<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

niq älä mieti yhtää tuollaisia!!! Varmasti kaikki on hyvin!! Mulla on eilisestä asti ollu pohjaton nälkä, oikein yhtäkkiä alkaa mahaa kurnia ja sitten iskee huono-olo jos ei heti syö, ja nuo tissit oikeesti pian räjähtää, niin kipeät ja turvoksissa!! Mitään en oo tänään aikaan saanu, väsyttää vaan raakasti!! oon nyt maanantaista tehnyt 5 testiä ja jokohan mä alan uskoa ettei sieltä negaa tule! :)
 
Moikat kaikille!

satuh83: Nyt jos miehesi on myönteinen niin älkää jättäkö vauvapuuhailuja kesken! Itse tietysti päätette, mutta näin useamman vuoden miestä suostutelleena pitäisin siitä kiinni! Meillä vauvahaaveet siirtyi ja siirtyi kun ensin piti käydä koulu loppuun, sitten piti laittaa asunto, sitten saada töitä ja sitten tuli koira ja sitten piti vielä odottaa et ollaan naimisissa.. niin äkkiä tosiaan olikin vierähtänyt useampi vuosi kuin mitä alunperin ajateltiin. Ja mies tosiaan ajatteli että mie raskaudun jo ekasta kerrasta ku kumi jätetään pois.. Eipäs niin käynytkään...

Niq: Mut toi CB:n viikkonäytöllinen testihän näyttää tosi usein vähempi määrän viikkoja ku mitä onkaan, joten tuskin huolta jos se vaan näyttää et raskaana oot :)

Yina tervetuloa mukaan :wave:

ON: täällä varmaan saa vaihtaa kp1/38 yk6, tuhruvuotoa alkoi tulemaan aamulla.. Onneks!! On jo ihan tarpeeks pitkä kierto.. liekkö mitään ovistakaan tapahtuu. Nyt sais vaan alkaa kunnolla et kerkee vuoto meneen ohi, ku se ultra ois keskiviikkona.. Voikohan ne ultrata jos on pientä mens vuotoo??
 
Täällä kp 37/ 35-37.... vuotoa ei näy, mutta jomotuksia tulee ja menee. En ole tastannut nyt ollenkaan, päätin etten tikkuun kuse, ennen kuin menkat on ihan aikuisten oikeesti myöhässä!!! Huomenna aamulla josko ne menkat alkais. Mulla ne alkaa muuten aina aamuyöllä/ aamulla, mikäköhän siinäkin on?! Huomenna tulee 2 viikkoa siitä O-plussasta, hui! :LOL:
Toivon tietty kamalasti vaikka mitä, mutta mun "naisen vaisto" sanoo, että ei ole aihetta toivoa :headwall:
 
NiQ
VOi murut! ehkä mun pitäis oikeesti lopettaa tää testaaminen :D eikä tää stressi varmaan ainakaa yhtää auta :p ooote ihania, kun jaksatte tsempata! :hug::hug:

Annisofia ja Jomi ja toivottavasti nyt se olis sitä!!!

mimmu toivotaan, ettei se siitä ylly enää :)
 
Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita neidit!

NiQ, älä rakas huoli :) eiköhän kaikki ole kunnossa siellä masussa! käy verikokeessa otattaa hcg niin saat mielenrauhan!

AnniSofia, voi vitsi et sä oot kyl mahtimimmi ku et testaa! :D mä en kyl usko et sulla menkkoja alkaa! ;)

Jomi, oletko testannu uudestaan?????

Tervetuloa uusille :wave:

Kovat rutistukset tippuneille :hug: eiku uutta matoa koukkuun tytöt! :)

ON: nyt oon kyl ihan sekasin :ashamed: en tiiä tuliko aamulla testiin haamu vai viivanpaikka (testiajan sisällä).. omasta mielestä siinä on vähä väriä ja viivan näkee selvästi, mutta toooosi haalea se oli... ja sofin herkällä testattu! olis kyllä mitä mukavinta ku testiin pärähtäis plussa isänpäivän kunniaksi! olis pitänyt ottaa kuva teidän tarkastettavaksi, mutta heitin testin jo roskiin ja vein roskiksen roskislaatikkoon etten mee kurkkii sitä testiajan jälkeen (niinku on yleensä ollut tapana ja silloin mä saan jos ja vaikka minkälaisia viivoja :D) :ashamed:
 
t84
Ihanaa kun te plussanneetkin pysytte täällä meitä tsemppaamassa! :heart:

Niq älä huoli! En mä muutenkaan usko että tollanen testi pystyy satavarmasti kertomaan mikä viikko menossa, kuitekin ihmisillä eri tavalla ja eri vahvoina erittyy noita eri hormooneja, eihän kaikilla raskauskaan näy testeissä heti ja taas joillain jo ennen menkkojen poisjääntiä... Yritä nyt ainakin olla stressaamatta, ei se ole hyväksi. Ja lopeta se testaaminen, usko jo että kyllä sä raskaana oot :D (sanon minä joka varmaan sitten testaan kerran päivässä kunnes se nyytti tulee pihalle, ihan varmuuden vuoksi :D)

tiuhti oioioi, nytkö se on tapahtunu!! :kiss:

Ja jomi äkkiä nyt kertomaan kuulumiset!

ON: Mua ärsyttää kun en nyt osaa noita ovistikkuja käyttää :mad:
Siis onko ovis mennyt sen jälkeen kun se viiva rupeaa haalistumaan taas? Mullahan oli tosiaan eilen jo aika vahva, oletin että tänään se on yhtä vahva, mutta paskat, se on vähän haaleempi! Mä en tajuu yhtään, onko se nyt siis menny!? Eilen ei vaan yksinkertasesti jaksettu puuhailla, tänään aamulla iski kauhee paniikki ton testaamisen jälkeen ja heitettiin simpat äkkiä sisään, en tosi kerenny jäädä sen kummemmin makoilemaan kun oli töihin lähdettävä :( Olin kipeenä niin ei edes tässä kierrossa olla hommailtu niin ei todellakaan ollu mitään varastossa. Taasko tää meni pipariks...
 
t84, no mut ootte tänää laittanut simpat sisään ja nyt vaan tsempataa tooooosi kovaa! mulla oli silleen et testasin su aamupissasta vahvan ovisplussan ja su iltana se oli jo halee, joten oletan et se oli ovisplussa minkä sain su aamuna.. katsos jos eilen sait ovisplussan niin tänäähän se irtoaa ja eiköhän ne simpat ehdi sinne ajoissa? ;)
 
Huomenta!

NiQ
, Ei kannata stressata turhaan. kuten t84 sanoin niin en minäkään täysin usko siihen CB:n aikatestiin. Voisi kyllä ehkä joskus kokeilla tuota testiä kun on raskaana pitemmällä viikoilla, että antaako se oikeasti oikeat viikot vai ei. :D

tiuhti
, voi apua, kyllä se plussaksi vielä muuttuu. Mikäpäs sen parempi isänpäivälahja kuin plussatesti. Mie pidän peukut ja varpaat pystyssä täällä salaa sun puolesta.

t84
, voihan se olla että on jo mennyt, tai tulossa kun ovisplussasta se ovis tapahtuu 24-48h sisällä ja suositellaan että oltaisiin yhdynnässä 24h sisällä. Teitkö testin aamupissasta vai? kun eihän ovistestejä suositella tehtäväksi aamusta, vaan klo 10-20 välillä. Ainakin muistaakseni noissa minun davidin testeissä lukee niin. Ja kyllähän noita ihmisiä on raskautunut vaikka eivät ole jääneet makoilemaan ja ovat olleet nainen päällä - asennossa, eli tavarat tulleet heti ulos. Joten teilläkin on toivoa. :hug:

ON: koopee 24 ja nyt vähän ihmetyttää, KOSKA yöllä olin käynyt vessassa ja oli tullut sitten valkovuotoa, jonka on vähän tuhruista (olipa hassu lause? :D). Vuodosta näkee, että verta on pikkusen mukana, ei mitenkään hirveästi mutta näkee ettei puhdasta valkkaria ole. Jaa-a, onko se täti tulossa sitten hyvin hyvin aikaisin kyläilemään, vai tiputtelenko taas kolme tai neljä päivää ja sitte vuotaa hanat, vai onko tämä jotain muuta. Alavatsa on kyllä välillä kipeä, nippailee ja jomottelee. Ottaa nyt näistä taas selvää, testinkin pääsis tekemään vasta ens viikon puolessa välissä.. Noh, täytyypi tarkkailla. :confused:

Ihanaa ihanaa, perjantai ja sitten on vkloppu. :heart:
 
Chiba, koska sulla olikaan ovis? jos olis kiinnittymistä? :D mä en uskalla vielä iloita yhtään, testaan huomenna aamulla uudestaan (jos maltan sinne asti :D) kun oon kuullu et noihin Sofi testeihin tulee viivanpaikkoja... :ashamed:
 
Huomenta, ja plussanneille onnea :)
Täällä yritys jatkuu, mutta...En kyllä ymmärrä noita ovulaatiolaskureita! Ihan eri päiviä antavat laskurin mukaan ovulaatiolle, heittelevät jopa kolme, neljä päivää! Mihin sitä sitten uskoisi, kun en millään haluaisi lähteä stressaavalle testilinjallekaan... Mutta jos on pakko, mistä olette testinne hankkineet?
 
Moi.

Kiitos tervetuloa-toivotuksista :)

Eilen alavatsassa vasemmalla puolella tuntui vähän kipua ja valkkaria tuli jonkun verran. Voiskohan olla ovis käsillä? En kyllä ole varma ovuloinko, kun en ole koskaan testannut. Mutta toivotaan parasta...? Yritän olla stressaamatta asiasta - on jos on :)
 
Tervetuloa uusille ja uusvanhoille! :)

tiuhti_ Oi että, pidän peukkuja sullekin, jotta viiva vahvistuu! Sofeista mulla on sen verran kokemusta, että niihin kyllä voi tulla viivanpaikka, MUTTA jos kerran väriä näit niin sithän se meinais jotain ihan muuta...!

Chiba Kiinnittymisvuoto tuli mullakin mieleen... :)

ON: Valitettavasti joudutaan vielä elämään jännityksessä :D Eli en ole nyt testannut. En jaksais enää niitä hailuja viivoja arpoa. Järkevintä varmaan olis testata vasta sunnuntaina tai maanantaina, mut kattellaan nyt pystynkö olemaan niin kauan testaamatta. Toki haluaisin testata nyt heti paikalla, jos vaan voisin tietää varmaksi, että saisin edes vähän vahvemman viivan... Pelottaa liikaa :p
 
kp 38/ 35-37. Aamulla tuli 2 teelusikallista ruskeaa mönjää pöksyihin (jonka jälkeen ei mitään), että eiköhän ne menkat ilmottele tulostaan...Tää on kyllä eka kerta kun mulla näin menkat alkaa, mutta kerta se on ensimmäinenkin :confused: Mitään mahakramppeja mulla ei ole myöskään, kun yleensä täti rymistää sisään sellasissa parin tunnin krampeilla, ettei voi erehtyä :eek:

Tiuhtille onnittelut haamuilusta :)
 
Ei ole tullut taas kirjoiteltua pariin päivään, tylsää tämä alkukierto, kp 3/32 siis.. Odottelua vain. Ikinä ei ole näin niukat menkat ollu, ihanaa suorastaan! Ja kipujakin ollu vaan hetkittäin, eikä yhtään niin kovia ku ennen.

Kävin tänään taas pari kirjaa lainaamassa kirjastosta, nyt ei malta niistä pitää näppejä erossa :D Ootteko te lukenu mitään hyviä raskaus-/odotuskirjoja? Kirjaehdotuksia otetaan vastaan! :)

Täällä on monella jännät paikat, toivotaan et plussaisitte! Raportoikaahan heti kun on testi tehtynä, kyllä se plussa sieltä tulee! ;)

Hyvää alkanutta viikonloppua kaikille!
 
Jomi&Tiuhti: ovis tais olla joko 13 tai 14 kiertopäivänä, en siis saanut sitä tikutettua. Mutta hassua kun yöllä oli tullut ihan pienesti tuhrua mutta nyt päivällä ei yhtään. Alko jo epäilyttämään olenko vaan unta nähnyt. :D

Yina: Voi olla että ovis on tulossa. Miten sulla on kiertopäivät yleensä? Mammaksista ja raskauskeijusta ainakin saa pakettihintaan ovis- ja raskaustestejä. Kannattaa käydä vilkuilemassa. :)

ON: Tänään vatsaan sattunut/nippaillut välillä, mutta ihmeellistä ettei tuhrua ole tullut enää. Tietenkin olen yöllä vain unenpöpperöissä katsonut housuja. Ja olen oikeasti ihan malttamaton, koska tein juuri äsken raskaustestin vaikka tiedän, ettei ole vielä mitään mahdollisuuksia että näkyisi testissä mitään. Voi jumatsuikka meikäläisen kanssa, nyt kyllä vasta sitten ensi viikolla testaan, jos testaan olleskaan. Ehkä odottelen vain sitä tätiä kyläilemään. :headwall:
 
Satu83 Mulla on aika sama tilanne kun sulla. Aloitin uudessa työpaikassa kesällä ja nyt tulevana keväänä paikka vakinaistetaan. En ole puhunut, että yritän raskautua, mutta tietysti jännitän mitä esimieheni sanovat, kun raskaudun ja kerron uutisen heille. Mittikää kuitenkin tarkasti mitä oikeasti haluatte, työ on aina kuitenkin vain työ ja uusia löytyy:) Tai näin ainakin itse ajattelen:)

Mimmu1984 muista kertoa, miten gyne reissu meni, kun oot siellä käynyt. Ite sain ajan vasta 30.11. Joten odottelen siihen saakka.

on: kp 3/48. Toivon, että tämä kierto olisi jo lyhyempi. Jännään tietysti miten ovuloin, koska luulenpa etten viime kierrossa ovuloinut ollenkaan, koska harrastimme lähes 3päivän välein seksiä, enkä raskautunut, joten nyt tietysti tämä alkava kierto vähän jännittää. Ajattelin ruveta tikuttamaan ovulaatiota kierron puolivälissä, josko saisin niiden avulla volaatiostani enemmän tietoa.. Niin ja kiitokset täti onnitteluista :)
 
Täällä kp 2/26-28, kai.. kattoo pysyykö kierto suunnilleen tossa vai piteneekö.. tosi outoa kun yleensä on pari ekaa päivää kovat kivut kun menkat alkaa, ja nyt ei ole ollu kipua ollenkaan :confused: Ja yleensä maha toimii vähän liiankin hyvin alkupäivät ja nyt on ollut ihan päinvastoin. Outoa tämä naisen kehon toiminta :D
 
testasin äsken negan (kusi ehti olla rakossa 1h) :ashamed: Että niinkin järkevä AnniSofia täällä puhisee nyt sitten...:attn:

Kyllähän se ois näkynyt, jos ois näkyäkseen, testasin vielä sellasella herkällä testillä... V*****AA, että nää mun kierrot vaan pitenee: 35, 37, ja nyt kai 38-39....onneks mulla on ens viikon torstaina se lekuri, niin saan toivottavasti jotain järkeä tähän touhuun :'(

Että sellanen avautuminen tähän perjantai-iltaan...sorry! Kaikesta huolimatta: Ihanaa viikonloppua teille muille!
 
NiQ
The Esikoisesta Haaveilevat PE 12.11.2010



Kadonneet lampaat:
:attn:
PimpulaPumpula...........kp 89/31......................yk 1
BeBop.........................kp 74/31......................yk 4
peikko_.......................kp 71/28-30..................yk 5
munakoiso..................kp 47/30.......................yk 8



AnniSofia..............kp 38/35-37.........................yk 2
Karoliina87...........kp 35/28..............................yk 5
Jomi.....................kp 34/27-30.........................yk 3
Iloksi...................kp 31/32..............................yv 4+
soleigh................kp 30/28............................5/10



Anna-79.............kp 29/28-38........................yk 1+6
Ella83................kp 29/33..............................yk 2
Shih..................kp 28/27-35(43)...................yk 8
tiuhti_,..............,kp 26/?..............................yk 1
Chiba.................kp 24/30-35.......................yk 6
yina......................kp 20/33-35.....................yv 1,5



BlueNote...............kp 16/29-39.........................yk 4
Murmeli88............kp 16/27.............................yk 4
Memelisa..............kp 14/?................................yk 5
t84.......................kp 12/28..............................yv 2
Gabrielle...............kp 12/26..............................yk 3
Skooby.................kp 12/28-31........................ yk 2
Arminen............. kp 11/28..............................yk 2



Hyppy...................kp 8/28..............................yk 2
Äipäksi91..............kp 8/30.............................yk 6
horrorpop.............kp 8/27-34.........................yk 4
Taiska87...............kp 7/??..............................yv 2
Zophie..................kp 7/34..............................yk 2
AnniMu.................kp 3/32..............................yk 2
HelenaM...............kp 3/48..............................yk 2
Nannie.................kp 2/26...............................yk 2
mimmu1984..........kp 2/31-35.........................yk 6
Jonna_91..................................................
Salpe.........................................................





HAAMUJENGI/RKTT


MyDream..............kp 50/28.............................yk 10

TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä