrosta raskaaksi olisi tullut 11vuoden pillerien napsimisen jälkeen...
 
Hyvää perjantaiaamua kaikille!!

mimmu1984 miten on edenny tiputtelu, onko hanat auennu vai vieläkö sama tilanne? Voi myös olla raskaudesta johtuvaa jos ei vielä ole tulvaksi yltyny ;)

taiska87 en oo vielä testannu, täällä sitte jännätään.. ke oli menkkakipuja aina lyhyissä jaksoissa välillä töissä, sit loppu ku seinään eikä sen jälk. mitään siihen viittaavaa.. Tänä aamuna mahassa kramppaa just niinku ite kuvailit, mut ei semmosia menkkakipuja niinku yleensä just ennen menkkoja... hmm vaikeaa , testaan huomisaamuna tai yritän jaksaa siihe sunnuntaihin odotella jos ei nyt ennen sitä tapahu mitää...epäilen tädin kurvaavan kyl ennen sitä! :headwall:

Täällä on aika moni nyt vkloppuna testailemassa, mulla polttelis clearbluen perustesti tuolla kaapissa.. se varmaan näyttäis jo aiemminki mut en halua pettyä. Täällä jännätään teidän kaikkien testaajien puolesta miten kävi :popcorn:
 
täällähän on monella viikonloppuna testausaikomuksi :) voi kun teille tulis se plussa! +++++:whistle: mimmu1984, toivottavasti ne hanat ei aukeakkaan kunnolla :p jos oliski ihan jotain muuta tiputtelua? ;)

tervetuloa uusille! :wave: meitähän on iso joukko jo täällä!
 
t84
Perrrrrjantai!! Pikkasenko vedän ens yönä unta palloon, on jääny niin vähiin koko viikon että tuntuu kun zombina kävelisin täällä töissä. Tyypit tulee työasioita mulle kertomaan ja oon että joo joo teen sen. Ja hetken päästä pitää soittaa perään että mitä sanoitkaan... :D

Täällä olis kp öööö 5(?) menossa, yllättävän positiivisella mielellä lähden taas yrittämään vaikka täti tiputti taas vähän korkeelta tullessaan. Alotan heti maanantaina oviksen tikuttamiset, perhana teen vaikka pari päivässä, se ovishan löytyy tällä kertaa!!!:kieh: :D
Pahoittelut muillekin tädistä :(

Dreamangel ONNEAAA!! :heart:

Tänne oli tullut niin paljon tekstiä etten enää muista mitä piti sanoa ja kenelle :D

Galluppiin, täällä 26v konttorityöntekijä. Merkonomiksi joskus opiskelin mutta jossain vaiheessa oli tehtävä valinta työn ja opiskelun välillä, ja työ voitti... eli koulu jäi siis kesken. Jotain saatan joskus lähteä tekemään, mutta tällä hetkellä oon ihan tyytyväinen näin :)

Peukkuja kaikille jännittäjille, plussaa plussaa plussaa....
 
Perjantaiperjantai, jepa jee, eli huomenta! :p

Täällähän jännäillään monilla, mitä testi näyttää. Toivottavasti tulee monilla plussaa, jos ei niin pahoittelut jo etukäteen. Sitten vaan uusi kierto ja uudet kujeet. :)

ON: Täällä nyt kyllä mietin, että meniköhän sittenkin jo ovis 14-15 kiertopäivällä. Nyt tosiaan menossa kp 17 ja tissit ihan pirun kipeät. Ei pysty edes mahallaan kunnolla nukkumaan kun tekee kipeää, se selittäisi myös pari päivää sitten olleen alavatsakivun ja munasarjojen vihlomisen seksiä harrastaessa. Kun tosiaan ensimmäisenä päivänä kun testasin ovista, oli viiva melkein yhtä vahva kuin kontrolliviiva, nyt kahtena muuna päivänä ollu viivat hyvin himmeitä. Katselin testejä kuivuneena ja ensimmäisen testin viivat tosiaan on yhtä vahvat, kahdessa muussa sitten on himmeät viivat.
Noh, jos nyt kerkesi mennä niin eipä voi mitään. On kyllä tullut seksiä harrastettua ettei siinä. Jospa sitä sitten tärppäisi. Tiedän yhdenkin tapauksen, että olivat viikko ennen ovista peittoja heilutelleen ja oli tullut sitten raskaaksi..

Mutta tervetuloa kaikille uusille! Toivottavasti ette kauaa täällä viivy. ;)
 
Huomenta ihmiset!

Zophie Tervetuloa vaan!

Hyppy Voi ei :( :hug:

Kiva, että meitä pelko persiissä piinailijoita on enemmänkin :whistle: Kyllä tästä porukasta pitäis pari plussaa ainakin löytyä. Siispä hyvät naiset, positiivista energiaa meille kaikille!

Mulla on eilen ja tänään ollut lievää menkkajomotusta alavatsassa ja -selässä, joten varmaan se tätsy tekee tuloaan :( Toisaalta jonkinasteinen "hormonimyrsky" tuntuis olevan käynnissä... Illalla nimittäin aattelin, että lataanpa kahvinkeittimen valmiiks aamua varten ja mietin siinä vielä, että kunhan nyt en vaan vahingossa laita sitä kahvinkeitintä samantien päälle. Menin tietokoneelle vielä hetkeksi ja aloin kohta kuunnella, että mitäs hiton ääntä tuolta keittiöstä kuuluu... No KAHVIHAN siellä alkoi tippua! Hitto se tuntui ihan maailmanlopulta, kun meni 3,5 kupillista kahvia hukkaan (tosin mies ilmeisesti säälistä joi pienen kupillisen yötä vasten, eikä sitten kyllä saanut nukuttuakaan :D )! Teki mieli rikkoa jotain ja sit kun yritin miehelle selittää, miten pahalta se kahvintuhlaus ja oma tyhmyys tuntui, niin ihan tuli itku kurkkuun :LOL: Nyt naurattaa, mutta illalla vaan vitutti armottomasti :D Vaikka vähän tota temperamenttia löytyy, niin en mä yleensä tommosesta skitsahda... Olin kyllä vähän väsynyt jo silloin, että ehkä johtuu ihan vaan siitä tai sitten lähestyvästä tädistä :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä