<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Paljon on taas tapahtunut. Paljon onnea plussanneille:), nyt on kyllä saatu paljon plussia, mahtavaa! :hug: niille, joille täti on saapunut!

ON: nyt mulla tosiaan menossa kp46, ja ette arvaa kuinka kovasti odottelen tätiä kylään, ei hajuakaan kuinka kauan tää kierto kestää..R-testejä tehty ja kaikki näyttää negaa. Oon jo varannut ajan gynelle,meen ihan rutiini tarkastukseen kattomaan et kaikki on hyvin ja kyselemään kierroista ja ovulaatiosta. Katoinkin, että täällä on muillakin ollu kierron pituus pitkä. Ja haluisin kovasti kuulla teidän ajatuksia ja miten kauan odotitte kierron tasaantumista ennen gynellä käyntiä? Tai miten pian ootte saanut gyneltä apua menkkojen tasaantumiseen(lääkkeet)
 
Viimeksi muokattu:
pöppinen
Nyt saa arvon leidit naurunaihetta lukiessaan pöppisen älynväläyksistä tein varsin Clearbluen testin, mutta olis voinut jättää tekemättä koska täti tuli kumminkiin. Noh, mulla tuli sitte mieleen että miten ihmeessä se testi toimii. "viksuna" tyttönä päätin ottaa asiasta selvää ja purin testin palasiksi. :xmas: Sielläpä on kuin onkin samanlainen liuska kuin normaaleissa testeissäkin, mutta tunnistus on digitaalinen ja siihen tulee 2-3 viivaa jos on raskaana, 1 jos ei ole. Opinpahan jotain uutta taas :LOL:
 
helenaM Voin kertoa oman tarinani. Lopetin pillerit vuosi sitten, ekat 5 kiertoa oli 29-30 päivää kauheilla ovullatiokipuilla. Kävin kipujan takia yksityisellä gynellä, ultrasi munasarjat, ne ok. Ja sanoi, että kivut voi johtua ihan siitä, että elimistö hakee omaa toimintaansa.
Sitten keväällä pikku hiljaa kierrot alkoi venyä 37-43 päivää, ja olin ihan paniikissa mitä hemmettiä. Pitkiä kiertoja kerkesi olla viisi. Sitten yritys alkoi, niin kierto olikin yhtäkkiä 30 päivää ja siinä kierrossa kauheat ovulaatiokivut, ja siitä tärppäsi.
Uskon, että vaikka olisi jo aloitettu yritys keväällä, varmaan vasta nyt olisi tärpännyt, sillä pitkissä kierroissa en tuntenut ovulaatioa. Kuitenkin minulla tuli kuukautiset kohtuu säännöllisesti vaikka laiskasti ja vuodot kesti n. 2 päivää siitäkin hätäilin.
 
Kiitos "myötäeäjille", ei tässä muu auta kuin lähteä uuteen yrityseen taas ;) Ihmeelliset nää menkat kyllä on, eilen ihan kunnolliset ja tänään tosi niukat taas. No, kaipa nekin ajan kanssa tasaantuu.
Onnea plussanneille :flower:
 
NiQ
The Esikoisesta Haaveilevat MA 8.11.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
PimpulaPumpula...........kp 85/31.......................yk 1
BeBop........................kp 70/31......................yk 4
peikko_......................kp 67/28-30.................yk 5
munakoiso............kp 43/30...........................yk 8



HelenaM...............kp 47/29...........................yk1
MyDream..............kp 46/28...........................yk 10
mimmu1984..........kp 35/31-35........................yk 5
AnniSofia.............kp 34/35-37.........................yk 2
AnniMu................kp 31/?...............................yk 1
Karoliina87...........kp 31/28.............................yk 5
Jomi....................kp 30/27-30.........................yk 3



Iloksi...................kp 27/32..............................yv 4+
soleigh................kp 26/28............................5/10
Anna-79.............kp 25/28-38........................yk 1+6
Ella83................kp 24/33..............................yk 2
Shih..................kp 24/27-35(43)...................yk 8
Nannie...............kp 23/?...............................yk 2
tiuhti_,..............,kp 22/?..............................yk 1
Chiba.................kp 20/30-35.......................yk 6



BlueNote.............kp 12/29-39.........................yk 4
Murmeli88......... .kp 12/27.............................yk 4
Memelisa..............kp 10/?................................yk 5



t84.......................kp 8/28..............................yv 2
Gabrielle...............kp 8/26..............................yk 3
Skooby.................kp 8/28-31........................ yk 2
Arminen............. kp 7/28..............................yk 2
Hyppy...................kp 4/28..............................yk 2
Äipäksi91.............kp 4/30.............................yk 6
horrorpop............kp 4/27-34.........................yk 4
Taiska87..............kp 3/??..............................yv 2
Zophie.................kp 3/34..............................yk 2
Jonna_91..................................................
Salpe.........................................................





HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :wave:

NiQ, voi onnea onnea plussasta! oli kiva tulla lukemaan näin maanantai aamusta ihania uutisia! :heart: *rutistaa kovasti*

Pahoittelut tippuneille :hug: eikun uutta kiertoa kohti toiveikkaana! :)

Kiitos kun sain vastauksen oviskysymykseeni :) eli viikko sit sunnuntaina sain ovisplussan ja ovis oli sit varmaankin maanantaina..

ON: lauantai iltana mua alkoi koskemaan tosi kovaa alavatsaan ja sängyssä illalla kun yritti kääntyä niin vihloi niin kamalasti et meinasi itku tulla, ja monta kertaa heräsin yöllä siihen kun käännyin tai muuten vaan vihlaisi kipeästi alavatsasta! mitähä vois olla? pelkään et siellä on taas kysta kun niin kipeää teki, mutta ei ole lauantain jälkeen pahemmin ollut kipuja, välillä kun nousee äkkiseltään ylös niin koskee ja yöllä kun kääntyy... :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta..

Viikonlopun hiljaisuuden jälkeen siirryn takas tänne pälpättämään, täti tuli todellakin ryminällä ja veti todella surulliseks ja kiukkuseks että piti ihan olla poissa näilä sivuilta. Noh.. Loppus nää menkat jo nii pääsis tositoimiin. Nyt ei kyllä oo ovistikkuja nii pitääpä kokeilla bongailla ovis luonnollisin menetelmin :D
NiQ paaaaljon onnea plussasta!! :heart: *IIIISO RUTISTUS* Pino vaan pienenee :( mutta onneks tänne tulee uuusia kuumeilijoita nii ei tarvii yksin pälpättää!

Paljon plussatuulia meille kaikille!!
 
t84
Voi hyppy ja pöppinen ja oliko joku muukin, pahoittelut tädistä :(

NiQ paaaaljon onnea plussasta!!

chiba älä huoli, mäkin tänne oon tainnu tulla jäädäkseni :D

ON Täällä olis kp 8, eli peitot alkaa tänään heilua! Tässä kierrossa mukana taas greippimehu, lisäksi kohta lähden apteekkiin kattelemaan vitskuja, ja ajattelin että koitetaan tällä kertaa hommailla vähän eri aikoihin, esim aamulla. Mulle toi tulee olemaan vähän hankalaa kun oon niin pirun aamu uninen :D Jostain vaan luin että kaverit olis aamusin vähän pirteämpiä...
Kovasti täällä toivotaan parasta jouluahjaa ikinä, vielä kerkeisi onnistua :)
 
NiQ valtavasti onnea plussasta!!!

Mulle voi päivittää kp 4, pe alkoi menkat. Mut eipähän siinä, uutta ovulaatiota odottamaan. Kun vain osais olla miettimättä ja stressaamatta... Vieläkään en meinannut ovulaatiota tikuttaa. Greippimehua sentään nyt ostin testattavaksi... =)

Nämäkin menkat, niinkuin edellisetkin on ollu taas normaalia niukemmat eikä oo ollu perinteisiä menkakipuja oikeestaan yhtään. Jotain kummaa mun kierrossa on tapahtunu kierukan pois oton jälkeen, vaikka mulla olikin kuparikierukka minkä ei pitäis hormonitoimintaan vaikuttaa...
 
NiQ ja anu84 PAAAAALJON ONNEA!!!!

ON: kp 31/? ilmeisesti. Lauantaina ei tullu mitään vuotoa, eilen tuli ruskeaa ja punaista (luulin et menkat alkaa?), mut tänään ei tuu taas mitään. Ei tuu mittään ku koko ajan jotai vuodan ja varsinaiset menkat ei kuitenka tunnu tulevan :eek: Turhauttaa....
 
Voi Anu!! Jättirutistus sulle!!!!!! Ihanaa!, tuli ihan itku silmään kun luin siun viestin. Yhdyn Jomin sanoihin! (vaikkakin kaikki se plussa ansaitaan, mutta noin monen vuoden jälkeen sie erityisesti!)
Ihana plussa-aalto meneillään! toivottavasti kaikki plussataan mahdollisimman pian! onneksi tosiaan tulee uusia, sillä ois tosi harmi jos tää pino kuihtuis pois.. niin on jo monelle hyvälle pinolla käynyt :(

HelenaM: Mulla on kans Gynelle ultraan aika varattu.. Musta tuntuu et nää kierrot vaan pitenee koko ajan.. Vaikkakin vielä melko normissa menee, mut ärsyttää ku ne vaihtelee.. Ja haluun tosiaan tietää tapahtuuko tuolla alhaalla mitään! En oo ikinä gynellä käynyt ja suositeltavaa kai olisi käydä tarkistuttamassa onko kaikki ok. Miun äidillä on ollut paljon kystia, samoin tädillä.. Joten ois kiva tietää vaikuttaako ne jotenki tms.ja sit itellä ku ollu niitä hiivatulehduksia niin paljon... saas nähdä mitä lääkäri viikon päästä sanoo..

Tosin sais ne menkat nyt alkaa jos on alkaakseen, sillä muuten käy niin että joudun ton ajan ultraan perumaan(on ens ke), jos menkat sattuu oleen menossa.. Täällä siis kp 35, vihlontaa vasemmalla munasarjan kohdalla, mut ei muuta.. ne alkaa huomenna, ne varmasti alkaa.. Viime kierto ollu 35.
 
NiQ
anu84 huuuurrrrrrrjan paljon onnea!!!!!! mä oon tosi onnellinen sun puolesta ja kanssa!!! :flower: :hug: mitä oireita sulla on? mitkäs muuten fiilikset? mulla ainkin iski saman tien ihan hirvittävä pelko, että entä jos onkin kemiallinen tai tm tai tulee km tai tai tai... :( mutta nyt pitäis olla onnellinen eikä murehtia huomista :) joko laitan plussanneisiin??? onko toi apteekin oma testi toi isompi? tosi hyvät viivathan ne jo on, milloin sulla on LA laskureiden mukaan?

ON: kiitos kaikille onnitteluista, ootte ihania naiset!<3 oloja on joo.. ihan on just sellanen olo että menkat alkaa hetkellämillä hyvänsä, toinen tissi on ihan superkipeä (toinenkin vähä), päätä särkee ja kärsä on tukossa. alaselkä edelleen ihan jumissa, pissattaa jatkuvasti ja mitään ei tee oikein mieli syödä... vieläki ihan hirvittävän epäuskoinen olo, oon tehny jo varmaan 4 raskaustestiä, pikkuhiljaa ne viivat tummuu, vieläkin tosin aika vaalea. ajattelin kohtalähteä käymään apteekista ostamassa apteekin oman raskaustestin ja lisää multivita mamaa, ekan törpön oon jo melkein kokonaan syönyt yrityksen aikana.

onkohan sillä mitään vaikutusta tähän raskautumiseen, että tässä kierrossa otettiin poppakonstit käyttöön, eli greippimehua 2dl menkoista ovikseen saakka, venhänalkioöljykapselit heti kierron alussa kehiin ja aamuseksiä heti ovisplussan jälkeen, sekä tietty 10min makoilua pupuilun jälkeen tyyny pyllyn alla.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla vaan on nuo tissit niin ristuuus kipiät!!!! Joo on apteekin oma se toinen! 16.7 näillänäkymin!!
Kyllähän muakin pelottaa kun yks keskenmeno on 2004 vuonna... mutta yritän elää tässä hetkessä!! Älä siirrä vielä!!!
 
NiQ
anu84 ok, ensiirrä vielä. itse olin niin uhkarohkea, että siirsin itseni heti plussanneisiin :) kävin kans äsken hakemassa apteekin oman testin, noi 4 mitkä tähän asti oon tehny niin on kaikki niitä mammaksin 10mlU/ml (vaimikäselyhenneoli...) david-merkkisiä testjä. tänään tuli aikalailla saman vahvuinen viiva kun sulla tossa kuvassa. mulla oli vaan 1,5h rakossa olleesta ja sillä herkällä,jännä nähdä miten käy huomenaamuna kun testaan apteekin... saanko muuten udella mistä päin suomea olet? ootko uskaltanut jo katsella odotuspuolen pinoja? musta ainakin tuntuu ettei sieltä löydy mitään mulle kivaa pinoa :( jään ikuisesti kiusaan tänne esikoishaaveisiin ihmisiä :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä muuten aion huomenna hakea sen digitestin!!! :)))) näkee ne viikot yms!!! :))



Ehkäpä annoin edes jonkun verran taas toivoa niille jotka ovat kauan yrittäneet ja tosiaa edellinen kierto oli 230päivää... 9.10 alko nyt viimeksi menkat, ja kuukaudessa tiputun painoa 8kg... et kai nää on kaikki ollu nii shokki elimistölle et raskauskin alkoi.. Johan siihen se kolme piiitkäää vuotta menikin!!
 
Viimeksi muokattu:
NiQ JA anu84 Onnea niin mielettömän paljon ja erityis suuret onnittelut anulle. Pitkän yrityksen olette kyllä tehneet ja hyvä, ettette luovuttanut. Valaa varmasti uskoa muille myös

Ihan varta vasten piti kirjottaa ja onnittella!

Ja niin tietysti paljon onnea myös ariannalla, keijulle ja dreamgirlille!

Ihanan paljon on plussia tullut.

Huoh.. Kyllä se kemiallinen kolahti niin pahasti.. Tilasin ison nipun ovistestejä ja bongailu on alkanut, haaleita viivoja vasta tullut..

Pelästyin todella pahasti, kun olen ihmetellyt sitä, ettei kahtena kiertona ole ollut minkäänlaisia menkkakipuja.. Sehän merkkaa sitä, ettei ovuloisi..
Mutta yksi kemiallinen nyt takana, jollei ollu virheellisiä testejä. Ja selviiähän se nyt, kun noita testejä tekee.. Tän poloisen pää on ihan sekaisin!

Anteeksi hiljaiselo, on ollut vaan niin synkeä olo..
 

Yhteistyössä