<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Tää palsta ja etenkin tämä nimenomainen pino on niin ihania ihmisiä pullollaan :heart: Kiitos ihan hirveästi tsemppaamisesta, anu84 ja NiQ! Mä itse asiassa tosiaan tunsin jotain ovikseen viittaavaa useampanakin päivänä melkoisen myöhäisessä vaiheessa... Joten toivo elää ehkä sittenkin vielä! :) Nyt täytyy lueskella vanhoja viestejä, jotta näen missä vaiheessa sitä ovista viimeisen kerran epäilin...
 
Jomi Täälläkin pidetään peukut pystyssä!

Chiba Mulla aivan samanlaisia oireita.. Tosin hikeä ei pukkaa, se vain haisee. Ihan samalta, pistävältä ku menkkojen aikaan. Ei vaan menkkoja näy ei kuulu.. Toivotaan, toivotaan ;)

ON: Hirveet mahakivut tänään ollu, välillä sattuu alamahaan ja välillä pistää rintaan.. Ei kyllä yhtään menkkakivuilta tunnu edelleenkään.. Tulis nyt ees täti jos ei plussaa! Pääsis vähän tolkkuun tästä touhusta. Ei nyt oikei tiedä oliko tuo viikon ruskea vuoto ne menkat sitten kuitenkin. Ovista en jokatapauksessa vielä tikuttele vaikka houkuttaiskin.. Odotellaan nyt ainakin perjantaihin jos ei sitten tätiä näy, niin sitten uutta raskaustestiä tekemään.

Muista oireista sen verran et eilen rupes tosiaan hiki haisemaan hirveen voimakkaasti, vaikka en ole edes hikoillut :eek: Ja jokatoinen päivä tulee ruskeaa tuhruvuotoa ja jokatoinen päivä sitten taas ei yhtään mitään! Tänään tuli tippa ihan punaistakin, mutta nyt ei taas pienintäkään häivähdystä. Mitä ihmettä tämä on? Ei huvita ees peittoja heilutella ku vuodan koko ajan!! :S

Mutta tsemppiä kaikille!
 
Jomi Peukkuja pidetään että plussa sieltä vielä pärähtäisi, jospa se ei vielä siulla testissä näykkään :) Tosiaan eihän se oo ku vasta kp 31 ja onhan niitä aikas myöhäsiäkin plussia tullu monelle! :D

Pöppinen: Mulla kans tuli itku silmään ku kuulin et miun hyvä ystävä sai vauvan. Oon niin ilonen niiden puolesta, mutta entistä enemmän tuli myös sellanen olo et itekin haluu kokee sen ilon. Viikonloppuna onneks sai halitella kummityttöä...

Chiba: Toivottavasti touhuilut olis saanu jotakin pientä aluilleen :D

Mites Mydream, Annisofia ja Karoliina??

Täällä taas kurkku kipeä ja lämpö 37.. En tajuu miten voin taas tulla kipeeks.. tää on jo kolmas kerta parin kuukauden sisällä!! Huoh!
 
Kiitos NiQ ja mimmu1984 + muut kysymästä, tänne kuuluu erityisen hyvää ;) Pitkäaikainen haave on todella käynyt toteen, joka tarkoittaa että OLEN RASKAANA!!!

Pidän kuitenkin vielä matalaa profiilia, ja haluan roikkua listoilla ainakin kunnes 12 viikkoa on täynnä, jos se vaan sopii. Perääni voisi tietty laittaa vielä RKTT (raskaana kunnes toisin todistetaan) koska raskauteni ei ole ihan riskitön, ja siksi kaikki vielä hieman epävarmaa.

Onnea muillekin plussanneille ja kaikkea hyvää jokaiselle :heart:
 
Voi miten ihanaa MyDream! Oikein paljon onnea matkaan sulle ja vauvalle! :kiss:

AnniMu ja mimmu1984 Kiitos peukuista! :)

No niin, lueskelin tuossa kirjoituksiani ja kas vain, ovismaisia kipuja oli tosiaan useampana päivänä peräkkäin ja kovimmat kivut olivat kp 20. Eli joskus niihin aikoihin se ovis on ehkä sitten ollut, niin kuin jo silloinkin vähän uumoilin, mutta jotenkin sen ehdin tässä "unohtaa". Nyt vois siis olla jopa vasta 11 päivää oviksesta eli ei ihmekään, jos ei testissä näy etenkin kun testaa jostain päivä- tai iltapissasta... Mutta nyt vaan täytyy yrittää pitää jalat tukevasti maassa, voihan se tätsykin sieltä vielä rynniä.
 
Viimeksi muokattu:
:heart: Suuret onnittelut MyDream!!! Vielä kerran hirmuisesti onnea myös NiQ ja anu84!! :heart: :kiss:

Jomi: Ihan selvästi myöhäsempi ovis ja nyt odotellaan viivojen vahvistumista!! Peukutan sulle täältä!!

AnniMu: Onpas kumma tilanne tuon tiputtelun kanssa että joka toinen päivä ei mitään... Olikos sulla eka luomukierto menossa? Ei mulla kyllä silti sillon tommosta ollu. Toivottavasti tulis plussa eikä tätiä!!

mimmu1984: Voi kurjuus, kipeenä oleminen ei oo yhtään kivaa ja haittaa vielä pupuilutouhujakin.. Parane pian!

Plussatuulia kaikille!!!
 
Jomi, toivotaan kovasti viivan vahvistumista, eiköhän se ollut myöhäinen ovis ja nyt on tärpännyt ;)

MyDream, isosti ja kovasti onnea plussasta!!!! :heart:

mimmu1984:lle pikaisia paranemisia!:snotty:

Äipäksi91, eikun uutta yritystä vaan kehiin!!!! :heart: kovasti sinulle ja kaikille muillekin plussapuhuria ++++++:whistle: eilen tuuli niin kovasti, että eiköhän sieltä myös meille asti yltänyt puhuria!!

ON:ei mitään erityistä.. koskahan sitä uskaltaa testata ekaa kertaa kun nyt on dpo 9 mun laskujen mukaan :D??
 
Viimeksi muokattu:
Oi, plussia on sadellut, onnea asianosaisille :heart:

Täällä tänään 36/35-37, oireita ei suuntaan tai toiseenkaan. Pe tulee 2 viikkoa siitä o-testiplussasta. Paksuna tuskin olen, kun ei mitään aavistuksiakaan ole siihen suuntaan...tylsää odottelua vaan...|O

La testaan, ellei menkat ole alkanut aamuun mennessä.
 
Mä taidan tulla teidän joukkoon tänne esikoisesta haaveilemaan... Tilanne itsellä se, että 1,5 vuotta on puhe ollut lasten hankkimisesta nykyisen miehen kanssa ja vihdoin suostui ajatukseen... Edellisessä liitossa yritettiin kaks vuotta, mutta yritykseks jäi.
Mut siis tosiaan kun ei tuo mies viitsinyt yhtään "aiemmin" halukkuudestaan ilmoittaa niin ajattelin että jos ens kuun puolella pääsis yritykset aloittamaan. Ihan kun mä sinne saakka olisin selvinnyt! Sen enempiä testailematta ovista on ollut "pakko" yrittää muutamana iltana kun ihan hollillaan on ollut... Ei ressukka tiennyt mihin joutuu kun sunnuntai-iltana suunsa avas... ;) Viime kuussa ostettu raskaustestikin kummittelee tuolla kaapissa. Vähän pelottaa että mä tuun ennemmin hulluks kun raskaaks...
 
Tiuhti: en kai mä mitenkään malttavainen ole, kunhan vaan haluan ehkä vielä vähän uskoa, että toivoa on, vaikka mitään siihen viitaavaa ei ole :ashamed:
Mulla on tänään dpo 11 ja kovasti polttelee ne herkät r-testit kaapissa.... ;)
 
Mydream!! Olipas mukavia uutisia sullakin, Onnitteluhali!!!:hug: milloin testasit plussan?

Annisofia: oot tosiaan malttavainen. Oo onnellinen että tuli tikutettua ovista.. minuu ihan harmittaa, ku miula ei oo harmainta aavistustakaan millo ois ollu ja nyt sitä vaan odotellaan..

Satuh83: tervetuloa!

kiitos teille kaikille :) Nyt jo hiukka parempi olo kuin eilen, töihinkin sit lopulta lähdin ku ei kuumetta ollut, kurkku vaan hiukka karheen tuntunen. Nyt lämpö 36,7 ja normaalilämpö alle 36.En tajuu miten onnistunki keräämään kaikki taudit. Tätiä ei edelleenkään muuten kuulu eikä näy... kp 37, vähän pistää jänskättämään, ku ei oo etes mitään tuntemuksia siitä että ne ois etes alkamassa.

Ootteko muuten ottaneet influenssarokotuksen tänä vuonna?? Itse mietin otanko.. Sehän on tänä syksynä ilmainen myös raskaana oleville ja siinä on suoja kausi-influenssaa että sikainfluenssaa vastaan. ottasitteko raskaana ollessa tuon rokotteen??
 
tiuhti_ ja AnniSofia Tulkaahan sitten heti raportoimaan, kun testailette! :whistle:

mimmu1984 En ottanut sikainfluenssarokotetta enkä varmasti tule ottamaankaan, vaikka olisin raskaana.

ON: Tänä aamuna dipattu Apteekin oma. Tulokset hieman tulkinnanvaraisia eli jotain hailua näin sen muoviläpyskän läpi. Pari minuuttia testiajan jälkeen purin testin ja sitten sen hailun viivan näkikin ihan selvästi. Epäilen viivanpaikkaa, vaikka luulin, ettei noissa Apteekin omissa sellaisia ole. Onko kenelläkään tästä parempaa tietoa? Toinen testi on vielä kaapissa, sen jos tekis huomenna tai ylihuomenna taas aamupissasta ellei hanat aukee sitä ennen. Olo on edelleen varsin menkkamainen ja nyt on vatsakin tuttuun tapaan vähän löysemmällä (mikä on oikeastaan tervetullutta, kun tuo karppaaminen meinaa tehdä ummetuksen :x ).
 
Gabrielle On juu eka luomukierto. Mutta tänään tosiaan täti tuli kylään, onneks ei kierto tän pidemmäks venyny :)

MyDream Täällähän on ihan plussasade! Onnea ihan hirmuisesti! Toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa :)

Mimmu1984 En ole rokotetta ottanut, ja tuskin otankaan. En ole edes ajatellut koko asiaa. :)

ON Täti tuli kylään, nyt ei voi erehtyä kivuista ja runsaasta vuodosta, etteikö ois iha menkat. Elikkäs kp 1/32. Onneks ei tuon pidemmäks venyny kierto. Ja nyt vaan odottamaan et menkat loppuis (toivottavasti vuotaisin nyt vähä vähemmän ku viikon!) ja pääsis sit ovista tikuttelemaan :) Onneks en eilen raskaustestiä tehny, vaikka kovasti teki mieli, ois menny rahat hukkaan :D

Semmoinen kysymys vielä, että onko täällä sellaisia jotka tykkää nukkua mahallaan? Ite mietin et sit jos/kun joskus raskaana oon niin onko se sit vauvalle pahasta nukkua mahallaan? Itellä ku ei uni tule muussa asennossa.. Pitäiskö jo rueta harjottelemaan selällään nukkumista :D
 
AnniMu Pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon! :hug: Vatsallaan nukkuminen ei kai pidemmällä raskaudessa ole kovin hyvä juttu eikä ilmeisesti tunnukaan kovin mukavalta. Mulla on vähän sama juttu eli nukahdan yleensä vain mahallaan, mutta eiköhän sitä sitten opi vaikka kyljellään nukahtamaan :D
 
Jomi, olisko sulla kuvaa siitä testistä? ei mun mielestä apteekin omaan tuu viivanpaikkoja! mä en ainakaa ole koskaan saanut mitää niihin :D oota vielä pari päivää (jos maltat) ja testaa sit uusiksi tai hae joku herkkä testi! varmasti tuun heti kertomaan oman testin tuloksen kunhan uskallan testata!!!! :D ei epäilystäkään!

AnniSofia, ymmärrän kyllä hyvin :) mut eiks yleensä tärppää just sellasesta kierrosta jossa sitä vähiten odottaa ;) ihan hirmusti sulle tsemppiä testin tekemiseen!

AnniMu pahoittelut tädistä :hug: *rutistaa kovasti*

mimmu1984, mä kuulun riskiryhmään ja otin sen viime vuonna sikapiikin kanssa ja arvatkaa vaan, jonki ajan päästä siitä rokotteesta oli toooosi kipeä 3 viikkoa, kuumetta, yskää ja hirvee flunssa (ei olu sikatauti)! niin mä jätän väliin sen influenssarokotteen tuon tapahtuneen jälkeen :D
 
Että mie olen sitte raivostuttavan malttamaton.. Kp 25/?, tein r-testin jo nyt, yksi viiva vain ruudussa :( Olisi pitänyt laittaa testi takaisin kaappiin kun mietin että teenkö vai enkö :kieh: Nyt kyllä odotan kiltisti pari viikkoa tuleeko menkat vai ei, sitte harkitaan uuden testin tekoa. Jos lähtee yk3 niin otan ovistestit käyttöön, ettei tarvi arvailla milloin on hedelmällisin aika.
 
t84
Ihanaa kun täällä on muitakin malttamattomia :D
Mä oon lähes joka kierrossa testaillu siinä pari päivää ennen menkkoja, mä en vaan pysty odottamaan sinne asti. Mikä nyt todellakin on huono idea, ihan turhaan kiusaan itteäni kerrasta toiseen. Se odottelu on jotain sairasta, tuntuu että pyörryn enkä varmasti hengitä yhtään... En tiedä mitä teen jos se nyt joskus näyttää plussaa, varmaan pyörryn oikeesti :D

Helppo muuten laskea kp:t tässä kierrossa, kun alko eka päivä :D

Nannie eihän toi mitään vielä tarkota! Älä ihmeessä luovu toivosta vielä, peukut pystyssä että olisi tärpännyt ;) Ja aamullahan se kannattaa tehdä.

Mä otin muuten sen sikapiikin viime vuonna kun työpaikalta sain, voi jumaliste että oli käsi kipee varmaan viikon sen jälkeen! Se riitti mulle, enää en ota vaikka maksettais.

jomi voi kun mä toivon että sunkin viivanpaikka muuttuis viivaks! Ja noi menkkatuntemuksethan ei tarkota mitään, melkeinpä kaikilla mun kavereilla on niitä ollu ja on ollu ihan varmoja ettei oo onnistunu, mutta toisin on käyny :)
 
Kiitos tsemppaajille, en luovu toivosta :) Olin hyvin tietoinen kun tein testin et liian aikaisin tehty voi antaa väärän tuloksen, ja että mielellään aamulla pitäisi tehdä. Pitää yrittää ajatella välillä jotain muuta :D
 
Nannie, kokeile parin päivän päästä aamupisusta :) joskohan sit jo näkyis??

t84, mua ihan hävettää kun käytin ehkäisyä niin silti joskus testailin ja ihan turhaan :ashamed: mä oon tosi malttamaton! siksi nyt jo mietin koskahan uskaltais testata ekaa kertaa..
 

Yhteistyössä